En hyväksy miehen somekäytöstä, mitä mieltä?
Mies sanoo, että kyttään, ja suuttuu, kun yritän kertoa etten hyväksy kun hän tykkäilee kymmenien meitä puolet nuorempien tyttöjen vähäpukeisista kuvista somessa. Itse koen oloni petetyksi, kun tuntuu että miehen naismaku on varsin erilainen kuin itse olen, silikonia ja täytettyjä huulia. Ja vielä julkisesti hivelee näiden tyttöjen itsetuntoa, jotta kaikki kaveritkin näkee ettei oma vaimo oo mitään :(
Itse kun en postaile mitään perseenkuvia someen, ja jos laittaisin tulis varmaan hirveä huuto 😂
Onko tää nyt ihan tavallista ja nykyaikaa vai eikö tuo ukko vaan arvosta mua? Mitä ootte naiset mieltä?
Kommentit (152)
Kysynys Teille jotka puolustavat miehen oikeutta katsoa ja tykätä 15 v tyttöjen tyrkkykuvista.
Onko teistä ok kannustaa omia tyttöjä laittamaan tuollaisia ”herutuskuvia” nettiin kaikkien katseltavaksi. Jos mies katsoo ja tykkää tuollaisia niin että lapset voivta nähdä sen niin eikö hän kannusta omia lapsia (ja toki kaikkia muitakin tyttöjä) laittamaan tuollaisia kuvia esiin kun tykkää niistä?
Se että kannustaa lapsia/nuoria kyseenalaiseen toimintaan on minusta tuossa kaikista pahinta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaihtoehtoja sinulla oman käsityksesi mukaan on?
Rahalla saa ja hevoselta pääsee: Voisitte käydä molemmat vaikka huorissa.
Onpas hauska ketju. Minun naiseni (olemme siis lesbopari) on bi ja tykkäilee milloin mistäkin kuvasta. Tämän paltan mukaan minun pitäisi olla erityisen huolissani, tai vähintäänkin olla loukkaantunut. Kunnioitan kuitenkin puolisoani sen verran että hän saa valita itse tykkäykset instassa. Jos en puolisoni valintoja pysty kunnioittamaan, niin on tullut erota. Tämä koskisi minua itseäni, eikä puolisoani, sillä en tahdo kumppanikseni ihmistä jota en voi arvostaa. Minusta tämä on lapsellinen aihe edes keskustella jos molemmat osapuolet omaa normaalin itsetunnon.
Vierailija kirjoitti:
jfyk kirjoitti:
Kyllähän se itse kelläkin korpeaa, jos ei itse mieheltä huomiota saa vaikka pyytäisi, ja oman kropan suhteen näkee paljon vaivaa... ja sitten sellaiset saa sen huomion, jotka koittaa peittää silikoneilla siiderin pöhöttämän keskivartalon.
Ahaa ja nyt pitäisi saada huomiota kun treenaa itsensä takia. Naiset on hullunkurisia. Meikkaavat, treenaavat vain itsensä takia ja sitten tästä pitäisi saada huomiota!
Niin no, suhteen alkuaikana minä olin itse se jonka kuvia avoimesti hehkutti. Vähän kuin ne tytöt hakee paljaalla pinnalla huomiota Niin haen minäkin treenaamalla. Omalta mieheltä vain tosin.
Ihmiset itse tekee suhteesta omassa mielessä huonon kun väheksyy omaa kumppania, mistä vain asiasta saa paskan kun asennoituu että muilla on paremmin. Tyttö joka on vain kuva näytöllä on parempi koska hänen kanssa ei ole yritetty elää arkea ja ratkoa asioita niillä omalta vajavaisilla sosiaalisilla taidoilla.
Meillä tuore parisuhde. mies oli tottunut käyttäytymään somessa juurikin noin, ei ymmärtänyt siinä olevan mitään pahaa. Otin asian puheeksi, kerroin kuinka loukkaavaa käytös on koska minun lisäkseni myös kaikki muut näkevät mistä kuvista mieheni käy tykkäämässä. Ja olisiko ok jos minä laittaisin itsestäni kaikenlaisia tissiperse-herutuskuvia ja vieraat miehet kävisi niitä tykkäilemässä. Kysyin myös miksi näin tekee, onko tyytymätön parisuhteeseemme, seksiin, vai minuun? kaikki tämä tuli hänelle lähinnä yllätyksenä, ei ollut ajatellut asiaa sen enempää. Kyseinen somekäyttäytyminen loppui siihen keskusteluun
Jos ei pysty muuttamaan somekäyttäytymistään, vaikka tietää aiheuttavansa somekäyttäytymisellä mielipahaa rakkaimmalleen, on jotain oleellista parisuhteessa pielessä ja rikki...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jfyk kirjoitti:
Kyllähän se itse kelläkin korpeaa, jos ei itse mieheltä huomiota saa vaikka pyytäisi, ja oman kropan suhteen näkee paljon vaivaa... ja sitten sellaiset saa sen huomion, jotka koittaa peittää silikoneilla siiderin pöhöttämän keskivartalon.
Ahaa ja nyt pitäisi saada huomiota kun treenaa itsensä takia. Naiset on hullunkurisia. Meikkaavat, treenaavat vain itsensä takia ja sitten tästä pitäisi saada huomiota!
Niin no, suhteen alkuaikana minä olin itse se jonka kuvia avoimesti hehkutti. Vähän kuin ne tytöt hakee paljaalla pinnalla huomiota Niin haen minäkin treenaamalla. Omalta mieheltä vain tosin.
Ihmiset itse tekee suhteesta omassa mielessä huonon kun väheksyy omaa kumppania, mistä vain asiasta saa paskan kun asennoituu että muilla on paremmin. Tyttö joka on vain kuva näytöllä on parempi koska hänen kanssa ei ole yritetty elää arkea ja ratkoa asioita niillä omalta vajavaisilla sosiaalisilla taidoilla.
Ainahan tuon naiset kiistää, että hakisivat huomiota, mutta sinä sanot reilusti miten asia kohdallasi on, mikä on hienoa. Kyllä se sitten varmasti korpeaa, mutta muista että jis henkisellä puolella jokin hanaa vastaan, niin ei miehetkään silloin anna huomiota, vaikka moni olettaakin niin että ulkonäkö riittää. Enkä tarkoita että sinä tai teillä olisi nyt jotakin näistä.
sissi10 kirjoitti:
Meillä tuore parisuhde. mies oli tottunut käyttäytymään somessa juurikin noin, ei ymmärtänyt siinä olevan mitään pahaa. Otin asian puheeksi, kerroin kuinka loukkaavaa käytös on koska minun lisäkseni myös kaikki muut näkevät mistä kuvista mieheni käy tykkäämässä. Ja olisiko ok jos minä laittaisin itsestäni kaikenlaisia tissiperse-herutuskuvia ja vieraat miehet kävisi niitä tykkäilemässä. Kysyin myös miksi näin tekee, onko tyytymätön parisuhteeseemme, seksiin, vai minuun? kaikki tämä tuli hänelle lähinnä yllätyksenä, ei ollut ajatellut asiaa sen enempää. Kyseinen somekäyttäytyminen loppui siihen keskusteluun
Mies ei ollut "ymmärtänyt" loukkaavansa sinua. Totta kai mies sen ymmärtää. Jos tuollainen käytös ei lopu heti kun tavataan, niin se kertoo siitä miehestä paljon. Mies ei ole täysillä mukana siinä jutussa. Ihastunut mies ei katsele muita. Usko pois, sinun miehesi katselee niitä kuvia jollain toisella nimellä kuin omallaan.
sissi10 kirjoitti:
Miehesi tajusi hölmöilynsä. Minun kohdallani huomioimiselle keksittiin jos joitakin perusteita, (huomionosoitus, myötätunnon osoitus etc), tietysti klassiset minun huono itsetuntoni ja muut kootut selitykset. Mies oli ja on addikti, erikoistunut nuoriin aasialaisiin naisiin. Nämä somefanitukset nimittäin laajenivat myös irl-huimioimiseen. Kamalaa katsottavaa lähes kuusikymppiseltä äijänjärkäleeltä joka vakaasti uskoo olevansa ”ihan tavallinen suomalainen mies”.
Tämä on kyllä vahvasti wtpainotteinen ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa vaan. WT:t tunnetusti jakavat tavaraansa ja muutakin vapaamielisesti. Sitten kun ajattelua viedään syvemmälle, kohdataan jo niitä käytökseen johtavia syitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta hyvä nainen
Ei hän millään pääse miehen kanssa tasoihin. Teistä KUUSIKYMMENTÄKUUSI prosenttia on ylipainoisia.
Ei, läski ei ole lihasta.
Vierailija kirjoitti:
Ex oli rikas suomenruotsalainen, jolla perus mökit, veneet, rapujuhlat ym asiaan kuuluvat jutut. Kaukana wt-määritelmästä, toisin kuin vaikkapa minun vanhempani voisi kategorisoida paremmin siihen.
Ja niin vain hän harrasti tätä samaa kuin ap:n mies ja koska olemme instassa kavereita, näen kyllä että harrastaa edelleen. Tästä oli paljon riitoja, sanoi lopettavansa ja lopettikin. Kunnes sain selville jotakin kautta että jatkaa edelleen. Tästä siis aikaa jonkun verran, ei ollut esim instaa käytössä silloin vaan muita kanavia.
Nuoret osaa vielä paremmin kuin keski-ikäiset, eräskin oli jäänyt kiinni kun harrasti tätä tyrkkyjen tykkäily-kommentointia insta tilillä jonka oli luonut omansa lisäksi, ja ensi töiksi estänyt oman tyttöystävän sitä näkemästä.
Tai tiedä sitten onko nää somesedät osaamattomia ja tyhmiä, vai pelkästään välinpitämättömiä.
Mun mielipide, väärin jos ei kunnioita miltä omasta kumppanista tuntuu.
Oon niin onnellinen, ettei mun miestä kiinnosta tykkäillä tuntemattomien naisten herutuskuvista netissä. Salkkunakin se laski heti potentiaalisen miehen pisteet ja nykyään säälittää se puoliso, jos näkee että joku varattu mies tätä harrastaa. Noloa hommaa joka kuuluisi jättää sinne teinivuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex oli rikas suomenruotsalainen, jolla perus mökit, veneet, rapujuhlat ym asiaan kuuluvat jutut. Kaukana wt-määritelmästä, toisin kuin vaikkapa minun vanhempani voisi kategorisoida paremmin siihen.
Ja niin vain hän harrasti tätä samaa kuin ap:n mies ja koska olemme instassa kavereita, näen kyllä että harrastaa edelleen. Tästä oli paljon riitoja, sanoi lopettavansa ja lopettikin. Kunnes sain selville jotakin kautta että jatkaa edelleen. Tästä siis aikaa jonkun verran, ei ollut esim instaa käytössä silloin vaan muita kanavia.
Kyllä tämä on ihan pakkomielteistä, narsistista ja addiktoitunutta käytöstä yhteiskuntaluokkaan katsomatta. Pahuutta.
Vierailija kirjoitti:
Oon niin onnellinen, ettei mun miestä kiinnosta tykkäillä tuntemattomien naisten herutuskuvista netissä. Salkkunakin se laski heti potentiaalisen miehen pisteet ja nykyään säälittää se puoliso, jos näkee että joku varattu mies tätä harrastaa. Noloa hommaa joka kuuluisi jättää sinne teinivuosiin.
Siis sinkkunakin eikä salkkuna :D
Näin akateemisena naisena en ymmärrä ongelmaa. Miksi olla ihmisen kanssa joka ei selvästikkään miellytä? Tämä on aika perustavanlaatuinen ongelma. Tämä ongelmaha on molemmilla osapuolilla, olettaen että mies ei lopeta. Toisen loukkaaminen ei ole huväksyttävää, mutta on myös aikuisen ihmisen vastuulla olla loukkaantumatta joka asiasta. Perusadioiden rajoittaminen, kuten mistä toinen saa tykätä ja ei, ei ole hyväksyttävää. Erotkaa jos ette sovi toisillenne, vaikka se tarkoittaakin että olet epäonnistunut parinvalinnassa ja suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Näin akateemisena naisena en ymmärrä ongelmaa. Miksi olla ihmisen kanssa joka ei selvästikkään miellytä? Tämä on aika perustavanlaatuinen ongelma. Tämä ongelmaha on molemmilla osapuolilla, olettaen että mies ei lopeta. Toisen loukkaaminen ei ole huväksyttävää, mutta on myös aikuisen ihmisen vastuulla olla loukkaantumatta joka asiasta. Perusadioiden rajoittaminen, kuten mistä toinen saa tykätä ja ei, ei ole hyväksyttävää. Erotkaa jos ette sovi toisillenne, vaikka se tarkoittaakin että olet epäonnistunut parinvalinnassa ja suhteessa.
Akateeminen nainen ei taida tietää, että suhteessa tehdään tiettyjä kompromissejä, eikä toimita esimerkiksi samalla tavalla kuin sinkkuna toimittaisiin. Jotkut asiat kuuluu jättää pois tavoista silloin kuin ryhdytään toisen kanssa parisuhteeseen. Monesti todennut, että kaikista tunneköyhimmät ihmiset ovat korkeasti koulutettuja ja tässä taas yksi esimerkki siitä.
Sometus kyllä aiheuttaa liudan ”uudisongelmia” parisuhteisiin. Minunkin exä oli oikea someriippuvainen, joka roikotti kaikkia elämänsä exiä kaverilistoillaan yms. Ja kyttäili sitten näiden kuvia ja elämää tämän tästä, joten ymmärrän hyvin kuinka loukkaavana ap miehensä käytöstä pitää. Varsinkin kun rassukat eivät yleensä ymmärrä tykkäilevänsä muokatuista ja parannelluista kuvista, vaan tosissaan luulevat että ne muut naiset ovat jotakin jumalattaria siihen omaan naiseen verrattuna :D koita jaksaa, ja jos et, niin tuskin tarvii katua eroakaan tuollasesta some kuolaajasta!