Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6327)

Vierailija
5921/6327 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin it -alalla ja tein pitkää päivää. Joskus kello 22 tulin kotiin. Pihatalkoiden jälkihehku täydessä vauhdissa.

Eräs naapuri joka oli aina suhtautunut minuun nihkeästi tuli huutaa naama punaisena että on ihme että työttömältä ei riitä aika osallistua pihatalkoisiin.

Vierailija
5922/6327 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kirjastossa harjoittelussa ja hyllyttämässä kun joku pappa tuli siihen öliseen ettei niiden kirjojen tarvitse olla niin järjestyksessä ja ettei työni ole miehelle sopivaa hommaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5923/6327 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani suuttuivat kun saivat tietää että käytän nettipankkia. Olis ilm pitänyt mennä tiskille jonottaan KOSKA MINULLA ON ASIAKKAANA SIIHEN OIKEUS.

Vierailija
5924/6327 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin Kenossa aika kivan summan rahaa ja tuohon aikaan tyhmänä menin ilakoimaan asiasta Facebookissa. Suurin osa onnitteli eikä vaikuttanut mitenkään kateelliselta, mutta yhdeltä ei tullut tykkäystä ja tuli tosi katkera kommentti. Välit kuitenkin säilyivät, mutta hyvin viileinä. 

Toinen oli kun kerroin sosiaalisessa mediassa hyväksyväni maahanmuuton, läheinen ystävä katkaisi tämän takia pysyvästi välit koska oli intohimoinen perussuomalainen. Sattui melkoisesti eikä häntä ole näkynyt enää ollenkaan, aiemmin vieraili hyvin usein. 

Jostain syystä en postaa enää Facebookiin mitään, kumma juttu... 

Vierailija
5925/6327 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin it -alalla ja tein pitkää päivää. Joskus kello 22 tulin kotiin. Pihatalkoiden jälkihehku täydessä vauhdissa.

Eräs naapuri joka oli aina suhtautunut minuun nihkeästi tuli huutaa naama punaisena että on ihme että työttömältä ei riitä aika osallistua pihatalkoisiin.

Jep, hyvä syyhän tuo on joskin osa porukasta välttelee näitä talkoita aina. Tästä syystä muutin pois rivitalosta omakotitaloon. Se oli ihan kamalaa kun joutui aina itse talkoisiin, korjaustöihin yms. mutta sitten näitä vapaamatkustajia oli aina jotka eivät koskaan osallistuneet yhtään mihinkään. Pystyivät sitten kuitenkin nauttimaan hyvin hoidetusta taloyhtiöstä, ei ikinä enää taloyhtiöön.

Vierailija
5926/6327 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri suuttui kun pussattiin poikakaverin kanssa hänen nähden, oli yökylässä ja uhkasi lähtevänsä keskellä yötä kotiinsa.

Vierailija
5927/6327 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain todella halutun opiskelupaikan suuresta hakijamäärästä huolimatta. Vähän tämän jälkeen työkaveri tuli sihisemään, että hän oli myös hakenut koulutukseen. Olin todella hämmentynyt tilanteessa ja tyyppi totesi lakonisesti "Sinä sait sitten sen paikan." Tämän jälkeen lähti pois sanomatta mitään. Ilmeisesti piti itseään minua parempana hakijana eikä sen jälkeen puhuttu enää koskaan. Työpaikalla oli muutenkin aika myrkyllinen ilmapiiri.

Itse koulutuksessa oli tosi lahjakasta ja pitkälle edennyttä porukkaa, käytännössä kaikki valmistuivat suoraan uusiin korkeasti palkattuihin työtehtäviin. Olin vain aliarvioinut itseäni vuosikaudet ja sain vain kilttinä työntekijänä paljon töitä jotka aina hoidin, kaipa kärsin siihen aikaan huijarisyndroomasta. Nykyään olen johtotehtävissä ja saan tosi hyvää palkkaa, edellisestä firmasta harva onnitteli tästä pestistä tai piti outona kun pääsin niihin tehtäviin :).

Vierailija
5928/6327 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin Facebookiin hankkineeni aurinkopaneelit. Vastauskenttä tulvi raivoa kuinka en ikinä saisi niistä rahoja takaisin?

Toinen suosikkiaihe on sähköauto, siitä raivostutaan aina eikä sillä kuulemma pääse kusematta lappiin saakka peräkärryn kanssa. No en ole sinne menossakaan vaan ihan tuohon maksimissaan 50-100 kilometrin päähän normaalisti?

Miksi aikuiset ihmiset ja varsinkin miehet ovat kuin 5-vuotiaita lapsia?

t. M53

Vierailija
5929/6327 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri suuttui kun panin sen muijaa

No, jo on pikkumainen.

Tota pilkunvilaamista on ollut jo pitkään. Koronan aikoihin alkoi.

Vierailija
5930/6327 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en hyväksynyt diagnoosia, kun sukulainen (maallikko) diagnosoi minulle pyytämättä autismin kirjon.

Vierailija
5931/6327 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni suuttui kun halusin ajaa autoa.

Vierailija
5932/6327 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajoin pyörällä pyörätietä ja joku koiraa taluttanut nainen alkoi karjua,että  aikuinen ei saa ajaa jalkakäytävällä!

Joillakin naisoletettavilla on vaikeuksia tajuta, mitä tarkoittaa pyörätie. Tai missä kohtaa kävelijän kuuluu kulkea jaetulla kevyen liikenteen väylällä (=pyörätie ja jalkakäytävä rinnakkain).

https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Suomen_liikennemerkeist%C3%A4&nb…; Merkit 421-425

Moni nainen koiraa taluttaessaan on kuvitellut varanneensa koko yleisen tien/kävelytien käyttöönsä ja närkästyy, kun tiellä kulkeekin toinen koiran ulkoiluttaja.

Vierailija
5933/6327 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, hyvä syyhän tuo on joskin osa porukasta välttelee näitä talkoita aina. Tästä syystä muutin pois rivitalosta omakotitaloon. Se oli ihan kamalaa kun joutui aina itse talkoisiin, korjaustöihin yms. mutta sitten näitä vapaamatkustajia oli aina jotka eivät koskaan osallistuneet yhtään mihinkään. Pystyivät sitten kuitenkin nauttimaan hyvin hoidetusta taloyhtiöstä, ei ikinä enää taloyhtiöön.

Talkoot ei voi olla pakollisia. Eikä niitä ole pakko pitää. Voisin ihan hyvin maksaa.

Vierailija
5934/6327 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin puhtaile lakanoille.

Hirvee mökötys.

Vierailija
5935/6327 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri suuttui kun puhui suoraan hänelle enkä hoitajan kautta. Ei siltikään löytänyt murtunutta hammasta alhaalta takaa vaan paikkasi pienen reiän ylhäältä edestä.

Vierailija
5936/6327 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut mobilepaytä

Vierailija
5937/6327 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toin pahvilaatikoita kotiin työpaikan pahvikeräyksestä. Muutaman laatikon päälle oli kirjoitettu naispuolisen kolleegan nimi. Siitähän se mustasukkaisuusdraama sitten repesi...

Vierailija
5938/6327 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satuin syntymään isosiskoni nimipäivänä. Sisko on jo aikuinen, muttaa jaksaa silti mököttää ja syyllistää minua joka vuosi samasta aiheesta. Olen kuulemma pilannut hänen päivänsä.

Vaikka oikea syyllinen on äitisi: hänhän se sinut maailmaan juuri sinä päivänä päätti pullauttaa.

Vaikka oikea syyllinen tähänkin oli isäsi. Hänellä SE ,oli varmaan ensin mielessä.

Vierailija
5939/6327 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin kaveria palauttamaan takkini, jota puki päälleen.

Vierailija
5940/6327 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tavaroiden random ostajat suuttuneet jo kahdesti, koska en ole suostunut käyttämään toridiiliä heidän mielikseen. Kunnon v*ttuiluviestejä sadellut perään.

En aio ladata sitä ja sillä siisti. Typerä systeemi josta ei pääse eroon kun kerran suostuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme