Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En hyväksy miehen somekäytöstä, mitä mieltä?

10.01.2019 |

Mies sanoo, että kyttään, ja suuttuu, kun yritän kertoa etten hyväksy kun hän tykkäilee kymmenien meitä puolet nuorempien tyttöjen vähäpukeisista kuvista somessa. Itse koen oloni petetyksi, kun tuntuu että miehen naismaku on varsin erilainen kuin itse olen, silikonia ja täytettyjä huulia. Ja vielä julkisesti hivelee näiden tyttöjen itsetuntoa, jotta kaikki kaveritkin näkee ettei oma vaimo oo mitään :(
Itse kun en postaile mitään perseenkuvia someen, ja jos laittaisin tulis varmaan hirveä huuto 😂
Onko tää nyt ihan tavallista ja nykyaikaa vai eikö tuo ukko vaan arvosta mua? Mitä ootte naiset mieltä?

Kommentit (152)

Vierailija
61/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole miestä. Eikä siitä näytä miestä tulevankaan kirjoittamasi perusteella.

T. Mies

Vierailija
62/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävien miesten olen huomannut tykkäilevän (ja rohkeimpien jopa kommentoivan) erilaisten fitness-mimmien instakuvia (varsinkin oman vaimon ollessa raskaana) ja itse olen pohtinut jääkö se vain siihen? Laittavatko he näille tytöille myös pervoja seksiehdotuksia yksityisviesteillä? Kun juttelin asiasta miehelle, hän ei voinut uskoa ystäviensä käytöstä ennen kuin näki sen itse. Häntä ihmetytti se paljon. Hän sanoi ettei hänellä ole mitään tarvetta kuolata ja tykkäillä ketään instassa. Arveli näiden miesten tykkäilevän näistä kuvista, jotta saavat mieleensä tallennettua materiaalia omia helliä hetkiä varten. Eli kaikki miehet eivät todellakaan ole samanlaisia kuin miehesi, ap. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä26063 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan niitä kuvia katsoa, mutta mikä idea on niillä tykkäyksillä ja kommenteilla? Luuleeko nämä miehet, että insta-tytöt ihan oikeasti katsovat jokaisen tykkääjän profiilin ja sitten ihastuvat johonkin keski-ikäiseen perusperttiin. :D Olen joskus huvikseni katsonut esim. Sara Siepin kommentoijien profiileja ja ei voi kuin ihmetellä.

Tämä. Mua huvittaisi jos en kokisi.tätä mua kohtaan loukkaavaksi. Niinkun elävä nainen vieressä ois vähemmän nainen kuin nämä kuvien tytöt. Lisäksi valtava myötähäpeä koska oikeasti niin noloa, oon yrittänyt myös tätä sanoa miehelle että mua hävettää... eihän nää tytöt huomaa yhtä kuvista tykkäilevää setää muiden joukosta mutta sen sijaan tutut kyllä huomaa 😅

Tässä nähdään taas kuinka huolissaan nämä naiset ovat statulsestaan muiden silmissä, siitähän tässäkin on kyse. Mies tykkää asioista jotka näyttää hyvltä, eikä ajattele asiaa sen enempää. Mutta naiselle tämä on ongelma, koska hän ei ole aina keskipiste ja muut voivat tämän huomata.

Vierailija
64/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mee säkin sit tykkäileen rantaleijonien kuvista ja katso miten reagoi? Onkohan tääkin sadas kerta ku joku tekee tästä aiheesta avauksen.  

Tämä sama tyhmä neuvo tulee aina tämäntyylisiin aloituksiin. Joku mieskö tämän kirjoittaa? Harva nainen saa yhtään mitään joidenkin rantaleijonakuvien katselusta, itseäni lähinnä ällöttää, saati että tykkäilisin jostain sellaisesta julkisesti. Hyi.

Ohis

Yhtä hyvä neuvo joka tulee joka ketjuun: "yritä keskustella miehesi kanssa". OK. Täytyy kokeilla.

Vierailija
65/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä26063 kirjoitti:

Mies sanoo, että kyttään, ja suuttuu, kun yritän kertoa etten hyväksy kun hän tykkäilee kymmenien meitä puolet nuorempien tyttöjen vähäpukeisista kuvista somessa. Itse koen oloni petetyksi, kun tuntuu että miehen naismaku on varsin erilainen kuin itse olen, silikonia ja täytettyjä huulia. Ja vielä julkisesti hivelee näiden tyttöjen itsetuntoa, jotta kaikki kaveritkin näkee ettei oma vaimo oo mitään :(

Itse kun en postaile mitään perseenkuvia someen, ja jos laittaisin tulis varmaan hirveä huuto 😂

Onko tää nyt ihan tavallista ja nykyaikaa vai eikö tuo ukko vaan arvosta mua? Mitä ootte naiset mieltä?

Mikä on kysymys?

Ai että mitä mieltä me täällä ollaan siitä että sinä et hyväksy miehen käytöstä, vain mitä mieltä olemme miehen käytöksestä?

No, jos mies kokee, että kytätään, tuntee ilmeisesti myös syyllisyyttä jollain tasolla.

Jotkut miehet asettavat naisensa samaan rooliin, joka äidillä on ollut heidän elämässään. Siirrytään muka parisuhteeseen, mutta todellisuudessa vaihdetaan oma äiti nuorempaan. Ja äitihän ei rajoita "miehen" "suhteita" nuoriin "naisiin".

Syyllisyyttä tuntee myös ihan syyllistämällä. Tässä nainen kontrolloi miestänsä juuri syyllistämällä. Somessa saa tykätä muiden kuvista, sehän on idea, vai saako mies tykätä vasta sitten kun nainen valitsee mistä mies saa tykätä? Vaihda miestä jos haittaa. Mikä teillä naisia riivaa kun pitää saada päättää kaikesta?

Äiti tässä. Tottakai kulta. Olen koko ajan ollut sitä mieltä, ettei se nainen ole sinulle hyväksi. Palaa takaisin kotiin. Saat levätä rauhassa ja minä laitan sinulle niitä lihapullia, joista aina olet niin kovasti pitänyt.

Vierailija
66/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko nykyään joku sääntö, että pitää kytätä puolison/kumppanin tykkäilyjä Suomessa? Jos on, niin mistä tähän löytyy ohjeet?

Itellä ei tulis mieleenkään kuluttaa aikaa siihen, että ettisin mistä kuvista yms miesystävä tykkäilly.

Tuo lienee joku wt-harrastus. Ihan ensimmäiseksi tuli minullekin mieleen, että mitä h*lvettiä, tilastoiko joku todellakin puolisonsa some-tykkäyksiä? Ja ilmeisesti kuvittelee harhoissaan, että lapset ja sukulaisetkin tilastoivat?

Itse oletan ilman muuta, että vaimoni tykkää some-kavereidensa päivityksistä, jos ne eivät ole jostain syystä vastenmielisiä. Itsekin näppään automaattisesti peukkua lähes joka päivitykseen, joka fb:ssä vastaan tulee. Ei ole kyllä tullut mieleenkään, että joku niitä laskeskelisi. Mikäli joskus kävisi niin, että puoliso tulisi tenttaamaan, miksi olen tykännyt tuon ja tuon päivityksestä, niin homma olisi sitten siinä.

Vierailija
67/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävien miesten olen huomannut tykkäilevän (ja rohkeimpien jopa kommentoivan) erilaisten fitness-mimmien instakuvia (varsinkin oman vaimon ollessa raskaana) ja itse olen pohtinut jääkö se vain siihen? Laittavatko he näille tytöille myös pervoja seksiehdotuksia yksityisviesteillä? Kun juttelin asiasta miehelle, hän ei voinut uskoa ystäviensä käytöstä ennen kuin näki sen itse. Häntä ihmetytti se paljon. Hän sanoi ettei hänellä ole mitään tarvetta kuolata ja tykkäillä ketään instassa. Arveli näiden miesten tykkäilevän näistä kuvista, jotta saavat mieleensä tallennettua materiaalia omia helliä hetkiä varten. Eli kaikki miehet eivät todellakaan ole samanlaisia kuin miehesi, ap. 

Tuliko yllätyksenä että miehiä on erilaisia? Erilaisten miesten keskuudesta valitaan se joka itselle sopii, mitä ei tarvitse yrittää muuttaa. Onko tämä ihan hepreaa?

Vierailija
68/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se itse kelläkin korpeaa, jos ei itse mieheltä huomiota saa vaikka pyytäisi, ja oman kropan suhteen näkee paljon vaivaa... ja sitten sellaiset saa sen huomion, jotka koittaa peittää silikoneilla siiderin pöhöttämän keskivartalon.

Vierailija
69/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä suhteessa mies oli apn miehen kaltainen, itsetuntoni mureni miehen toimien vuoksi ja jossain vaiheessa kuvittelin jopa että vika on minussa. Aina oltiin vertailemassa minua muihin naisiin, mitä puutteita minulla on ja kuitenkaan en saanut panostaakaan koska sitten minua olisi katselleet muut miehet. Jos koetin asiasta puhua niin mies toimi entistä näkyvämmin, koska olinhan vain lapsellinen ja mustasukkainen ja ansaitsin koston. Nykyään olen naimisissa uuden miehen kanssa ja olen saanut turvallisuuden tunteen ja itsetuntoni suhteellisen normaaliksi. Miehen kanssa olen joskus käynyt läpi ahdistuksiani ja edellisen miehen toimintamalleja, hän on ollut aivan järkyttynyt kokemastani. On sitä mieltä että ei kukaan täysipäinen aikuinen mies nöyryytä kumppaniaan kyseisellä tavalla. Kyse on valtapelistä. Kyllä nykyinenkin mies katselee naisia, ero on siinä että tekeekö sen julkisesti ja suurieleisesti niin että kenellekään ei jää epäselväksi että katse karkailee. Vai kunnioittaako kumppaniaan ja katsoo että onpas kivan näköinen ja jatkaa matkaa!

Vierailija
70/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisessä suhteessa mies oli apn miehen kaltainen, itsetuntoni mureni miehen toimien vuoksi ja jossain vaiheessa kuvittelin jopa että vika on minussa. Aina oltiin vertailemassa minua muihin naisiin, mitä puutteita minulla on ja kuitenkaan en saanut panostaakaan koska sitten minua olisi katselleet muut miehet. Jos koetin asiasta puhua niin mies toimi entistä näkyvämmin, koska olinhan vain lapsellinen ja mustasukkainen ja ansaitsin koston. Nykyään olen naimisissa uuden miehen kanssa ja olen saanut turvallisuuden tunteen ja itsetuntoni suhteellisen normaaliksi. Miehen kanssa olen joskus käynyt läpi ahdistuksiani ja edellisen miehen toimintamalleja, hän on ollut aivan järkyttynyt kokemastani. On sitä mieltä että ei kukaan täysipäinen aikuinen mies nöyryytä kumppaniaan kyseisellä tavalla. Kyse on valtapelistä. Kyllä nykyinenkin mies katselee naisia, ero on siinä että tekeekö sen julkisesti ja suurieleisesti niin että kenellekään ei jää epäselväksi että katse karkailee. Vai kunnioittaako kumppaniaan ja katsoo että onpas kivan näköinen ja jatkaa matkaa!

Minulla on kokemusta samanlaisesta miehestä - samanlaisin metodein. Ikävintä on, että hän kasvatti poikansa (ei minun) samanalaisiksi alistajiksi. Moottoripyöränäyttelyissä avoimesti pahoiteltiin kun puolialastomia tyttöjä ei enää ollut näytillä - poika parka imi kaiken scheissen isältään.

Ei koskaan enää, murenin täysin.

Vierailija
71/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä26063 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Suutelisin ihania nännejäsi."

Onks tää sun ukko? :D

Jos ei mun niin varmaan jonkun muun. Onko tää joku keski-iän kriisi, nyt jo naurattaa...

Jos keski-ikäinen nainen alkais laittaa tollaista kommenttia parikymppisille pojille, pääsisi varmaan johinkin "somen noloimmat" sivustolle yleiseksi naurun aiheeksi.

Pedaripuuma. Vähintään.

Vierailija
72/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kertomus, teeppä tästä oma ketju. Jos ahdistuu toisen sometykkäyksistä, niin itsessä on myös vikaa. N32

Vierailija
73/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jfyk kirjoitti:

Kyllähän se itse kelläkin korpeaa, jos ei itse mieheltä huomiota saa vaikka pyytäisi, ja oman kropan suhteen näkee paljon vaivaa... ja sitten sellaiset saa sen huomion, jotka koittaa peittää silikoneilla siiderin pöhöttämän keskivartalon.

Ahaa ja nyt pitäisi saada huomiota kun treenaa itsensä takia. Naiset on hullunkurisia. Meikkaavat, treenaavat vain itsensä takia ja sitten tästä pitäisi saada huomiota!

Vierailija
74/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jätä narsistimies. Hän on kompleksinen itsensä kanssa ja projisoi sen sinun alistsmiseesi. Etsi kunnon mies.

Vierailija
75/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa nämä kommentit joissa ihmetellään kuinka kyttäämällä kytäten pitää etsiä miehen tykkäyksiä kuvista. Jos asiasta ei mitään ymmärrä, ei kannata näsäviisastella.

Facessa kuvat saattavat tulla omalle etusivulle "pertti tykkäsi käyttäjän liisa kuvasta", ei paljoa tarvitse kyttäillä.

Instassa on myös ehdotukset sivu jota käytän ahkerasti itse. Tykkään luontokuvista ja etsin uutta seurattavaa. Ehdotukset sivulle tulee usein itseä kiinnostavia juttuja mutta myös kuvia joista instakaverini ovat tykänneet. Skrollaan ehdotukset sivua kuva kuvalta, en paina jokaista kuvaa auki erikseen vaan ne ovat jo auki edessäni. Tällöin näen heti mikä kytkös on kuvaan, joko että joku kavereistani seuraa käyttäjää, on tykännyt kuvasta tai muuten vaan hästägit ovat samoja kuin mitä yleensä käytän/seuraan.

Eli eipä tarvitse kummoista kyttäilyä harrastaa.

Vierailija
76/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa miestä. Miksi te itkette samasta asiasta ja ette tee asialle mitään, aina vain vaatimassa jotakin.

Vierailija
77/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa nämä kommentit joissa ihmetellään kuinka kyttäämällä kytäten pitää etsiä miehen tykkäyksiä kuvista. Jos asiasta ei mitään ymmärrä, ei kannata näsäviisastella.

Facessa kuvat saattavat tulla omalle etusivulle "pertti tykkäsi käyttäjän liisa kuvasta", ei paljoa tarvitse kyttäillä.

Instassa on myös ehdotukset sivu jota käytän ahkerasti itse. Tykkään luontokuvista ja etsin uutta seurattavaa. Ehdotukset sivulle tulee usein itseä kiinnostavia juttuja mutta myös kuvia joista instakaverini ovat tykänneet. Skrollaan ehdotukset sivua kuva kuvalta, en paina jokaista kuvaa auki erikseen vaan ne ovat jo auki edessäni. Tällöin näen heti mikä kytkös on kuvaan, joko että joku kavereistani seuraa käyttäjää, on tykännyt kuvasta tai muuten vaan hästägit ovat samoja kuin mitä yleensä käytän/seuraan.

Tämä.

Työkaveri kertoi puolen vuoden ajan, ettei voi uskoa kuinka hänen miehensä ei tajua, että hän kyllä näkee tämän jatkuvan ”tykkäilyn” kollegaansa kohtaan. Siis ei mitään pientä fanittamista, vaan jokaista kuvaa. Antoi olla, sanoi että menköön, aloittaa oman elämänsä. Ja niinhän mies meni, oli täysin hämmästynyt, kun rouva otti ”vakavan palaverin” ilmoitusluontoisena asiana, ja osasi vielä kertoa, että ”Pirkko” sitten vihdoin antautui huomiosi edessä.

Ei kukaan huvikseen fanita. Ei edes julkkiksia. Jotakin silloin on vailla:

https://yle.fi/uutiset/3-7725127

Vierailija
78/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Mutta luultavasti nämä miehet eivät tätä ole hoksanneet... Eikä sitä, että heidän tykkäilyt näkyvät vaimon lisäksi myös koko kaveripiirille ja heidän puolisoilleen... Mutta mikäs siinä. Kukin tyylillään. Fiksuimmat ovat onneksi tajunneet tehdä sometilejä (esim. instaan), jonka seuraajina ei ole tuttuja. 

Vierailija
79/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suutelisin ihania nännejäsi."

Onks tää sun ukko? :D

Ihan järkyttävä myötähäpeä iskee tälläsistä! Äly hoi missä meet!?? 😅

Vierailija
80/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap laita mies vaihtoon. Ällöttävää ja epäkunnioittavaa käytöstä, hyi hitto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme