Miksi miehet ovat välillä niin epävarmoja naisten kanssa?
Neljä seurustelukumppania on kysynyt minulta monenko kanssa olen ollut sängyssä ja jokainen niistä on lähtenyt suhteesta omasta aloitteesta pian sen jälkeen. Onko sillä mitään merkitystä että olen viettänyt sinkkuelämää kun kuitenkin sitoudun parisuhteeseen?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä mitään merkitystä että olen rakastellut 100 maksullista, toisinaan kännissä ilman kumia jos kuitenkin sitoudun parisuhteeseen?
Mun mielestä maksullisia ei rakastella, vaan niitä vaan pannaan... Rakastelu on ihan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään väliä.
Ehkä kokematon mies pelkää sitä, että nainen onkin paljon kokeneempi.
Niin no itsellä tulee mieleen, että kelpaako naiselle paska suhdeseksi mun kanssa, kun on aiemmin saanut jotain testokarjuja. Olen epävarma tämän suhteen, mutta ainakin palstan perusteella sille tuntuisi olevan aihettakin
Itseasiassa pitkään ei kelpaakaan. Kerran kun on saanut maistiaisia tuhmista ja kiihoittavista alfa-karjuista...
Kumman jäätelön ottaisit mielummim. Semmosen jota on nuollut kymmenen mätähampaista ja herppeshuulista vai koskemattoman? Kortsu ei suojaa kaikelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä mitään merkitystä että olen rakastellut 100 maksullista, toisinaan kännissä ilman kumia jos kuitenkin sitoudun parisuhteeseen?
Mun mielestä maksullisia ei rakastella, vaan niitä vaan pannaan... Rakastelu on ihan eri asia.
Mutta 100 tinderpatukkaa "rakastellaan"?
Vierailija kirjoitti:
Naiseet on aika vaatimattomia.
Muistaaan lapsena kun leikiin naapurintytön kansssa barbeilla niin se laitto oven lukkoon niin etttä mä en päässyt pois sieeeltä huonessta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää panna niin monen kanssa? Ei kukaan psyykkisesti terve ihminen oikeasti käy panemassa eri ihmisten kanssa ilman mitään kriteeriä. En itsekään aloittaisi parisuhdetta miehen kanssa, joka olisi käynyt panemassa kymmeniä naisia aikaisemmin. Kertoohan se jo jotain ihmisen ajatusmaailmasta...
Omasta mielestä sellanen 10 on aika maksimi seksisuhteita, jotta itse ihmisestä kiinnostuisin. Ja olen siis lähemmäs 40 v nainen... Kovin suuri määrä kertoo siitä, että nopeasti hypätään sänkyyn kenen tahansa kanssa, eikä ole kykyjä ylläpitää pidempää parisuhdetta.
Paneminen on kivaa. Mä kerkesin jo nuorena panna varmaan 50 kanssa. Ja ihan hyviä tyyppejä oli kaikki.
Tuo tekis alle yhden kuukaudessa viiden vuoden ajan.
Tykkään seksistä. Ja olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää panna niin monen kanssa? Ei kukaan psyykkisesti terve ihminen oikeasti käy panemassa eri ihmisten kanssa ilman mitään kriteeriä. En itsekään aloittaisi parisuhdetta miehen kanssa, joka olisi käynyt panemassa kymmeniä naisia aikaisemmin. Kertoohan se jo jotain ihmisen ajatusmaailmasta...
Omasta mielestä sellanen 10 on aika maksimi seksisuhteita, jotta itse ihmisestä kiinnostuisin. Ja olen siis lähemmäs 40 v nainen... Kovin suuri määrä kertoo siitä, että nopeasti hypätään sänkyyn kenen tahansa kanssa, eikä ole kykyjä ylläpitää pidempää parisuhdetta.
Paneminen on kivaa. Mä kerkesin jo nuorena panna varmaan 50 kanssa. Ja ihan hyviä tyyppejä oli kaikki.
Tuo tekis alle yhden kuukaudessa viiden vuoden ajan.
Tykkään seksistä. Ja olen nainen.
Ei tässä nyt ole kyse siitä, että onko seksi kivaa vai ei. Todella monen mielestä on. Mutta se on valintakysymys, että mitä sitten oikeasti tekee ja kuinka usein. Kyllä ihminen voi tykätä asioista tekemättä kuitenkaan niitä kokoajan. Ja seksin harrastaminen usean kanssa voi olla joillekin kynnyskysymys parisuhdetta aloittaessa. Elämä on valintoja.
Jos ihmiset kyselee sellaisia asioita jotka ei heille kuulu, niin pidän oikeutena valehdella vähän. Ei ihan kaikkea tarvitse kertoa, ei varsinkaan kuinka monta k.. Llia on imenyt! Miehet haluaa kuulla, että muutama on riittänyt. Tosin jos miehiä on ollut n. 109, ei pysty kaunistelemallakaan paljon totuutta peittelemään. Ne tulee ilmi kuitenkin kavereiden, some-historian ja huhujen kautta, ainakin jos pienehköllä paikkakunnalla asuu.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmiset kyselee sellaisia asioita jotka ei heille kuulu, niin pidän oikeutena valehdella vähän. Ei ihan kaikkea tarvitse kertoa, ei varsinkaan kuinka monta k.. Llia on imenyt! Miehet haluaa kuulla, että muutama on riittänyt. Tosin jos miehiä on ollut n. 109, ei pysty kaunistelemallakaan paljon totuutta peittelemään. Ne tulee ilmi kuitenkin kavereiden, some-historian ja huhujen kautta, ainakin jos pienehköllä paikkakunnalla asuu.
Just..Valehtelu onkin paras tapa aloittaa parisuhde..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole aikaisemmin panostanut niihin miehiin ja parisuhteisiin? Miksi se on nyt vasta ajankohtaista?
Olenko sanonut etten ole panostanut parisuhteisiin? En ole, koska niitä ei ole juurikaan ollut. Valtaosa miehistä on ollut joko irtojuttuja tai fwb-viritelmiä.
Ennen ei yhtään ja nyt neljä mahdollista parisuhdetta. Vai niin.
Miehiä on ollut yli 100 ja parisuhteita yhdeksän.
Kyllä se vähän mietteliääksi vetää, hyvä että noin monta kertaa on edes saanut pillua ja yksi huono parisuhde.
Se on aika iso turn-off, jos on viettänyt sitä kuuluisaa sinkkuelämää, jossa 100 miestä vuodessa ei ole tahti eikä mikään. Sitten ne välilliset sivuvaikutukset tolla taustalla ovat ne, että mies ei voi olla ollenkaan vakuuttunut sinun sitovuudestasi suhteeseen. Lisäksi moni mies kamppailee vielä itsensä kanssa siitä syystä, että jos olet täyden fudistadionin kanssa petipuuhissa, niin miehen pitää ylittää ne suoritusodotukset. Keskinkertainen tai edes hyvä seksi ei välttämättä riitä kanssasi. Mies ei ajattele, että hänen pitäisi olla sinun kaikkien aikojen paras sänkykumppani, mutta erittäin korkealla hänen pitää omasta mielestään sillä listalla olla.
Hyvin vakavasti joutuisin harkitsemaan ja tavallista pidemmän tutustumisajan se itseltäni vaatisi, että voisin tosissani ryhtyä parisuhteeseen naisen kanssa, joka on viettänyt tätä "sinkkuelämää". Koska maailmassa on myös niitä naisia, joilla ei ole tuota taustaa,
Vierailija kirjoitti:
Joo multakin usein kyselty! Nykyään jätän noi täysin omaan arvoonsa. Miehen itsetunnon pitäisi olla kuitenkin terve.
Samoin naisen menneisyys. Muista, että menneisyys antaa viitteen tulevaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rakastella = olla yhdynnässä, lemmiskellä.
https://www.kielitoimistonsanakirja.fi/netmot.exe?SearchWord=rakastella…
Sama juttu toisinpäin. Miehet joskus luulee, että se tekee naiseen vaikutuksen, jos on ollut aiemmin todella monen kanssa. Mä kyllä alan heti miettiä, etten taidakaan enää haluta tätä miestä... Kuka nainen nyt haluaisi olla vain yksi monien joukosta?