Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
981/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, petit sitten lupauksesi ja poltit viimeisetkin sillat.

Niin oli tarkoituskin. Koita pärjäillä.

Vierailija
982/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta. Miten on lähtenyt uusi viikko käyntiin? Olet taas mielessäni, mutta toivottavasti et häiriöksi asti koko ajan. Mukavahan sinua on vähän ajatellakin. Vaikkapa sellaista, kuinka juttelisinme aamupalalla alkavasta päivästä ja maailman menosta ja muumeista. Kuinka voitaisiin ehkä nähdä lounasaikaan kun sovitetaan työmenoja hieman. Miten viestiteltäisiin iltapäivällä illan askareista, päivällisestä, suunnitelmista vapaa-ajalle ja pientä tai isompaakin vihjailua fyysisestä läheisyydestä ja ikävästä. Kuinka sitten taas koko ilta ja yö olisi meidän. Tietysti vähän arjenmakuisenakin, mutta saisimme silti olla yhdessä. Hoitaa askareet ja purkaa tuntomme toisillemme, jutella ja hauskuuttaa, vähän hipaista ohimennen. Hitto, halatakin. Hymyillä. Naiselle, helmisimpukalleni, tämä aamupäivän yksinkertainen aatos.

Ihanaa olisi tavallinen arki rinnallasi mies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minun pitäisi tehdä, jotta ymmärtäisit kuinka paljon sinua rakastan ja kuinka ikävä minulla on sinua?

Vierailija
984/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Minulla olisi ehdotus: Mitä jos tavataan? :) Lupaan, että saat katsoa silmiäni ja täyteläisiä huuliani niin läheltä ja pitkään, kuin haluat. Minä puolestani saisin vuodattaa tuntojani ja ajatuksiani (ja vähän salaa ihailla sun silmiä ja vartaloa. <3) Kumpikin voittaisi, minä saisin mielenrauhan ja sinä mieleesi tarkan kuvan silmistäni. :) Toimitaan seuraavanlaisesti: Sinä rohkeasti avaat minun facebook-sivuni, kirjotat viestin ja lähetät. Minä vastaan ja siitä se lähtee etenemään. Mukavaa päivää sinulle, pusuja ja halauksia! <3

Mikset itse voi lähettää sitä viestiä?

Vierailija
985/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan ja rakastan sinua Roope Salminen.

Vierailija
986/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Minulla olisi ehdotus: Mitä jos tavataan? :) Lupaan, että saat katsoa silmiäni ja täyteläisiä huuliani niin läheltä ja pitkään, kuin haluat. Minä puolestani saisin vuodattaa tuntojani ja ajatuksiani (ja vähän salaa ihailla sun silmiä ja vartaloa. <3) Kumpikin voittaisi, minä saisin mielenrauhan ja sinä mieleesi tarkan kuvan silmistäni. :) Toimitaan seuraavanlaisesti: Sinä rohkeasti avaat minun facebook-sivuni, kirjotat viestin ja lähetät. Minä vastaan ja siitä se lähtee etenemään. Mukavaa päivää sinulle, pusuja ja halauksia! <3

Huvittaa aina nämä "otat vaan minuun yhteyttä niin siitä se lähtee"- viestit. Peräkammarin poikamiehet tai muuten vaan nynnyt yrittää saada säpinää rakkauselämäänsä 😀

Kyllä se aloite tulee tehtyä jos on oikeesti tunteita puolin ja pelissä. Ja jos ei oo, niin eipä auta mitkään huutelut vauvasaitilla!

Vierailija
987/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa aina nämä "otat vaan minuun yhteyttä niin siitä se lähtee"- viestit. Peräkammarin poikamiehet tai muuten vaan nynnyt yrittää saada säpinää rakkauselämäänsä 😀

Kyllä se aloite tulee tehtyä jos on oikeesti tunteita puolin ja pelissä. Ja jos ei oo, niin eipä auta mitkään huutelut vauvasaitilla!

Joo, siis nimenomaan. Jos kerran kiinnostaa, niin mitä sitä kiemurtelemaan, yhteyttä vaan!

Vierailija
988/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä minun pitäisi tehdä, jotta ymmärtäisit kuinka paljon sinua rakastan ja kuinka ikävä minulla on sinua?

Kertoa se hänelle suoraan?

Vierailija
989/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite tykkäisin sellasesta et laittaisit lähetin tuomaan 24 kaunista ruusua joiden värin saat itse päättä. Ja mielellään sit kaunis runo korttiin ja allekirjoitus niin ei tarvi arvailla. Mielikuvituksetonta mut arvostaisin jos joku oikee ssa elämässä tekis näin :D

Vierailija
990/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite tykkäisin sellasesta et laittaisit lähetin tuomaan 24 kaunista ruusua joiden värin saat itse päättä. Ja mielellään sit kaunis runo korttiin ja allekirjoitus niin ei tarvi arvailla. Mielikuvituksetonta mut arvostaisin jos joku oikee ssa elämässä tekis näin :D

Älä nyt suotta ole vaatimaton. Itse haluisin ilmoituksen suoraan taivaalle - lentokoneen ja sille sellaisen peräviirin.

Vierailija
991/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hih, mulle on tullut oven taakse kukka- ja viinilähetyksiä kortilla.

Tosin vääriltä miehiltä, tottakai.:D

Vierailija
992/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukiko kortissa ”t: anonyymi kaipausketjusta”?

Vierailija
993/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aiemmin sen tehnyt. Nyt on hänen vuoronsa tehdä siirto, jos niin haluaa.

Vierailija
994/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tolla lailla mäkin sain tietää, että mulla oli ollut töissä salainen ihailija. Oli tietty aivan väärä mies. Aika kiusallista oli siitä eteen päin, voitte varmaan kuvitella.

Älkää pliis tehkö tollasia siirtoja ellette ole satavarmoja!

Vierailija
995/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se nyt ei voi tietenkään toimia, mutta saa kai täällä toivoa. Tai ainakin sun on oltava se aloitteellinen.

Tuli vaan noista silmien ja vartalon katselusta mieleen seuraava. Olen ehkä jotenkin viallinen mieheksi, mutta silloin kun olen ihastunut, en muista ollenkaan katsella kohteen ulkonäköä ns. sillä silmällä. Tiedän toki miltä hän näyttää, ja katselenkin häntä mieluusti ja ahnaasti tilaisuuden tullen, mutta ajatus lentää jossain ihan muualla. Satunnaisen ihmisen vartalon muotoja saattaa katsella enemmän objektiivisesti esteettisellä tulokulmalla ja arvioiden, mutta ihastuksen suhteen sellainen unohtuu - tai on merkityksetöntä, sillä eihän täydellistä tarvitse arvioida. Ihastuminen toden teolla ei myöskään mulla perustu niinkään ulkonäköön, vaan sisimpään. Sen vuoksi kai, kun se sisin täyttää ajatukset ja mielikuvat ko. ihmisestä, pinta unohtuu. Lisäksi katse keskittyy mieluiten kasvoihin vartalon sijaan silloin kun toinen täyttää mielen. En nyt esim pysty luotettavasti palauttamaan mieleeni kaivattuni takapuolen muotoja. En, vaikka olen varmasti sitä vilkaissut ja hyväksi todennut. Ehkäpä saattanut koskettaakin. Johtopäätös: kertaus olisi paikallaan, mielestäni tällainen on merkittävä puute.

Vierailija
996/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna vähän enemmän tunnisteita. Kuka nainen ja millainen lupaus?

Vierailija
997/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tälläiset asiat tulisi puhua suoraan henkilölle IRL?!

Vierailija
998/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tälläiset asiat tulisi puhua suoraan henkilölle IRL?!

Ei kai voi kun ne silta on palanut. Kerro ap täst lisää että saadaan varmuus ettei kukaa oo vahingossa mitää poltellut.

Vierailija
999/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä pääsen yli

niisktrööt

14.1.2019 11:40

siitä, että sun anakondasi ei koskaan tule uimaan jalkoväliini. Todella masentavaa. Hyvästi kikkeli.

Vierailija
1000/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei nörtti. mite menee..ämpäris

hei.sankojen.sankos

13.1.2019 23:33

Hänen otsassaan oli nimi, jolla on salainen merkitys: "Suuri Babylon, maailman porttojen ja iljetysten äiti."* 6 Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni.

7 Enkeli sanoi minulle:

"Miksi ihmettelet?

ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas.

Ketju on lukittu.