Miehet: millaisia seksuaalisia kokemuksia teillä on muista miehistä?
Pussailua, käsihoitoa, imuttelua, rimmingiä, panoja?
19-v futiskundi
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Yhteisrunkkausta ja panoja ala-asteiässä useankin kanssa
Aloititko panot jo ala-asteella? Entä sen jälkeen?
19-v futiskundi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloititko panot jo ala-asteella? Entä sen jälkeen?
19-v futiskundi
joo mutta sinne ne myös jäivät kun yläasteella tulivat tytöt mukaan kuvaan
On toki monenlaista. Opiskeluaikoina oli rahat vähän tiukalla, mutta eräs vanhempi herrasmies jeesasi kun kävin hänen luonaan sillon tällön kylässä. Homma meni niin että otin vaatteet pois ja mies antoi mulle sukkahousut jotka laitoin jalkaan. Sitten vain miehelle jalkahoitoa sukkisjaloilla. Homma tuli yleensä varsin nopeasti valmiiksi ja sitten vain vaatteet päälle, setelit taskuun ja kotiin. Sukkikset sain joka kerta uudet ja sain pitää ne itsellä. Lähes kaikki värit käytiin läpi. Täytyy myöntää että tykkäsin itsekin :D
Myöhemmin olen ollut pariskunnan kolmantena aika monta kertaa. Varsin estottomasti puuhattiin miestenkin kesken siinä naisen katsellessa tai myös osallistuessa. Mies kovasti halusi pukea minut tytöksi ja joskus saatoin olla kylässä koko viikonlopun "tyttönä". Ihan kivoja leikkejä ja avarsi kovasti näkemyksiä seksistä ja seksuaalisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Myöhemmin olen ollut pariskunnan kolmantena aika monta kertaa. Varsin estottomasti puuhattiin miestenkin kesken siinä naisen katsellessa tai myös osallistuessa. Mies kovasti halusi pukea minut tytöksi ja joskus saatoin olla kylässä koko viikonlopun "tyttönä". Ihan kivoja leikkejä ja avarsi kovasti näkemyksiä seksistä ja seksuaalisuudesta.
Hmm... olisihan se varsin mielenkiintoista olla kivan pariskunnan luona tuollaisen viikonlopun verran "tyttönä"... ;)
Imenyt ja nussittu yksittäin ja kimpassa.
Paras reissu oli mökillä 3 vanhemman miehen seurassa.
M-28
Suuhoidot molemmin puolin, multa otettu, mä ottanu. Molemminpuolin myös loppuun asti. Oon nielly ja multa on nielty. Kimpparunkut, mällien roiskimiset toisen päälle ja mun päälle. Persepanot molemmin päin niin kortsun kanssa kuin ilmankin. Mun pyllyyn on tultu ja mä oon tullu toisten pyllyihin. Koko kehon nuoleminen. Vartaloiden hankaaminen toisiaan vasten niin että on lauennut masulle. Perussettiä siis. Naisten kanssa lisäksi vielä pimpulaan panot kumin kanssa ja ilman. Myös lauennut pimpulaan. Eli ihmisten kaikki mahdolliset reijät on koettu.
Vierailija kirjoitti:
M-28
Kuinkahan paljon vanhempia nämä mökkireissusi miehet olivat ja kuinka heidän seuraansa aikoinaan päädyit? On varmaankin ollut kiimainen mökkireissu kuitenkin ;)
Ei mitään kokemusta miehistä. Mutta mä olenkin terve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-28
Kuinkahan paljon vanhempia nämä mökkireissusi miehet olivat ja kuinka heidän seuraansa aikoinaan päädyit? On varmaankin ollut kiimainen mökkireissu kuitenkin ;)
20-25v vanhempia. Yksi oli vanha tuttu, joka aikoinaan mut mukaansa pokas taksitolpalta jatkoille.