Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6320)
Kun tuttaville selvisi että olin rakentamassa itselle ja perheelleni omakotitaloa niin välittömästi keskinäisen kanssakäymisen lopetti neljä tuttava perhettä. Kun talo sitten valmistui niin kaikkiaan kuusi aikaisemmin säännöllisesti yhteyksissä ollutta perhettä oli poistunut meidän perheen elämästä ja mitä ilmeisemmin pysyvästi? Jälkeenpäin sain kuulla miten katkeria ihmiset olivat siitä että sain nostettua itseni ja sen myötä perheeni alhojen suosta nykyiseen velattomaan asemaan. Heille oli se tilanteemme jotenkin suotuisampi kun meillä oli hankalat ajat...
Vierailija kirjoitti:
Kerran yksi mutsi loukkaantui lasten harrastuksessa, kun meidän esikoisella on sama etunimi kun hänen lapsella. Ja se nimi löytyy nimipäiväKALENTERISTA. Olin ihan suu auki, että täääh.
Samalla tavalla kävi, kun olin lapseni kanssa neuvolassa. Olin jo vuosia sitten päättänyt etunimestä, jos saisin lapsen. Toinen äiti suuttui, kun kuvitteli meidän matkineen tätä.
Vierailija kirjoitti:
Kun tuttaville selvisi että olin rakentamassa itselle ja perheelleni omakotitaloa niin välittömästi keskinäisen kanssakäymisen lopetti neljä tuttava perhettä. Kun talo sitten valmistui niin kaikkiaan kuusi aikaisemmin säännöllisesti yhteyksissä ollutta perhettä oli poistunut meidän perheen elämästä ja mitä ilmeisemmin pysyvästi? Jälkeenpäin sain kuulla miten katkeria ihmiset olivat siitä että sain nostettua itseni ja sen myötä perheeni alhojen suosta nykyiseen velattomaan asemaan. Heille oli se tilanteemme jotenkin suotuisampi kun meillä oli hankalat ajat...
Toiset ovat vaan niin kateellisia, jos joku sisulla onnistuukin hankkimaan talon tai uuden auton. Jotkut naapuritkin luokittelevat toisen ainaiseksi häviäjäksi, kun tämä yllättäen pärjääkin. Sehän ei sovi ollenkaan näille itseään parempana pitäville. Sitten alkaa suoranainen kilpailu, ettei vaan jäätäisi toiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyys. KIELIKELLO sinun totuus vaiko AI , MÄ LUULIN, mutta kerroit totena kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi... Paljon olisi iloisia ja onnellisia ihmisiä, jos minullekin konkurssi nyt tulisi. Menee varmaankin liian hyvin.... Voi kun tietäisivät. Periksi vaan ei anneta. 5 muutakin henkilöä menettäisi toimeentulonsa. Pieniä lapsiakin vielä heillä.
Käytän kumpaakin kättäni yhtä hyvin, yleensä esimerkiksi kirjoitan oikealla, mutta vasen toimii samalla tarkkuudella. Jostain syystä kauppiksen opettaja veti herneen nenäänsä kun näki esitelmäni aikana että kirjoitin taululle enemmän vasenta kättä käyttäen. Ei suuttunut siitä että olisin vasuri, vaan siitä etten voinut sanoa kumpi käsi on vahvempi.
Pari viikkoa sitten kaverini kertoi jutelleensa baarissa Aki Sirkesalon kanssa. Suuttui, kun en uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset ovat vaan niin kateellisia, jos joku sisulla onnistuukin hankkimaan talon tai uuden auton. Jotkut naapuritkin luokittelevat toisen ainaiseksi häviäjäksi, kun tämä yllättäen pärjääkin. Sehän ei sovi ollenkaan näille itseään parempana pitäville. Sitten alkaa suoranainen kilpailu, ettei vaan jäätäisi toise
Tämä.
Minä ostin vanhan maasturimersun. Tarvitsen työni takia väkevää veturia. 15vuotta vedin ruosteisella hiacella ylisuurta kärryä, muiden tienkäyttäjien harmiksi. Kun mersu tuli pihaan, niin muutama naapuri lakkasi morjestamasta. Vanhempaa väkeä asuu. Ja vaimolle oli suoraan ihmetelty, että ollaan varmaan lotossa voitettu, kun tuollaisia ökyautoja ostellaan. Auto on -06 vuosimallia, ja maksoi 7800€. Siinä on kuitenkin monen talon pihassa uutta nissukkaa ja skeidaa. Mutta ne eivät aiheuta samanlaista ihmettelyä, kun 300 000 km ajettu mersu. Sen verran vitutti, että ostettiin vaimolle -07 C-mallin pikkumersu.
Vierailija kirjoitti:
Koirallani on tällä hetkellä nenäpunkki joten yritämme vältellä koirakontakteja ettei se tartu muille koirille, eräs mies tänään suuttui kun antoi koiransa tulla hihna pitkällä omaani kohti ja huikkasin että älä päästä, koirallani on nenäpunkki. Kamala mesoaminen ja meuhkaus siitä kuinka muka keksin tekosyyn miksi hänen koiransa ei saa tulla nuuskimaan ja tutustumaan ja kuinka ei ole ihmekään että nykyään on niin paljon vihaisia koiria kun niitä ei sosiaallistetta.
Oma koirani koko tämän ajan oli kiltisti vierelläni ilman että haukkui tai rähjäsi tms joten en tiedä miksi veti mukaan ei sosiaaliset ja vihaiset koirat soppaan.
Ikinä en anna koirani "sanoa hei :)))" hihnassa. Koiraani ei kiinnosta enkä tiedä milloin sinun koirasi on rokotettu/madotettu jne..
Mulla on väkivaltaisen exän takia kaksi suojelukoulutettua isohkoa koiraa. Kotona perheen kesken ne ovat ihan leppoisia, mutta julkisilla paikoille ja jos joku vieras lähestyy minua tai lapsia ne muuttuvat suojelijoiksi. Koiriani ei voi antaa kenen tahansa käsiteltäviksi ja ne tarvitsevat paljon liikuntaa, joten juoksen, pyöräilen ja teen erilaisia harjoituksia niiden kanssa päivittäin.
Nyt naapurini suuttui kun en antanut hänen n. 10v tyttönsä ansaita taskurahaa ulkoiluttamalla koiriani, tyttö halusi kävelyttää niitä pari kilometriä suuntaansa että ne saisivat liikuntaa....
Siitä että en käyttäydy odotetulla tavalla jossain tilanteessa. Olen saanut kuulla ivaa ja halveksivaa tekstiä että en ole ymmärtänyt sääntöjä, vaikka ymmärrän säännöt mutta haluan tehdä asian paremmi toisin.
Kaveri suuttui kun en halunnut ostaa hänen koiraansa "puoliksi"
Eli hän oli hankkinut koiranpennun ja kun tajusi miten kalliita eläinlääkärikulut on, ehdotti mulle koiran ollessa noin vuoden ikäinen, että jos maksaisin puolet koiran kauppahinnasta (noin 500 €), voitaisiin omistaa se puoliksi ja jakaa lääkäri- yms. kulut. Koira ei ollut tuossa vaiheessa edes sisäsiisti, eikä sitä oltu totutettu esim, kynsien leikkuuseen.
Olin jo tuossa vaiheessa hoitanut koiraa useamman viikonlopun ja ihan kyllästynyt siivoamaan niitä pissalätäköitä lattialta (koira ei "osannut" pissata ulkona, vaan pidätteli lenkin ajan ja sitten ryntäsi sisälle pissalle)
Viime vuonna talvella olin lupautunut auttamaan ystävääni muutossa, pari päivää ennen kun minun piti mennä häntä auttamaan liukastuin nastakengistä huolimatta ja mursin ranteeni joten peruin kovasti pahoitellen että en nyt pääsekään auttamaan muutossa ja kantamisessa kun toinen käsi on kipsattu koska ranne murtui. Kamala huuto tuli siitä kuinka minä muka tahallani liukastuin ja mursin ranteen vain sitä varten että pääsen luikertelemaan muuttoavusta pois.
Olin kymmenen vuotias, ja oli pääsiäinen. Halusin pukeutua teeman mukaisesti, ja vedin siis päälleni tipunkeltaisen paidan. Kouluun päästyäni, ilmestyi eteisessä uskonnonopettaja vastaan, ja hän tuijotti minua järkyttyneenä. Siinä hän alkoi huutaa kaikkien muiden oppilaiden edessä, miten olen epäkunnioittava ja häpäisen Jumalaa, koska pääsiäisviikko on surullista aikaa Jeesuksen kuoleman vuoksi. Oli kuulema erittäin törkeää pukeutua iloiseen keltaiseen väriin tänä synkkänä aikana, kun vaatteissa pitäisi paistaa suru.
Yksi tuttava perhe oli kutsunut itsensä kylään ja kaipasi samalla kyytipalveluita. Vaimo oli viimeisillään raskaana ja ilmoitin, että tarvitaan lepoa eikä meille nyt voi tulla. Herneet nenään ja yhteydenpito loppui... hyvä niin.
Olen henkilökohtainen avustaja ja vakiotyövuorojen lisäksi teen asiakkaiden tarpeiden mukaan myös aika vaihtelevia vuoroja. Kerran sattui niin että kävin kaupassa juuri tällaisen erikseen sovitun työvuoron loputtua ja törmäsin sukulaiseeni. Päätin antaa hänelle kyydin ettei hän joutunut kantamaan ostoskasseja ja hän sai sitten ostettua samalla vähän painavampaakin tavaraa. Viikon päästä puhelimeni soi ja tämä sama sukulainen on siellä vihaisena, että missä olet, pitäisi päästä kaupasta kotiin. Olin toisella puolella kaupunkia, menossa kotiin eri asiakkaalta. Sain sitten vihan niskaani kun taksipalvelu ei toiminut niinkuin hän oli ajatellut, hän ei koskaan edes kysynyt voinko kyyditä useamman kerran.
Ihan vain normaalista olemisestani, se jo hämmentää minua.
Vierailija kirjoitti:
Meiltä kaikkosi kaverit, kun ostettiin vanha rintamamiestalo. Tehtiin taloon laajennus ja rempattiin mörskä. Kummasti ne, jotka olivat aikaisemmin katselleet meitä nenän vartta pitkin, halusivatkin olla meidän kavereita.
Omituinen vaikutus omakotitalolla ihmissuhteisiin!
Vierailija kirjoitti:
Olen henkilökohtainen avustaja ja vakiotyövuorojen lisäksi teen asiakkaiden tarpeiden mukaan myös aika vaihtelevia vuoroja. Kerran sattui niin että kävin kaupassa juuri tällaisen erikseen sovitun työvuoron loputtua ja törmäsin sukulaiseeni. Päätin antaa hänelle kyydin ettei hän joutunut kantamaan ostoskasseja ja hän sai sitten ostettua samalla vähän painavampaakin tavaraa. Viikon päästä puhelimeni soi ja tämä sama sukulainen on siellä vihaisena, että missä olet, pitäisi päästä kaupasta kotiin. Olin toisella puolella kaupunkia, menossa kotiin eri asiakkaalta. Sain sitten vihan niskaani kun taksipalvelu ei toiminut niinkuin hän oli ajatellut, hän ei koskaan edes kysynyt voinko kyyditä useamman kerran.
Uskomattomia loisia.
Opiskeluaikana kaverini suuttui siitä, että vanhempani ostivat minulle tietokoneen ja hän olisi tarvinnut uuden. Hänellä oli kone, itselläni ei ollut.