Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

80-luvun teinit ja vanhemmat poikaystävät

Vierailija
10.01.2019 |

Poistui ketju missä minusta hyvin nousi esille vanha asia eli moni oli seurustellut 80 luvulla yläasteella jopa 30 vuotiaiden miesten kanssa eikä sitä pidetty kovinkaan outona.
Minä jouduin vapaaehtoisesti hyväksikäytetyksi 14 vuotiaana, kun ystäväni kanssa sotkeuduttiin näihin vanhempiin miehiin.
Eikä kyse ollut yhdestä vaan useampia oli vuoden aikana.
Se oli olevinaan hienoa ja olimme niin aikuisia mielestämme, eikä ymmärretty ollenkaan olevamme uhreja.
Olen kärsinyt asiasta koko aikuisen elämäni jossain määrin ja häpeän sitä aikaa.
Olen hyvästä kodista eli siinä ei ollut syytä.

Toivoisin tämän ketjun pysyvän asiallisena, niin saisimme vertaistukea vanhoista asioista.

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riipaisi kertomus siitä, miten ei ole voinut asiasta edes terapiassa puhua. Kyllähän se ihan totuus on, että kaikki eivät todellakaan enää pääse siitä kierteestä pois, etenkin pienemmillä paikkakunnilla. Kun tyttö on saanut "sen" maineen, "sellaisena" häntä sitten pidetään. Kunnolliset pojat eivät vilkaisekaan, ainakaan julkisesti ja seurustelu/parisuhdemielessä.

Siksi asia pyritään salaamaan.

Vierailija
122/122 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kokemuksia tullut ja on kyllä lukemisen ymmärtäminen joillain vaikeata, kun pidetään näitä kokemuksia positiivisena.

Luulen ja tiedän omasta kokemuksesta niiden olevan kipeitä asioita.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi