Sara Siepin uusin blogipostaus..
Todella surullista luettavaa kuinka R on häntä kohdellut. Olihan tämä jo tiedossa, mutta rohkeaa kuinka uskaltaa sen ääneen sanoa eikä vaikene, vaikka ovat molemmat julkisuuden henkilöitä.
Mulla meni kyllä tämän myötä maku kokonaan Roopen, en ole hänestä koskaan juuri pitänyt mutta ei ole ns haitannutlaan.
Nyt en aio enää katsoa yhtään ohjelmaa jossa hän on.
Hyi saatana mikä patologinen valehtelija
Kommentit (623)
Voi Sara 💟 Se sattuu aikansa ja se sattuu paljon. Joskus sitten helpottaa. Voimia. Roope ei ansainnut sinua missään vaiheessa ja liian kauan katsoit tuon niljakkeen pettämistouhuja. Onneksi erosit. Rohkea Sara! 🙌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa että kukaan mies pettäisi naista joka on niiniin kaunis kuin sara, hänellä on täydellinen kroppa ja isot tissit. Mitä toivoa meillä rumilla läskeillä ja tissittömillä naisilla on jos tuollaisiakin naisia petetään?
Jos siellä kauniin kuoren alla ei ole mitään kosketuspintaa?
Kauniilla naisilla on isompi riski joutua pelimiehen sulaksi hattuun muiden sulkien joukkoon. Eli tietylainen kauneus ja ulkoinen habitus vetää puoleensa näitä sikoja, joille nainen ei ole muuta kuin esittelykappale.
Ja nämä kauniit naisetko ovat täysiä kanoja, kun eivät ymmärrä näiden miesten tarkoitusperiä? Eiköhän nämä naiset valitse miehensä yhtä lailla statuksen vuoksi. Olisihan Sieppikin kovin halunnut lätkävaimoksi.
On tälläkin meriitit, mistä hänet muistetaan lätkäjätkien perässä epätoivoinen roikkuminen, bb talossa tuppisuu tosikkona, Veitolan haastis, tuppisuuna, onnenpyörä sipsutus, varatun miehen salarakkaana, somessa selkään puukottajana mustamaalaajana, ulosottoveloista. Viehättävän olonen siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janna kakkonen. Kun ei vaan päästä yli ja eteenpäin.
Niin, onhan erosta jo pari kuukautta. Saran pitäisi tehdä kuten kunnon av-mamma, eli paskan suhteen jälkeen sännätä seuraavan Penan kainaloon.
Eiköhän se säntäiski jos vaan sopivan statuksen omaava olis tarjolla.
Jos Roope oikeasti tykkää tyypeistä joiden kanssa keskustella niin elämä Saran kanssa on varmaan ollut tylsää.
Olen aina inhonnut molempia joten en tajua miksi tämä näin paljon kiinnostaa että näitä täällä lueskelen 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa että kukaan mies pettäisi naista joka on niiniin kaunis kuin sara, hänellä on täydellinen kroppa ja isot tissit. Mitä toivoa meillä rumilla läskeillä ja tissittömillä naisilla on jos tuollaisiakin naisia petetään?
Jos siellä kauniin kuoren alla ei ole mitään kosketuspintaa?
Kauniilla naisilla on isompi riski joutua pelimiehen sulaksi hattuun muiden sulkien joukkoon. Eli tietylainen kauneus ja ulkoinen habitus vetää puoleensa näitä sikoja, joille nainen ei ole muuta kuin esittelykappale.
Ja nämä kauniit naisetko ovat täysiä kanoja, kun eivät ymmärrä näiden miesten tarkoitusperiä? Eiköhän nämä naiset valitse miehensä yhtä lailla statuksen vuoksi. Olisihan Sieppikin kovin halunnut lätkävaimoksi.
No näinpä. Iso osa naisista viehättyy julkisuudesta ja hyvin toimeentulevasta miehestä. Vaatimattoman näköisillä naisilla tällainen mies jää usein haaveeksi ja/tai he voivat olla vaatimattoman näköisiä siksi, että tietävät mitä meriitit saavat aikaan miehen psyykkeelle, eivätkä siksi edes pyri viehättämään näitä miehiä. Se on vaihtokauppaa. Toinen tarjoaa ulkonäkönsä, toinen meriittinsä.
Niin siis onko Roope oikeasti kunnolla pettänyt Saraa? Siis tarkoitan onko mennyt sänkyyn? Seiskasta löytyi vain joitain pusukuvia baarista. Sitten arveluita että on menty joskus myös jatkoille naisen kanssa.
En tiedä. Blogipostaus otsikoitu nimellä "Totuus", vaikka varmaan jokainen tietää, että parisuhteessa ja eroissa on aina kaksi puolta. Itse en kyllä ymmärrä tarvetta julkiseen anteeksipyyntöön, mutta ehkä se sitten on todella tärkeää somemaailmassa tiiviisti vaikuttaville ihmisille. Ja nuo pettämisethän olivat jo yleisessä tiedossa, eli tuskin kenelläkään oli sellaista mielikuvaa, että Roope oli täydellinen poikaystävä . Ei todellakaan. Mutta Sara itse päätti jäädä suhteeseen.
Itse otin sen Salmisen instapäivityksen erosta normaalina julkkisten eroilmoituksena. Varmaan mietitty, mitä kannattaa julkisesti kirjoittaa, ettei nostata isompaa julkisuusmylläkkää. Eli siinä mielessä Salminen onnistui päivityksessä hyvin, kun ei alkanut Saraa haukkumaan eron jälkeen. Tuollaiset eron jälkeiset tilitykset somessa ja toisen osapuolen mollaamiset kun antavat helposti katkeran leiman. Varsinkin kun samalla tunnustaa, että ei ollut edes se osapuoli, joka halusi päättää suhteen ja joka vielä eron jälkeenkin olisi halunnut jopa lomailla yhdessä. Mutta tämänhän Sara myös itse tiedostaa... Kyllähän sitä kommentointiin jo edellisenkin eropostauksen aikana, että kannattaako vihjailla syypäistä yhtään mitään vai vain ilmoittaa neutraalisti erosta.
Mulla tulee tuosta julkisen anteeksipyynnön vaatimisesta mieleen kun Kristen Stewart petti Pattinsonia, ja teki julkisen anteeksipyynnön rauhoittaakseen Twilight-fanilaumaa. Minusta se teki koko jupakasta vain ja ainoastaan entistä nolomman. Jotain ihme teinidraamaa. Ketä oikeasti tuollainen auttaa? Annetaan vain lupa ja oikeutus faneille ajatella, että meidän yksityiselämä kuuluu myös teille. Turha sitten valittaa jälkikäteen, jos ihmiset ruotivat entistä enemmän "henkilökohtaisia" asioita, kun tehdään yksityistä julkiseksi omasta valinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Lauren Lehtinen (2018–)
Christoffer Strandberg (2018–)
Terhi Suorlahti (2018–)
Pilvi Hämäläinen (2017–)
Timo Lavikainen (2017–)
Ernest Lawson (2017–)
Mikko Penttilä (2017–)
Roope Salminen (2017–)
Alina Tomnikov (2018)
Pihla Penttinen (2018)
Kiti Kokkonen (2018)[1]
Kaisa Hela (2017)
Minka Kuustonen (2017)
Jenni Kokander (2014–2017)[2]
Riku Nieminen (2010–2014, 2015)
Essi Hellén (2014–2015)
Kari Ketonen (2014–2015)
Heikki Paasonen (2014–2015)
Mari Perankoski (2014–2015)
Ville Tiihonen (2014–2015)
Joonas Nordman (2014–2015)
Antti Holma (2014)
Niina Koponen (2014)
Jaakko Saariluoma (2010–2014)
Aku Hirviniemi (2010–2014)
Krista Kosonen (2010–2014)
Jukka Rasila (2010–2014)
Jussi Vatanen (2011–2014)
Iina Kuustonen (2011–2014)
Armi Toivanen (2012–2014)
Elena Leeve (2012)
Joanna Haartti (2011)
Ville Myllyrinne (2011)
Kari Hietalahti (2010)
Elina Knihtilä (2010)
Pirjo Lonka (2010)
Eero Ritala (2010)Näistä kuulkaa se ensimmäinen on Helmi-Leenan lisäksi. Mutta kuka?
Alina Tomnikov!!!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Blogipostaus otsikoitu nimellä "Totuus", vaikka varmaan jokainen tietää, että parisuhteessa ja eroissa on aina kaksi puolta. Itse en kyllä ymmärrä tarvetta julkiseen anteeksipyyntöön, mutta ehkä se sitten on todella tärkeää somemaailmassa tiiviisti vaikuttaville ihmisille. Ja nuo pettämisethän olivat jo yleisessä tiedossa, eli tuskin kenelläkään oli sellaista mielikuvaa, että Roope oli täydellinen poikaystävä . Ei todellakaan. Mutta Sara itse päätti jäädä suhteeseen.
Itse otin sen Salmisen instapäivityksen erosta normaalina julkkisten eroilmoituksena. Varmaan mietitty, mitä kannattaa julkisesti kirjoittaa, ettei nostata isompaa julkisuusmylläkkää. Eli siinä mielessä Salminen onnistui päivityksessä hyvin, kun ei alkanut Saraa haukkumaan eron jälkeen. Tuollaiset eron jälkeiset tilitykset somessa ja toisen osapuolen mollaamiset kun antavat helposti katkeran leiman. Varsinkin kun samalla tunnustaa, että ei ollut edes se osapuoli, joka halusi päättää suhteen ja joka vielä eron jälkeenkin olisi halunnut jopa lomailla yhdessä. Mutta tämänhän Sara myös itse tiedostaa... Kyllähän sitä kommentointiin jo edellisenkin eropostauksen aikana, että kannattaako vihjailla syypäistä yhtään mitään vai vain ilmoittaa neutraalisti erosta.
" Sara on jakanut 116 000 Instagram-seuraajalleen ahkerasti tietoa myös avopuolisonsa projekteista, kuten Roope Salminen ja Koirat -yhtyeen viime yönä julkaistusta Kusipää-kappaleesta, jossa osoitetaan keskisormea somekeskusteluille.
– Minun mielestäni jokainen hyvä kämppäkaveri tukee toistaan. Jokainen suomalainen voi varmaan samaistua siihen, Roope kierteli." Tämä artikkeli oli 2018 vuoden alusta. Ihmettelen, että Roope on julkisesti viitannut Saraan "kämppäkaverina." Mietin vain, että onkohan tossa taustalla jotakin muuta. Jos tilanne oikeasti olikin se, että Roope oli yrittänyt jättää Saraa mutta Saran päässä tämä on kääntynyt toisin päin. Tuntuu, että Sara ottaa hirveän raskaasti sen ajatuksen, että hänet nolattaisiin tms. Silloin Veitolan haastattelussa niin aika monet näki, että haastattelu oli provoisoivaa tykitystä Veitolan puolelta. Silti Saran piti seuraavana päivänä tehdä tämä uhriutuva postaus. Sama juttu nyt, että ehkä hän koki tulleensa nolatuksi, kun on jauhanut Roopesta mutta sitten uutisoidaankin, että tämä on uuden naisen kanssa ulkomailla, niin piti äkkiä paljastaa likaiset yksityiskohdat erosta. Ihmettelen sitäkin, että miksi Saran on ollut niin tärkeää antaa ymmärtää, että se oli nimenomaan hän, joka lähti suhteesta, kuitenkin nyt kertoi, että tilanne ei oikeasti ollut näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Sara on jakanut 116 000 Instagram-seuraajalleen ahkerasti tietoa myös avopuolisonsa projekteista, kuten Roope Salminen ja Koirat -yhtyeen viime yönä julkaistusta Kusipää-kappaleesta, jossa osoitetaan keskisormea somekeskusteluille.
– Minun mielestäni jokainen hyvä kämppäkaveri tukee toistaan. Jokainen suomalainen voi varmaan samaistua siihen, Roope kierteli." Tämä artikkeli oli 2018 vuoden alusta. Ihmettelen, että Roope on julkisesti viitannut Saraan "kämppäkaverina." Mietin vain, että onkohan tossa taustalla jotakin muuta. Jos tilanne oikeasti olikin se, että Roope oli yrittänyt jättää Saraa mutta Saran päässä tämä on kääntynyt toisin päin. Tuntuu, että Sara ottaa hirveän raskaasti sen ajatuksen, että hänet nolattaisiin tms. Silloin Veitolan haastattelussa niin aika monet näki, että haastattelu oli provoisoivaa tykitystä Veitolan puolelta. Silti Saran piti seuraavana päivänä tehdä tämä uhriutuva postaus. Sama juttu nyt, että ehkä hän koki tulleensa nolatuksi, kun on jauhanut Roopesta mutta sitten uutisoidaankin, että tämä on uuden naisen kanssa ulkomailla, niin piti äkkiä paljastaa likaiset yksityiskohdat erosta. Ihmettelen sitäkin, että miksi Saran on ollut niin tärkeää antaa ymmärtää, että se oli nimenomaan hän, joka lähti suhteesta, kuitenkin nyt kertoi, että tilanne ei oikeasti ollut näin.
Saattaa olla, että osut aika nappiin. Kyllähän jotkut miehet ovat sellaisia tossukoita, etteivät uskalla itse eroa ottaa esille. Ehkä nuo Roopen julkiset töppäilyt olivat myös keino usuttaa Saraa päättämään suhde hänen puolestaan? Sitten kun ei onnistunut, niin oli pakko lopulta itse päättää suhde? Saraa tosiaan puhuu itseään ristiin. Ensin hän itse haluaa lähteä suhteesta, sitten se olikin Roope. Kyllähän tuo julkitulo hieman kostonmakuinen on, koska se tehtiin reaktiona siihen, että Roope lomaili uuden naisen kanssa, vaikka Sara olisi vielä itse halunnut lähteä yhteiselle matkalle hänen kanssaan. Tunsiko siis taas olonsa petetyksi ja noloksi, jos oli haaveillut vielä yhteenpaluusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla, että osut aika nappiin. Kyllähän jotkut miehet ovat sellaisia tossukoita, etteivät uskalla itse eroa ottaa esille. Ehkä nuo Roopen julkiset töppäilyt olivat myös keino usuttaa Saraa päättämään suhde hänen puolestaan? Sitten kun ei onnistunut, niin oli pakko lopulta itse päättää suhde? Saraa tosiaan puhuu itseään ristiin. Ensin hän itse haluaa lähteä suhteesta, sitten se olikin Roope. Kyllähän tuo julkitulo hieman kostonmakuinen on, koska se tehtiin reaktiona siihen, että Roope lomaili uuden naisen kanssa, vaikka Sara olisi vielä itse halunnut lähteä yhteiselle matkalle hänen kanssaan. Tunsiko siis taas olonsa petetyksi ja noloksi, jos oli haaveillut vielä yhteenpaluusta?
Ymmärtäisin ehkä tollasen avautumisen, jos se olisi hoidettu vähän paremmin. Esim. otettu somesta taukoa ja kerrottu, että nyt on vaikeaa ja avattu omia tuntemia, jos niin haluaa tehdä. Mutta tollanen, että ensin vihjailee, kuinka lähteminen on ollut ainoa vaihtoehto, koska arvot ovat olleet erilaiset. Sitten syksyn mittaan tulee useampia postauksia, jossa avautuu huonosta olostaan. Samalla kuitenkin instassa esittäen maailman onnellisinta. Sitten, kun ex-miehen uudesta naisesta uutisoidaan niin hän tekee kostopostauksen, jossa selostaa, kuinka heidän piti mennä yhteiselle matkalle mutta Roopella olikin uusi nainen. Jos heidän on pitänyt mennä yhdessä matkalle, niin onhan heidän jonkinlaisissa väleissä pitänyt olla. Kuka uskoo, että Sara suostuu lähtemään matkalle, samalla, kun on riidoissa. Siksi mielestäni nämä Saran vihjailut siitä, että Roope on halunnut esittää, että ovat sovussa ym. ovat vähintäänkin erikoisia.
Vierailija kirjoitti:
Jos Roope oikeasti tykkää tyypeistä joiden kanssa keskustella niin elämä Saran kanssa on varmaan ollut tylsää.
No mutta osahaan Sara puhua ainakin kolmesta aiheesta: minä, minä ja minä. Harvinaisen itsekeskeinen ja itseään täynnä oleva ihminen.
Tuollaisia julkisia postauksia, jossa mollataan exää, olen nähnyt vain Feissarimokissa elämänkoululaisilta. Ei ole fiksun ihmisen touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin ehkä tollasen avautumisen, jos se olisi hoidettu vähän paremmin. Esim. otettu somesta taukoa ja kerrottu, että nyt on vaikeaa ja avattu omia tuntemia, jos niin haluaa tehdä. Mutta tollanen, että ensin vihjailee, kuinka lähteminen on ollut ainoa vaihtoehto, koska arvot ovat olleet erilaiset. Sitten syksyn mittaan tulee useampia postauksia, jossa avautuu huonosta olostaan. Samalla kuitenkin instassa esittäen maailman onnellisinta. Sitten, kun ex-miehen uudesta naisesta uutisoidaan niin hän tekee kostopostauksen, jossa selostaa, kuinka heidän piti mennä yhteiselle matkalle mutta Roopella olikin uusi nainen. Jos heidän on pitänyt mennä yhdessä matkalle, niin onhan heidän jonkinlaisissa väleissä pitänyt olla. Kuka uskoo, että Sara suostuu lähtemään matkalle, samalla, kun on riidoissa. Siksi mielestäni nämä Saran vihjailut siitä, että Roope on halunnut esittää, että ovat sovussa ym. ovat vähintäänkin erikoisia.
Totta! Ei kyllä tulisi mieleenkään lähteä kaksin matkalle ja sulloutua samaan hotellihuoneeseen reissun ajaksi sellaisen ihmisen kanssa, johon on todella kitkerät välit. Vähän palturilta kieltämättä kuulostaa, että eivät ole olleet väleissä. Tulikohan se jouluinen näpäytys Roopen kommenttiin siis siinä vaiheessa, kun Sara sai tietää tästä mahdollisesta uudesta suhteesta? Eli kireät välit alkoivat vasta kun tajusi uuden naisen myötä, että ero tosiaan oli Roopen puolelta lopullinen, ja kun uutiset näiden kahden lemmenlomasta ilmestyivät lööppeihin kiehahti Saralta yli ja tuli tämä blogipostaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä pilannut julkisuuskuvansa lopullisesti näillä mustamaalaamisilla. Kuka haluaa tehdä yhteistyötä tommosen kanssa? Jos tulee ristiriitoja niin ei saa suutaan auki vaan haukkuu ja itkee sitten somessa. Kovin yksinkertasen ja hankalan oloinen tapaus.
Varmasti monikin taho. Se, ettei suostu olemaan enää kynnysmatto ei tee kenestäkään yksinkertaists tai hankalan oloista.
Sillä on vissi ero sanooko asiat kerralla suoraan ja käsittelee asiat vai haukkuuko niin sanotusti selän takana somessa epäreilusti. Sieppi kuuluu jälkimmäiseen, Veitolallekin oli haastattelun jälkeen sanonut että hyvä haastattelu ja sitten jälkikäteen aloitti lynkkauksen.
Jos itse kaikkensa tekee, että leimattaisiin tyhjäpääksi, se on ihan oma vika.
Varmasti monikin taho. Se, ettei suostu olemaan enää kynnysmatto ei tee kenestäkään yksinkertaists tai hankalan oloista.