Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mennyt tekemään jotain kamalaa

Vierailija
09.01.2019 |

Uskokaa pois, oon itkenyt tätä todella paljon koko päivän mutta tuomitsette varmaan silti. Muutama viikko sitten kyllästyin totaalisesti miehen eipäs juupas - mielen vaihteluihin lapsenteon suhteen. Siinä käytiin yhdessä viihteellä ja päädyttiin loppuillasta harrastamaan seksiä. Me ollaan siis tämän miehen jahkailun aikana käytetty varmoja päiviä yhden sovelluksen avulla jo melkein pari vuotta. No, tiesin ihan hyvin että sovellus näyttää punaisia päiviä, eli raskaudelle otollisia päiviä, mutta päätin hetken mielijohteesta valehdella miehelle ja hän sitten tuli mun sisään.

Arvaattekin varmaan että tein sitten tänään positiivisen testin. Oon aivan varma että mies sopeutuu vauva-ajatukseen tosi hyvin, mut entäs sitten siihen jos ( ja kun) kerron sille että oon tietoisesti valehdellut sille tästä. Oon hirveä ihminen kun ees mietin että jätän kertomatta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos päätät synnyttää lapsen, pidä isän nimi tuntemattomana virallisissa papereissa.

Saat minimielatustuet yhteiskunnan maksamana, etkä aiheuta miehelle 18 vuoden velkavankeutta.

Kun annat miehelle mahdollisuuden jatkaa elämäänsä taloudellisesti vapaampana, voi olla paremmat mahdollisuudet saada mies hyväksymään syntyvä lapsi ja ehkä suhteen jatkaminen kans0sasi.

Miksi yhteiskunnan pitäisi maksaa sen seuraukset, että jotain miestä ei huvita käyttää kumia pannessaan?

Siksi että nainen on valehdellut varmoista päivistään, eikä suomessa ole tapana ollut tuomita sopimusrikkomuksen uhria korvausvelvollisuuteen hyvässä uskossa tekemänsä teon vuoksi.

Jos nainen olisi ollut rehellinen, hän olisi vaatinut kondomin käyttöä yhdynnän aikana, eikä korvausvelvollisuutta olisi syntynyt puolin eikä toisin.

Kun nainen valehtelee varmoista päivistään ja yrittää rahastaa mieheltä jälkikäteen elatusta petoksen välikappaleelle, syntyvälle lapselle ja itselleen, nainen käyttää hyväkseen myös omaa lastaan ja se tekee rikoksesta vieläkin kuvottavamman.

Yäk.

Miksi minun veronmaksajana pitäisi maksaa lapsen elättäminen isän puolesta? Minulla ei ole mitään tekemistä kyseisen pariskunnan kanssa.

Vierailija
22/22 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ottanut tietoisen riskin harrastaessaan seksiä todella epävarmalla ehkäisymenetelmällä. En kertoisi. Olisit saattanut tulla raskaaksi joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi