Miksi on väärin haluta mies joka on kätevä käsistään
Eli osaa korjata vaikkapa autoa, tai paikata polkupyörästä puhjenneen kumin?
Kommentit (46)
Missä sanotaan, että se on väärin? Ei ole. Väärin siis. Saa haluta!
Mun mies osaa kaiken tuon. En tiedä mistä, osaa vain...
Yhtä väärin kuin haluta vaimo, joka on käsistään kätevä.
E kai se väärin ole. Tollasen itsekin haluisin.
Jos jonkun vinkin annan tyttärilleni niin se tulee olemaan että hommatkaa mies joka kätevä käsistään, ei oo sen parempaa kun mies joka osaa tehdäkin jotain.
Aina saa haluta, mutta haluaako sellainen mies sinut?
Ei ole väärin. Isoin ongelma vaan kun sellaisia ei oikein ole.
Miehelläni on piiiiitkä pinna ja jaksaa onneksi esim korjata fillarini ja puhjenneen renkaan.
talossamme osaa myöskin rempata ja laittaa säästää pitkän pennin 🍀
Vierailija kirjoitti:
No kun taannoin tein aloituksen, jossa mainitsin, että haluaisin naisen, joka olisi hyvä leipomaan maukkaita kakkuja, leivonnaisia ym. Siihen sain sitten haukut, että etsin siis kyökkipiikaa nyrkin ja hellan väliin. Nämä kyökkipiika-kommentit saivat sitten paljon yläpeukkuja. Oletan siis, että samaa pätee myös toisin päin, että tuollaista "remonttireiska-miestä" pidettäisiin kotiorjana.
Ap
Ei ole väärin haluta, mutta ei sellaiset miehet femari palstamammoja kattele.
Nykymiehet pelaa vain tietsikkaa. Hyvä jos osaavat auton tankata.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies osaa kaiken tuon. En tiedä mistä, osaa vain...
Ja minun, osasi jopa rakentaa talon.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väärin. Isoin ongelma vaan kun sellaisia ei oikein ole.
Kyllä on mutta omassa tuttavapiirissäni ovat varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väärin haluta, mutta ei sellaiset miehet femari palstamammoja kattele.
Sinä sen sijaan vietät täällä jopa paljon aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun taannoin tein aloituksen, jossa mainitsin, että haluaisin naisen, joka olisi hyvä leipomaan maukkaita kakkuja, leivonnaisia ym. Siihen sain sitten haukut, että etsin siis kyökkipiikaa nyrkin ja hellan väliin. Nämä kyökkipiika-kommentit saivat sitten paljon yläpeukkuja. Oletan siis, että samaa pätee myös toisin päin, että tuollaista "remonttireiska-miestä" pidettäisiin kotiorjana.
Ap
Ei, vaan sait ihan samanlaisia vastauksia mitä sait tähän ketjuu. Eli saa haluta ihan mitä tahansa, mutta aina ei saa mitä haluaa.
Sen sijaan itse lähdit trollailemaan keskustelua tuolle kyökkipiikalinjalle ja nyt yrität jatkaa samaa trollailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei, vaan sait ihan samanlaisia vastauksia mitä sait tähän ketjuu. Eli saa haluta ihan mitä tahansa, mutta aina ei saa mitä haluaa.
Sen sijaan itse lähdit trollailemaan keskustelua tuolle kyökkipiikalinjalle ja nyt yrität jatkaa samaa trollailua.
Eli nekin kyökkipiika-kommentit oli trollausta ja kaikki tykkäykset myös? Ok sitten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko sinulla muuta elämää kuin tämä palsta?
-eri
Saa haluta. Mun mies on sellainen.
Olen niin kätevä käsistäni etten tarvitse naista ollenkaan!
No kun niitä ei oikein ole 😂😂