Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä paksulle toppahousut?

Vierailija
10.01.2019 |

Olen reitevä läski (162cm ja 100kg), mistä löydän hyvät toppahousut? Yleensä kaikki joustamattomat housut ovat reisistä tiukkoja tai sitten niissä on ihan liian pitkät lahkeet.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainapeite? Talviolosuhteisiin.

Vierailija
2/5 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pari vuotta sitten sokoksesta House-merkkiset d-mitoitetut toppahousut. Mun valtaisalle ahterille oikein hyvät. Ok, lahkeet on ehkä vähän pitkät mutta koska niissä ei ole mitään vetoketjuja tms, ne voi hyvin joko kääriä lyhyemmäksi tai laittaa saappaan varteen tai vetää villasukat lahkeiden päälle. Vaihtoehtoisesti alakäänteeseen voi pujottaa kuminauhan jolloin lahkeet jää pussille eikä roiku maahan asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin pari vuotta sitten sokoksesta House-merkkiset d-mitoitetut toppahousut. Mun valtaisalle ahterille oikein hyvät. Ok, lahkeet on ehkä vähän pitkät mutta koska niissä ei ole mitään vetoketjuja tms, ne voi hyvin joko kääriä lyhyemmäksi tai laittaa saappaan varteen tai vetää villasukat lahkeiden päälle. Vaihtoehtoisesti alakäänteeseen voi pujottaa kuminauhan jolloin lahkeet jää pussille eikä roiku maahan asti.

Ulkovaatteisa hieman pitkät lahkeet eivät yleensä ole ongelma, koska on kengät jalassa ja lahkeet pusittuu kengän päälle, eikä jää kantapään alle.

Vierailija
4/5 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskilla on plussamallisto, tosin ei ihan sellaisenaan istu ap:lle.

Vierailija
5/5 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän vaatteiden valmistajat ovat päätyneet sellaisen olettamukseen, että jos on läski, niin on myös pitkä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi