Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat välillä niin epävarmoja naisten kanssa?

Vierailija
08.01.2019 |

Neljä seurustelukumppania on kysynyt minulta monenko kanssa olen ollut sängyssä ja jokainen niistä on lähtenyt suhteesta omasta aloitteesta pian sen jälkeen. Onko sillä mitään merkitystä että olen viettänyt sinkkuelämää kun kuitenkin sitoudun parisuhteeseen?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

#OireetonSukupuoli tauti.

Vierailija
2/37 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mies sen tietää, että sä sitoudut parisuhteeseen? 

"Sä voit puhuu mitä vaan, mut teot ne lasketaan"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#OireetonSukupuoli tauti.

Tuo on vain tekosyy. Taudit voi välttää olemalla huolellinen ja useimmat lähtee antibiooteilla.

Vierailija
4/37 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään väliä. 

Ehkä kokematon mies pelkää sitä, että nainen onkin paljon kokeneempi.

Vierailija
5/37 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole aikaisemmin panostanut niihin miehiin ja parisuhteisiin? Miksi se on nyt vasta ajankohtaista?

Vierailija
6/37 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei kiinnosta #cockcarousel ja #damagedgoods

Vierailija
7/37 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oleet ihminen ja lauumasiiiielu.

Vierailija
8/37 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään väliä. 

Ehkä kokematon mies pelkää sitä, että nainen onkin paljon kokeneempi.

Niin no itsellä tulee mieleen, että kelpaako naiselle paska suhdeseksi mun kanssa, kun on aiemmin saanut jotain testokarjuja. Olen epävarma tämän suhteen, mutta ainakin palstan perusteella sille tuntuisi olevan aihettakin

Vierailija
9/37 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikulikarusellista voi saada vaikka minkä sankkerin.

Vierailija
10/37 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole aikaisemmin panostanut niihin miehiin ja parisuhteisiin? Miksi se on nyt vasta ajankohtaista?

Olenko sanonut etten ole panostanut parisuhteisiin? En ole, koska niitä ei ole juurikaan ollut. Valtaosa miehistä on ollut joko irtojuttuja tai fwb-viritelmiä.

Vierailija
11/37 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä seurustelukumppania on kysynyt minulta monenko kanssa olen ollut sängyssä ja jokainen niistä on lähtenyt suhteesta omasta aloitteesta pian sen jälkeen. Onko sillä mitään merkitystä että olen viettänyt sinkkuelämää kun kuitenkin sitoudun parisuhteeseen?

Oletko miettinyt että miehet ovat ehkä lähteneet ihan muusta syystä kuin tuosta? Tuskinpa kukaan pelkästään sen takia lähtee että seksikumppaneita on paljon.

Vierailija
12/37 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko sanonut etten ole panostanut parisuhteisiin? En ole, koska niitä ei ole juurikaan ollut. Valtaosa miehistä on ollut joko irtojuttuja tai fwb-viritelmiä.

Ennen ei yhtään ja nyt neljä mahdollista parisuhdetta. Vai niin.

Vierailija
13/37 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on ollut yli 100 ja parisuhteita yhdeksän.

Vierailija
14/37 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama jos joku viettää "villiä sinkkuelämää", mutta parisuhteeseen en sellaisen taustan omaavan kanssa alkaisi. Mistä minä tiedän, riitänkö hänelle, jos hänellä on aiemminkin ollut tapana hurjastella miesten kanssa?

Vierailija
15/37 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä todellisuudessa tuollaisia kysellään?

Vierailija
16/37 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huh! Kyllä tuo lukema kertoo sinusta aika paljon. Ehkä olet läheisriippuvainen tai jotain muuta vikaa sinussa on. En usko, että kyse on niistä miehistä vaan sinusta itsestäsi.

Vierailija
17/37 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo multakin usein kyselty! Nykyään jätän noi täysin omaan arvoonsa. Miehen itsetunnon pitäisi olla kuitenkin terve.

Vierailija
18/37 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt että miehet ovat ehkä lähteneet ihan muusta syystä kuin tuosta? Tuskinpa kukaan pelkästään sen takia lähtee että seksikumppaneita on paljon.

Ihan varmasti lähtee suurin osa miehistä, jos suhde ei ole vielä pitkällä. 

Vierailija
19/37 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä mitään merkitystä että olen rakastellut 100 maksullista, toisinaan kännissä ilman kumia jos kuitenkin sitoudun parisuhteeseen?

Vierailija
20/37 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla määrällä jokainen mies laskee, että olet pettäjätyyppiä. Vaikka et olisikaan eli nuo olisivat tulleet suurimmaksi osaksi sinkkuaikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan