Unelmahäät 2019 OFFICIAL
Kommentit (2938)
Mä mietin aina et minkälainen masokisti pitää olla et tähän ohjelmaan hakeutuu kun tietää, että p*ska lentää tuulettimeen :D
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin aina et minkälainen masokisti pitää olla et tähän ohjelmaan hakeutuu kun tietää, että p*ska lentää tuulettimeen :D
No juuri tämmöinen pariskunta. Mitäs ihmettelemistä tuossa on.
Siis morsian on 22! Huh..sulhanen näyttää nippa nappa 18-vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
"Vähän outoa oli olla raskaana vankilassa kun mä en ollut sitä ennen ollu edes putkassa."
:D
...edes putkassa kuin kerran.
Tölkit häissä on niin mauttomia!!
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitää tehdä, että saa ensikertalaisena seitsemän vuotta? 🤔
Törkeä huumausainerikos 1-10 vuotta vankeutta.
Vähän pelottavan oloinen tuo morsian.
Kaikki asiat näköjään pitää täälläkin haukkua kaasoja myöten. En tosin kyllä ymmärrä miksi kukaan haluaa häänsä tähän ohjelmaankaan.
Tyttö olis ihan nätti ilman karseita tatuointeja ja raskasta silmämeikkiä.
Mun mielestä todella mielenkiintoinen jakso, mahtavaa että heillä on halua opiskella ja päästä töihin ja kiinni ns. normaaliin elämään.
Voi reppana poika kun on vietävissä. Nainen ei taida tapojaan parantaa, on hirveän kovan oloinen. Surullinen olo ohjelmasta tulee, ei taida olla onnellinen loppu liitossa eikä taida olla elämässäkään jos eivät tajua oikeasti suuntaa kääntää.
Sulhanen on ihan lapsi ja morsian kulunut linnaluuska naamatatskoineen...
Ensimmäinen v*ttu morsiamen suusta.
Vierailija kirjoitti:
"Vähän outoa oli olla raskaana vankilassa kun mä en ollut sitä ennen ollu edes putkassa."
:D
Kuin KERRAN
Morsian näyttää Mungo-Annan wt-versiolta
Sulhanen puhuu yllättävän kypsästi ja myös sujuvasti ilman, että joka toinen sana on niinku, niinku, kuten monilla tuon ikäisillä, toistaiseksi en ole nähnyt hänen polttavankaan, sekin plussaa.
Ton morsion veljet piinaa pientä asuinkuntaansa. Jatkuvaa ilkivaltaa ja rötöstelyä. Valitettavasti.
Jotenkin surullista, että tämä pari (kaveripiireineen) vaikuttaa oikeasti olevan tyytyväisiä tuohon kaikkeen ja jopa leuhkivat elämäntavallaan.
Mitä pitää tehdä, että saa ensikertalaisena seitsemän vuotta? 🤔