Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: millaisia seksuaalisia kokemuksia teillä on muista miehistä?

19-v futiskundi
08.01.2019 |

Pussailua, käsihoitoa, imuttelua, rimmingiä, panoja?

19-v futiskundi

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisrunkkausta ja panoja ala-asteiässä useankin kanssa

Vierailija
2/11 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persepano

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloititko panot jo ala-asteella? Entä sen jälkeen?

19-v futiskundi

Vierailija
4/11 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloititko panot jo ala-asteella? Entä sen jälkeen?

19-v futiskundi

joo mutta sinne ne myös jäivät kun yläasteella tulivat tytöt mukaan kuvaan

Vierailija
5/11 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki monenlaista. Opiskeluaikoina oli rahat vähän tiukalla, mutta eräs vanhempi herrasmies jeesasi kun kävin hänen luonaan sillon tällön kylässä. Homma meni niin että otin vaatteet pois ja mies antoi mulle sukkahousut jotka laitoin jalkaan. Sitten vain miehelle jalkahoitoa sukkisjaloilla. Homma tuli yleensä varsin nopeasti valmiiksi ja sitten vain vaatteet päälle, setelit taskuun ja kotiin. Sukkikset sain joka kerta uudet ja sain pitää ne itsellä. Lähes kaikki värit käytiin läpi. Täytyy myöntää että tykkäsin itsekin :D

Myöhemmin olen ollut pariskunnan kolmantena aika monta kertaa. Varsin estottomasti puuhattiin miestenkin kesken siinä naisen katsellessa tai myös osallistuessa. Mies kovasti halusi pukea minut tytöksi ja joskus saatoin olla kylässä koko viikonlopun "tyttönä". Ihan kivoja leikkejä ja avarsi kovasti näkemyksiä seksistä ja seksuaalisuudesta.

Vierailija
6/11 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöhemmin olen ollut pariskunnan kolmantena aika monta kertaa. Varsin estottomasti puuhattiin miestenkin kesken siinä naisen katsellessa tai myös osallistuessa. Mies kovasti halusi pukea minut tytöksi ja joskus saatoin olla kylässä koko viikonlopun "tyttönä". Ihan kivoja leikkejä ja avarsi kovasti näkemyksiä seksistä ja seksuaalisuudesta.

Hmm... olisihan se varsin mielenkiintoista olla kivan pariskunnan luona tuollaisen viikonlopun verran "tyttönä"... ;)

Vierailija
7/11 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imenyt ja nussittu yksittäin ja kimpassa. 

Paras reissu oli mökillä 3 vanhemman miehen seurassa.

M-28

Vierailija
8/11 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuhoidot molemmin puolin, multa otettu, mä ottanu. Molemminpuolin myös loppuun asti. Oon nielly ja multa on nielty. Kimpparunkut, mällien roiskimiset toisen päälle ja mun päälle. Persepanot molemmin päin niin kortsun kanssa kuin ilmankin. Mun pyllyyn on tultu ja mä oon tullu toisten pyllyihin. Koko kehon nuoleminen. Vartaloiden hankaaminen toisiaan vasten niin että on lauennut masulle. Perussettiä siis. Naisten kanssa lisäksi vielä pimpulaan panot kumin kanssa ja ilman. Myös lauennut pimpulaan. Eli ihmisten kaikki mahdolliset reijät on koettu.

Vierailija
9/11 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-28

Kuinkahan paljon vanhempia nämä mökkireissusi miehet olivat ja kuinka heidän seuraansa aikoinaan päädyit? On varmaankin ollut kiimainen mökkireissu kuitenkin ;)

Vierailija
10/11 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kokemusta miehistä. Mutta mä olenkin terve.

Vierailija
11/11 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M-28

Kuinkahan paljon vanhempia nämä mökkireissusi miehet olivat ja kuinka heidän seuraansa aikoinaan päädyit? On varmaankin ollut kiimainen mökkireissu kuitenkin ;)

20-25v vanhempia. Yksi oli vanha tuttu, joka aikoinaan mut mukaansa pokas taksitolpalta jatkoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi