Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unelmahäät 2019 OFFICIAL

Vierailija
08.01.2019 |

Tänne keskustelu vuoden 2019 Unelmahäistä.

Kommentit (2939)

Vierailija
661/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita ihmisiä, mutta jakso sai miettimään miten jotkut elää ihan eri maailmassa ja arvostaa ihan erilaisia asioita elämässä. Toki teen pienipalkkaista työtä mielenterveys-ja päihdepuolela eikä minulla olisi varaakaan moiseen elintasoon, mutta ei minusta siinä ole mitään pahaa että tuhlaa rahaa itselle tärkeisiin asioihin, oli se sitten teetetty paita, kello tai mikä tahansa, mutta se että sitä pitää erikseen korostaa, tekee ihmisestä jotenkin vastenmielisen minun mielestäni. Vaatimattomuus kaunistaa..

Vierailija
662/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitäisi valita sen edellisen jakson morsiamen elämä panta jalassa tai tämän, niin palstamammat ilman muuta ottaisi vankilan ja vahinkolapsen lauttasaarelaisen terassikämpän sijaan.Joko olemme nähneet kirkasta viinaa?

Ääripäät, mutta yhtä paljon naurattaa 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pitäisi valita sen edellisen jakson morsiamen elämä panta jalassa tai tämän, niin palstamammat ilman muuta ottaisi vankilan ja vahinkolapsen lauttasaarelaisen terassikämpän sijaan.Joko olemme nähneet kirkasta viinaa?

Tuollainen kulissielämä se vasta vankila onkin.

Missä siinä oli kulissielämä?

Vierailija
664/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei oliko morsiamella häissä eri kampaus kuin kampaajalta lähtiessään...???

Huomioin saman!

Vierailija
665/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonas myy vakuutuksia ja liisaa autoja, Eli vakuutusasiamies. Tiedot löytyy netistä ja mainitsi myös itse ohjelmassa. Tossa ammatissahan on palkka yleensä 10000-20000e kuussa koval myyntimiehel. Kannattaa lukee netistä enemmän, jos ala kiinnostaa. Koulutus kestää sen 1kk ja pääsee sit myymään.

Koska alalla ei oo paljon tekijöitä, niin on helppo tienata. Eli velkaa ei kaveril ole.

Vierailija
666/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kiitos Unelmahäille tästä komediasta. Mitähän tästä pläjäyksestä nyt sitten sanoisi.

Sulhanen oli kuin sketsihamo mittatilauspukuineen ja lämmitettyine merinäköaloineen. Jos pyrkyri olisi kuva niin se olisi tuo hännystelevä sulhanen.

Morsian taas... No, vakka oli löytänyt kantensa. Ihmettelin ääneen mistä tuollaisia ihmisiä löytää. Kaikki oli ihanaa ja mahtavaa. Kahdenkymmenen kerran kohdalla ei enää ollut erityisen ihanaa eikä mahtavaa kotisohvalla.

Vierailija
667/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava nähdä välillä hääjärjestelyjä, joita hoidetaan hyvillä mielin ja ajoissa. Ei riitelyä, hermosavuja tai viime hetken paniikkia. Ihanan höpsähtäneitä toisiinsa, kuten vasta pari vuotta yhdessä olleiden kuuluukin olla.

Minä en nähnyt miehen puolelta edes häivähdystä mistään tunteista. Tai no, mittatilauspukua ja kallista kelloa ym. taisi kyllä rakastaa. Mutta naisparkaa kävi vähän sääliksi, vaikkei hänkään nyt mikään kaikista herttaisin tapaus ollut...

Vierailija
668/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniita ihmisiä, mutta jakso sai miettimään miten jotkut elää ihan eri maailmassa ja arvostaa ihan erilaisia asioita elämässä. Toki teen pienipalkkaista työtä mielenterveys-ja päihdepuolela eikä minulla olisi varaakaan moiseen elintasoon, mutta ei minusta siinä ole mitään pahaa että tuhlaa rahaa itselle tärkeisiin asioihin, oli se sitten teetetty paita, kello tai mikä tahansa, mutta se että sitä pitää erikseen korostaa, tekee ihmisestä jotenkin vastenmielisen minun mielestäni. Vaatimattomuus kaunistaa..

Oikeasti varakkaat ihmiset harvemmin korostavatkaan. Heille kalliit hankinnat ovat niin arkipäivää, ettei tule mieleenkään, että niitä pitäisi erikseen korostaa. Korostaminen on näiden wanna-be-varakkaiden juttu. Pitää näyttää kaikin keinoin, että kyllä meillä on rahaa, vaikka velkasaldo on usein suurempi kuin tilinsaldo.

Vierailija
669/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän sulhasen ego kestäisi, jos jäisikin työttömäksi tai vaikka onnettomuuden takia työkyvyttömyyseläkkeelle.

Vierailija
670/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alphamale kirjoitti:

Joonas myy vakuutuksia ja liisaa autoja, Eli vakuutusasiamies. Tiedot löytyy netistä ja mainitsi myös itse ohjelmassa. Tossa ammatissahan on palkka yleensä 10000-20000e kuussa koval myyntimiehel. Kannattaa lukee netistä enemmän, jos ala kiinnostaa. Koulutus kestää sen 1kk ja pääsee sit myymään.

Koska alalla ei oo paljon tekijöitä, niin on helppo tienata. Eli velkaa ei kaveril ole.

Nyt taisi tulla pari nollaa liikaa:). No ei se mitään täytyyhän kaveria puolustella;)

Vierailija
671/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alphamale kirjoitti:

Moi Joonas!

Jännä juttu kun kaikki ei sitten noita hommia tee jos kättä heilauttamalla tulee 20kiloo kk, ei hemmetti teitä "myyntimiehiä" :)

Vierailija
672/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alphamale kirjoitti:

Moi Joonas!

Vierailija
673/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alphamale kirjoitti:

Ei tarvitse lukea netistä, kun on omakohtaista kokemusta vakuutusmyynnistä. Siinä ei todellakaan tienannut 10 000-20 0000e/kk. Eivät edes ne huippumyyjät. Työnantaja kyllä yritti rekrytoinnissa kovasti väittää, että pääsee helposti hyville tienesteille. Ei päässyt.

Vierailija
674/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei oliko morsiamella häissä eri kampaus kuin kampaajalta lähtiessään...???

Huomasin myös saman. Eikö kuopiolaiskampaajan tekemä nuttura kelvannutkaan. Noloa alkaa itse pilaamaan toisen tekemää kampausta. Häissä hiukset oli kuin itse laitetun näköiset.

Vierailija
675/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan ihana jakso. Upeat häät ja mahtava mittatilauspuku. Tahko golden resort oli tosi ihanan näköinen juhlapaikka.

Sulhas kulta osti ihanan kellon maailman kauneimmalle naiselle. Varmasti tulee upea häämatka. Toivottavasti hotellissa on merinäköala ja lämmitys.

Paljon onnea upealle, ihanalle ja mahtavalle rakkaus ihanuus kulta parille.

Vierailija
676/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt ihan alusta, vaan siitä kohtaa, kun suunnittelivat häiden kulkua vanhempineen kirkon portailla. Luulin sulhasta ensin homppeli hääsuunnittelijaksi!

Vierailija
677/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti varakkaat ihmiset harvemmin korostavatkaan. Heille kalliit hankinnat ovat niin arkipäivää, ettei tule mieleenkään, että niitä pitäisi erikseen korostaa. Korostaminen on näiden wanna-be-varakkaiden juttu. Pitää näyttää kaikin keinoin, että kyllä meillä on rahaa, vaikka velkasaldo on usein suurempi kuin tilinsaldo.

Juuri näin!

Vierailija
678/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis pari, kauniit häät. Hyvä myyntimies tienaa helposti 10000e kk vähintään, mutta ei ole helppo ala. Joonas vaikutti kyllä hyvältä puhujalta ja sitähän siinä vaaditaan. Iloisuus morsiammessa oli ihanaa vaikka koviakin kokenut terrorijutun takia ja veljen kuoleman. No, ens viikolla saatte taas kunnon wt häät niin haukutte niitä. Kyllä olette tyhmää sakkia. Ja en tunne ketään jaksosta, pidin itse poikkeuksellisen kauniista hääohjelmasta.

Vierailija
679/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta huomasittehan varmasti sen Bollingerin siinä leivänpaahtimen vieressä. Ihan vahingossa jäänyt siihen.

Vierailija
680/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva itserusketus oranssirusetus morsimammella. Yök.

Kiva piippiip ääni myös morsimammella. Kundi on niin lipevän nousukas kuin vaan joku voi olla.

Oliko tuossa pariskunnassa mitään aitoa? Silmienräpsytyksen lisäksi. Noloa.

Tulihan se "morsiaMMella" sieltä. HHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAA!!! BIMGO!

Hei se oli morsimammella ja BIMGO vaan itelles.