Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex löysi uuden naisen, 10 v nuorempi ja muutenkin ihan erilainen!

Vierailija
09.01.2019 |

Erostamme ei ole kauaakaan ja se tapahtui miehen aloitteesta. Nyt mies on löytänyt uuden naisen jo ja hän on ihan erilainen kuin minä tai ystäväpiirimme muutenkin. Ensinnäkin noin kymmenen vuotta meitä nuorempi ja hänellä on lapsi edellisestä suhteesta ulkomaalaisen miehen kanssa. Naisen ulkonäkö on erikoinen, tatuointeja, lävistyksiä, ja on olemukseltaan aika "kova". Me taas olemme tai olimme ihan tavallisia ihmisiä, ydinperhe, työt, kaikki. Ei mieskään ollut ennen mikään erikoisuudentavoittelija. En voi vaan ymmärtää mitä hän naisessa näkee! Enkä haluaisi yhtään lastemme viettävän tuon naisen ja hänen lapsensa kanssa aikaa, jos heidän suhteensa siis muuttuu vakavaksi. Tai että hän tulisi osaksi sukujuhlia yms.

Tiedän etten asialle mitään voi, mutta oli pakko avautua.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika naiivi jos et tajua mitä mies tässä naisessa näkee. Se riittää että mimmi saa aikaan tietyn valmiustilan äijän keskivartalossa.

Vierailija
2/20 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy voi olla seksuaalinen match in heaven. Joskus vaan ihan ulkoisesti erityyppinen ihminen voikin olla seksuaalisesti se puuttuva palanen. Olen joskus ollut suhteessa tällaiseen ihmiseen. Tiesin, että en koskaan voisi seurustella ko. ihmisen kanssa (muita syitä kuin ulkoiset) mutta olimme vain niin yhteensopivia seksuaalisesti, että en toista ole kohdannut. Takuuvarmaa ilotulitusta joka ikinen kerta. Etenkin miestä voi kovastikin viehättää tällainen asia. Miksei naistakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin hän sinusta olisi eronnut, jos haluaisi sinunlaisen.

Vierailija
4/20 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen mies joka menee kimppaan jonkun tapettiin sulautuvan kanssa ja pettää räväkän naisen kanssa tai vaihtaa siihen kun tajuaa virheensä.

5/20 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisenä sitä uskaltaa vihdoin lähteä tavoittelemaan niitä asioita, joita oikeasti haluaa. Siihen asti elämä on aika paljon sellaista "näin kuuluu tehdä" -elämää. Puolisokin valitaan huonekalujen väriin sopivaksi.

Sitten jossain kohtaa alkaa v*tuttaa rankasti, ja tehdään korjausliike, joskus pientareen kautta.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
6/20 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on trendi nykyään.

Vierailija
7/20 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole tyypillisintä että jos haluaa erota toisesta niin ei takuulla enää samanlaista halua. Siinähän se miehesi olisi ojasta allikkoon joutunut jos sinunlaisesi naisen kanssa olisi taas yhteen päätynyt

Vierailija
8/20 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi se mies olisi sinusta eronnut jos olisi halunnut jatkaa sinunlaisesi kanssa? Ehkä hän tympääntyi tavalliseen ydinperhe-prismaperhe-elämäänne. Ehkä hän pitää lävistyksistä ja tatuoinneista enemmän kuin sovinnaisesta sloggilookistasi? Ehkä hän on halunnut naisen joka ei ole kireä ja joka kokee tarvetta "ihmetellä" ihmisiä jotka ovat erilaisia kuin itse niinkin vähäpätöisen asian kuin tyylitajun osalta?

Olet mustasukkainen etkä ole päässyt exästäsi yli. Ei tässä mitään sen kummallisempaa ole. 

Vierailija
9/20 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän uusi on myös ihan erinlainen kuin minä. Todella kaunis ja pitkä kaunotar ja vielä pitempi kuin eksä.

Olen vain tyytyväinen eksän puolesta, kun nainen on vielä fiksukin. Tosin tässä asiassa en kuitenkaa eroa hänestä. 

Vierailija
10/20 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin myöntää että kai me oltiin sellainen prismaperhe. En kuitenkaan sanoisi etten ole yli päässyt. Tai no, kyllähän tuo uuden erilaisuus laittaa miettimään että en kai ollutkaan lopulta sellainen kuin ex olisi halunnut. Oltiin nuoria kun mentiin yhteen jne. Onko tämä nyt sitten hänen oma, aidompi itsensä... Ja kaikki tapahtui niin nopeasti, minulla ei ole vielä mitään uutta, en ole edes etsinyt.

Ap

Vierailija
11/20 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin myöntää että kai me oltiin sellainen prismaperhe. En kuitenkaan sanoisi etten ole yli päässyt. Tai no, kyllähän tuo uuden erilaisuus laittaa miettimään että en kai ollutkaan lopulta sellainen kuin ex olisi halunnut. Oltiin nuoria kun mentiin yhteen jne. Onko tämä nyt sitten hänen oma, aidompi itsensä... Ja kaikki tapahtui niin nopeasti, minulla ei ole vielä mitään uutta, en ole edes etsinyt.

Ap

Et sinä kyllä vaikuta ylipäässeeltä.

Ja toisekseen, ihmiset muuttuvat. Ei ole olemassa aitoja itsejä, aika tekee tehtävänsä myös sille mitä haluamme. Ja sinun ei tarvitse uutta heti hankkia. Rauhoitu vaan ja anna aikaa itsellesi. Lupaan että ajan kanssa löydät yllättäviä uusia puolia myös itsestäsi, kumppani tulee elämään sitten kun se tulee.

Vierailija
12/20 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia Ap. Voihan olla että räväkän ulkokuoren alla on tyyppi, jonka kanssa pystyt tulemaan jotenkin toimeen. Ymmärrän että surettaa ja tulee vertailtua ja ihmeteltyä.

Vierailija
13/20 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ns tavallisen näköinen. Tunnen monta ns räväkän näköistä tatuoitua ja lävistettyä naista. Yhteistä heille on se, että ovat todella mukavia ihmisiä. Lapset ja eläimet ovat heille tärkeitä.

Yritähän päästä yli erosta ja siitä, että mies vaihtoi sinut nuorempaan. Mies ei halua sinua tai sinun kopiota.

Vierailija
14/20 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että tämä on tyhmää, mutta hävettää yhteisten kavereiden ja sukulaisten takia.

Ap

Vierailija
15/20 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että tämä on tyhmää, mutta hävettää yhteisten kavereiden ja sukulaisten takia.

Ap

Miksi? Mitä ne sinua kutittavat?

Vierailija
16/20 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi? Mitä ne sinua kutittavat?

No eihän tuo uusi nainen ollenkaan sovi joukkoon. Ja mitä ajattelevat minusta kun mies vaihtoi tuollaiseen.

Ap

Vierailija
17/20 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin luonnollista, että mies ihastuu itseä huomattavasti nuorempaan naiseen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.

Vierailija
18/20 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laastarisuhde.Kohta ohi.

Vierailija
19/20 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä väliä olitko sellainen kuin exäsi olisi halunnut? Olitte yhdessä oman aikanne, mutta nyt on aika keskittyä siihen millaisen miehen SINÄ haluat. Onnea et tule löytämään vahtaamalla eksän ja uuden suhdetta, se itsesäälissä rypeminen ja elonsa stalkkaaminen kannattaa lopettaa jo alkutekijöissään. Keskity siihen mikä sinut tekee onnelliseksi ja lähde tavoittelemaan sitä. Tsemppiä :)

Vierailija
20/20 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niputtaa aloituksen ja sen jälkeiset kommentit yhteen, niin olet AP aika "kiiltokuva" -ihminen. Toivottavasti olen väärässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi