Kenen ihmisen ääntä pidät rauhoittavana?
Outoa myöntää, mutta kuuntelen Halla-ahoa todella mielelläni ihan siksi, koska hänellä on miellyttävä ääni. Tekisipä ASMR-videoita hän.
Kenen äänestä sinä pidät?
Kommentit (1204)
Vierailija kirjoitti:
Jenni Alexandrovalla on ihana ääni. Ja itsekin olen nainen, mutta autossa kuuntelen ihan vaan äänen takia radiosta Jenniä.
What? Ironiaa varmaan. Toihan on aivan käsittämättömän kauheen kuuloinen.
Ainakin matala ääni tarvitaan, kaikki kimeät äänet on hirveitä
Vierailija kirjoitti:
Yle ykkösen juontajilla on kauniit, pehmeät äänet, tuntuu että kaikesta huolimatta maailma on turvallinen ja elämä jatkuu kun toivottavat hyvää huomenta ja onnittelevat päivänsankareita. Koskee sekä nais- että miespuolisia juontajia, kiitos heille. Radio Suomen tai kaupallisten kanavien narisevia juontajia en jaksa kuunnella hetkeäkään.
Siis tälle ne sata peukkua...
Yhden joogaopettajan. Paras kohta tunneilla on kun saa alku- ja loppurentoutuksen aikana maata paikallaan ja kuunnella vain sitä samettisen tyynnyttävää ääntä.
Riikka Warras, Ylen ohjelmista kertoessaan saa hyvän ja tutun turvallisen tunteen aikaan. Tarkemmin kun miettii Ylen tv juontajia, niin heillä on kaikilla sointuva ja kaunis ääni.
Vierailija kirjoitti:
Joskus lapsuudessa oli usein telkkarissa tai radiossa sen niminen mies kuin Olli Alho, hänellä oli ässävika.[/quote
Olin hänen kulttuuriantropologian luennoillaan 1980-luvulla. Ihana ääni ja olemus!
Veikko Honkasen.
Maria Lindqvist
Vierailija kirjoitti:
Veikko Honkasen.
Maria Lindqvist
Ei, kun tietysti Inkeri Wallenius. Maria on tuon kirjan kirjoittaja, mitä aina lapsena kuuntelin ( Maleena saa pikkuveljen)
Esim. Elina Salo, Lasse Pöysti, David Attenborough, Joanna Lumley :)
Nick Cave. Rauhoitun pelkästä laulamisesta, mutta puhe vielä enemmän: rauhallista, huolellisesti muttei neuroottisesti artikuloitua ja kaunis, tumma äänensävy. Olen yksinäinen, vähän pelokas nainen.
Elina Salo kyllä loputtoman ihana. Haaveilin lapsena, että hän olisi äitini. Tai muuttuisi äidikseni, adoptoisi rääkyjä-äitini sijaan.
Henry Harjusola! Hänen äänensä muistuttaa varmasti jotain mun vanhan päiväkodin hössöttäjätätiä tai jotakin äidin ylipuheliaista kavereista, muuta syytä tälle en tiedä.. Mutta voisin kuunnella häntä loputtomiin. Olen 100% varma että jollain lapsuuteni kivalla aikuisella on ollut just tollanen ääni.
Seija Laukkasen ( astral tv)