Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmahäät 2019 OFFICIAL

Vierailija
08.01.2019 |

Tänne keskustelu vuoden 2019 Unelmahäistä.

Kommentit (2939)

Vierailija
641/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä juttu taas, että kun morsiamen kroppa antaisi pukeutua sellaiseen olkaimettomaan hääpukuun niin morsiamella onkin puvussaan olkaimet. Taisi olla toinenkin hoikka morsian tällä kaudella jolla oli suht peitettykin yläkroppa ja sitten nämä löysäkroppaiset morsiamet pukeutuu siihen liian paljastavaan, jatkuvasti nosteltavaan ja todella epäesteettiseen hääpukuun.

Mistähän tämäkin mahtaa johtua?

Itse olen hoikka ja minulla oli peittävä yläosa. Syynä yksinkertaisesti se, ettei minusta ole sopivaa mennä kirkkoon liian "paljaana".

Vierailija
642/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitäisi valita sen edellisen jakson morsiamen elämä panta jalassa tai tämän, niin palstamammat ilman muuta ottaisi vankilan ja vahinkolapsen lauttasaarelaisen terassikämpän sijaan.Joko olemme nähneet kirkasta viinaa?

Tuollainen kulissielämä se vasta vankila onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku joo, voidaan puhua wt-häistä, ryhävalaista ja tatuoinneista. Sit voidaan puhua menestyjistä ja kauniista ihmisistä.

Nämä ei nyt olleet kyllä kumpaakaan.

Vierailija
644/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaisi tuo mies menettää yöunensa jos tietäisi mihin rahansa sijoitti. Heidän talostaan muutama metri taaksepäin on Helsingin kaupungin vuokratalo. 4h ja keittiön saa tuolla heidän terassinsa hinnalla.

Ja mikä parasta, näissä vuokrakerrostaloissa on JOKAISESSA asunnossa merinäköala. Siis ihan oikea sellainen. Ja myöskin valtavat parvekkeet, alimmissa jopa oma piha.

Vierailija
645/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana pari ja etenkin upea morsian ja aitoa rakkautta! Mahtuispa tänne ankeeseen suomeen enemmän yhtä piristäviä ja iloisia tyyppejä kuin hän!
Morsian myös harvinainen näky, näin kaunis ilmestys ilman minkäänlaisia kauneusoperaatioita!

Käynti Specsaversilla auttaa tuohonkin näköongelmaasi. Muijalle on tehty vaikka mitä operaatoita, sen näkee sokea Reettakin.

Omaan makuuni hän ei ollut kaunis ja tuo teennäisyys rumensi vielä entisestään.

Miksi tuo kolvi sitten on jätetty tekemättä, kun eniten pistää silmään.

Vierailija
646/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Ajattelin, että taas av-mammat liioittelevat, mutta suu meinasi loksahtaa auki hetken ohjelmaa katseltuani.

Miehestä tuli jotenkin sellainen kuva, että yrittää saada heidän elämäänsä kuulostamaan rutkasti paremmalta mitä se on. Nainen taas vaikutti teennäiseltä ja tekopirteälä. Kiinnostaisi tietää millainen on kamereroiden sammuttua...

Vierailija
647/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monellako palstamammalla on ollut häissä ilotulitus?

Vierailija
648/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä juttu taas, että kun morsiamen kroppa antaisi pukeutua sellaiseen olkaimettomaan hääpukuun niin morsiamella onkin puvussaan olkaimet. Taisi olla toinenkin hoikka morsian tällä kaudella jolla oli suht peitettykin yläkroppa ja sitten nämä löysäkroppaiset morsiamet pukeutuu siihen liian paljastavaan, jatkuvasti nosteltavaan ja todella epäesteettiseen hääpukuun.

Itse olen hoikka ja minulla oli peittävä yläosa. Syynä yksinkertaisesti se, ettei minusta ole sopivaa mennä kirkkoon liian "paljaana".

Näillä laardivalailla ei jostain syystä tunnu ikinä olevan tuota ongelmaa.

Vierailija
649/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulhanen on jotenki...lipevä..ja silmät ei oo ystävälliset, joku on vähän off hänessä 🤔😬

Ainakin on oppinut pehmeitä arvoja. 

Vierailija
650/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vitsit oon sivulla 35 ja kuolen nauruun! Siis naurattaa tuo pariskunta ja vielä enemmän teidän hulvattomat kommentit! 😂😂😂

Vierailija
651/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta luuli järkkäävänsä oikein Glassy häät, josta kaikki haukkovat henkeä. No vihkoon meni täysin. Tuli vaan huumorin puoleen menevää leveilyä, ja hyvin koomiset hahmot esittämässä kunnon häänäytelmää telkkarissa. Rahalla (velkarahalla ilmeisestikin tässä) ei saa tyyliä, niin se vaan menee.

Itse sain juuri tulevalta mieheltäni hyvin arvokkaan kihlasormuksen, ja ei tulisi mieleen kertoa sen hintaa kenellekään (edes vanhemmilleni). Jostain asioista kannattaa olla hiljaa, varsinkin jos on varakas. Tosin jos vain esittää varakasta, tilannehan on silloin ihan toinen... Vinkkinä tv sulhaselle.

Vierailija
652/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä. Minulla ei ollut. 

Vierailija
653/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 minuutin ilotulituksen saa alle 500€. Sillä on nyt aivan turha lähteä kehuskelemaan.

Vierailija
654/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiiij... huh mitä lässytystä ja noloa esittämistä.

Oikeesti.... noloa 😩

Vierailija
655/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oliko morsiamella häissä eri kampaus kuin kampaajalta lähtiessään...???

Vierailija
656/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä laardivalailla ei jostain syystä tunnu ikinä olevan tuota ongelmaa.

Mikä ongelma se on jos ei halua paljastella kirkossa?

Vierailija
657/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian vaikutti ihan herttaiselta, mutta välittyi ettei hän juurikaan uskalla kertoa todellisista ajatuksistaan.

Sulhasesta ei saanut oikeastaan mitään irti. Lähinnä tuntui, että hän veti roolia, esiintyen sellaisena kuin haluaisi olla, muttei ole.

Hirveä tarve olla ja omistaa.

Vierailija
658/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan mammoille ei taitais mikään personal trainer riittäkään vaan pitäis tilata suoraan rasvaimu rekka pihalle. Heheh!

No niin Ansku, meeppä vaikka hoitamaan niitä hevosias.

Vierailija
659/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava nähdä välillä hääjärjestelyjä, joita hoidetaan hyvillä mielin ja ajoissa. Ei riitelyä, hermosavuja tai viime hetken paniikkia. Ihanan höpsähtäneitä toisiinsa, kuten vasta pari vuotta yhdessä olleiden kuuluukin olla.

Vierailija
660/2939 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kovinkaan monella. Ei ollut meilläkään. Ja raha ei ollut syynä siihen.