Unelmahäät 2019 OFFICIAL
Kommentit (2939)
Onko tuo morsian vaan laiska? Tainut olla työtön koko parisuhteen ajan ja sopivasti häiden alla määräys vuodelepoon ettei tartte itse rikkaa ristiin laittaa?
Vanhempi mies voi esitellä nuorta naistaan ja nuori nainen voi elää tekemättä itse mitään,kun toinen elättää...
Hammaslääkärin konsultaatio voisi olla paikallaan morsiamelle, muuten nätti tyttö. Minkä ikäisiä ovat?
Paljonko heillä on tuo ikäero?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä morsian on ammatiltaan?
Taisi olla työtön lähihoitaja.
Oho. Eikö tuolla koulutuksella jotain löytyisi, vaikka joutuisi vähän kauemmaksikin ajamaan?
Vähänlaiduttaisi kirjoitti:
Vaaleanpunainen elefantti
"Vähänlaiduttaisi" HAHAHAHAH!
Mies yrittää antaa koko ajan sellaista vaikutelmaa että kaikki on ihan normaalia ja leppoisaa kuten nuoren teinitytön paksuksi saattaminen ja sen kanssa naimisiin meno kun on itse jo lähempänä keski-ikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kaikki rakkaus ja romantiikka?
Miten se sinun mielestä pitäisi näyttää, että olisit tyytyväinen?
Ei sitä pidäkään mitenkään erikseen näyttää, se kun ihan vaan huokuu rakastuneesta ihmisestä. Ja jopa silloin kun ei haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en itse haluaisi mennä maha pystyssä naimisiin. Haluaisin pystyä nauttimaan ainutlaatuisesta hääpäivästä, harmi että morsiammella menee vähän sivu suun koko päivä :/
Pitkään meni, että tuli se "morsiammella" sieltä.
Oho onpa noloa. Olisi pitänyt käyttää jotain toista sanoa morsiamesta.
Vierailija kirjoitti:
Hammaslääkärin konsultaatio voisi olla paikallaan morsiamelle, muuten nätti tyttö. Minkä ikäisiä ovat?
Tuommoset torat sillä oli jo lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en itse haluaisi mennä maha pystyssä naimisiin. Haluaisin pystyä nauttimaan ainutlaatuisesta hääpäivästä, harmi että morsiammella menee vähän sivu suun koko päivä :/
Tai toki mieluiten voisin opetella käyttämään sitä sanaa oikein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Vaikka "morsiamella".
Kahvia?? Tuossa tilassa?? Yöööh
Paljostako veto, että sulhasesta on joskus ollut nettideittipalstoilla kuva jossa on ollut (vähintään) paljas ylävartalo?
Vierailija kirjoitti:
Sitä se tupakointi teettää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo mies on voinut iskeä tuollaisen pikkutytön? Miehet tekevät näköjään mitä vain että saavat nuoren naisen. Tämä liittohan ei montaa vuotta kestä kun naisella on nuoruus elämättä.
On täysin luonnollista, että nuori nainen rakastuu itseä huomattavammasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut
tämä.
Kyllä on tylsää menoa. Päiväni Kari Tapiona. Hah hah.
Vieraat pukeutuneet kyllä hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Vaikka "morsiamella".
Joo se lipsahti oikeasti vahingossa enkä tajunnut kirjoittavani väärin. Anteeksi :S tästä eden yritän kirjoittaa sanan oikein
On täysin luonnollista, että nuori nainen rakastuu itseä huomattavammasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut