Unelmahäät 2019 OFFICIAL
Kommentit (2938)
Siis nää on oikeita? Mun piti ihan googlata, ettei tämä ollut joku AV:n parodia. Ei hyvää päivää.
Huono vitsi on pilkata aikuisena toisen nimeä. Todella säälittävää. Mun mielestä kaunis nimi, Saija- Annica.
Annica 😁 että Mä rakastan tätä ohjelmaa
Tuo tosiaan ko. naisen nimi, tiedän sulhasen kouluajoilta. Molemmat pitävät selkeästi julkisuudesta ja tykkäävät näytellä elämäntapaansa auliisti, leveilyä ei kaihdeta pätkän vertaa.
Jo tuo eka pari on sellainen, että en jaksa katsoa. En halua tietää tuollaisesta elämästä mitään.
Muutenkin tuntuu, ettää hääohjelmiin pääsyn kriteerinä on, että pari tupakoi, on tatskattu ja alkoholia käytetään reippaasti. Plussaa myös jos lapsi(a) on hommattu nuorena ja/tai vahingossa. Ei vaan enää jaksa edes ihmetellä - jätän vain katsomatta.
Tukkimiehen kirjanpitoa kuinka monta kertaa kuuluu v-sana.
Tajuaako nuo itse, miten noloja ovat?
Miten lie edellisten kausien parien avio-onni kestänyt?
Mistä noi on saanut rahaa häiden järjestämiseen? 😮
Mää kuukahan nyt jo myötähäpeään!!
Tyhmä kysymys, mutta onko vankilan tapaamiset siis ei-valvottuja vai miten nää pääsee sikiämään? Oon katsonut vissiin liikaa leffoja, kun tulee vaan mielikuva pleksistä vangin ja vieraan välillä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä noi on saanut rahaa häiden järjestämiseen? 😮
"Mistä NUO OVAT SAANEET.
Onpa sulho nuoren näköinen ikäisekseen, ei uskoisi et 5(?) vuotta jo istunut linnassakin
Kuuma nainen. Varmasti hyvä sängyssä!
Miten tuo Susannan ja Christan tarina kuulostaa tutulta? Kuin olisi jo nähnyt ja kuullut vai onko ollut toinen samanlainen kohtalo aiemmin teeveessä? Sellanen, että mies ja nainen ovat ravintolassa tms ja nainen kohtaa toisen naisen ja huomaa, että sopii paremmin...