Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monetko rintaliivit omistat?

Vierailija
08.01.2019 |

Hämmästyin kun uudella tuttavalla oli kaksi lipastollista alusvaatteita toisessa rintsikat ja toisessa mätsäävät alushousut ja niiitä oli varmaan sata kappaletta kumpiakin. Itselläni 4klp rintsikoita ja alushousuja nyt enempi(en ole laskenut) tosin minulla ei ole pakonomaista tarvetta että alusvaatteet on samaa sarjaa keskenään.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset laitatte lääkäriin, esim. väri ja tyyli?

Vierailija
22/49 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet :( Ei ole opiskelijalla varaa kun marketista ei löydy oikean kokoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmet. Alkkareita on varmaan noin 30, yhdetkään ei mätsää rintsikoihin.

Vierailija
24/49 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy 19 rintaliivit, joita neljä on ns. paremmat, sitten on puuvillaisia kotiliivejä suurin osa, joita voi käyttää myös liikuntaliiveinä, ja muutamat urheiluliivit. Mutta yhteistä näille kaikille liiveille on se, että ovat kaarituettomia.

Vierailija
25/49 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksiäkään.

Vierailija
26/49 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet normirintsikat: valkoiset ja mustat sekä kahdet urheiluliivit

Alushousut pääosin valkoisia ja mustia kans, eli ainakin värien mukaan mätsää.

Rintsikkakoko 65F, eli ei löydy ihan joka kaupasta. Jos olis joku 70C tms niin sitten varmaan omistaisinkin enemmän.

Vierailija
27/49 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdet normirintsikat: valkoiset ja mustat sekä kahdet urheiluliivit

Alushousut pääosin valkoisia ja mustia kans, eli ainakin värien mukaan mätsää.

Rintsikkakoko 65F, eli ei löydy ihan joka kaupasta. Jos olis joku 70C tms niin sitten varmaan omistaisinkin enemmän.

Ai niin ja yhdet pitsiset kaarituettomat "kotiliivit" niihin mies on hulluna.

Vierailija
28/49 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita tuolla laatikossa enkä tarkkaa määrää edes tiedä, mutta tällä hetkellä on tasan yhdet käytössä koska nuo kaikki muut tuntuu aivan h*mmetin epämukavilta. Kotona olen nykyisin ihan aina ilman liivejä ja nuo sporttirintsikat on sitten päällä silloin kun olen ihmisten ilmoilla. Toki niitä saa pestä harva se ilta mutta minkäs teet kun toisia samanlaisia ei enää saa mistään.

Vierailija
29/49 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivejä on ehkä 15-20 kpl ja arviolta kymmenet urheiluliivit. Pikkuhousuja on varmaan ainakin 25, mutta niistä vain muutamat sopivat rintaliiveihin. Eilen viimeksi ostin Lidukasta kahdet rintaliivit ja hyvälle tuntuu ja.

Vierailija
30/49 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluliivejä n.10 ja tavallisia saman verran. Turhan paljonhan se on. Jos koko pysyis samana niin monta vuotta noilla pärjää. Kotona oon mieluiten kokonaan ilman liivejä.

Vierailija
31/49 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivejä varmaan 15 kpl ja urheilurintsikoita ehkä 5 (voi olla enemmänkin)

Mulla pikkarit pitää aina olla liivien kanssa ”samaa maata/paria”, joten niitä on sitten varmaan 30. Kävin hiljattain alusvaatteet läpi ja heitin tosi rankalla kädellä pois ne, joista en enää pitänyt/oli väärää kokoa/liian topatut tai jotain. Nyt on vain kivoja ja mieleisiä alusvaatteita. Sama perkaus pitäisi tehdä vaatteiden osalta. Siinä lopputulos vois olla karumpi, tyyliin jäljellä 2 housut ja 3 paitaa.

Vierailija
32/49 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet tavalliset ja neljät urheiluliivit. Käytän urheiluliivejä myös töissä, joten siksi niitä on enemmän. Ja kaikkiin on mätsäävät pikkuhousut, koska kaikki liivit on mustia.

Vierailija
33/49 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 10, mutta osa väärän kokoisia ja mallisia

Vierailija
34/49 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sun kuppikoko?

Tuoppi.

Vierailija
35/49 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudet tavalliset ja kahdet urheiluliivit. Alkkareita kahdeksi viikoksi.

Vierailija
36/49 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia sloggin zero-feel alushousuja noin 12 paria. Riittää hyvin viikon pesuväliksi kun joinakin päivinä käytän kahdet jos urheilen aamulla.

4 kpl sloggin zero-feel toppeja, joista kahdet urheilukäyttöön ja kahdet normikäyttöön. Lisäksi 3 ns alustoppia (siis pitkää hihatonta suht tiukkaa paitaa) joita myös käytän liivien asemasta. Ja yhdet ns oikeat liivit (bralette mallia) jos pitää pukeutua hienommin muutaman kerran vuodessa.

Vihaan ns normaaleja rintaliivejä enkä onneksi pienirintaisena tarvitse sellaisia.

Vierailija
37/49 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yhdet rintsikat.

M34

Vierailija
38/49 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 settiä, liivit ja 2 alushousut niihin. Pidän siitä että alusvaatteet sopii itse asuun.

Lisäksi kotikäyttöön kevyet toppaamattomat mustat ja valkoiset sekä yhdet "raksaliivit", ihanat venyneet ja vanuneet mitkä ei kiristä, niitä käytän tosiaan raksalla ja puutarhahommissa:) En viitsi pilata parempia liivejä hikoilulla

Vierailija
39/49 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

123

Vierailija
40/49 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisia liivejä taitaa olla jotain 10 kpl, 4kpl urheiluliivejä ja yhdet olkaimettomat. Olen tänä vuonna uusinut näitä, eipä oo aiemmin ollut näin hyvä tilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi