Monetko rintaliivit omistat?
Hämmästyin kun uudella tuttavalla oli kaksi lipastollista alusvaatteita toisessa rintsikat ja toisessa mätsäävät alushousut ja niiitä oli varmaan sata kappaletta kumpiakin. Itselläni 4klp rintsikoita ja alushousuja nyt enempi(en ole laskenut) tosin minulla ei ole pakonomaista tarvetta että alusvaatteet on samaa sarjaa keskenään.
Kommentit (49)
Kahdet ja niihin tasan yhdet mätsäävät alushousut per rintaliivit.
On mulla tietysti enemmänkin alushousuja mutta ne ei ole samaa settiä.
Yksi rintsikka-alushoususetti maksaa helposti reilusti yli satasen, en viitsi investoida enempiin. Tosin nyt pitäisi taas käydä ostamassa uusi setti kun vanhempi setti on jo rintsikoiden osalta aika venähtänyt.
Mulla on kanssa yksi kaveri jolla on kymmeniä settejä, mutta hän ostaa halpis-rintsikoita.
12 tavallisia rintsikoita, 8 urheilurintsikoita. Alkkareita en laskenu ja ei tarvi olla mätsääviä.
Kummasti alkoi kiinnostaa uusien alusvaatteiden osto vanhojen virttyneiden tilalle, kun alkoi olla taas seksielämää :D. Paritkymmenet rintsikat mulla varmaan on, halppiksia kylläkin.
Ehkä 20 + urheilurintsikat. Aktiivikäytössä n. 10.
3 tavalliset samanlaiset samanväriset
+ 3 urheiluliivit
Yhdet. Joo tiedän, ällöä, mutta olen köyhä ja isorintainen joten yhdet rintsikat maksaa sen 80e.
Kolmet uudet. Kaikki samanlaisia, mutta eri väriä. Oli niin hyvät, että oli pakko ostaa useammat. Ajattelin ostaa vielä pari lisää.
Sitten on yhdet vanhemmat varalla. Loput 3 menee pois, koska ne ovat rikkinäisiä.
Alushousuja on sekalainen seurakunta arviolta 30 kpl. Eivät mätsää liivien kanssa.
Neljät tavalliset ja kahdet urheiluliivit. Yksiinkään liiveihin ei ole "mätsääviä" alushousuja. En ymmärrä miksi alusvaatteiden pitäisi mätsätä.
Miksi niitä liivejä pitää olla kymmeniä ellei jopa satoja...eihän niitä ehdi kaikkia edes käyttämään. Hyvä perussääntö on että yhdet päällä yhdet kaapissa ja yhdet pesussa.
Tavallisia noin 20 kpl + urheiluliivejä 3 kpl. Alushousuja on 120+.
Vierailija kirjoitti:
Miks niin paljon alushousuja?
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä liivejä pitää olla kymmeniä ellei jopa satoja...eihän niitä ehdi kaikkia edes käyttämään. Hyvä perussääntö on että yhdet päällä yhdet kaapissa ja yhdet pesussa.
Valitsen aina asuun sopivat alusvaatteet - tyylin, värin ja käyttötarkoituksen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks niin paljon alushousuja?
Vaihdan välillä pari kertaa päivässä. Sitten kun niitä on erimallisia ja erivärisiä, niin valitsen päivälle sen mukaan. Melkeinpä jokaiselle liiville on parit mätsäävät alushousut (eri mallia). Sitten on toki yöhousuja. Kyllhän niitä kertyy...
Liivejä taitaa olla 8 kpl ja alushousuja reilut 20.
Mulla on kahdet paremmat rintsikat, kolmet urheiluliivit ja yhdet kotiliivit, jotka ovat vähän niin kuin tavallisten rintsikoiden ja urheiluliivien yhdistelmä. Eli kuudet on.