Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
4841/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunsin liian voimakkaasti sua kohtaan. Säikähdin ja peräännyin. Eihän me oikein edes tunneta. Yritin väkisin työntää sut pois mielestäni. Aavistin että säkin oisit tuntenut ehkä jotain, mutta en siltikään tehnyt mitään. En halunnut mokata, mutta mokasin silti. Se oli moka, etten tehnyt mitään. Lähtökohtaisesti en usko, että olet täällä, mutta tämä on ainoa mitä minulla on. Jos luet tätä, lupaan etten enää peräänny jos vielä kohdataan.

Monilla käy tämä. Jälkeenpäin tietysti harmittaa, mutta toivottavasti kohtaat kaivattusi uudestaan ja saat tilaisuuden, johon tarttua!

Harmittaa kyllä. Monella käy näin. Toivottavasti kohtaan kaivattuni ja saan tilaisuuden tarttua.

Kaipaatko miestä vai naista?

Varattua miestä kaipaan, keski-ikäistä.

TÄMÄ!!

TÄMÄ!!

Tättärää! Tämä!

TÄMÄ!!

Tämä.

TÄMÄ!!

Tämä.

TÄMÄ!!

Tämä.

Rahoitu jo. Keski-ikäinen, varattu mies palveluksessanne. Miten voin auttaa?

En ole kukaan edellisistä, mutta kiinnostaisi tietää, ketä sinä kaipaat...

Erästä tummatukkaista (ei oma väri) naistahan minäkin. Epätoivoiset asiat saa tekemään epätoivoisia tekoja, joten tulin tänne. Tosin, onkohan niin, että käyn täällä enää tavan takia. Toisaalta, joskus harhaisesti luulen hänenkin tänne kirjoittavan. Ja juu, tilanne on vähintäänkin kimurantti, jos kyt sellaista edes on muualla kuin omassa päässäni. Hän voi olla jo autuaasti unohtanut minut. Tosin, sekin olisi hyvin vaikea uskoa.

Höh, melkein, muttei ihan... Mikä se oma väri sitten on?

Mulla värjätty tumma tukka, mutta omakin väri suunnilleen sama. Kiillon vuoksi värjään. Oletko varma, että se en voi olla minä?

Pakko kommentoida tähän, tiesitkö et oma hius on kiiltävämpi kuin värjätty. Siis jos on terve hius. :)

Ei vaan mulla. Ei sitten varmaan ole ihan terveet mun hiukset :)

Ei ne ehkä tyvestä siltä näytä mut kun antaa pituuksien kasvaa.

Niin mitä sitten kun antaa pituuksien kasvaa?

Niin näkyy se kiilto paremmin. Mut sul ei varmaa.

Sivusta. Miksi tölväisit häntä ilkeästi? Miksei hänellä voisi olla kiiltävät hiukset?

Kun hän tuossa aikaisemmassa kommentissa itse niin totesi. Mielestäni en siis tölväissyt.

Vierailija
4842/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoit meidän kahvit ja laitoit kuitin talteen. En enää nähnyt sua sen jälkeen. Kai se jotain merkitsi sulle, kun kuitinkin jemmasit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4843/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunsin liian voimakkaasti sua kohtaan. Säikähdin ja peräännyin. Eihän me oikein edes tunneta. Yritin väkisin työntää sut pois mielestäni. Aavistin että säkin oisit tuntenut ehkä jotain, mutta en siltikään tehnyt mitään. En halunnut mokata, mutta mokasin silti. Se oli moka, etten tehnyt mitään. Lähtökohtaisesti en usko, että olet täällä, mutta tämä on ainoa mitä minulla on. Jos luet tätä, lupaan etten enää peräänny jos vielä kohdataan.

Monilla käy tämä. Jälkeenpäin tietysti harmittaa, mutta toivottavasti kohtaat kaivattusi uudestaan ja saat tilaisuuden, johon tarttua!

Harmittaa kyllä. Monella käy näin. Toivottavasti kohtaan kaivattuni ja saan tilaisuuden tarttua.

TÄMÄ!!

TÄMÄ!!

Tättärää! Tämä!

TÄMÄ!!

Tämä.

TÄMÄ!!

Tämä.

TÄMÄ!!

Tämä.

Erästä tummatukkaista (ei oma väri) naistahan minäkin. Epätoivoiset asiat saa tekemään epätoivoisia tekoja, joten tulin tänne. Tosin, onkohan niin, että käyn täällä enää tavan takia. Toisaalta, joskus harhaisesti luulen hänenkin tänne kirjoittavan. Ja juu, tilanne on vähintäänkin kimurantti, jos kyt sellaista edes on muualla kuin omassa päässäni. Hän voi olla jo autuaasti unohtanut minut. Tosin, sekin olisi hyvin vaikea uskoa.

Mulla värjätty tumma tukka, mutta omakin väri suunnilleen sama. Kiillon vuoksi värjään. Oletko varma, että se en voi olla minä?

Pakko kommentoida tähän, tiesitkö et oma hius on kiiltävämpi kuin värjätty. Siis jos on terve hius. :)

Sivusta. Miksi tölväisit häntä ilkeästi? Miksei hänellä voisi olla kiiltävät hiukset?

Kun hän tuossa aikaisemmassa kommentissa itse niin totesi. Mielestäni en siis tölväissyt.

Niin joo, kysyin siksi tarkennusta kun sanoit  ettei hiukset tyvestä välttämättä näytä terveeltä mutta sitten kasvaessaan kyllä. Mun mielestä se on juuri päinvastoin eli tietysti tyvestä näyttää kiiltävimmältä, kun sehän on uutta, tervettä hiusta ja jos jostain ovat elottomat niin latvasta. 

Ja mulla siis yleensä latvat vähän haperot jonka takia värjään, joka lisää mulla selvästi kiiltoa.

Mutta kiitos sulle sivusta kun puolustit mun oikeutta kiiltäviin hiuksiin :D

Vierailija
4844/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

2

9

En todellakaan kaipaa.

Vierailija
4845/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivähän meni lopulta ihan höpinäksi.

Osasyynä varmaan se, että voi taas

ulkoilla. Mut kyllähän se on

aika lailla niin, että uudet ihmiset

toivat virtaa ja mikä ettei vanhatkin.

Jos ja kun niitä haluaa kuunnella

ja hieman johdattelee kera virneen,

niistä paljastuu aika makeita juttuja.

Tai mistä minä tiedän, vaikka

sinäkin olisit osannut kuoria

noita hassunhauskoja sipuleita.

+On ne hyviä tyyppejä, on.

Tuossa kahvia keitellessä mietin,

että mitenkähän se meneekin näin.

Sinä jos olisit ollut koko ajan

lähellä, niin tokkopa olisi laulu

lennellyt. Kuvittelen siis aikani

kuluksi, että sinullakin oli hyvä

päivä. Siis jos tämä tosiaan on

tällaista, niin sinullahan oli

ratkiriemukasta alusta loppuun.

Eh?

(Ajatus eksyy niin kuin sen

yhden uuden kanssa, se on

varmaan 10 v. nuorempi kuin

sinä, mutta sillä on aika

samanlaista taustaa kuin

meillä. Varmaan se mietti

jälkikäteen, että miten

ihmeessä tarinointi päättyi

mihin päättyi. Saa luvan

tottua. Se oli tosiaan kiva.

Selkeästi oikealla alalla.

Aikoi ehkä muuttaa kohta

sinne, mistä näin unta.

Se tuttu ja tuntematon.)

Sinällään mielenkiintoista, että

Paradise Lostin Small Town Boy on

näemmä aika höpöhöpö ja alkuperäinen

on jostain syystä kumman hyvä.

Toisella jokunen kymmenen kivaa

ja toisella tuo yksi pirulainen.

Mistä päästäänkiin siihen, että

arvaa vain, muistelenko sitä

höps-hetkeä, kun lauloit.

Tiedät kyllä, mikä olit.

Mut meillä on varmaan aika erilainen

musiikkimaku, sillä nimet, joita

olet tiputellut, eivät ole oikein

minun juttuni, mutta väliäkö tuon

näin nykyaikana. Mut noin niin

kuin anekdoottina: kun puhuin

tossa kerran nuoruudestani ja

Slayerista, nimenomaan kämppikseni

oli heti kartalla. Silläkin on

kyllä tarinoita joka lähtöön.

Ei mitään liian henkilökohtaisia,

vaan just sellaisia, joita olisi

hauska kertoa nuotion äärellä.

Sinulle.

Jaahas, on aika lopettaa.

Nämä eivät olleet terveiset

Suomen kansalle. Nämä olivat

jälleen kerran terveiset Sinulle.

Ja nyt toivotan sinulle

oikein makeita unia

ja sammutan huolella sanat,

jotka syttyvät joka ainoa päivä.

(ei oikolukua, sori)

Ai saakeli, Slayer! Hirveintä mitä tiedän! Mitä pahaa sulle on tapahtunut kun tommonen tuska on sisässä? Kiitti, kyllä se U2 On pareempi!

Notskin äärellä voit kertoa mitä vaan, rakkauden kielellä😍,

Ötyä, ❤️!

Vierailija
4846/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ!!

TÄMÄ!!

Tättärää! Tämä!

TÄMÄ!!

Tämä.

TÄMÄ!!

Tämä.

TÄMÄ!!

Tämä.

Niin joo, kysyin siksi tarkennusta kun sanoit  ettei hiukset tyvestä välttämättä näytä terveeltä mutta sitten kasvaessaan kyllä. Mun mielestä se on juuri päinvastoin eli tietysti tyvestä näyttää kiiltävimmältä, kun sehän on uutta, tervettä hiusta ja jos jostain ovat elottomat niin latvasta. 

Ja mulla siis yleensä latvat vähän haperot jonka takia värjään, joka lisää mulla selvästi kiiltoa.

Ihme et kaikki hyvääkin tarkoittavat kommentit on joillekin loukkaantumisen aihe. Tyvestä ei vielä nää sitä kiiltoa jos on lyhyt ttvikasvu ja en puhunut latvoista vaan hiusten pituuksista. Mut mähän vaan tölvin joten värjää ihan rauhassa sitä kiillotonta lettiäs. :)

Vierailija
4847/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä on meidän välillä? Kun ei pysty unohtamaan.

Kerro lisää. Millainen juttu, millainen hän on?

Iso pää ja sian silmät. Vartalo sopusuhtainen, sanoisin että melko hyvä.

Sian silmät! 😂 äitilläs on!

Vierailija
4848/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1

2

9

En todellakaan kaipaa.

Miks sit vastasit tähän?

Vierailija
4849/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

7892438291098765414567821764352678187263980§3642§7218827369564273187281890929201737464637282735102893017259182763527110018363556218991726356209000282761928634869928376100982736928375637828392777776517889266547783927881912098493816392827648298536478271638647382618719882273366479982764017839781763800987823736666726711229389992912339892000989927544284652627995354625142398791278

Meille molemmille tärkeä luku <3

Vierailija
4850/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jemiko! Olet rakas!

Vierailija
4851/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ!!

TÄMÄ!!

Tättärää! Tämä!

TÄMÄ!!

Tämä.

TÄMÄ!!

Tämä.

TÄMÄ!!

Tämä.

Ihme et kaikki hyvääkin tarkoittavat kommentit on joillekin loukkaantumisen aihe. Tyvestä ei vielä nää sitä kiiltoa jos on lyhyt ttvikasvu ja en puhunut latvoista vaan hiusten pituuksista. Mut mähän vaan tölvin joten värjää ihan rauhassa sitä kiillotonta lettiäs. :)

?? Mitä ihmettä? Enhän minä mitään tuollaista ole sanonut! Se on tosiasia että mun hiukset on vähän elottomat ja siksi värjään. Juurihan sen itse selitin. 

Vierailija
4852/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan lakkaa ajattelemasta sinua. Et kyllä ikinä uskoisi, hyvä jos edes muistat minut..

4853/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Lyhyt mutta löysä kirjoitti:

Ikävä sua mies, pienellä ämmällä.

Vihdoin viimein Hopeakettu tää tunnistaa itsensä varmalla sadan,

tuntomerkit täsmää kun varustelutaso on kieltämättä kuin neuvosto-Ladan :)

Olen otettu, että nappasit tämän itsellesi... ;D

Noko täsmää :D

Tuskin se sinä kuitenkaan olet, ketä kaipaan. Hän ei ollut edes sanojensa mittainen ja silti kaipaan ;)

Voih, ei tuo tarkennuksesi kuulosta tutulta muru. Sinänsä kylläkin mietityttää "sanojensa mittainen"

Onkos kukaan muru sanonut että sinulla taitaa olla mittausfetishi kun fyysisiä, henkisiä ja jopa artikulaation mittaa mittaat XD

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
4854/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jälkikäteen ajateltuna eihän meillä olisi ollut sinänsä mitään menetettävää vaikka toinen meistä olisikin viestiä pistänyt. Kun ei olla tekemisissä kuitenkaa. Oltais voitu unohtaa hyvillä mielin tai jatkaa jotain mikä nyt alkoikaan. Mikäköhän siinä oli muka niin vaikeaa?

Vierailija
4855/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan lakkaa ajattelemasta sinua. Et kyllä ikinä uskoisi, hyvä jos edes muistat minut..

Milloin näitte viimeksi?

Vierailija
4856/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tehdä. Järkeni sanoo että kai sinä ottaisit yhteyttä jos tykkäät. Kamalaa tämä on, odottelu. Toivonko mä turhaan? En tajua miten kestät tätä

Vierailija
4857/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykää suoraan. Vastatkaa hänelle joka kysyy tai älkää vastako, irl.

Sitten asia selviää kertaheitolla.

Niin selvisi minullekin. ja kertaakaan ei tarvinnut katua.

Ajattelin silloin, että huonosti kävi.

Nyt ajattelen, että kävi parhaiten.

Vierailija
4858/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä tehdä. Järkeni sanoo että kai sinä ottaisit yhteyttä jos tykkäät. Kamalaa tämä on, odottelu. Toivonko mä turhaan? En tajua miten kestät tätä

Toinen saattaa ajatella ihan samoin.

Vierailija
4859/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen saattaa ajatella ihan samoin.

Toinen toivoo turhaan. Eipä siinä muuta.

Vierailija
4860/6113 |
30.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä numeroasi kun vaimon numeron annoit ja pentutehtaiden sivun kommentoinnin olet estänyt. Menen pian vällyihin kera aikuislelujen. Ehkä heltiää nopeasti iso- O. Hivelelen samalla pehmeää kuvetta ja puristelelen hinkkejä, ooh! ❤️

Ketju on lukittu.