Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Siepin uusin blogipostaus..

Vierailija
10.01.2019 |

Todella surullista luettavaa kuinka R on häntä kohdellut. Olihan tämä jo tiedossa, mutta rohkeaa kuinka uskaltaa sen ääneen sanoa eikä vaikene, vaikka ovat molemmat julkisuuden henkilöitä.
Mulla meni kyllä tämän myötä maku kokonaan Roopen, en ole hänestä koskaan juuri pitänyt mutta ei ole ns haitannutlaan.
Nyt en aio enää katsoa yhtään ohjelmaa jossa hän on.
Hyi saatana mikä patologinen valehtelija

Kommentit (623)

Vierailija
61/623 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roopea vastaan on masinoitu oikein normaalin miehen tavallista käytöstä vastaan suunnattu vaino ja ajojahti. Toivottavasti haastaa kaikki oikeuteen ja saa isot korvaukset!

Vierailija
62/623 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia Roopelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/623 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä miten lahjattomat luuserit, jotka eivät ole oikeasti edes kuuluisia saa kaikki sympatiat koska feminismi.

Vierailija
64/623 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa että kukaan mies pettäisi naista joka on niiniin kaunis kuin sara, hänellä on täydellinen kroppa ja isot tissit. Mitä toivoa meillä rumilla läskeillä ja tissittömillä naisilla on jos tuollaisiakin naisia petetään?

Entä jos ei oo sisältä kaunis. Moni kakku päältä..... en tunne saraa, joten vaikea sanoa. Me näemme vain blogit ja nettikuvat joita hän valmistelee pitkät tovit. Ne ei välttämättä ole aitoja.

Pettämistä en puolustele mutta ei ole fiksua haukkua toinen julkisuudessa. Päästä irti Sara. Oikea odottaa sitten joskus!

Samaa mietin, Sarahan vaikuttaa sosiaalisessa mediassa kovin teennäiseltä ja väkisinkin tulee mieleen että pintaa on nyt kiillotettu. Parisuhteessa on kuitenkin aina kaksi osapuolta, miksi Sara tekee itsestään täysin viattoman? Hämmästelen kuinka moni teistä tosissaan uskoo tätä skeidaa.

Vierailija
65/623 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa että kukaan mies pettäisi naista joka on niiniin kaunis kuin sara, hänellä on täydellinen kroppa ja isot tissit. Mitä toivoa meillä rumilla läskeillä ja tissittömillä naisilla on jos tuollaisiakin naisia petetään?

Entä jos ei oo sisältä kaunis. Moni kakku päältä..... en tunne saraa, joten vaikea sanoa. Me näemme vain blogit ja nettikuvat joita hän valmistelee pitkät tovit. Ne ei välttämättä ole aitoja.

Pettämistä en puolustele mutta ei ole fiksua haukkua toinen julkisuudessa. Päästä irti Sara. Oikea odottaa sitten joskus!

Samaa mietin, Sarahan vaikuttaa sosiaalisessa mediassa kovin teennäiseltä ja väkisinkin tulee mieleen että pintaa on nyt kiillotettu. Parisuhteessa on kuitenkin aina kaksi osapuolta, miksi Sara tekee itsestään täysin viattoman? Hämmästelen kuinka moni teistä tosissaan uskoo tätä skeidaa.

Toisen pettäminen, nöyryyttäminen ja valehtelu on eri tason juttuja kuin teennäisyys tai pinnallisuus. Kyllä ne jutut olisi seiskoissa, jos Sara olisi jossain pettänyt tai örveltänyt.

Vierailija
66/623 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Roope pettänyt, valehdellut, lytännyt ja halveksinut Saraa niin että tämä on menettänyt itsekunnioituksen murusetkin. Ja Roope on ollut se jättäjä, Sara ei olisi itse tuolloin irtautunut. On jättänyt, lähtenyt, nusinnut toisia ja sitten kehtaa laittaa yli-imelän "tsemppikehu"viestin julkisesti tälle musertamalleen eksälle!!! Hieno mies 😨, hieno mies lastenohjelman juontajana ja hieno mies haastattelemaan vieraitaan halveksuvasti. Hyvä maikkari.

Vierailija
67/623 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Sarako on myös ollut suhteessa varattuun? No ehkä tämä juttu nyt on opettanut hänelle ettei ole kiva tulla petetyksi ja tulevaisuudessa ehkä ymmärtää olla sekaantumatta varattuihin. Näin se karma toimii.

Roope on silti mulkku!

Vierailija
68/623 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteen aikana jo nousi epäily ja eron jälkeen tuli selväksi, että Sara oli Roopelle vain egon pönkitystä varten.

Toisinpäin aivan sama juttu.

Vierailija
69/623 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara tykkää varatuista miehistä, varsinkin varakkaista. Ja tietoisesti ollut pitkässä suhteessa tällaiseen ihmiseen. Senkin suhteen jälkeen kun MIES LOPETTI SEN JA JÄTTI SARAN niin Sara tunsi että hänet oli petetty ja käytetty hyväksi, vaikka siis tiesi koko ajan miehen olevan varattu. Roope olis jääny jos joku vähän rikkaampi mies olisi iskenyt silmänsä Saraan ja kysyny et lähdetkö mun matkaan ja mistä sitä tietää vaikka olis tuon Roopen kanssa olleen aikansa aikana myös käynyt vähän "parisuhdelomalla". Roopehan ei avaudu neitosen puuhista julkisesti millään tavalla...

Vierailija
70/623 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värikäs on Sarankin historia suhderintamalla. Ensimmäisenä oli Granlund jota yritti vokotella, mutta Granlund lähti toisen matkaan. Seuraavaksi Sara tapaili Nikitaa, joka pyöritti montaa naista samaan aikaan ja nyt sitten Salminen. Aidosti toivon, että Sara löytäisi kunnollisen kumppanin ja uskoisin, että semmonen löytyy muualta kuin viihdemaailman piireistä.

Kyllähän Ryan Getzlaf ja Teddy Purcell Saran pyhimpään pääsivät.

Vierailija
71/623 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin yksinkertaisella naisella ei ole mitään toivoa. Sori.

Vierailija
72/623 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova juttu.

Vierailija
73/623 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara tykkää varatuista miehistä, varsinkin varakkaista. Ja tietoisesti ollut pitkässä suhteessa tällaiseen ihmiseen. Senkin suhteen jälkeen kun MIES LOPETTI SEN JA JÄTTI SARAN niin Sara tunsi että hänet oli petetty ja käytetty hyväksi, vaikka siis tiesi koko ajan miehen olevan varattu. Roope olis jääny jos joku vähän rikkaampi mies olisi iskenyt silmänsä Saraan ja kysyny et lähdetkö mun matkaan ja mistä sitä tietää vaikka olis tuon Roopen kanssa olleen aikansa aikana myös käynyt vähän "parisuhdelomalla". Roopehan ei avaudu neitosen puuhista julkisesti millään tavalla...

Ei juma! Sara on itse kertonut joskus netissä tai haastattelussa tuosta jutusta. Karma on totta:)

Vierailija
74/623 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukispa seiskan toimittaja tätä palstaa. Nyt ollu aika ykspuolista avautumista.

Vierailija
75/623 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en ymmärrä tätä palstan Sieppivihaa. Mun mielestä Sara on symppis ja on onnistunut hyödyntämään missi(puoli)vuoden jälkeisen julkisuuden hyvin. Hän on puhunut avoimesti myös yrittäjyytensä haasteista eli siitä, että ole nuoruusvuosinaan osannut/vaivautunut hoitamaan kirjanpidon asioita kunnolla, mutta maksaa nyt virheistään. Tämä jos joku on esimerkillistä toimintaa: myöntää virheet ja pyrkii korjaamaan ne, sekä näyttää hyvää esimerkkiä nuorille siitä, että ottaa vastuun tekemisistään.

Roope taas saa meikäläisen verenpaineet nousemaan. Musiikki on täyttä kuraa, hänen "koomikkuus" on ihan p*skaa. Ylimielinen. Muistan, kun joskus näytti jotain viestejä, mitä oli laittanut vuosia sitten Putouksen tuotantotiimille, niissä kyseli duunia, mutta ei irronnut. Nyt kun sai duunia, halusi kuittailla takavuosien kaltoinkohteluaan... Luoja auta? Ärsyttää muutenkin maikkari, joka käyttää niin loppuun kaikki juontajansa. Valitettavasti Nelonenmedia alkaa sortua samaan, kääk. 

Vierailija
76/623 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ei petä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin yksinkertaisella naisella ei ole mitään toivoa. Sori.

Yksinkertaisella? Toivoa?

Eiköhän tuolla enemmän toivoa ole kuin sinulla. Joku rikas mies nostaa pian Saran elintasoa ja sekös sinua taas harmittaa.

Vierailija
77/623 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vieläkään ei se Roopen eka Putous-hoito selvinnyt...

Vierailija
78/623 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mä en ymmärrä tätä palstan Sieppivihaa. Mun mielestä Sara on symppis ja on onnistunut hyödyntämään missi(puoli)vuoden jälkeisen julkisuuden hyvin. Hän on puhunut avoimesti myös yrittäjyytensä haasteista eli siitä, että ole nuoruusvuosinaan osannut/vaivautunut hoitamaan kirjanpidon asioita kunnolla, mutta maksaa nyt virheistään. Tämä jos joku on esimerkillistä toimintaa: myöntää virheet ja pyrkii korjaamaan ne, sekä näyttää hyvää esimerkkiä nuorille siitä, että ottaa vastuun tekemisistään.

Roope taas saa meikäläisen verenpaineet nousemaan. Musiikki on täyttä kuraa, hänen "koomikkuus" on ihan p*skaa. Ylimielinen. Muistan, kun joskus näytti jotain viestejä, mitä oli laittanut vuosia sitten Putouksen tuotantotiimille, niissä kyseli duunia, mutta ei irronnut. Nyt kun sai duunia, halusi kuittailla takavuosien kaltoinkohteluaan... Luoja auta? Ärsyttää muutenkin maikkari, joka käyttää niin loppuun kaikki juontajansa. Valitettavasti Nelonenmedia alkaa sortua samaan, kääk. 

Mulla meni maku Saraan sen Maria-jutun myötä. Kauheeta uhriutumista ja syyttelyä siinäkin, ei edes yrittänyt hoitaa asiaa yksityisesti Marian kanssa, vaan heti piti itkeä julkisesti miten häntä on kiusattu. Vaikka kyse oli vain ja ainoastaan siitä, että Sara itse jäätyi haastattelussa ja epäonnistui siinä sen takia, ettei osaa esiintyä kameran edessä. Todella kaksinaismoralistinen ihminen: ensin ivailee ja haukkuu Cheynneä EVS-ohjelman haastattelun myötä ja vihjailee että tämä on suurinpiirtein maksullinen nainen, sitten itkee ku antoi itse itsestään pinnallisen kuvan saman ohjelman haastattelussa.

Ja nyt tämä Salmisen juttu. Itse on ollut suhteessa varattuun mieheen ja on siten ollut yksi pettämiskuvion syyllisistä osapuolista täysin tietoisesti. Nyt kun tuli itse petetyksi, niin alkaa ex-kumppanin mustamaalaus. Sitä saa mitä tilaa, ehkä muistaa jatkossa pysyä kaukana varatuista kun tietää miltä pettäminen petetystä tuntuu...

Ei siinä, en puolustele Salmistakaan. Aikamoinen sika vaikuttaisi olevan ja liero ihmiseksi.

Vierailija
79/623 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Sara on yksin hänen ja Roopen lemmenlomalla ja Roope nusasee Helmi-Leenaa? 😀

Vierailija
80/623 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli Sara on yksin hänen ja Roopen lemmenlomalla ja Roope nusasee Helmi-Leenaa? 😀

Sara on kaverinsa kanssa.

Hän on muuten todella taitava sisustaja. Kannattaisi suunnata urahaaveet sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän