Unelmahäät 2019 OFFICIAL
Kommentit (2938)
"Vähän outoa oli olla raskaana vankilassa kun mä en ollut sitä ennen ollu edes putkassa."
:D
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kysymys, mutta onko vankilan tapaamiset siis ei-valvottuja vai miten nää pääsee sikiämään? Oon katsonut vissiin liikaa leffoja, kun tulee vaan mielikuva pleksistä vangin ja vieraan välillä.
Tai siis tässä tapauksessa kahden vangin :D
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kysymys, mutta onko vankilan tapaamiset siis ei-valvottuja vai miten nää pääsee sikiämään? Oon katsonut vissiin liikaa leffoja, kun tulee vaan mielikuva pleksistä vangin ja vieraan välillä.
Oli raskaana jo ennen vankilaan joutumista.
Noinkohan Neste palkkaa Kilpilahteen kaverin jolla on aika tuore vankilatuomio huumerikoksista ja panta jalassa? :D
Vierailija kirjoitti:
Mistä noi on saanut rahaa häiden järjestämiseen? 😮
Eikös tv- tuotanto maksa tuntuvan korvauksen, joten siitä.
Kyllä on tylsä jakso, ellei kohta ala viina virtaamaan, sätkä palamaan ja vitut sinkoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli mainoskatko.
Meinasitko jokaisen käänteen raportoida tänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli mainoskatko.
Meinasitko jokaisen käänteen raportoida tänne?
Kyllä.
Mekko on liian pieni morsiammelle
Tuomiot 5 ja 7 vuotta, eikä ne istunu ku pari vuotta. 2015 tavanneet ja 2018 noi häät.
Ps. Kyl on ”hienot” siivet
Hyvät biisivalinnat tässä jaksossa. "Gangstas paradise" ja Orange is the new black-sarjan nimikkobiisi. :D:D
Thug life.
Vierailija kirjoitti:
Mekko on liian pieni morsiammelle
Bingo. Ensimmäinen MORSIAMMMMElLE. Onnittelut.
Serita näyttää 30v ja Ville 17v
Vesipiippurinki pihassa. 😃 kuis muuten.
Siis poitsuko on lähteny rikollisiin kuvioihin mukaan tän muikkelin myötä? Ois jättäny välistä... Sympaattisen olonen poika, mutta ilmeisesti aika vietävissä.
Aika söpö tuo mies, toivottavasti elämä nyt kääntyy parempaan.