Olen mennyt tekemään jotain kamalaa
Uskokaa pois, oon itkenyt tätä todella paljon koko päivän mutta tuomitsette varmaan silti. Muutama viikko sitten kyllästyin totaalisesti miehen eipäs juupas - mielen vaihteluihin lapsenteon suhteen. Siinä käytiin yhdessä viihteellä ja päädyttiin loppuillasta harrastamaan seksiä. Me ollaan siis tämän miehen jahkailun aikana käytetty varmoja päiviä yhden sovelluksen avulla jo melkein pari vuotta. No, tiesin ihan hyvin että sovellus näyttää punaisia päiviä, eli raskaudelle otollisia päiviä, mutta päätin hetken mielijohteesta valehdella miehelle ja hän sitten tuli mun sisään.
Arvaattekin varmaan että tein sitten tänään positiivisen testin. Oon aivan varma että mies sopeutuu vauva-ajatukseen tosi hyvin, mut entäs sitten siihen jos ( ja kun) kerron sille että oon tietoisesti valehdellut sille tästä. Oon hirveä ihminen kun ees mietin että jätän kertomatta.
Kommentit (22)
Mies on ottanut tietoisen riskin harrastaessaan seksiä todella epävarmalla ehkäisymenetelmällä. En kertoisi. Olisit saattanut tulla raskaaksi joka tapauksessa.
Miksi minun veronmaksajana pitäisi maksaa lapsen elättäminen isän puolesta? Minulla ei ole mitään tekemistä kyseisen pariskunnan kanssa.