Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En hyväksy miehen somekäytöstä, mitä mieltä?

10.01.2019 |

Mies sanoo, että kyttään, ja suuttuu, kun yritän kertoa etten hyväksy kun hän tykkäilee kymmenien meitä puolet nuorempien tyttöjen vähäpukeisista kuvista somessa. Itse koen oloni petetyksi, kun tuntuu että miehen naismaku on varsin erilainen kuin itse olen, silikonia ja täytettyjä huulia. Ja vielä julkisesti hivelee näiden tyttöjen itsetuntoa, jotta kaikki kaveritkin näkee ettei oma vaimo oo mitään :(
Itse kun en postaile mitään perseenkuvia someen, ja jos laittaisin tulis varmaan hirveä huuto 😂
Onko tää nyt ihan tavallista ja nykyaikaa vai eikö tuo ukko vaan arvosta mua? Mitä ootte naiset mieltä?

Kommentit (152)

Vierailija
21/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuollainen mies äärimmäisen lapsellinen ja epäkypsä. Kuuluu lähinnä esimurrosikään tuo tis si babejen ihailu - normaalia alle 15-vuotiaalle. Miten viitsit olla teini-ikäisen tasolle jääneen äijän kanssa?

Vierailija
22/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallankäyttöä, esineellistämistä, täydellisenä itsestääneselvyytenä pitoa. Kuvottava mies, persoonallisushäiriöinen. Sinua hän ei rakasta, tuskin ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan niitä kuvia katsoa, mutta mikä idea on niillä tykkäyksillä ja kommenteilla? Luuleeko nämä miehet, että insta-tytöt ihan oikeasti katsovat jokaisen tykkääjän profiilin ja sitten ihastuvat johonkin keski-ikäiseen perusperttiin. :D Olen joskus huvikseni katsonut esim. Sara Siepin kommentoijien profiileja ja ei voi kuin ihmetellä.

Vierailija
24/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä26063 kirjoitti:

Keskustelua toivoin aiheesta... saa kommentoida niin minun tai miehen näkökulmasta tai vaikka kertoa miten itse vastaavan kokisi.

Ja pahoittelut jos jotakin häiritsee samoista aiheista kirjoittaminen, itse kun palailen palstalle semmoisen 14v tauon jälkeen ei voi aivan olla kärryillä mistä täällä on puhuttu 😅 ja joku pahoittaa mielensä myös vanhojen ketjujen nostamisesta niin päätin sit tehdä uuden.

Minun kommenttini eli kysymykseni oli: Mitä vaihtoehtoja sinulla on? Oletko valmis eroamaan tuon takia?

Tuo on fyyisesn väkivallan ohella suurin mahdollinen henkisen väkivallan muoto. ”Valmis eroamaan?”

Ap on jo alistettu kuvittelemaan käytöstä normaaliksi. Kaikki tiedot salaisiksi ja ero - heti.

Hyvin sanottu. Narsisti ei ymmärrä toimivansa väärin, vaan syy on aina uhrissa joka aivopesty uskomaan omaan viallisuuteensa.

Lähettymiskieltoa kannattaa myös harkita.

Vierailija
25/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes elää puutteessa ja haaveilee. Jos hoitelisit sitä tarpeeksi niin ei se mitään kattelis.

Sairasta on tuollainen toisen kontrollointi. Voit sanoa sille että älä tee sellasta, se loukkaa. Miehet voi olla aika pässejä touhuissaan.

Vierailija
26/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan niitä kuvia katsoa, mutta mikä idea on niillä tykkäyksillä ja kommenteilla? Luuleeko nämä miehet, että insta-tytöt ihan oikeasti katsovat jokaisen tykkääjän profiilin ja sitten ihastuvat johonkin keski-ikäiseen perusperttiin. :D Olen joskus huvikseni katsonut esim. Sara Siepin kommentoijien profiileja ja ei voi kuin ihmetellä.

Aina on joku tarkoitus myös katsomisella. Ja tarve. Harvempi haluaa miestä, joka ei ole selvillä omista tsrpeistaan ja tarkoituksistaan. Ja jos ovat, on aika juosta. Sosiopaatteja.

Vierailija
27/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mitä mun mies tekee somessa, eikä kiinnosta, saattaa olla, että kuolaakin kauniiden naisten kuvia. En tiedä edes onko sillä muita sometilejä kuin face. Mutta heti jos se tekis jotain tollasia juttuja avoimesti mun nähden tai vaikka vielä esittelisi niitä mulle, niin ottaisin sen loukkauksena. Jos se ei lopettais, niin meiltä loppuisi seksi, koska en kokisi itseäni muutakuin panopuuksi.

Vierailija
28/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet tuossa vaiheessa enää päätepysäkki kassien tyhjennykselle kun miehesi ei muuta saa. Fantasiat haetaan netistä, ja sinua käytetään seksuaalisesti hyväksi. Tämän lisäksi henkisesti alistetaan kuvittelemaan, että roolisi on ”täysin ok”.

Vierailija
29/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mee säkin sit tykkäileen rantaleijonien kuvista ja katso miten reagoi? Onkohan tääkin sadas kerta ku joku tekee tästä aiheesta avauksen.  

"Sadas kerta" kertoo siitä, että aihe on ajankohtainen ja ongelma kipeä ja yleinen.

30/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Mua huvittaisi jos en kokisi.tätä mua kohtaan loukkaavaksi. Niinkun elävä nainen vieressä ois vähemmän nainen kuin nämä kuvien tytöt. Lisäksi valtava myötähäpeä koska oikeasti niin noloa, oon yrittänyt myös tätä sanoa miehelle että mua hävettää... eihän nää tytöt huomaa yhtä kuvista tykkäilevää setää muiden joukosta mutta sen sijaan tutut kyllä huomaa 😅

Vierailija
31/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä26063 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Mua huvittaisi jos en kokisi.tätä mua kohtaan loukkaavaksi. Niinkun elävä nainen vieressä ois vähemmän nainen kuin nämä kuvien tytöt. Lisäksi valtava myötähäpeä koska oikeasti niin noloa, oon yrittänyt myös tätä sanoa miehelle että mua hävettää... eihän nää tytöt huomaa yhtä kuvista tykkäilevää setää muiden joukosta mutta sen sijaan tutut kyllä huomaa 😅

Kyllä ne huomaa jos sillä sedällä on sitä mitä ne hakee, eli rahaa. Itseään ne siellä myyvät, miksi muuten laittaa oma kroppa muiden möllisteltäväksi.

Mut juu, noloa kummallekin osapuolelle.

Vierailija
32/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinsanottu miehesi on lapsellinen,kehittymätön kakkaläjä,jätä se jo tänään.

Vierailija
33/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielipide on, että on olemassa tietty/tietyt ihmisryhmä/t 25-55 v miehissä, jotka tykkäilevät tissi-p*rsekuvista. Pahinta on ne kamalat kommentit! Nämä ovat a) itsekin hunksiksi itsensä treenanneet miehet, joiden aivot ovat tyhjää täynnä kuin Helsinki juhannusaattona. B) keski-ikäiset tai sen ylittäneet raksaäijät (tai duunarit), jotka eivät ole naista nähneet ilman vaatteita livenä vuosiin. C) Amispojat tai teinit, joiden hormonit ovat juuri alkaneet hyrräämään.

Kyllä varmasti kaikki miehet tykkää hyvännäköisistä naisista, mut tietyt niitä jaksaa kommentoida alvariinsa.

Vierailija
34/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mee säkin sit tykkäileen rantaleijonien kuvista ja katso miten reagoi? Onkohan tääkin sadas kerta ku joku tekee tästä aiheesta avauksen.  

Tämä sama tyhmä neuvo tulee aina tämäntyylisiin aloituksiin. Joku mieskö tämän kirjoittaa? Harva nainen saa yhtään mitään joidenkin rantaleijonakuvien katselusta, itseäni lähinnä ällöttää, saati että tykkäilisin jostain sellaisesta julkisesti. Hyi.

Ohis

mutta mies saa, miksi nainen määrittele tässä mikä on oikein?

Tavallisesti kun ryhdytään parisuhteeseen, ymmärretään ja hyväksytään, että tuo erityinen suhde rajoittaa molempien osapuolten suhteita muihin (parisuhdetta etsiviin - siihen usein pohjimmiltaan tähtäävät nuo itseään avoimesti somessa markkinoivatkin, enemmän tai vähemmän tietoisesti).

Jos haluaa sinkun vapaudet, pitää pysyä sinkkuna, ellei pariskunta keskenään yksimielisesti muuta sovi.

Vierailija
35/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tekemisissä henkisesti kehittymättömän htväksikäyttäjän kanssa. Voit uskotella itsellesi maailman tappiin, että ”sinua hän oikeasti haluaa, koska on valinnut olla juuri sinun kanssasi”. Totuus kuuluu: sinuun hän tyytyy, koska hänen korttinsa eivät muuhun riitä, ja sinä suostut alistettavaksi. Onhan sekin valinta.

Vierailija
36/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi tuossa tilanteessa että minun tunteet on hänelle tärkeimpiä ja lopettaa sen jos se minua loukkaa koska olen hänelle tärkeintä.

Vierailija
37/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä26063 kirjoitti:

Mies sanoo, että kyttään, ja suuttuu, kun yritän kertoa etten hyväksy kun hän tykkäilee kymmenien meitä puolet nuorempien tyttöjen vähäpukeisista kuvista somessa. Itse koen oloni petetyksi, kun tuntuu että miehen naismaku on varsin erilainen kuin itse olen, silikonia ja täytettyjä huulia. Ja vielä julkisesti hivelee näiden tyttöjen itsetuntoa, jotta kaikki kaveritkin näkee ettei oma vaimo oo mitään :(

Itse kun en postaile mitään perseenkuvia someen, ja jos laittaisin tulis varmaan hirveä huuto 😂

Onko tää nyt ihan tavallista ja nykyaikaa vai eikö tuo ukko vaan arvosta mua? Mitä ootte naiset mieltä?

Mikä on kysymys?

Ai että mitä mieltä me täällä ollaan siitä että sinä et hyväksy miehen käytöstä, vain mitä mieltä olemme miehen käytöksestä?

No, jos mies kokee, että kytätään, tuntee ilmeisesti myös syyllisyyttä jollain tasolla.

Jotkut miehet asettavat naisensa samaan rooliin, joka äidillä on ollut heidän elämässään. Siirrytään muka parisuhteeseen, mutta todellisuudessa vaihdetaan oma äiti nuorempaan. Ja äitihän ei rajoita "miehen" "suhteita" nuoriin "naisiin".

Vierailija
38/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katsoisi hyvällä etenkään jos olisin kertonut miehelle että käytös loukkaa. Ihan todella junttia ja noloa. Uskon että voi usein olla myös vallankäyttöä kumppania kohtaan. Ero tulisi jos käytös ei muuttuisi.

N35 - 10 v. onnellisessa parisuhteessa

Eiköhän se ole vallankäyttöä kun alkaa kieltämään toisen tekemisiä!

Vierailija
39/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä sama tyhmä neuvo tulee aina tämäntyylisiin aloituksiin. Joku mieskö tämän kirjoittaa? Harva nainen saa yhtään mitään joidenkin rantaleijonakuvien katselusta, itseäni lähinnä ällöttää, saati että tykkäilisin jostain sellaisesta julkisesti. Hyi.

Ohis

mutta mies saa, miksi nainen määrittele tässä mikä on oikein?

Jokainen saa kai itse määritellä ne raamit siihen mitä omassa parisuhteessa hyväksyy. Jos toinen ei niihin mahdu niin ei kannata olla yhdessä.

Vierailija
40/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En katsoisi hyvällä etenkään jos olisin kertonut miehelle että käytös loukkaa. Ihan todella junttia ja noloa. Uskon että voi usein olla myös vallankäyttöä kumppania kohtaan. Ero tulisi jos käytös ei muuttuisi.

N35 - 10 v. onnellisessa parisuhteessa

Eiköhän se ole vallankäyttöä kun alkaa kieltämään toisen tekemisiä!

Nuo ovat parisuhdetta tai seksiä etsivän ihmisen tekemisiä. Tai polyamorisessa/avoimessa suhteessa elävän. Muussa tapauksessa ne ovat vain alistamista ja sitoutuneen/rakastavan kunppanin htväksikäyttöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi