Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
1001/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä minun pitäisi tehdä, jotta ymmärtäisit kuinka paljon sinua rakastan ja kuinka ikävä minulla on sinua?

Kertoa se hänelle suoraan?

Ite tykkäisin sellasesta et laittaisit lähetin tuomaan 24 kaunista ruusua joiden värin saat itse päättä. Ja mielellään sit kaunis runo korttiin ja allekirjoitus niin ei tarvi arvailla. Mielikuvituksetonta mut arvostaisin jos joku oikee ssa elämässä tekis näin :D

Hih, mulle on tullut oven taakse kukka- ja viinilähetyksiä kortilla.

Tosin vääriltä miehiltä, tottakai.:D

Mulle ei oman oven taakse oo tullut kukkia mut kahvinkeitin kylläkin ja suklaata ja muuta. Töihin ruusuja. Lähettäjä ei koskaan selvinnyt 😀

Vierailija
1002/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetaiheuttaa

Omavalta

13.1.2019 20:58

Helvetististressiä ja huolta täs maailmassa. Ei mitään suoruutta tai rehellisyyttä. Luulin naisia sellaisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi mennä kahville, kun on asuinpaikka, perhetaustat ja sosioekonominen asema selvitetty:D

Voiko jäykempää enää olla?

Mä tulkitsin tuon kyllä automaattisesti läpäksi, mutta päästiinpä sitä taas taivastelemaan.

Vierailija
1004/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin onnellinen kun mun kaivattu kävisi tekemässä lumityöt ja hankeen tekis alasti enkelin terveisiksi...saisin niistä mitoista miettiä kuka on käynyt😋 onko tuttua vai joku random naapuri😂

Vierailija
1005/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta. Miten on lähtenyt uusi viikko käyntiin? Olet taas mielessäni, mutta toivottavasti et häiriöksi asti koko ajan. Mukavahan sinua on vähän ajatellakin. Vaikkapa sellaista, kuinka juttelisinme aamupalalla alkavasta päivästä ja maailman menosta ja muumeista. Kuinka voitaisiin ehkä nähdä lounasaikaan kun sovitetaan työmenoja hieman. Miten viestiteltäisiin iltapäivällä illan askareista, päivällisestä, suunnitelmista vapaa-ajalle ja pientä tai isompaakin vihjailua fyysisestä läheisyydestä ja ikävästä. Kuinka sitten taas koko ilta ja yö olisi meidän. Tietysti vähän arjenmakuisenakin, mutta saisimme silti olla yhdessä. Hoitaa askareet ja purkaa tuntomme toisillemme, jutella ja hauskuuttaa, vähän hipaista ohimennen. Hitto, halatakin. Hymyillä. Naiselle, helmisimpukalleni, tämä aamupäivän yksinkertainen aatos.

Tässä oli kait muutama tunniste, mutta muumit ei kyllä soita hälytyskelloja :")

Vastaan kuitenkin, että olit myös tänä aamuna ajatuksissani ja toivottavasti häiriköin askareitasi ;) Ihan tavallisesti lähtenyt viikko käyntiin. Kuulostaa ihanalta tuo arkikuvauksesi. Juuri sellaiselta, mitä itsekin toivoisin. Välillä pientä fyysistä kiusoittelua ja muuta mukavaa

Vierailija
1006/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, petit sitten lupauksesi ja poltit viimeisetkin sillat.

Eikö tälläiset asiat tulisi puhua suoraan henkilölle IRL?!

Jos kyse on ketjussa annetusta lupauksesta?

Vierailija
1007/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä minun pitäisi tehdä, jotta ymmärtäisit kuinka paljon sinua rakastan ja kuinka ikävä minulla on sinua?

Lupaan kertoa jos saan häneltä merkin että häntä saa lähestyä.

Vierailija
1008/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite tykkäisin sellasesta et laittaisit lähetin tuomaan 24 kaunista ruusua joiden värin saat itse päättä. Ja mielellään sit kaunis runo korttiin ja allekirjoitus niin ei tarvi arvailla. Mielikuvituksetonta mut arvostaisin jos joku oikee ssa elämässä tekis näin :D

Mulle ei oman oven taakse oo tullut kukkia mut kahvinkeitin kylläkin ja suklaata ja muuta. Töihin ruusuja. Lähettäjä ei koskaan selvinnyt 😀

Kahvinkeitin on jo aika uniikkia!

Eihän siinä ollut kuuntelulaitetta tms.?:D

Mulla ne tuli tyypeiltä joiden kanssa oli historiaa, eli ei ollut salaisia ihailijoita tai stalkkereita, vaan jotain lämppäys yrityksiä.

Tietojani ei voi edes saada mistään (koska on kokemusta pakkomielteisesti ihastuneista stalkkereista ja mm. öinen murtautumisyritys, parvekkeelta taskulampulla tiirailua ja autolla seurailua), eli oven taakse ei voi tulla mitään kuin sellaisilta, jotka ovat joskus käyneet kotonani.

Vierailija
1009/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä minun pitäisi tehdä, jotta ymmrtäisit, etten tunne sua kohtaan muuta kuin korkeintaan inhoa ja että haluan että pysyt mahdollisimaan kaukana ja näkymättömissä nyt ja tulevaisuudessa yrittämättä minkäälaista lähestymistä. En ikinä enää haksahda suhun, enkä kaltaisiisi luusereihin.

Vierailija
1010/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te molemmat ootte kohdellu mua väärin. Että kiitos vaan.

Vierailija
1011/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä minun pitäisi tehdä, jotta ymmrtäisit, etten tunne sua kohtaan muuta kuin korkeintaan inhoa ja että haluan että pysyt mahdollisimaan kaukana ja näkymättömissä nyt ja tulevaisuudessa yrittämättä minkäälaista lähestymistä. En ikinä enää haksahda suhun, enkä kaltaisiisi luusereihin.

Suuret luulot. Ei tollasta oksettavaa apinaa kukaan kaipaa.

Vierailija
1012/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi hih. Vääriltä miehiltä vieläpä. Toinen hih.

Vierailija
1013/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te molemmat ootte kohdellu mua väärin. Että kiitos vaan.

Molemmat? Äiti ja isä? Isotsiskot? Opettaja ja reksi?

Vierailija
1014/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää iltapäivää E-naiselle!

Vierailija
1015/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä katkera sitruuna tänne on taas pesiytynyt?

Tuossahan paljastaa vain oman pahan olonsa, kun kommentoi randomilla tylyjä toisten viesteihin.

Vierailija
1016/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuret luulot. Ei tollasta oksettavaa apinaa kukaan kaipaa.

Voiiiiiii sooooooorriiiiiiiiiii jos ei vastaus miellyttänyt arvon paskanaamaa, senhän nyt arvata saattoikin. 😜

Mikä sun ongelma on? Ootko suoraan sanonut ettei kiinnosta vai täälläkö vaan nimettömänä huikit?

Vierailija
1017/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vastaus: laita toi sama teksti tälle kyseiselle ihmiselle viestinä mitä vaan kautta tai soita tai mene sanomaan päin naamaa. Juuri näillä sanoilla. En usko että sen jälkeen tuntee suakaan kohtaan muuta kuin inhoa. Tänne näitä on ihan turha kirjoittaa.

Vierailija
1018/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä se toinen tuolla tiedolla tekee, jos ei tunne sua kohtaan samoin. Ei ne sun tunteet yksistään oikeuta väkisin lähestymisiin ja toimiin. Vai oletko niitä tyyppejä, jotka kuvittelee että kun sä oikein kovasti toista rakastat, niin se toinen alkaa ihan väkisin rakastaa sua? Hohheijajjjaaa.

Jep. Jos toista ei kiinnosta yhden rakkauden ja ikävät, niin turhapa siinä mitään miettiä tekevänsä.

Mun eksällä oli tapana eron jälkeen jankuttaa just tota samaa. Sille ei jotenkin ikinä mennyt perille, että ymmärretty oli, mutta kun ei vaan kiinnostanut tipan tippaa. Ikään kuin se jostain ymmärryksestä nyt kiinni jäisikään?

Vierailija
1019/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle, olet salainen päiväuneni ja intohimon kohteeni. Mietin juuri, mitä tuumaisit jos tietäisit.

Mieluista luettavaa, sittenhän se on molemminpuolista.

Vierailija
1020/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullu mieleen kertoa ja osoittaa tunteitaan sitä kaipaansa henkilöä kohtaan niin ehkä selviäis ne vastapuolenkin ajatukset ja tunteet.

Ketju on lukittu.