Unelmahäät 2019 OFFICIAL
Kommentit (2939)
Vierailija kirjoitti:
Minusta mies vaikuttaa ihan mukavalta ja huomaavaiselta, kyllä ainakin mulle kelpais.
Kävis minullekin, lupsakka karhumies.
Jotenkin ruma tyyli ilmeillä tällä morsiamella puhuessaan. Puheessakin on jotenkin inhottavan ja oudon kuuloinen nuotti.
Mies on tuollainen leppoisa nallekarhu ja morsian pikkukylän teinikovis.
Ei kyllä häätanssissa mies vienyt. Morsian antoi ohjeita koko ajan! Arjessa taitaapi mies antaa ohjeita, säästä, säästä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todella mitään tunnetta! Ehkeivät vaan jaksaneet odottaa ketään kenen kanssa kolahtaa. "Taloudellisesti fiksu yhteenmeno", jösses !!
Miksi nää on halunneet unelma häihin??
Eikö näistä se muutama satanen maksettu? Oli taloudellista osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todella mitään tunnetta! Ehkeivät vaan jaksaneet odottaa ketään kenen kanssa kolahtaa. "Taloudellisesti fiksu yhteenmeno", jösses !!
Miksi nää on halunneet unelma häihin??
Unelmahäihin.
Oivoi noita pullean naisen tatskoja taas, huh huh:(
Onkohan eka poikaystävä ollut
Ukolla torpp valmiina ja löytänyt sopivan pimatsun, joka pysyy työttömänä hellan ja nyrkin välissä.
Ensi kaudella varmaan oikeasti joku toteuttaa ne laivahäät. Ja joku koristee häänsä niillä "No v*ttu hiphei!" -ilmapalloilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä häätanssissa mies vienyt. Morsian antoi ohjeita koko ajan! Arjessa taitaapi mies antaa ohjeita, säästä, säästä!
Tottakai miehen on ohjeita annettava, kun hän perheen elättää.
Tosta miehestä tulee mieleen Sipilän Juha
Pukuliikkeessä OLI kaikkea :D
Kävipä tuuri, kun hääpuku löytyi sopivasti puoleen hintaan
Noitakin katteja pitää koko ajan kuvata.
Itse en haluaisi prisman pihalla empiä, että mennäänkö kihloihin. Olen todella huono itse päätöksissä, mutta kai ton nyt sentään tietää että haluaako. Tuntuu, että mennään naimisiin, hankitaan lapsi yms. koska niin "kuuluu" tehdä.
Miksi nämä on menossa naimisiin kun ei oikein kumpaakaan tunnu hotsittavan? Kihloihinkin oli mentävä miltei puoliväkisin ja sormukset piti saada pikapikaa sormiin jo kaupan parkkipaikalla..
Ihana Hilkka! Siis hääpukuliikkeen myyjä. Tuollaisia asiakaspalvelijoita lisää!
Jos toinen raskaana ja vauva meinaa syntyä niin ei sitä varmaan ihan onnensa kukkuloillakaan häissä pysty olemaan
Setämies vissiin kävi kiinni, kun kohdalle osui tyty joka ei juossut heti karkuun. Pisteet kyllä miehelle aloitteellisuudesta, joka näkyy tuottaneen tulosta.