Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kasvoiltaan 97 v. ukko ei halua sänkyyn yli 50 v. naisten kanssa

Vierailija
09.01.2019 |

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005959683.html?utm_campaign=tf-HS&u…

Mikä menetys naisille kun rum.a vanha ukk.i ei halua heidän kanssaan sänkyyn :(

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se feminismi etene pian Aasiassakin...

Vierailija
42/77 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mulle on ihan se ja sama naisen ikä? Jos alasti näyttää siltä että munaan tulee eloa, ei ole väliä vaikka olisi 60v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin kattonut nuorena aika inhoten, jos tuollainen ryppynaama olisi tullut mua iskemään. Ja kyllä  niitä oli, ihmeteltiin porukalla mitä ne oikein kuvittelee itsestään, miksei ne hae ikäistensä seuraa. Ei todellakaan kiinnostanut siinä iässä vanhat sedät.

Ei Yann Moix'n ketään tarvitse iskeä: Kuuluisuus ja varmaan rahakin varmistavat että nuoria pissiksiä riittää ketaroitaan levittämään.

Vierailija
44/77 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromiehet ovat ällöttäviä ”eksoottisine” naismakuineen ja etenkin nuoren lihan himoiset keskinkertaisen näköiset vanhat ukot, jotka näyttävät siltä että heillä on erektio-ongelmia.

Heteromiehet ovat ok vain kun panevat minua peppuun.

-Homomies 25v.

Vierailija
45/77 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on hykerryttävää, ellei surkuhupaisaa, miten vähällä naisten itsetunnon ja arvon saa sortumaan! Ei tuommoisia parkuvia "Se on itte kuka sanoo äää!" isoja vauvoja parane ainakaan mihinkään johtopaikoille päästää.😁 Nainen kelpaa järkensä puolesta vain miehen alle - siis niin kauan kuin nuoruutta riittää.

Vierailija
46/77 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei ole pakko haluta rumia naisia.

Hyväksykää se.

ZinkkiZ

Joidenkin naisten on pakko tyytyä teihin rumiin miehiin epätoivoisen elämäntilanteensa vuoksi.

Surullista. 

TotuuZ

Miksi siitäkin pitää vääntää joku sukupuolten välinen sota, että kenellä on oikeus tykätä kenestä haluaa tai olla tykkäämättä, niin miehillä kuin naisillakin?

Onko se todellakin validi syy tulla tänne morkkaamaan (ja ihan vain ärsyttämään tahallaan) sitä toista puolta maailman väestöstä koska joku 97-vuotias papparainen horisee omiaan (oli sitten miten älyvapaata tahansa kuten tuo, ketä kiinnosta kuka häntä kiinnostaa lol, itseni pitäisi varmaan olla aika kännissä laukoakseni tuollaisia jos olisin julkkis ja tietäisin sen voivan aiheuttavan kohun)?

Pakottaako joku naisia tykkäämään köyhistä yli 50-vuotiaista kaljamahoista?

Ei, mutta silti Reijo ei tule jollekin foorumille itkemään kuinka naiset on ihan perseestä jos joku nainen julkisuudessa iltalööpin kannessa sanoo että saa/haluaa varakkaan nuoren miehen, eikä mitään Suomi-perunaa.

Ja onko todella yleistieto/maalaisjärki niin huonolla tolalla ettei suostuta ymmärtämään biologisia tutkittuja faktoja, siis että seksuaalinen vetovoima heikkenee sekä miehillä että naisilla iän myötä vastakkaisen sukupolven silmissä rajusti, jolloin sitten pitäisi löytää joku toinen syy olla yhdessä (toisille se on vanhemman käppänän/mummon raha, toisille luonne/älykkyys tai sitten ihan vain pelko/ahdistus olla yksin)..

Tai sitten vaihtoehtoisesti väkisten pyristellä suhteessa, jossa ei halua olla (jos siis yksinolo ei vaihtoehto), mikä tuskin kummankaan etu suhteessa...

Ei se vain mene niin että makuasioista voisi kiistellä, ja biologia määrittää sitä ihan yhtä paljon kuin yleensäkin haluamme olla suhteessa (vastakkaiseen sukupuoleen) yhtään mitenkään, biologiahan se on mikä meitä ajaa lisääntymäänkin. Miksei se siis ajaisi valikoimaan myös kenen kanssa haluaa lisääntyä?

Miksi miehet ovat mustasukkaisempina useammin väkivaltaisia? Koska ovat isompia, ja halunneet dominoida naisiaan varmistaakseen että juuri vain omat geenit jatkuvat (varsinkin tuon luulisi kuumottaneen sillon kivikaudella kun esimerkiksi sotien takia vain yksi 17:sta miehestä pääsi lisääntymään, eli käytännössä samalla piti, vahti/suojeli ja ruokki myös haaremia). Naiset olivat ainakin varmoja äitiydestään, siksi ilmeisesti miehille seksuaalinen pettäminen on pahempaa ja enemmän mustasukkaisuutta aiheuttavaa kuin "henkinen pettäminen" naisille (yleensä keskiarvoilla puhuen).

Mutta tuo jälkimmäinen on helpommin hallittavissa fyysisenä toimintana (kuten väkivaltaiset teot yleensäkin meissä, sillä sitä geeniperimää on ilmiselvästi karsiutunut matkalla kuin susien kesytyksessä koiriin, joko ulkopuolisten toimesta/päätöksellä tai yksilön omasta tyhmyydestä johtuen), kuin yrittää hallita jotain tunteisiin ja mieltymyyksiin biologian kautta tullutta juttua.

Omaa päätä kun on hankalampaa hallita kuin nyrkkiä, nyrkin ehtii pysäyttää vielä puolimatkassakin mutta ajatuksia ei.

Vierailija
47/77 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vaari on 97v ja "hieman" vanhemman näköinen kuin tuo keski-ikäinen ukko.

No jep. Tuo on ihan ikäisensä näköinen mies, ap vaan on niitä, jotka ei pysy totuudessa kun itseä v-ttaa...

Vierailija
48/77 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuon ukon kommentti on sinänsä minulle yhdentekevää? Pitäisikö mun naisena jotenkin loukkaantua tai hermostua siitä? Tai kokea uhkana? Mua kiinnostaa paljon enemmän se, miksi ap ym. kiinnostuivat asiasta.

Vierailija
49/77 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
50/77 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://images.radio-canada.ca/q_auto,w_1600/v1/ici-info/16x9/yann-moix…

Miten toi voi olla s yntynyt 1968? Ei saatana.

Ihan ikäisensä näköinen. Ei kaikki ole mitään george gloony brat bittejä. Mikä tuossa sen naamassa muka on niin erikoista ikäisekseen?

Ja hei muijat, muistatteko sen h i v tomaksen? Ruma kuin mikä ja nenäkin oli metrin levee. Kuitenkin oli kelvannut yli sadalle naiselle.

Kyllä tuokin ranskis mies hyvin kelpaisi teille. Siitä taitaakin kiikastaa. Kun komeelle vanhempi ulkkari herrasmiehelle ei kelpaa keski ikäinen suomitantan pilllu.

Vierailija
51/77 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai näyttää 97-vuotiaalta? Optikko ehkä auttaa.

Vierailija
52/77 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei halua rumaa naista, nainen ei halua typerää miestä.

Typeriä miehiä on enemmän kuin rumia naisia. Kas kun mies on typerä, ellei naista halua silloin kun tämä tarjoaa. Ei sitä niin usein tulla tyrkyttämään että kieltäytymisessä järkeä olisi.

Minusta kaikki naiset ovat ihania, ja erityisesti halukkaat.

M56

Siis mistä tämä rumuus tuli tähän keskusteluun? Onko yli 50v. nainen = ruma? 

Kyseinen mies ei halua olla yli 50-vuotiaiden naisten kanssa, oli nainen kaunis tai ruma. Hän ei ole sanonut mitään naisen ulkonäöstä, muuten kuin vartalon osalta, vaan iästä. Hänen mielestään yli 50-vuotiaat naiset ovat "too old to love".

https://www.dailymail.co.uk/femail/article-6568047/Women-50-OLD-love.html

Hän on kiinnostunut aasialaisista 25-vuotiaista naisista tai oikeammin sanottuna heidän vartaloistaan.... Joku fiksaatio päässä hällä.

Vierailija
53/77 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuon ukon kommentti on sinänsä minulle yhdentekevää? Pitäisikö mun naisena jotenkin loukkaantua tai hermostua siitä? Tai kokea uhkana? Mua kiinnostaa paljon enemmän se, miksi ap ym. kiinnostuivat asiasta.

Jotenkin hullua jo ihan siksikin kun jo arkikokemuksen kautta jos joskus käynyt kaupassa missä esimerkiksi venäläisiä turisteja, olisi pitänyt nähdä jo tusinoittain noita nuoria naisia jonkun vanhan keski-ikäisen ukon kanssa käsikynkässä (kerran yhdellä oli junassa tyttärensä ikäinen vaimo, tytär mukana), ja varsin harvoin ollut niin päin että joku mies olisi käsikynkässä itseään (huomattavasti) vanhemman naisen kanssa.

Vai eikö tuota muka näe kuin täällä turismin keskuksissa, ja ehkä Lappeenrannassa?

Ja tosiaan tuo biologinen puoli vaikuttaa varsin selvältä syyltä miksi monille vanhemmille (40-50+?) miehille ei kelpaa oman ikäisensä nainen, sillä se mies kuten nainenkin "tietää" alitajuisesti että lapsia ei ainakaan sellaisesta suhteesta ole tulossa, ainakaan todennäköisesti (halusi mies sitten lapsia tai ei, mutta se biologinen vietti ajaa miehiä vielä vanhanakin koska mies pystyy lisääntymään hyvinkin myöhäisellä iällä luonnollisesti).

Täytän itse kohta 40 ja odotan mielenkiinnolla että vieläkö oman ikäiset naiset ovat yhtä vetovoimaisia, sillä joskus 18-20 vuotiaanahan aikoinaan olin jo ihan varma (katsoessani "miten älyttömän vanhoilta nuo 30-40 vuotiaat näyttääkään, jopa rupsahtaneilta") että mun penis on pyörätuolissa kolmekymppisenä ja elämä loppuu kun täyttää 35.

Mutta kyllä silti oikean naisen kohdalle osuessa, on hän silmissäni edelleenkin kaunis about ikäisenäni, olen huomannut. Eli ainakin osittain olin nuorena väärässä siis lol, ja toki hankalaahan on arvioida että onko enään ikäluokassani tarjontakaan enään niin runsasta että (miehissä ja naisissa) niitä "helmiä" juuri olisi enään vapaana (ja paljon ulkona kotoa), mikä vaikuttanee myöskin siihen miltä "vanhat" vaikuttavat ihmisten silmissä yleisesti.

Vierailija
54/77 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko toi taulu hänen muotokuvansa? Samaa näköä.

Vierailija
55/77 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://images.radio-canada.ca/q_auto,w_1600/v1/ici-info/16x9/yann-moix…

Miten toi voi olla s yntynyt 1968? Ei saatana.

Hurmaava hullunkiilto silmissä.

Vierailija
56/77 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei halua rumaa naista, nainen ei halua typerää miestä.

Typeriä miehiä on enemmän kuin rumia naisia. Kas kun mies on typerä, ellei naista halua silloin kun tämä tarjoaa. Ei sitä niin usein tulla tyrkyttämään että kieltäytymisessä järkeä olisi.

Minusta kaikki naiset ovat ihania, ja erityisesti halukkaat.

M56

Siis mistä tämä rumuus tuli tähän keskusteluun? Onko yli 50v. nainen = ruma? 

Kyseinen mies ei halua olla yli 50-vuotiaiden naisten kanssa, oli nainen kaunis tai ruma. Hän ei ole sanonut mitään naisen ulkonäöstä, muuten kuin vartalon osalta, vaan iästä. Hänen mielestään yli 50-vuotiaat naiset ovat "too old to love".

https://www.dailymail.co.uk/femail/article-6568047/Women-50-OLD-love.html

Hän on kiinnostunut aasialaisista 25-vuotiaista naisista tai oikeammin sanottuna heidän vartaloistaan.... Joku fiksaatio päässä hällä.

--- French author Yann Moix, 50, claimed women over 50 are 'invisible' to him 

'The body of a woman of 50 is not extraordinary at all,' he said in an interview 

The TV presenter added he prefers the 'younger' bodies of women half his age ---

Tuosta boldatusta kohdasta lienee kysymys tuossa ukon "fiksaatiossa" kuten sen laitoit, ei ole enään lisääntymiseen viittaavat vartalot naisilla niin ukolla mielenkiinto haihtuu, tajusi/tiedosti sitä ja sen biologista ulottuvuutta (kuten alitajunnassa) ukko sitten itse tai ei.

Ja kaikille tuon ukon iän/ulkonäön morkkaajille: vaikka olenkin äärimmäisen huono arvioimaan toisen miehen ulkonäköä, jopa minä tajuan sen verran (tuosta kuvasta kun sen kerran nyt näin) että itse antaisin omaisuuteni jos olisin yhtä vetävän näköinen suomalaisten naisten silmissä vielä 50-vuotiaana kuin tuo ukko, meinaan että saisi tuolla "tummalla charmikkaalla georgeksen" ulkonäöllä täällä ns. aika "perkuleesti pesää".

Vierailija
57/77 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm Daltonin veljes.

Vierailija
58/77 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään halua. Jokainen haluaa jonkunlaista sänkykaveria ja tällä miehellä halu on tämä. Miksi tästä kenenkään pitäisi loukkaantua.

Vierailija
59/77 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minäkään halua. Jokainen haluaa jonkunlaista sänkykaveria ja tällä miehellä halu on tämä. Miksi tästä kenenkään pitäisi loukkaantua.

Ihminen loukkaantuu mitä ihmeellisimmistä syistä, itse olen kokenut kuinka jotkut naiset ovat loukkaantuneet kun olen torjunut heidän lähestymisyrityksensä, koska aika/paikka jne. ei ollut sopiva tai kyseinen nainen ei vain yksinkertaisesti (seksuaalisesti) kiinnostanut minua tarpeeksi.

Mutta ilmeisesti tuo on niitä muutamia asioita joissa naisille on sallittu hieman enemmän kuin miehille.

Miehen ei auta näyttää torjutuksi tullessaan loukkaantumistaan, eikä itkeä torjutuksi tulemista muille

(kavereillekaan), tai varsinkaan mitenkään morkata naista sen takia, tai se mies kyllä leimataan aivan täysin looseriksi.

Vierailija
60/77 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Miksi mulle on ihan se ja sama naisen ikä? Jos alasti näyttää siltä että munaan tulee eloa, ei ole väliä vaikka olisi 60v.

mäkin panisin 60vee muikkelia jos olisi 20vee näköinen