Roope Salmisen uusi suhde
Kommentit (538)
https://teatteri.turku.fi/sites/default/files/styles/full_modal/public/…
Ihan Roopen näköinen!
Sara olisi kaivannut Roopelta julkista anteeksipyyntöä pettämisistään. Eikö se olisi ollut vähän outoa, kun itse eivät näitä pettämisiä ikinä vahvistaneet. Päinvastoin Sara itse kielsi ne. Sitä paitsi ehkä Roope ei halunnut ylläpitää muutenkaan suhdetta julkisuudessa, joten miksi hänen pitäisi näitä sotkuja julkisesti kommentoida. Se taisi nimenomaan olla Sara, joka toi parisuhdetta jatkuvalla syötöllä julkisuuteen.
Sillon kun se pettäjä sulle vakuuttaa kaiken olevan hyvin ja ettei ne asiat pidä paikkaansa, sä uskot ne ja pysyt miehesi rinnalla nöyrästi.
Koska haluat uskoa niihin.
Mä kerroin vasta vuosien jälkeen ystävillekin mitä mies mulle liiton aikana teki.
Häpeä oli niin kova.
Samaa olen kuullut muilta.
Puhumattakaan tapauksesta joka tapahtuu julkisuudessa...
Vierailija kirjoitti:
Sara olisi kaivannut Roopelta julkista anteeksipyyntöä pettämisistään. Eikö se olisi ollut vähän outoa, kun itse eivät näitä pettämisiä ikinä vahvistaneet. Päinvastoin Sara itse kielsi ne. Sitä paitsi ehkä Roope ei halunnut ylläpitää muutenkaan suhdetta julkisuudessa, joten miksi hänen pitäisi näitä sotkuja julkisesti kommentoida. Se taisi nimenomaan olla Sara, joka toi parisuhdetta jatkuvalla syötöllä julkisuuteen.
Roope toi suhteeen julkisuuteen ensin Jodlinissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole vieläkään tainnut vastata selkeästi, että mitä siellä Jodelissa on oikein ollut? Epämääräistä vihjailua on ollut sivutolkulla, miksi ei voida kertoa suoraan mitä siellä on kirjoitettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Facessa. Eikö se ollut vähän olosuhteiden pakosta, kun saivat jatkuvasti kyselyitä tästä. Se oli kuitenkin Sara, joka jatkuvasti toi suhdetta julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt Helmi-leenan useissa teatterijutuissa ja on todella lahjakas ja tehnyt hienoja rooleja. Ei ole vaikuttanut ihmiseltä, joka kaipaisi minkäänlaista julkisuutta. Ihmettelin kyllä hiukan, kun kuulin että meni Putoukseen (ja vielä enemmän ihmetyttää nämä Roope-jutut, jos näissä muka jotain totuudenhäivää on).
Ehkei sitä toista opi tuntemaan ihan vaan hänen teatteri esiintymisiään katselemalla niin hyvin että kannattaa hänen ura tai poikaystävä valintojaan yllättyä.
Vierailija kirjoitti:
Juha Veijosella nuori, Dannyllä nuori, Kurosella nuori, Duudsonilla nuori, Salkkari-ukolla nuori, Silvennoisella nuori. Onkohan muitakin viimeisen vuoden aikana? :):):)
No mitäs tuosta, onhan julkisnaisiakin, joilla nuorempi mies. Maailma on vaan muuttunut ja ikäerot puolin ja toisin ei enää kovasti rajoita parinmuodostusta. Sehän on vain hyvä juttu. Ei minua ainakaan haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi meni sit putoukseen?
Miksi ei? Onhan tuossa ohjelmassa olleet Krista Kosonen, Jussi Vatanen, Eero Ritala ja monet muut arvostetut ja palkitut näyttelijät.
Vierailija kirjoitti:
Sillon kun se pettäjä sulle vakuuttaa kaiken olevan hyvin ja ettei ne asiat pidä paikkaansa, sä uskot ne ja pysyt miehesi rinnalla nöyrästi.
Mä kerroin vasta vuosien jälkeen ystävillekin mitä mies mulle liiton aikana teki.
Häpeä oli niin kova.
Näin on. Ei niitä kaikkia edes kehtaa kertoa kenellekään. Mennyt on mennyttä.
Epävarmat mammat täällä kipuilevat miestensä vieraisiin lähtemisen pelkoaan, lyttäämällä Salmista. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieppi on itse ollut toinen nainen, eli sitä saa mitä tilaa.
Tämä mullekin tuli mieleen.
Muistakaa tämä sitä saa, mitä tilaa. Sieppo on itse pettänyt ja nyt kävi valitettavasti näin. Minusta saran ei kannattaisi enää, jauhaa koko miehestä. Aika parantaa haavat, ei loan heittäminen. Katkeruus ei kannata. Surun ymmärtään kaikki, mutta totuus on, et sara on itse pettäjä. Kummatkin voisivat jatkaa elämäänsä rauhassa. Ei enää katkeraa heittoa toisesta peace and out!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt Helmi-leenan useissa teatterijutuissa ja on todella lahjakas ja tehnyt hienoja rooleja. Ei ole vaikuttanut ihmiseltä, joka kaipaisi minkäänlaista julkisuutta. Ihmettelin kyllä hiukan, kun kuulin että meni Putoukseen (ja vielä enemmän ihmetyttää nämä Roope-jutut, jos näissä muka jotain totuudenhäivää on).
Ehkei sitä toista opi tuntemaan ihan vaan hänen teatteri esiintymisiään katselemalla niin hyvin että kannattaa hänen ura tai poikaystävä valintojaan yllättyä.
Ei niin, enkä siksi väittänytkään häntä tuntevani. Kirjoitinkin, että "ei ole VAIKUTTANUT sellaiselta", mutta tulkintanihan voi olla väärä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin, enkä siksi väittänytkään häntä tuntevani. Kirjoitinkin, että "ei ole VAIKUTTANUT sellaiselta", mutta tulkintanihan voi olla väärä.
Ja olikin ottaen huomioon että oli Putouksessa ja nyt Seiskassa.
Vierailija kirjoitti:
Häpeä oli niin kova.
Miksi eräs toinen henkilö sai kuraa niskaansa?
Kahdelta eri naiselta. Syynä pettävät miehet.
Ihme juttu, Sara on kyllä nainen ja on myös itse pettäjä ollut omassa suhteessaan. Kummatkin samanlaisia! Menkää eteenpäin jo.
En tiedä onko Sara vähän naiivi vai eikö hän vain ajattele julkisuutta pidemmälle. Tekee postauksen "totuus." Kuvitteleeko hän oikeasti, että kaikki pitävät tätä 100% totuutena ja asia on sillä selvä. Eiköhän tollasista postauksista nimenomaan ne spekulaatiot vasta ala. Eiköhän Roopella ole myös oikeus puolustatutua, tämä oli kuitenkin Saran tulkinta tilanteesta. Tostahan tulisi loputon suo, jos Roope vielä vastaisi. Roope varmasti kuitenkin kertoo omaa puolustustarinaa, jos siihen aihetta on.
Ihmettelen sitä, että jos Roope on Saran mielestä ollut kieroilija ja ties mitä. Niin sitten se ilmeisesti kuitenkin oli Roope, joka jätti Saran.
Mä olisin niin halunnu sänkyyn Roopen kanssa, harmi jos se on jo varattu =( Nyt en sit pääse. =(