Sara Siepin uusin blogipostaus..
Todella surullista luettavaa kuinka R on häntä kohdellut. Olihan tämä jo tiedossa, mutta rohkeaa kuinka uskaltaa sen ääneen sanoa eikä vaikene, vaikka ovat molemmat julkisuuden henkilöitä.
Mulla meni kyllä tämän myötä maku kokonaan Roopen, en ole hänestä koskaan juuri pitänyt mutta ei ole ns haitannutlaan.
Nyt en aio enää katsoa yhtään ohjelmaa jossa hän on.
Hyi saatana mikä patologinen valehtelija
Kommentit (623)
Onkohan se eka putoustähti varattu ja sinkku? Av-mammat kun kaivaa totuuden esille, niin kohta varmasti on sinkku, kun ukko heittää pihalle. 😁
Vierailija kirjoitti:
Värikäs on Sarankin historia suhderintamalla. Ensimmäisenä oli Granlund jota yritti vokotella, mutta Granlund lähti toisen matkaan. Seuraavaksi Sara tapaili Nikitaa, joka pyöritti montaa naista samaan aikaan ja nyt sitten Salminen. Aidosti toivon, että Sara löytäisi kunnollisen kumppanin ja uskoisin, että semmonen löytyy muualta kuin viihdemaailman piireistä.
Eikö Sara sitä paitsi kertonut itsekin joskus tapailleensa varattua miestä. Olisko ok, jos tämä petetty nainen alkaisi kertoa esim. yksityiskohtia julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhön sille siepillekin joku sugardaddy pian löydy.
Sara löytää ihanan nuoren miehen kenen kanssa on hyvä ja turvallinen olo. Hän on ihana ja rohkea nainen. Respect!
Täällä kanssa vastaavanlainen kokemus. Mies kohteli huonosti, puhui rumasti, yritti muita naisia- ei saanut :D, ja joka kerta kun yritin jättää alkoi jäätävä uhriutuminen. Itkua tihrustaen puhui "tunteista", minua loukkasi kerta toisensa jälkeen häikäilemättömästi. Yritti murtaa itsetuntoni. Kavereilleen maalaili minut suhteen hankalaksi osapuoleksi.
Omat sympatiani ovat täysin Saran puolella. Roope Salminen on oksettava, eikä tuollaiset tyypit ikinä oikeasti muutu. He voivat muuttaa käytöstään tilapäisesti kun haluavat jotain, mutta todellista sisäistä muutosta ei tule ikinä tapahtumaan.
Ihmetyttää ettei kukaan tunnu suhtautuvan julkkisten kirjoituksiin kriittisesti. Salmisen pettäminen en epäile, koska lehdissä ollut kuvan kanssa juttua, mutta kaikki muu. Lopulta vain Sara ja Roope tietää totuuden. Onko Saralla näyttöä, että Roope on pettänyt Putous-näyttelijän kanssa aikaisemmin tai kirjoitellut Jodeliin. Vai onko taustalla vaan Saran kokemus asian olevan niin. En väitä Saran puhuvan paskaa, mutta ainakaan Seiska ei tällä kertaa ole saanut vihiä.
Siteeraus Saran blogista:
"Kun elää suhteessa, joka on täynnä pettämistä ja valehtelua, se jättää isot jäljet sen jälkeiseen elämään, vaikka haluaisi kuinka aloittaa alusta. En olisi halunnut olla sinisilmäinen, mutta tämä suhde teki sen minulle. Aina löytyi jokin selitys asioille, välillä jopa aivan liiankin uskottava. En erottanut totuutta enää valheesta, sillä se tehtiin aina niin taidokkaasti ja häikäilemättömästi.
Miksi en lähtenyt? Hän sai kaikki teot ja tapahtumat käännettyä aina niin, että syytin niistä itseäni, joka näin jälkeen päin kuulostaa tietysti täysin käsittämättömältä. En pystynyt lähtemään. Jos yritin, hän oli oikealla hetkellä heikko ja murskana.
Mietin aina, että kyllä kaikki järjestyy ja halusin nähdä muutosta, vaikka sisimmässäni tiesin, että sellaista ei tule. Minua pelotti lähteä. Hän joutui sanomaan viimeisen sanan meidän suhteemme tilasta, koska en ollut itse enää edes siihen kykeneväinen. Tosin se olikin tälle suhteelle täysin ominainen loppu.
Olin täysin rikottu, enkä kyennyt toimimaan enää niin, miten normaalisti toimisin. Yritin auttaa, mutta tulinkin vain nöyryytetyksi ja loukatuksi. En toivo tällaista kohtaloa kenellekään.
Olin jopa valmis lähtemään hänen kanssaan kesällä varatulle matkalle nyt tammikuussa, kunnes kuulin hänen löytäneen jo uuden naisen työporukastaan, joka olisi jo hänen toinen siitä jengistä. Onneksi yhteistä reissua ei koskaan tullut."
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa että kukaan mies pettäisi naista joka on niiniin kaunis kuin sara, hänellä on täydellinen kroppa ja isot tissit. Mitä toivoa meillä rumilla läskeillä ja tissittömillä naisilla on jos tuollaisiakin naisia petetään?
Entä jos ei oo sisältä kaunis. Moni kakku päältä..... en tunne saraa, joten vaikea sanoa. Me näemme vain blogit ja nettikuvat joita hän valmistelee pitkät tovit. Ne ei välttämättä ole aitoja.
Pettämistä en puolustele mutta ei ole fiksua haukkua toinen julkisuudessa. Päästä irti Sara. Oikea odottaa sitten joskus!
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää ettei kukaan tunnu suhtautuvan julkkisten kirjoituksiin kriittisesti. Salmisen pettäminen en epäile, koska lehdissä ollut kuvan kanssa juttua, mutta kaikki muu. Lopulta vain Sara ja Roope tietää totuuden. Onko Saralla näyttöä, että Roope on pettänyt Putous-näyttelijän kanssa aikaisemmin tai kirjoitellut Jodeliin. Vai onko taustalla vaan Saran kokemus asian olevan niin. En väitä Saran puhuvan paskaa, mutta ainakaan Seiska ei tällä kertaa ole saanut vihiä.
Eiköhän Sara itse tiedä Roopen pettämisistä enemmän kuin Seiska.
En tiedä, mutta itselläni tuntuu olevan taito tunnistaa nämä pettäjät jo kaukaa. Mikään ei oikeastaan koskaan tule yllätyksenä, julkisuuden henkilöt kavereiden miehet/naiset.. Joistakin sen vain aistii. Näin 30-vuotiaana olen seurustellut kolmen miehen kanssa, yksikään heistä ei ole pettänyt. Suhteet ovat kariutuneet muihin syihin. Ystävät joskus tilittävät, että miksi löydän aina ne helmet? Niin. Kun ihmiset eivät pysähdy kuuntelemaan omaa intuitiota. Jos vähänkin arveluttaa, niin kannattaa suosiolla unohtaa.
Tuntuu, että toisilla tämä on ihan toisin. Ihastutaan ja roikutaan vain niissä pettäjissä.
Vierailija kirjoitti:
Värikäs on Sarankin historia suhderintamalla. Ensimmäisenä oli Granlund jota yritti vokotella, mutta Granlund lähti toisen matkaan. Seuraavaksi Sara tapaili Nikitaa, joka pyöritti montaa naista samaan aikaan ja nyt sitten Salminen. Aidosti toivon, että Sara löytäisi kunnollisen kumppanin ja uskoisin, että semmonen löytyy muualta kuin viihdemaailman piireistä.
voi onko saralla ollut noin huono onni miehissä? Muistaakseni oli vielä joku muukin? Johtopäätös on se et katselee ihan vääränlaisia. Ei ehkä kannattais olla julkisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kanssa vastaavanlainen kokemus. Mies kohteli huonosti, puhui rumasti, yritti muita naisia- ei saanut :D, ja joka kerta kun yritin jättää alkoi jäätävä uhriutuminen. Itkua tihrustaen puhui "tunteista", minua loukkasi kerta toisensa jälkeen häikäilemättömästi. Yritti murtaa itsetuntoni. Kavereilleen maalaili minut suhteen hankalaksi osapuoleksi.
Omat sympatiani ovat täysin Saran puolella. Roope Salminen on oksettava, eikä tuollaiset tyypit ikinä oikeasti muutu. He voivat muuttaa käytöstään tilapäisesti kun haluavat jotain, mutta todellista sisäistä muutosta ei tule ikinä tapahtumaan.
Joo, tää on niin nähty. Siihen menee heikkona lenkkinä mukaan - jälkikäteen ihmettelee miksi. Ei sitä tajua ellei ole käynyt läpi samaa paskaa.
Roope ei tule koskaan muuttumaan. Hienoa Sara, että jaoit tämän kanssamme ja olet nyt valmis jättämään sen taaksesi.
Kaikkea hyvää! Oot ihana nainen.
Mitä siellä jodelissa on ollut? Suhteen aikanako se on siellä hölissyt vai eron jälkeen?
Nyt ollaan Tuksun tiellä. Fiksut naiset eivät tällaisia kirjoittele. Kohujulkkiksen status saavutettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Sara sitä paitsi kertonut itsekin joskus tapailleensa varattua miestä. Olisko ok, jos tämä petetty nainen alkaisi kertoa esim. yksityiskohtia julkisesti.
Minäkin muistelen näin. Sain sen käsityksen että oli vara tälle miehelle. Muistaako joku tarkemmin tätä?
En koskaan ole ymmärtänyt millä ansioilla Roope nousi tv-töihin? Isin nimellä?
Puuttuva koulutus näkyy mm heikkona äänenkäyttönä, artikulaatio on amatöörin. Eikä ole edes komea niin kuin virkaveljensä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä jodelissa on ollut? Suhteen aikanako se on siellä hölissyt vai eron jälkeen?
"Eron jälkeen hän päätti päivittää Instagramiaan kehumalla vuolaasti minua, jotta saisi nostettua itsensä hyvään valoon hyvänä poikaystävänä, vaikka todellisuudessa hänen olisi pitänyt pyytää anteeksi julkista nöyryytystä, mitä olen hänen kanssaan joutunut lehtiotsikoissa kokemaan hänen känni- ja naisseikkailujen myötä. Olen myös joutunut lukemaan Jodelista hänen omia aloituksiaan parisuhteestamme."
Vierailija kirjoitti:
Siteeraus Saran blogista:
"Kun elää suhteessa, joka on täynnä pettämistä ja valehtelua, se jättää isot jäljet sen jälkeiseen elämään, vaikka haluaisi kuinka aloittaa alusta. En olisi halunnut olla sinisilmäinen, mutta tämä suhde teki sen minulle. Aina löytyi jokin selitys asioille, välillä jopa aivan liiankin uskottava. En erottanut totuutta enää valheesta, sillä se tehtiin aina niin taidokkaasti ja häikäilemättömästi.
Miksi en lähtenyt? Hän sai kaikki teot ja tapahtumat käännettyä aina niin, että syytin niistä itseäni, joka näin jälkeen päin kuulostaa tietysti täysin käsittämättömältä. En pystynyt lähtemään. Jos yritin, hän oli oikealla hetkellä heikko ja murskana.
Mietin aina, että kyllä kaikki järjestyy ja halusin nähdä muutosta, vaikka sisimmässäni tiesin, että sellaista ei tule. Minua pelotti lähteä. Hän joutui sanomaan viimeisen sanan meidän suhteemme tilasta, koska en ollut itse enää edes siihen kykeneväinen. Tosin se olikin tälle suhteelle täysin ominainen loppu.
Olin täysin rikottu, enkä kyennyt toimimaan enää niin, miten normaalisti toimisin. Yritin auttaa, mutta tulinkin vain nöyryytetyksi ja loukatuksi. En toivo tällaista kohtaloa kenellekään.
Olin jopa valmis lähtemään hänen kanssaan kesällä varatulle matkalle nyt tammikuussa, kunnes kuulin hänen löytäneen jo uuden naisen työporukastaan, joka olisi jo hänen toinen siitä jengistä. Onneksi yhteistä reissua ei koskaan tullut."
Oho, nyt kun luin tuon blogin tekstin, niin entistä kuvottavampaa tuo Roopen touhu. Olisi jotenkin ollut ymmärrettävää, että jos olisi pettänyt, niin olisi pyytänyt anteeksi omaa heikkouttaan ja pyytänyt toista mahdollisuutta, mutta tuo selittely ja valehtelu, ettei olisi muka pettänyt on todella perseestä. On kyllä paska ihminen joka sitä harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ollaan Tuksun tiellä. Fiksut naiset eivät tällaisia kirjoittele. Kohujulkkiksen status saavutettu?
Kaukana Tuksun tiestä. Tämä nimenomaan oli ensimmäinen fiksu postaus koko erosta. Mitä sitä turhaan hyssyttelemään paskaa käytöstä. Ihmiset tuntuu pitävän Roopea jonain pikkureppana, jonka ensin hylkäsi äiti ja nyt vielä avopuolisokin ja ihan syyttä.
"Mitä haluan tällä kaikella sanoa? Älkää pilatko omaa elämäänne huonossa suhteessa. Olet liian arvokas ihminen kokemaan mitään tällaista. Lähde vielä, kun voit. Minä en osannut sitä ajoissa tehdä.
En olisi koskaan halunnutkaan julkisesti voivotella, mutta olen ollut vaan niin voimaton, joten tätä kaikkea olisi ollut vaikea peittää.
Tämä tekstini jääköön tästä viimeiseksi."
Hyvä Sara!! Sä löydät rinnallesi ihanan ja suloisen ihmisen - sellaisen kuin sinäkin.
Mä tykkään susta niin että halkeen!
Roope on varmaan vähän "rikki" - ansaitset niin paljon parempaa.