Lääkäri aika oli 20 minuuttia myöhässä eikä lääkäri edes pahoitellut
tekisitkö valituksen vai antaisitko asian olla, valitus mielestäni pitää tehdä tai kyseinen lääkäri ei tule ikinä täsmälliseksi.
Kommentit (48)
Anteeksi olen myöhässä, jouduin olemaan äkillisessä työtehtävissä. Näin sanoi kerran, kun tuli myöhässä.
Milloin kukaan lääkäri on pahoitellut myöhässä olemista? :D
Vierailija kirjoitti:
tekisitkö valituksen vai antaisitko asian olla, valitus mielestäni pitää tehdä tai kyseinen lääkäri ei tule ikinä täsmälliseksi.
Tiedät kai sanonnan "ensimmäisen maailman ongelma"?
Vierailija kirjoitti:
Milloin kukaan lääkäri on pahoitellut myöhässä olemista? :D
Monikin on omalla kohdallani pahoitellut.
Lääkäriaika oli puolituntia myöhässä ja lääkäri pahoitteli kovin. Kuulunee käytöstapoihin, vaikkei varmasti milläänlailla ollut lääkärin syy.
Kyllä mulle on lääkärit joskus pahoitelleet myöhässä olemista, mutta ei 20 minuuttia ole pitkä myöhästymininen. Jossain puolen tunnin kohilla olen saattanut mennä kyselemään sihteeriltä että kuinkahan pian pääsen tai että olenhan täällä vastaanottojonossa varmasti. Mutta ei sekään mikään raivoamisen aihe ole. Kannattaa aina varautua odottamaan johonkin tuntiin saakka.
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko nyt myöhässä lääkäri vaiko aika? Vaiko ehkä lääkäriaika?
Se on enemmän sääntö kuin poikkeus että ovat myöhässä. Lääkärillä saattoi olla kiireitä, eikä edes välttämättä hoksannut pyydellä anteeksi myöhästymisiään. Ihmisiä nekin on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinua esti valittamasta?
Ylilääkäri ei ollut enää paikalla, tulee huomenna klo 10:00 töihin.
ApMitäs jos sekin tulee myöhässä? Sitten kannattaa kyllä valittaa Niinistölle.
Saattaa kyllä olla, että hurahtaneet ei pääse valittamaan Niinistölle saakka.
Mun kaveri oli lääkärinä harjoittelemassa terveyskeskuksessa. Hänen asenteensa oli, että ei väliä, vaikka hän myöhästyy aamusta, kun siellä ne potilaat kuitenkin odottavat.
Mua ärsytti tuo ylimielisyys. Kun hänellä ei ollut mitään asiallista syytä edes myöhästellä. Kunhan oli saamaton aamutoimissaan. Hänellä ei esim ole lapsia.
No, vuosien kuluttua hän valmistui erikoislääkäriksi ja toimi erikoislääkärin kunnalla. Sitten hän sairastui skitsofreniaan. Edelleen sairaslomien välillä hoiti potilaita. Hänestä tehtiin kanteluita. Nyt on menettänyt toistaiseksi oikeutensa toimia lääkärinä.
Tällainen tarina yhdestä myöhästelijästä. (Ohis)
Yleensä myöhästymisen syy on se, että sille samalle 15-20 minuutin ajalle on dumpattu 2-4 potilasta. Pysy siinä nyt sitten aikataulussa, etenkin, kun sillä samalla ajalla on vielä vastattava pariin hoitajien konsultaatioon ja joku apteekin soittopyyntökin.
Olet vissiin aika uus täällä maapallolla? Lääkärit ovat tyypillisesti myöhässä.
Vierailija kirjoitti:
Olisit aika mulkku ihminen, jos tuon takia valitat. Itse kokemuksesta tiedän, että lähes aina ovat myöhässä tuon verran. Kyllä siihen tottuu ajan myötä.
Senku valitat😂 sillä pyyhitään persettä siellä ☺️
Voi luoja että valitus oikein. Seuraavan kerran kun joudut toimenpiteeseen, sä ilman muuta hyväksyt että sun haava jätetään puoliksi ompelematta kun lääkärillä odottaa jo seuraava potilas. Toimenpide taas venyi sen takia kun verisuoni rupesi yllättäen vuotamaan kovasti.
Pientä ajatusta nyt taas, mutta huomaa että sä oot niitä joille ei oo kauhalla annettu.
Vierailija kirjoitti:
Semmosia ne lääkärit ovat, Jumalsta seuraavia, ylöspäin.
Itse odotin Mehilaisessä puoli tuntia lääkäriä, joka saavuttuaan mutisi jotain ruuhaksta. Vastaanoton neiti ehti kyllä jo kertoa että kyseiselle lääkärille ei kannata ottaa aamuaikaa, koska hän on yleensä myöhässä.
Lapsi oli vilja-allergian vuoksi eritys seurannassa ja käytiin lääkärillä kahden viikon välein. Otin aina aamun ensimmäisen ajan, jotta työstä poissaolo jäisi mahdollisimman lyhyeksi ja se oli enemmän sääntö kuin poikkeus että lääkäri tuli joka aamu puoli tuntia ensimmäisen ajan jälkeen vasta töihin ja näin aamu alkoi sillä että heti ensimmäinen potilas oli kolme varttia myöhässä ja kolme seuraavaa potilasta odotti jo aulassa ja tämä siis toistui viikota toiseen.
lääkäreillä ei paljon duuni paina. liksa juoksee hoiti potilaita tai sitten ei
Tässä kytee koko pointti miksi tämä on pahoinvoiva junttikansa. Huomiotta jääminen täysin ok.
Ulkomailla oltaisi vain yhdessä ihmettelemässä että ompas huonoa käytöstä.