Unelmahäät 2019 OFFICIAL
Kommentit (2939)
Miten tuo mies on voinut iskeä tuollaisen pikkutytön? Miehet tekevät näköjään mitä vain että saavat nuoren naisen. Tämä liittohan ei montaa vuotta kestä kun naisella on nuoruus elämättä.
On pitkäveteistä katsottavaa.
Anna kun arvaan, häitä ei voinut lykätä vaikka seuraavaan kesään koska valmistelut oli jo aloitettu ja rahaa olisi mahdollisesti mennyt hukkaan.
Vicky Pollard on laitettu hommiin. Am I bothered😂😂😂
Ihan mukavan näköinen kämpä nuorella parilla
Kaunis kampaus kyllä morsiamella
Vierailija kirjoitti:
Missä kaikki rakkaus ja romantiikka?
Miten se sinun mielestä pitäisi näyttää, että olisit tyytyväinen?
Mikä tämä morsian on ammatiltaan?
Mä en itse haluaisi mennä maha pystyssä naimisiin. Haluaisin pystyä nauttimaan ainutlaatuisesta hääpäivästä, harmi että morsiammella menee vähän sivu suun koko päivä :/
12kaisa kirjoitti:
Ihanan symppis mies. Laura on niin ihana, ja tuo savonmurre on ihan mieletön.
Nimenomaan "mieletön". Ihan sairaan "miäletön".
Ihan sama vaikka beibi olis syntymäisillään ku viinakset ostettu kovalla rahalla ja paikkakin varattu, ei voi perua
Täälläpäin keitetään häihin ponut ihan itse, säästyy rahaa ja menee todellakin päähän
Vierailija kirjoitti:
Mä en itse haluaisi mennä maha pystyssä naimisiin. Haluaisin pystyä nauttimaan ainutlaatuisesta hääpäivästä, harmi että morsiammella menee vähän sivu suun koko päivä :/
Pitkään meni, että tuli se "morsiammella" sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä morsian on ammatiltaan?
Taisi olla työtön lähihoitaja.
Hiuksia on ihan pakko värjätä raskaana ollessakin. Teineillä se ulkonäkö menee vauvan terveyden edelle.
Vierailija kirjoitti:
Meneeköhän kikkelikin sivu suun.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveä mies. Sellainen köyliöläisen kunnanjohtajan oloinen. Ei, ei edes kunnanjohtajaksi olisi päässyt, joku kunnansihteeri ehkä.
"Reps"
Ihanan symppis mies. Laura on niin ihana, ja tuo savonmurre on ihan mieletön.