Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sara Siepin uusin blogipostaus..

Vierailija
10.01.2019 |

Todella surullista luettavaa kuinka R on häntä kohdellut. Olihan tämä jo tiedossa, mutta rohkeaa kuinka uskaltaa sen ääneen sanoa eikä vaikene, vaikka ovat molemmat julkisuuden henkilöitä.
Mulla meni kyllä tämän myötä maku kokonaan Roopen, en ole hänestä koskaan juuri pitänyt mutta ei ole ns haitannutlaan.
Nyt en aio enää katsoa yhtään ohjelmaa jossa hän on.
Hyi saatana mikä patologinen valehtelija

Kommentit (623)

Vierailija
381/623 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen akka taas katkeruuksissaan yrittää vetää menestyvän miehen lokaan. Tyypillistä ja ah niin trendikästä.

Vierailija
382/623 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni  Roopen eroilmoitus kuulosti samanlaiselta geneeriseltä kuin kaikki muutkin. "Olet ihana ihminen, oli upea matka, Paljon opin sinusta ja suhteesta, kaikkea hyvää sulle." 

Voinut vaikka saada vähän apua siihen joltain. "Jos haluat säilyttää urasi ja kasvosi niin älä lähde haukkumaan. Kiitä ja kehu toista. " 

Sitten Roope on tehnyt näin.  En ainakaan nähnyt mitään otsikoita tai keskusteluja siitä miten tämä Roopen eroilmoitus olisi aiemmin nähty jotenkin hirveän tökerönä, itsensä nostamisvälineenä. Nämä syytöksethän tuli esiin vasta, kun Sieppi itse väitti näin.  Voiko hän varmaksi sanoa millä mielellä toinen on sen kirjoittanut. Siksi mielestäni typerää lähteä julkisesti spekuloimaan toisen sanoja ja sitä mitä toinen on niillä oikeasti tarkoittanut. Eiköhän se ole Roopen tehtävä. Jos joku ei Roopen sanoja usko, niin sitten ei usko. Ei se ole Siepin tehtävänä syöttää omia spekulatioitaan. Mielestäni tämä jo kertoo, että Sieppi ei ole ihan vilpitön. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/623 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OLETKO ROMANTIKKO VAI REALISTI?

Vahvasti molempia. En usko, että rakkaus voittaa kaiken. Uskon, että on olemassa elämäntilanteita, joihin rakkaus sopii ja elämäntilanteita, joihin se ei sovi. Jos suhteessa on vaan yksinkertaisesti paska fiilis koko ajan, niin vaikka kuinka rakastaisi toista, ei kannata jatkaa. Kun olen parisuhteessa, olen sillä tavalla romantikko, että tykkään tehdä yllätyksiä, ottaa toisen huomioon ja saada hänet tuntemaan itsensä spesiaaliksi.

MITEN NÄYTÄT RAKKAUTTA ARJESSA?

Haluan, että arki on erityistä ja siinä on kohokohtia. Jos ollaan yhdessä, niin ollaan sitten kunnolla. Käydään yöllä uimassa Urho Kekkosen muistomerkillä, koska vain on sellainen fiilis. Otetaan äkkilähtö jonnekin tai jätetään kiva post-it-lappu tai laitetaan toiselle sellaiset vaatteet valmiiksi tuolille, joissa hän näyttäisi illalla hyvältä. Otetaan toinen huomion ja kerrotaan hänelle, kun ajatellaan häntä.

VOIKO PETTÄMISEN ANTAA ANTEEKSI?

Totta kai voi. Minua on petetty ja olen antanut sen anteeksi. Tilanne kertoo, onko järkeä jatkaa vai onko pettäminen oire jostain, joka on korjattavissa. Jos pettäminen on kestänyt pitkään ja mukana on paljon tunteita, ei tietenkään kannata jatkaa suhdetta. Mutta jos joku pussailee jossakin kännissä, niin ihan sama.

MILLAINEN KUMPPANI OLET?

Kiireinen, työkeskeinen ja epätäsmällinen, mutta myös välittävä. Tykkään kuunnella, olen kiinnostunut ja valmis avartamaan maailmankatsomustani.

ONKO SYDÄMESI JOSKUS SÄRKYNYT?

Jos romanttisessa rakkaudessa tulee turpiin, realistipuoleni astuu esiin: tämä ei nyt natsannut, mutta maailmassa on vielä paljon kalaa jäljellä.

KAUNEINTA, MITÄ RAKKAASI ON TEHNYT?

Antanut omaa aikaa ja tilaa. Jos on sellainen hetki, että tarvitsee omaa tilaa, toinen tajuaa sen eikä ajattele, että parisuhteemme on heti kriisissä, jos olemme vähän aikaa erillään.

MIKÄ SINUT SAA SYTTYMÄÄN?

Itsevarmuus. Pistää silmään, kun joku kantaa itsensä hyvin. Kunhan ei ole mauton.

---

Näin Roope tarinoi joskus MeNaisissa...

Autsista. Eihän Sara ole (ainakaan julkikuvansa perusteella) ollenkaan tuollainen, mistä Roope tykkää.

Vierailija
384/623 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope on komea ja lahjakas! Ei ihme, että naisia riittää.

Vierailija
385/623 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sympatiat kyllä Saran puolella. Olen itse kokenut saman, olin 2 vuotta myrkyllisessä parisuhteessa missä oli pettämistä, valehtelua ja muiden naisten perään kuolaamista. Liian pitkään ummistin silmäni siltä miten mua tuossa suhteessa kohdeltiin, mutta tajusin sentään ylipäätään lähteä siitä suhteesta. Erosta on jo 10 kuukautta, mutta vieläkin parantelen haavoja ja käsittelen kaikenlaisia tuntemuksia, vaikka melko hyvin olen pystynyt jatkamaan eteenpäin. Kyllähän se kun se ihminen kuka vannoo rakastavansa vain sinua ja kehen pitäisi pystyä luottamaan 100 prosenttisesti romuttaakin sen luottamuksen täysin, niin jättäähän se jäljen.

Varmasti Saralle vielä ollut tosi nöyryyttävää koko tilanne, kun tuntuu että kaikki olleet tietoisia noista Roopen naisseikkailuista ja on niistä tainnut seiskoissakin sun muissa olla juttua...

Se on nöyryyttävää ja v*tuttaa raskaasti jälkeenpäin, kun toinen ei missään vaiheessa ole (ollut) niin kiinnostunut/innostunut/ihastunut kun mitä itse on (ollut) vaan kaikki on ollut tasoa aivan sama ja katellaan. Ja vaikka itse on suurin piirtein ollut valmis seisomaan päällään. Tuosta suhteesta kun on ihan koko ajan tullut sellainen itsellekin kovin tuttu fiilis, kun yrittää epätoivoisesti puhaltaa liekkiin sellaista missä ei oikein ole edes hiillosta. Ja silloin sitä on sekä kuuro, sokea että jääräpäinen kun sitä vaan ei halua myöntää itselleenkään että v*tuiksi meni ja toinen ei tunne samoin. Silloin kelpaa ihan mitkä tahansa rippeet joista sitten rakentaa mielessään ties mitä pilvilinnoja. Kaikki varmaan tietää sen tunteen, kun analysoi puhki toisen sanoja ja tulkitsee rivien välejä ja pilkun paikkoja niin kauan että neutraalin/epämieluisan viestinkin lopputulos on muuttunut itselle mieluisaksi ja todisteeksi toisen palavista tunteista.

Sitten jossain vaiheessa toinen joutuu sanomaan totuuden niin suoraan (ja pahasti), ettei siinä enää ole tulkinnanvaraa ja silloinhan se exä muuttuukin hyväksikäyttäväksi m*lkuksi joka törkeästi vedätti ja valehteli päin naamaa vaikka todellisuudessa ainoa joka k*setti olitkin sinä itse.

Vierailija
386/623 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sympatiat kyllä Saran puolella. Olen itse kokenut saman, olin 2 vuotta myrkyllisessä parisuhteessa missä oli pettämistä, valehtelua ja muiden naisten perään kuolaamista. Liian pitkään ummistin silmäni siltä miten mua tuossa suhteessa kohdeltiin, mutta tajusin sentään ylipäätään lähteä siitä suhteesta. Erosta on jo 10 kuukautta, mutta vieläkin parantelen haavoja ja käsittelen kaikenlaisia tuntemuksia, vaikka melko hyvin olen pystynyt jatkamaan eteenpäin. Kyllähän se kun se ihminen kuka vannoo rakastavansa vain sinua ja kehen pitäisi pystyä luottamaan 100 prosenttisesti romuttaakin sen luottamuksen täysin, niin jättäähän se jäljen.

Varmasti Saralle vielä ollut tosi nöyryyttävää koko tilanne, kun tuntuu että kaikki olleet tietoisia noista Roopen naisseikkailuista ja on niistä tainnut seiskoissakin sun muissa olla juttua...

Se on nöyryyttävää ja v*tuttaa raskaasti jälkeenpäin, kun toinen ei missään vaiheessa ole (ollut) niin kiinnostunut/innostunut/ihastunut kun mitä itse on (ollut) vaan kaikki on ollut tasoa aivan sama ja katellaan. Ja vaikka itse on suurin piirtein ollut valmis seisomaan päällään. Tuosta suhteesta kun on ihan koko ajan tullut sellainen itsellekin kovin tuttu fiilis, kun yrittää epätoivoisesti puhaltaa liekkiin sellaista missä ei oikein ole edes hiillosta. Ja silloin sitä on sekä kuuro, sokea että jääräpäinen kun sitä vaan ei halua myöntää itselleenkään että v*tuiksi meni ja toinen ei tunne samoin. Silloin kelpaa ihan mitkä tahansa rippeet joista sitten rakentaa mielessään ties mitä pilvilinnoja. Kaikki varmaan tietää sen tunteen, kun analysoi puhki toisen sanoja ja tulkitsee rivien välejä ja pilkun paikkoja niin kauan että neutraalin/epämieluisan viestinkin lopputulos on muuttunut itselle mieluisaksi ja todisteeksi toisen palavista tunteista.

Sitten jossain vaiheessa toinen joutuu sanomaan totuuden niin suoraan (ja pahasti), ettei siinä enää ole tulkinnanvaraa ja silloinhan se exä muuttuukin hyväksikäyttäväksi m*lkuksi joka törkeästi vedätti ja valehteli päin naamaa vaikka todellisuudessa ainoa joka k*setti olitkin sinä itse.

Tällainen ajatus mulla on tullut tästä tapauksesta. Roope on pettänyt mutta kaikki muu on Saran tulkintaa. Emme tiedä mikä on totuus. Toki huono suhde ei näy ulospäin ja silti voi esittää, että hyvin menee. Mutta ihmettelen, jos suhde murensi Saran ja oli muutenkin pelkkää valehtelua ja pettämistä niin silti Sara on suhteen aikana hehkuttanut Roopea ja suhdetta. Tuntuu enemmän siltä, että hän on katkeroitunut ja sydänsuruinen, joka haluaa kääntää tilanteen mahdollisimman edulliseksi itselleen. Ettei kukaan ihmettelisi miksei hän lähtenyt suhteesta ajoissa.  

Vierailija
387/623 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten jossain vaiheessa toinen joutuu sanomaan totuuden niin suoraan (ja pahasti), ettei siinä enää ole tulkinnanvaraa ja silloinhan se exä muuttuukin hyväksikäyttäväksi m*lkuksi joka törkeästi vedätti ja valehteli päin naamaa vaikka todellisuudessa *ainoa joka k*setti olitkin sinä itse.

*ainoa joka sua kusetti olitkin sinä itse.

Vierailija
388/623 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällainen ajatus mulla on tullut tästä tapauksesta. Roope on pettänyt mutta kaikki muu on Saran tulkintaa. Emme tiedä mikä on totuus. Toki huono suhde ei näy ulospäin ja silti voi esittää, että hyvin menee. Mutta ihmettelen, jos suhde murensi Saran ja oli muutenkin pelkkää valehtelua ja pettämistä niin silti Sara on suhteen aikana hehkuttanut Roopea ja suhdetta. Tuntuu enemmän siltä, että hän on katkeroitunut ja sydänsuruinen, joka haluaa kääntää tilanteen mahdollisimman edulliseksi itselleen. Ettei kukaan ihmettelisi miksei hän lähtenyt suhteesta ajoissa.  

Jo siitä Roopen ei-niin-romanttisesta päivityksestä, jossa myönsi tunteensa tuli jotenkin tosi huonot vibat tuon suhteen laadusta.

Vierailija
389/623 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkittävää tämä SS on elämässään tehnyt?

Vierailija
390/623 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän väliä näkyy lehtien lööpeissä, missä SS on taas lomalla. Mistä hän lomailee? Yleensä ihmisillä on työ, josta ollaan lomalla. Missä työssä ollaan pelkästään lomalla?

Vierailija
391/623 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"RIITAA RAVINTOLASSA

Roopen ja ex-missi Sara Siepin suhde päättyi eroon kolmen vuoden seurustelun jälkeen. Pian erouutisen tultua julki Sara muutti pariskunnan yhteisestä kodista. Seiskalle tulleiden vinkkien mukaan Roopen ja Saran ero ei syntynyt täysin sovussa, vaikka heidät bongattiinkin yhdessä Helsingin Kalliossa sijaitsevasta Bar Cón -ravintolasta reilu kuukausi sitten.

– Entisen pariskunnan suhde näytti lämpimältä, mutta pitkän ruokailun päätteeksi heille tuli iso sanaharkka, jonka seurauksena Sara puhkesi kyyneliin, sivulliset raportoivat."

Jos Seiskaan on luottamista. Niin miettii noita Saran juttuja tämän valossa. Vielä kuukausi sitten olleet yhdessä syömässä. 

Vierailija
392/623 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"RIITAA RAVINTOLASSA

Roopen ja ex-missi Sara Siepin suhde päättyi eroon kolmen vuoden seurustelun jälkeen. Pian erouutisen tultua julki Sara muutti pariskunnan yhteisestä kodista. Seiskalle tulleiden vinkkien mukaan Roopen ja Saran ero ei syntynyt täysin sovussa, vaikka heidät bongattiinkin yhdessä Helsingin Kalliossa sijaitsevasta Bar Cón -ravintolasta reilu kuukausi sitten.

– Entisen pariskunnan suhde näytti lämpimältä, mutta pitkän ruokailun päätteeksi heille tuli iso sanaharkka, jonka seurauksena Sara puhkesi kyyneliin, sivulliset raportoivat."

Jos Seiskaan on luottamista. Niin miettii noita Saran juttuja tämän valossa. Vielä kuukausi sitten olleet yhdessä syömässä. 

Liekö sitten elätteli vieläkin toiveita että tuosta aiemmasta virityksestä tulisi ihan oikea parisuhde. Josko vaikka toivoi, että Roope olisi vihdoin "tullut järkiinsä" ja sitten kävikin ilmi että yhteinen lemmenloma exän kanssa ei tosiaan Roopea kiinnosta kun kerran on takiaisesta eroon päässyt.

Vierailija
393/623 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Sitä on turha syyttää toista oikeiden sanojen sanomisesta, kun itse on halunnut kuulla vain ne oikeat ja itseä miellyttävät sanat. Sitä tosiaan sulkee silmät ja korvat kaikelta epämieluisalta, mutta turha siitä on sitä omaa eksäänsä syyttää.

Epätoivoisesti ihastuneena tuossa osaa olla ihan p*run taitava, eikä sitä tosiaan edes itse hoksaa kuinka pettää itseään ja sitten sitä saa jälkeenpäin ihmetellä, että mitä h*ttoa oikein tapahtui.

Vierailija
394/623 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"RIITAA RAVINTOLASSA

Liekö sitten elätteli vieläkin toiveita että tuosta aiemmasta virityksestä tulisi ihan oikea parisuhde. Josko vaikka toivoi, että Roope olisi vihdoin "tullut järkiinsä" ja sitten kävikin ilmi että yhteinen lemmenloma exän kanssa ei tosiaan Roopea kiinnosta kun kerran on takiaisesta eroon päässyt.

Oli mitä oli mutta tämän valossa tilitys Roopesta ja tämän leimaaminen suorastaan täydelliseksi ihmishirviöksi oli vähän liikaa. Miksi hän kimpaantui, että Roope laittoi hänelle instassa kommenttia, jos oikeasti olivat ainakin lähiaikoina olleet hyvissä väleissä. Tästä Saran tekstistä sai sen kuva, että Roope on pettänyt häntä mennen tullen, sitten yllättäen tullut kommentoimaan Siepin tilille, esittäen, että ovat hyvissäkin väleissä, vaikka oikeasti Sara on ajat sitten pannut suhteen poikki. Tämä siis Saran versio. Vaikka todellisuudessa heidät on nähty hyvissä väleissä yhdessä. 

Vierailija
395/623 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on Balilla minne piti mennä Roopen kanssa. Sara teki srn virheen että pitkitti eroa.

Vierailija
396/623 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instakuvissa Sara on kovin erilainen kuin luonnossa. Hän käyttää filttereitä ja käsittelee kuvia paljon. 

Katsoin aikanaan julkkis-BB:n, jossa hän oli todella ärsyttävä toisten selän takana juoruilija ja kihertelijå. Vetolan kuuluisa "lynkkaus" oli perusEVS-haastattelu, jossa Sara hyytyi täysin, eikä saanut suustaan yhtään järkevää lausetta. Tosin senkin hän tajusi vasta puoli vuorokautta myöhemmin.

Mieleeni on jäänyt myös video, jossa Sara vonkaa jääkiekkoilijaa, jota ei voisi vähempää kiinnostaa.

Ja hän on itse kertonut suhteestaan varattuun mieheen.

Hänellä ei ole koulutusta (kolmen kuukauden meikkikurssia ei nyt lasketa mukaan) eikä aiemmin myöskään suunnitelmia tulevaisuutta varten. Yhdessä tv-ohjelmassa hän totesi, että jää ehkä kotirouvaksi ja Roope tienaa rahat. Nyt hän sentään puhuu kahvilan tai sisustuskaupan perustamisesta. Ensin pitää tosin maksaa ne ulosottovelat.

Erosta on puoli vuotta aikaa. Sen ajan Sara on käyttänyt matkustamalla sinne ja tänne, vaikka oikea osoite olisi terapia. Hän on loukattu ja rikki, mutta myös ilmeisen kostonhimoinen. Hienosti ainakin maalitti lahjakkaan näyttelijän, jota tälläkin palstalla on haukuttu ihan nimeä myöten.

Tällainen on Sara Sieppi, kaikkien av-mammojen sankari. 

Vierailija
397/623 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen valtakunnankatkera muija ei ole hulyvää mainosta kenellekään.

Vierailija
398/623 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen sitäkin, kun Sieppi sanoi miten Roopen tarkoituksena oli esittää hyvää poikaystävää sillä, että kehui häntä eron jälkeen somessa. Siis miten tämä on hyvän poikaystävän esitystä? Varsinkin, kun kyseessä oli siinä kohtaa jo ex.  Nämä otsikot Roopesta oli jo tiedossa mutta silti Saran mielestä hänen kehuminen somessa on vain yritys näyttäytyä täydellisenä poikaystävänä? Jotenkin musta enemmänkin tuntuu, että Sara kääntele ja vääntelee sanomisia, vaikka hän väittää Roopen tekevän niin. 

No väännetään nyt sitten rautalangasta: kun suhteessa pettävä ja valehteleva k-pää muuttuu eron jälkeen kannustavaksi exäksi julkisuudessa, niin vähänkään elämää nähneet tajuavat, ettei se ole todellista vaan oman profiilinsa kiillottamista. Olisi ollut uskollinen ja kannustava suhteessa, niin mitään erodraamaa ei edes olisi.

No draamaahan siitä väkisin tulee, kun toinen ei halua erota, ei sitten millään, ja toinen haluaa. eipä sille mitään oikein voi.

Mutta tyhmää on pestä likapyykkejään julkisuudessa, on totisesti.

Vierailija
399/623 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää itse huolta, että kantaa turhan julkkiksen leimaa.

Vierailija
400/623 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän väliä näkyy lehtien lööpeissä, missä SS on taas lomalla. Mistä hän lomailee? Yleensä ihmisillä on työ, josta ollaan lomalla. Missä työssä ollaan pelkästään lomalla?

Ja millä rahoilla tämä ulosoton asiakas lomailee? Miksi ei maksa velkojaan pois, jos kerran rahaa löytyy?