Miksi kukaan ei palkkaa yli 50-vuotiaita naisia
Vaihdevuosioireileva nainen on äärimmäisen raskas ihminen kaikessa negatiivisuudessaan. Ei kertakaikkisesti kukaan normaali mies jaksa kuunnella sellaista kiukuttelua. Eihän tätä ääneen sanota ettei olisi syrjintää. Mutta tämä on yksi totuus. Ikäänkuin vaihdevuosien kanssa kipuilevalta häviää kaikki itsehillintä.
Kommentit (53)
Miehilläkin on vaihdevuodet että sepä siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä palkkaa.
Mitä ne räkättävät pikkulikat osaa?
Selata puhelintaan kassalla :)
Minulle kävi kerran urheilukaupassa niin, että jouduin pyytämään kahdesti kassalla olevalta nuoreltamieheltä maksamaanpääsyä kun hän oli Facebookissa. Vaivain ja vaivoin sitten huokaisten antoi minun maksaa ostokseni ja nappasi sen jälkeen oitis puhelimensa taas käteen. Kyseisen ketjun pitäisi kieltää oman puhelimen käyttö työaikana.
Olen vaihtanut työpaikkaa vielä 50- ja 52-vuotiaana. Eka vaihto headhunterin aloitteesta ja toiseen hommaan pyydettiin. Meillä on töissä sekä vanhoja että nuoria huippuammattilaisia ja on hienoa, kuinka kummatkin saavat oppia toisiltaan.
Pari v sitten täytin 50 v ja lähes samaan aikaan firma ostettiin ulkomaille, kaikki saatiin kenkää.
Sain puolen vuoden palkan ja aloin heti etsimään töitä. Onneksi ystäväni on töissä yrityksessä, jossa tehdään rekryjä ja antoi vinkin : kokovartalokuva.
Olen 170 cm, painan 50-52 kg ja tämä riitti. Pääsin aika nopeasti haastatteluun ja kerroin, kun kysyivät palkkatoiveita, kerroin lainan lyhennys on tämän verran kk, kaikki tämän jälkeen on plussaa.
Sain ihan taulukkopalkan ja vuoden jälkeen sain tuntuvan korotuksen. Mutta se puoli vuotta meni, ennen kuin työllistyin. Onneksi, sillä miehen palkalla emme olisi voineet maksaa kuin lainan eikä juuri mitään muuta.
Onneksi laina loppuu kohta, tai 5 v pääatä
Koska heillä yleensä on "Minulla on oikeus" ja "Minähän en jousta"- asenne
Kyllä palkataan ja myös yli kuusikymppisiäkin.
Lapset jo odottavat äidiltä hiukan mummovapaita.
Eipä pahemmin palkata miehiäkään yli viisikymppisenä.
Mun työpaikalla nuorin työntekijä on vähän päälle 40 ja muut yli 50 v. Alimiehityksellä mennään, tai oikeastaan naisituksella, koska ei täällä ole yksikään mies jaksanut koskaan olla paria vuotta pitempään. Työvoimasta on pulaa meidän alalla, nuoret jaksavat painaa tätä raskasta duunia yleensä max. muutaman kuukauden, tosin jäävät saikulle yleensä jo parin viikon jälkeen.
Naisilla voi olla vv-oireita, miehillä nousee verenpaine, prakaa sydän, tulee tyrä jne. Kaikilla vaivansa iän myötä.
Moikka❣❣❣❣
Ootko jo sunnuntaina ahdistunut, että huomenna pitää lähteä töihin ja lomaankin on pitkä aika..
Mitäs jos sun haaveet voisi toteutua, mutta sulla täytyy olla tarpeeksi motivaatiota heittää työhaalarit päälle.
💎Tarvitset 80 €
💎Ei aloituspakkauksia tai varastostoja
💎Suomi on tällä hetkellä Pohjoismaiden
ykkönen
💎Toimii monessa maassa
💎sinä itse päätät mitkä ovat tulosi/ paljonko
olet valmis työskentelemään
💎Tarvitset kännykän/tietokoneen 📱💻
💎Haluat auttaa muita ihmisiä voimaan
paremmin
💎Halu mennä eteenpäin ja auttaa myös tiimiä
💎Me koulutamme sinut
💎Tykkäät työskennellä Somessa
💎Voit työskennellä missä vaan
Laita minulle viestiä niin jutellaan lisään. Ja voin liittää sinut tutustumaan meidän työhön meidän Facebook ryhmään❣❣
Terkkui. Senja
Ahaa, no onneksi mulla on vakipaikka, josta tuskin pois potkitaan. Mikshän mun mies ei löydä töitä? On 50+ ikäinen, terve, akateemisesti koulutettu, yli 25 v:n työkokemus, pitänyt itsensä ajantasalla ammattitaidon suhteen. Ap varmaan osaa kertoa, kun tuntuu olevan hyvin perillä näistä työhönottojutuista.
MMS85 kirjoitti:
Te ette yksinkertaisesti hallitse nykytekniikkaa, mitä tarvitaan yleistymissä määrin, suurin osa ikäihmisistä ihmettelee että mikä ihmeen ajuri?
Ette osaa edes jumalauta piuhoja tarkistaa että onko kytketty... kerran olin it tuessa harjoittelussa ja iäkäs opettaja mamma otti yhteyttä että kone ei käynnisty; novittu virtajohto oli nypätty irti, että döööö!
Elämä nyt vaan menee niin, että vanhemmiten se ihmisen päässä oleva kovalevy alkaa olla niin täynnä elämän varrelta tarttunutta tietoa, ettei sinne enää mahdu uutta. Saattaa jopa jäädä virtajohto kytkemättä. Huomaat kyllä itsekin tämän ajan mittaan.
Palkkaahan. Toki jos olet ollut työurasi aulaneitinä niin siihen löytyy muodollisesti pätevämpiä, hommatkin kun ovat vähentyneet.
Kannattaa siis hankkiutua pois entry-level duunista ennen kun täyttää --50--
Noin yksi erityisherkkä työkaveri onkin Peltorit päässä koko työaikansa.