Unelmahäät 2019 OFFICIAL
Kommentit (2939)
Ai heille on lapsi syntymässä. Onnittelut! Sittenhän sitä voikin jo hakea toimeentulotukea lapsilisän päälle ja merinäköala senkun laajenee vaan.
Tuliko kellään muulla Teljänneito-Jessica miehineen mieleen tästä parista?! Ihan samanlaisia!
Kova rahamies ja tarjoilee häissä 9 egen valkkaria!😄
Vierailija kirjoitti:
Perus pihistelyä. Itseensä tuhlataan, mutta kavereihin tai vieraisiin ei paljon rahaa laiteta. Hyvinkin itsekeskeistä ja valitettavasti yleistä nykyaikana.
Vierailija kirjoitti:
Siis hävettää heidän puolestaan..
Tyypillinen kauppakorkean käynyt mies. Siellä arvostetaan rahaa ja sen tekemistä. Eikä ihan tyhmä tyyppi, koska on pääsyt Aaltoon opiskelemaan. Tunnen kymmeniä ällän ylioppilaita, jotka ovat turhaan sinne pyrkineet ja muutaman sitä käyneenkin. Se maailma on tuota siellä. Kovat arvot. Sitä hän tarkoitti, kun sanoi vaimonsa tuoneen hänen elämäänsä pehmeitä arvoja.
Nätti ja suloinen vaimo. Häät olivat kauniit ja heille sopivat.
Tämä pariskunta ja muut vastaavat maksavat veroina sen, että voitte notkua päivät pitkät av-palstalla ja vauvalomalla ja tukien varassa. Ei kannattaisi haukkua kättä, joka ruokkii.
(Toki itsekin olisin jättänyt sen hääpt:n pois, se oli jo liikaa.)
Nyt piti oikein ruokiksella juosta tänne kommentoimaan, kun vaimolta tuli loistava vinkki keskustelusta.
Älkää nyt vaan kuvitelko, että jos on varallisuutta, niin ihmisestä tulee tuollainen. Ei tule. Tiedän kokemuksesta.
Ja sulhaselle; ihan oikeestiko sä tulet mammapalstalle puolustelemaan, miten sä teet vakuutusasiamiehenä 10-20 tonnia kuussa?!? Ei nyt jumalauta!
Jos sä olet KTM ja kiinnostusta rahoitusalalle, niin miks et sä ole oikeissa hommissa, vaan jonain provikkayrittäjänä? Varmasti tiedossasi on, että 70h viikkotunnilla moni tekee ihan vakioisesti sen 250t vuodessa.
Prkln kakarat!
Vierailija kirjoitti:
Jep ja kertoo olevansa kelloharrastaja joka halusi ostaa muijalle kellon joka kestää ikuisesti... ❤️😁 parin kolmen tonnin räpsy...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hävettää heidän puolestaan..
Kaiken heidän moukkamaisuudesta kertoo se että menivät mukaan tuohon ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt piti oikein ruokiksella juosta tänne kommentoimaan, kun vaimolta tuli loistava vinkki keskustelusta.
Älkää nyt vaan kuvitelko, että jos on varallisuutta, niin ihmisestä tulee tuollainen. Ei tule. Tiedän kokemuksesta.
Ja sulhaselle; ihan oikeestiko sä tulet mammapalstalle puolustelemaan, miten sä teet vakuutusasiamiehenä 10-20 tonnia kuussa?!? Ei nyt jumalauta!
Jos sä olet KTM ja kiinnostusta rahoitusalalle, niin miks et sä ole oikeissa hommissa, vaan jonain provikkayrittäjänä? Varmasti tiedossasi on, että 70h viikkotunnilla moni tekee ihan vakioisesti sen 250t vuodessa.
Prkln kakarat!
Pitäiskö sun opetella lukemaan, täällähän on vaan kerrottu alasta kateellisille. Tuskin kukaan tossa ohjelmassa oleva tulee tänne selittelee mitään. Kannattaa myös tutustua ihmisiin enemmän ennen kuin kirjoitat tuollaisia kommentteja. Aika helposti löytyy et kaveri on tehnyt kovempia hommia, kun sinä ikinä tulet tekemään. Terveisin: vaimosi keittiöstä
Vierailija kirjoitti:
Niin miten se ruokajuttu meni?
Serita on sattunut syntymään sukuun, jossa kaikkea ei hyväksytä, mutta jossa veri on vettä sakeampaa. Enkä tarkoita romaniverta, jota Seritassa on kuitenkin vain pieni osa. Mustia lampaitakin on, mutta suku ei heitä hylkää, kuten sinun suvussasi ilmeisesti (????) on tapana hylätä. Seritan tekemä rikos on mielestäni hirveä, koska siinä vahingoitettiin myös muita ihmisiä. Niitä, joille huumeita myytiin. Siitä huolimatta Serita on ja tulee aina olemaan serkkuni tytär. Mun sukuani. Samaa lihaa ja verta kanssani. Vietin kaikki lapsuuteni kesät Seritan mummon luona. Serita on mulle rakkaan ja läheisen tätini lapsenlapsi ja mulle äärettömän rakkaan serkkuni lapsi. Ja tulee aina olemaankin.
Tietenkin toivon, että Seritan ja Villen elämä ei enää päädy kaidalta polulta lavealle tielle. Ihan jo heidän itsensäkin vuoksi. Heidän lapsensa kohdalla olen varma siitä, että tapahtuipa mitä tahansa, meidän sukumme pitää huolen omistaan. Pidän sitten vaikka itse, jos Fionan lähemmät sukulaiset eivät jostain syystä pystyisi. Tiedän, että tällainen sukurakkaus on Suomessa nykyisin varsin harvinaista ja sen vuoksi voi olla vaikea ymmärtää, että tällaistakin voi olla olemassa.
Noh, nyt tulinkin tunnistetuksi, mutta haitanneeko tuo? :D
Vierailija kirjoitti:
Huh, kiitos Unelmahäille tästä komediasta. Mitähän tästä pläjäyksestä nyt sitten sanoisi.
Sulhanen oli kuin sketsihamo mittatilauspukuineen ja lämmitettyine merinäköaloineen. Jos pyrkyri olisi kuva niin se olisi tuo hännystelevä sulhanen.
Morsian taas... No, vakka oli löytänyt kantensa. Ihmettelin ääneen mistä tuollaisia ihmisiä löytää. Kaikki oli ihanaa ja mahtavaa. Kahdenkymmenen kerran kohdalla ei enää ollut erityisen ihanaa eikä mahtavaa kotisohvalla.
Minkä rikoksen nää on tehny?
Ovatko valkoloisia?
Vierailija kirjoitti:
Serita on sattunut syntymään sukuun, jossa kaikkea ei hyväksytä, mutta jossa veri on vettä sakeampaa. Enkä tarkoita romaniverta, jota Seritassa on kuitenkin vain pieni osa. Mustia lampaitakin on, mutta suku ei heitä hylkää, kuten sinun suvussasi ilmeisesti (????) on tapana hylätä. Seritan tekemä rikos on mielestäni hirveä, koska siinä vahingoitettiin myös muita ihmisiä. Niitä, joille huumeita myytiin. Siitä huolimatta Serita on ja tulee aina olemaan serkkuni tytär. Mun sukuani. Samaa lihaa ja verta kanssani. Vietin kaikki lapsuuteni kesät Seritan mummon luona. Serita on mulle rakkaan ja läheisen tätini lapsenlapsi ja mulle äärettömän rakkaan serkkuni lapsi. Ja tulee aina olemaankin.
Tietenkin toivon, että Seritan ja Villen elämä ei enää päädy kaidalta polulta lavealle tielle. Ihan jo heidän itsensäkin vuoksi. Heidän lapsensa kohdalla olen varma siitä, että tapahtuipa mitä tahansa, meidän sukumme pitää huolen omistaan. Pidän sitten vaikka itse, jos Fionan lähemmät sukulaiset eivät jostain syystä pystyisi. Tiedän, että tällainen sukurakkaus on Suomessa nykyisin varsin harvinaista ja sen vuoksi voi olla vaikea ymmärtää, että tällaistakin voi olla olemassa.
Siis oliko toi morsian romaani?
Mitä mä just luin????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko toi morsian romaani?
Mitä mä just luin????
ErI jakso. Jostain syystä tänä vuonna ei avata uutta ja omaa jokaiselle parille. Hankalaa, minusta.
Tute kirjoitti:
Oli välillä kuitenkin kiva katsoa häitä jossa morsian EI : kiroa kokoajjan, ole niin pirun " räväkkä", tatskoja omaava( rumia ja isoja tatskoja), esittele valkoisia kinttujaan, kälätä typerästi, naura omille äijämäisille jutuilleen, ole värjännyt lettiään liilaksi, mustaksi tai musta otsatukka / vaalea takatukka viritystä, liian pientä hääpukua josta muodot tursuaa yli, Kiitos siitä ja siitä ettei tällä kertaa sulhanen ollut juntti junttien kaveriensa kanssa kaljaa tölkistä pihalla hörppivä pönttö ja ettei hääpaikka ollut taas joku vanha koulu josta on yritetty saada upea muutamalla pinkillä tms paperilla hätäiseen. Ensi jaksossa taitaa taas olla häät joita ei viitsi katsoa kun mainoksesta päätellen ovat taas tätä mauttomuutta täynnä. Onnea Saija ja Joonas, ainakin toitte vaihtelua ohjelmaan. Ps. Eikä näkynyt crokseja eikä naisten kamalia mini-kainalolaukkuja thanks
Täytyy kuitenkin olla yhdestä kohdasta eri mieltä... Nimittäin siitä etteikö sulhanen kuitenkin ollut junttien juntti vaikka hieman eri tavalla kuin tässä ohjelmassa yleensä. :D
Emmä sitä cavaa kyllä mainostaisi, kyllä samppanjaa sitten jos juodaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, kiitos Unelmahäille tästä komediasta. Mitähän tästä pläjäyksestä nyt sitten sanoisi.
Sulhanen oli kuin sketsihamo mittatilauspukuineen ja lämmitettyine merinäköaloineen. Jos pyrkyri olisi kuva niin se olisi tuo hännystelevä sulhanen.
Morsian taas... No, vakka oli löytänyt kantensa. Ihmettelin ääneen mistä tuollaisia ihmisiä löytää. Kaikki oli ihanaa ja mahtavaa. Kahdenkymmenen kerran kohdalla ei enää ollut erityisen ihanaa eikä mahtavaa kotisohvalla.Minkä rikoksen nää on tehny?
Ovatko valkoloisia?
Eivät todellakaan ole loisia, maksavat itse elämänsä ja verorahoilla monen muunkin elämää.
Nää ei sentään maksattanu häitään sukulaisillaan, niinkuin edellisen jakson romanihäissä
Kyllä oli kovin itseään täynnä oleva pariskunta. Yrittivät olla niin nousukkaita. Ukko oli kankea kuin puuhevonen kuutamolla. Morsiamen kampaus oli todella kovin kotikutoisen näköinen, löpsähtänyt ja harottava.
Huvitti myös tuo ilmapallojen kanssa säätö.
Morsian: Näiden piti olla laadukkaita palloja.
Sulhanen kertoikin sitten, että ihan kiinan tuotantoa oli. :D