Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä tehdä. Järkeni sanoo että kai sinä ottaisit yhteyttä jos tykkäät. Kamalaa tämä on, odottelu. Toivonko mä turhaan? En tajua miten kestät tätä
Toinen saattaa ajatella ihan samoin.
Toinen toivoo turhaan. Eipä siinä muuta.
Aika moni täällä vaan odottaa aloitetta kaivatultaan. Ootteko naisia vai onks tässä joukossa myös miehiä jotka ei halua tehdä ekaa aloitetta? Miksi, perustelui?
Toivooko kukaan mies naiselta viestiä vai onko kaikki naisia jotka kaipaa täällä?
Hyvää yötä ja kauniita unia hänelle jonka huulet tahtoisin vielä joskus tuntea huulillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä tehdä. Järkeni sanoo että kai sinä ottaisit yhteyttä jos tykkäät. Kamalaa tämä on, odottelu. Toivonko mä turhaan? En tajua miten kestät tätä
Toinen saattaa ajatella ihan samoin.
Toinen toivoo turhaan. Eipä siinä muuta.
Aika moni täällä vaan odottaa aloitetta kaivatultaan. Ootteko naisia vai onks tässä joukossa myös miehiä jotka ei halua tehdä ekaa aloitetta? Miksi, perustelui?
Siksi että voi sitten tilanteen niin vaatiessa näyttää viestit vaimolle ja taivastella kuinka tuo hullu stalkkeri vainoaa, enkä yhtään haluis...
Jos mies ei tee aloitetta, hänellä ei ole mitään vakavaa tarkoitusta.
Uskokaa jo. Yritän puhua ihmisille järkipuhetta.
Jos kaipaat jotain someleikkikamua, niin keskity niihin joiden mielestä sellanen on jännää.
Itse en saa niin mitään kicksejä moisesta tai kaipaa ”mysteerejä” elämääni, eli olen ihan väärä tyyppi.;(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä numeroasi kun vaimon numeron annoit ja pentutehtaiden sivun kommentoinnin olet estänyt. Menen pian vällyihin kera aikuislelujen. Ehkä heltiää nopeasti iso- O. Hivelelen samalla pehmeää kuvetta ja puristelelen hinkkejä, ooh! ❤️
Terveisin tervepäinen keski-ikäinen ylläpito:)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia hänelle jonka huulet tahtoisin vielä joskus tuntea huulillani.
Ihan milloin vaan haluat
Jollain on ilmeisesti vaimoneuroosi.
Vaimot, nuo " pahantekjät."
Haluisin sun kainaloon, siinä on varmaan hyvä olla. On ollut semmoinen päivä että tekisi hyvää. Taas niitä samoja juttuja kuin viime vuonna, kyllä sä tiedät. En tiedä miten jaksan tämän taas.
Vierailija kirjoitti:
Haluisin sun kainaloon, siinä on varmaan hyvä olla. On ollut semmoinen päivä että tekisi hyvää. Taas niitä samoja juttuja kuin viime vuonna, kyllä sä tiedät. En tiedä miten jaksan tämän taas.
Voisitko hiukan vihjaista, millaisia juttuja? On ollut mullakin meinaan sellainen päivä että huhuh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko hiukan vihjaista, millaisia juttuja? On ollut mullakin meinaan sellainen päivä että huhuh!
Täällä sama. Huhuh päivä.
Älkää ny jumalauta puhuko monikossa kaipaamisista ja rakkaudesta jos ette ole edes puheväleissä tai ette oikeasti tunne sen toisen kanssa. Miten uskottelette itsellenne sen toisen tunteet vaikka se katsoo teitä kun lehmä vierasta porttia? Miten näette siinä kaipausta ja ikävää kun ette ole koskaan sanonut sanaakaan tai edes nähnyt irl? Idioottimaista touhua uskotella itselleen kuviteltuja asioita kuukausia tai hulluimmat jopa vuosia!
Omalle murulle halipus❤️
Makita&Marshall😉
Kauniita unia. Kiitos lämpöisistä katseistasi 💗.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunsin liian voimakkaasti sua kohtaan. Säikähdin ja peräännyin. Eihän me oikein edes tunneta. Yritin väkisin työntää sut pois mielestäni. Aavistin että säkin oisit tuntenut ehkä jotain, mutta en siltikään tehnyt mitään. En halunnut mokata, mutta mokasin silti. Se oli moka, etten tehnyt mitään. Lähtökohtaisesti en usko, että olet täällä, mutta tämä on ainoa mitä minulla on. Jos luet tätä, lupaan etten enää peräänny jos vielä kohdataan.
Monilla käy tämä. Jälkeenpäin tietysti harmittaa, mutta toivottavasti kohtaat kaivattusi uudestaan ja saat tilaisuuden, johon tarttua!
Harmittaa kyllä. Monella käy näin. Toivottavasti kohtaan kaivattuni ja saan tilaisuuden tarttua.
Kaipaatko miestä vai naista?
Varattua miestä kaipaan, keski-ikäistä.
TÄMÄ!!
TÄMÄ!!
Tättärää! Tämä!
TÄMÄ!!
Tämä.
TÄMÄ!!
Tämä.
TÄMÄ!!
Tämä.
Rahoitu jo. Keski-ikäinen, varattu mies palveluksessanne. Miten voin auttaa?
En ole kukaan edellisistä, mutta kiinnostaisi tietää, ketä sinä kaipaat...
Erästä tummatukkaista (ei oma väri) naistahan minäkin. Epätoivoiset asiat saa tekemään epätoivoisia tekoja, joten tulin tänne. Tosin, onkohan niin, että käyn täällä enää tavan takia. Toisaalta, joskus harhaisesti luulen hänenkin tänne kirjoittavan. Ja juu, tilanne on vähintäänkin kimurantti, jos kyt sellaista edes on muualla kuin omassa päässäni. Hän voi olla jo autuaasti unohtanut minut. Tosin, sekin olisi hyvin vaikea uskoa.
Höh, melkein, muttei ihan... Mikä se oma väri sitten on?
Tai mistäs minä tiedän, kun ei olla nähty. Oma väri on vaalea.
Sopisi minuun. Mutta en kyllä keksi, mistä tietäisit mun oman värini, jos olisit hän.
Sinä mies urpoissa sinisissä rilleissäs. Taas jostain uumenista nousit mieleen etkä hievahdakaan. Roikunko ikuisesti näissä päiväunissa ja ikävöin itseni rusinaksi?
Voitaisko törmätä, olen kärsivällisesti odottanut sitäkin ihmettä.
Tule takaisin.
Erittäin suositan seuraavia lääkkeitä:
- Aura terveyssuola, rinnan korvennukseen ja huonoon
ruuansulatukseen.
- Aura matolääke, miellyttävin käyttää ja varma tuloksista.
-----------------------------------------------------------------------------------
Ja vallan mainioita opustakin toki tarjoan:
"Salatieteellinen katsaus sukupuolielämän sisäisiin syihin"
- Saatte rahanne edestä joka kerta -
Hyvää yötä. Olen aivan sekaisin sinusta edelleen. Rakastan sinua. Olet unohtumaton. Todella kiihkeä ja kuuma, pitkääkin pitkääkin suudelma sinulle. Paikan saat itse valita. Kauniita unia. Nuku hyvin.
Nyt tiedän ja uskon sen! Aika pitkä matka siihen piti kulkea. Toivon kuitenkin, että avaisit tunteitasi ja ajatuksiasi tästä tilanteesta vähän enemmän. Onko tämä sinulle vain tapa käsitellä nämä tunteet pois? Oletko valmis kasvotusten käymään läpi näitä asioita? Hyvää yötä, kauniita unia! <3
Eihän siihen väliin edes mahdu, jos siinä ei ole tilaa. Joten ole huoletta vaan.