Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (538)

Vierailija
281/538 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos Sara tarkoitti työporukalla Swingers-elokuvan ryhmää, joista Mimosa Willamo olisi se uusi nainen?

No, mitä se Saralle kuuluu mitä Roope sinkkuna tekee. Jotenkin outoa sopia lähtevevänsä petturi ex-kumppanin kanssa matkalle mutta matka peruuntuu, kun hän Sara  saa tietää, että Roope tapaileekin (?) jotakin naista.  Hieman erikoiselta kuulostaa. 

Vierailija
282/538 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, että minkälainen on suhde jos pitää lööppien perusteella tuomita puoliso petturiksi ja tilittää katkeran exän blogi sen jälkeen, kun on seiskasta lukenut exänsä uudesta naisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/538 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara karkoitti kyllä tehokkaasti kunnolliset miehet tällä postauksellaan. Eivät sellaiset halua seurustella naisen kanssa, joka tilittää parisuhdettaan julkisuuteen. Sellainen kiinnostaa ainoastaan miehia, jotka ovat tyypiltään Seiska-julkkiksia.

Ja myös tulevat työmahdolisuudet medialalalla. En sano, että vääryyksistä pitäisi olla hiljaa mutta mielestäni toisen heittäminen susille, vaikkakin syystä niin kaivaa vain Saralle itselleen kuoppaa. 

Ja höpsistä. Aika moni julkkisnainen on puhunut huonosta suhteesta ja uskottomuudesta avoimesti, eikä ura ole siihen päättynyt. Roope aloitti tämän itse omalla käytöksellään ja julkisuudessa oman sädekehänsä kiillottamisella. Roope olisi voinut lopettaa suhteen Saran kanssa kun muut naiset alkoivat kiinnostaa enemmän. Roopestahan on kuvia suutelemassa toisia naisia baarissa, tuomassa heitä yhteiseen kotiin jne. Mitä muuta tuollainen voi olla kuin tahallista toisen julkista nöyryyttämistä ja itsetunnon murskaamista? Roope olisi myös voinut puolustaa Saraa EVS kohussa. Tai pyytää Saralta anteeksi käytöstään. Mutta ei. Salminen on täysin ansainnut kaiken p*skan mitä tästä saa niskaansa. Aika hyvin Roope kuitenkin hyötyi Sarasta: pääsi koko ajan lööppeihin, lehtiin ja sai lisää someseuraajia sekä työtarjouksia. Ja onhan se nyt aivan eri asia seurustella Miss Suomen kanssa kuin jonkun tuntemattoman tytön. Roope käytti Saraa hyväkseen ja nöyryytti.

Kerropa yksikin vakavasti otettava julkkis, joka on tehnyt julkisen haukkumapuheen ex- kumppanistaan? 

Osaako joku sanoa? 

Vierailija
284/538 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan, että minkälainen on suhde jos pitää lööppien perusteella tuomita puoliso petturiksi ja tilittää katkeran exän blogi sen jälkeen, kun on seiskasta lukenut exänsä uudesta naisesta.

Sara taitaa olla paremmat tiedot pettämisestä kuin lööpeistä on luettu.

Blogin viesti on varoitus uusille naisille, mutta kukaan nyxä ei ota todesta exän varoituksia.

Vierailija
285/538 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara taitaa olla paremmat tiedot pettämisestä kuin lööpeistä on luettu.

Blogin viesti on varoitus uusille naisille, mutta kukaan nyxä ei ota todesta exän varoituksia.

Blogi kirjoituksesta saa sen käsityksen, että muita todisteita ei ole kuin lehti kirjoittelut.

Vierailija
286/538 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että muutaman kuukauden päästä Siepiltä tulee vähän negatiivissävytteinen avautuminen, jossa hän vetoaa muihin ettei enää jaksaisi saada kommentteja Roopesta tai ylipäätään erostaan, vaikka ne sitten olivat positiivisiakin. 

Ei hän ehkä ymmärrä, että, kun hän toi asian julkisuuteen, niin asialla mässäillään niin kauan, kunnes tulee mehevämpää keskusteltavaa. Sara ei voi itse päättää sitä, koska aihe on finito. 

Vierailija
287/538 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa kelata näitä ketjuja. Kuka oli se toinen hoito putouksesta? Saran mukaan H-L ennen oli joku muu samasta show:sta? Barbi de voro?

Kelpaa vanhempikin ja tuotannon jäsen. Tuotannossa on todella hyvän näköinen nuori blondi. Näin hänen putouksen kuvauksissa.

Vierailija
288/538 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko sanaakaan Sievin avautumisesta. Hän niin monta kertaa narahtanut kiinni valheista, että kaikki uskottavuus on aikaa sitten mennyt. Itse kyllä kirjoittaa että tämä rehellisin avautuminen: myöntää siis että edelliset ovat olleet vähemmän rehellisiä. Juttuhan selvä kuin pläkki. Sieppi hyötyi koko ajan suhteesta niin taloudellisesti kuin Roopen siivellä saamansa julkisuuden myötä ja oli halukas pitämään yllä kulissiliittoa. Hän hehkutti Roopen ihanuutta blogissaan vielä silloinkin kun muka jo harkitsi eroa. Ja kun Roope sitten lopulta teki ratkaisevan askeleen Saran katkeroitui ja tässä on lopputulos. Viimeinen Pisara oli se että Roopella on jo uusi kumppani rinnallaan, siksi hän ajoitti tämän viimeisen avautumisensa juuri tähän.

Mä taas uskon joka sanan mitä Sara kirjoittaa. Enkä puolustele Salmista, ei kovin ihanalta tyypiltä vaikuta. Mutta ihmettelen tällaista varauksetonta Siepin tukemista. Mielestäni tollasen tekstin julkituominen ei ole ok, oli toinen sitten millainen pettäjä tahansa. Kaikki tiesivät jo, että Roope pettää, joten avautumisesta tuli pelkkä katkerafiilis. Ja miksi se tosiaan oli ajoitettu saman hetkeen, kun uutinen Roopen uudesta naisesta tuli ilmi. 

Vierailija
289/538 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkoluontosen miehen tunnistaa leuattomuudesta ja pälyilevästä katseesta.

Vierailija
290/538 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko sanaakaan Sievin avautumisesta. Hän niin monta kertaa narahtanut kiinni valheista, että kaikki uskottavuus on aikaa sitten mennyt. Itse kyllä kirjoittaa että tämä rehellisin avautuminen: myöntää siis että edelliset ovat olleet vähemmän rehellisiä. Juttuhan selvä kuin pläkki. Sieppi hyötyi koko ajan suhteesta niin taloudellisesti kuin Roopen siivellä saamansa julkisuuden myötä ja oli halukas pitämään yllä kulissiliittoa. Hän hehkutti Roopen ihanuutta blogissaan vielä silloinkin kun muka jo harkitsi eroa. Ja kun Roope sitten lopulta teki ratkaisevan askeleen Saran katkeroitui ja tässä on lopputulos. Viimeinen Pisara oli se että Roopella on jo uusi kumppani rinnallaan, siksi hän ajoitti tämän viimeisen avautumisensa juuri tähän.

Mä taas uskon joka sanan mitä Sara kirjoittaa. Enkä puolustele Salmista, ei kovin ihanalta tyypiltä vaikuta. Mutta ihmettelen tällaista varauksetonta Siepin tukemista. Mielestäni tollasen tekstin julkituominen ei ole ok, oli toinen sitten millainen pettäjä tahansa. Kaikki tiesivät jo, että Roope pettää, joten avautumisesta tuli pelkkä katkerafiilis. Ja miksi se tosiaan oli ajoitettu saman hetkeen, kun uutinen Roopen uudesta naisesta tuli ilmi. 

Sara tuntee molemmat naiset? Mutta naiset eivät tietäneet olevansa yhtäaikaa Roopen pyöritettävänä.

Vierailija
291/538 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosissaan Sara väittää, että Roope oli niin taidokas valehtelemaan, että osasi selittää senkin, että miksi hänestä löytyi suutelukuvia baarista toisen naisen kanssa. Vai oliskohan kenties niin, että Sara on itse halunnut jäädä suhteeseen pettämisistä huolimatta. 

Vierailija
292/538 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea nainen.

Vierailija
293/538 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kivan näköinen näin miehen silmin, ja olisi varmaan upeaa seksiä.

Vierailija
294/538 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä kivan näköinen näin miehen silmin, ja olisi varmaan upeaa seksiä.

Sitähän ne häntäheikit just kaadoilta haluaa, joten hyvä diili Roopelle :D

Pettäjån on vaikea luopua tavoistaan . Pidä varasi uusi nainen!

Vierailija
295/538 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissaan Sara väittää, että Roope oli niin taidokas valehtelemaan, että osasi selittää senkin, että miksi hänestä löytyi suutelukuvia baarista toisen naisen kanssa. Vai oliskohan kenties niin, että Sara on itse halunnut jäädä suhteeseen pettämisistä huolimatta. 

Sara on tuskin tämän maan ainoa nainen, joka on pelännyt lähteä huonosta suhteesta. Heillä vielä hirmuinen julkisuus hankaloittaa tilannetta. Samaistun itse tähän, koska olen kokenut saman. Luulin tosissani, etten voi koskaan löytää uutta rakkautta ja siksi yritin liikaa. Toisen ristiriitainen käytös hämmensi ja teki tilanteesta hyvin haastavan.

Ero oli kuitenkin parasta mitä on tapahtunut ja löysin kuin löysinkin uuden rakkauden, joka kunnioittaa ja rakastaa minua. Pettävän kanssa oli hyvin raskas liitto. Onneksi on ohi!

Vierailija
296/538 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli suhde

Vierailija
297/538 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi nolo jätkä. En kunnioita.

Vierailija
298/538 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli suhde

Tai laastari.

Sääli tätä näyttelijätärtä.

Vierailija
299/538 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sääliksi käy tätä uutta mimmiä.

Toivottavasti ei oo sama kohtalo kuin Siepillä.

Ei näytä hyvältä.

Vierailija
300/538 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi missut ihan dillejä oo. Medialaa opiskelee ja Kuronen miesystävä. Hmmm.