Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
5401/6330 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä tarvitse sanoakkaan mitään, kun joku vetää herneet nokkaan jostain käyttäytymis seikasta ja siitä syntyy vuosien loputon suo.

Vierailija
5402/6330 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni suuttui kun rypäleissä oli siemeniä, hän halusi siemenettömiä. Rypäleet olivat mieheni ostamat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5403/6330 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin koronarokotteen ja sairastuin, kaveri on nyt entinen, veti välit poikki kun en päässyt hänen juhliin.

Vierailija
5404/6330 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme sopineet että kaverini tulisi käymään, mutta sairastuin ja jouduin perumaan homman. Kaverini tuli kuitenkin piipahtamaan ja toi finrexiniä oloa helpottamaan. Suuttui kun en ollut siivonnut paikkoja kuten normaalisti teen ennenkuin kukaan tulee käymään. Minulla oli siis vaatteita odottamassa viikkausta ja vähän tiskiä keittiössä, sekä jotain tavaroita pois paikoiltaan, 

Vierailija
5405/6330 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otin koronarokotteen ja sairastuin, kaveri on nyt entinen, veti välit poikki kun en päässyt hänen juhliin.

No kaverisi juhlii kun kuolet rokotteen haittoihin. 

Sattuuko se kun on noin tyhmä kuin sinä?

Vierailija
5406/6330 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin suututat itsensä liian vakavasti ottavan asiantuntijan alasta riippumatta: kysy heidän erikoisalastaan neutraaliin sävyyn tai totea siitä jotain. Tyyliin: "Neonatologia on mielenkiintoista/vaikeaa/tärkeää". Tai "Nyt kun syntyvyys on laskussa, miten se vaikuttaa työnkuvaasi?"

Se on eriskummallista miten erityisesti erikoisalojen naiset suuttuvat ja kiihtyvät vaikka yrittää vaan herättää avointa keskustelua. 

Vierailija
5407/6330 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulainen suuttui kun en suostunut lasten- ja koiranvahdiksi hänen viikonloppulomansa ajaksi. Minulla oli ylioppilasjuhlat, joihin hänet oli kutsuttu.

Vierailija
5408/6330 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulainen suuttui hääpäivämäärästäni. Lähetin kutsun hänen perheelleen ja sain tulikiven katkuisen puhelun vastaukseksi. Hän oli suunnitellut jotain kokoontumista samalla viikonlopulle ja raivostui kun varastin hänen päivänsä. Kas kummaa kun kukaan muukaan ei tiennyt mitään hänen suunnitelmistaan ja hääpäiväni oli ollut tiedossa jo 5 kk ennenkuin lähetin varsinaiset kutsut yli 1 kk ennen häitä.

Vierailija
5409/6330 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha koulukaveri suuttui kun hääpäiväni osui samalle päivämäärälle kuin hänen ja miehensä ensimmäinen treffi-päivä. Pilasin päivämäärän kun se ei enää ollut vain heidän tarkeä päivänsä.

Vierailija
5410/6330 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan aivan kaikesta, siis niistäkin asioista jotka hetkeä aikaisemmin olivat hyviä juttuja.

Lopulta en tiennyt uskaltaako edes hengittää kotona ja illat ja viikonloput olivat painajaismaista

raivon odottelua. 

Eron jälkeen puoliso kävi sitten terapiassa ja pyysi anteeksi.

Muistoja ei anteeksipyyntö koskaan hävitä.

Vierailija
5411/6330 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avustin yhtä vanhempaa rouvaa kotonan säännöllisesti. Jouduin sitten perumaan työvuoron kun sairastuin. Olin odottamassa vuoroani lääkärille kun tämä sama rouva tuli siihen omalle vastaanotolleen ja alkoi samantien huutaa ja sättiä mitä siellä teen kun en ole auttamassa häntä, sairaana pysytään kotona! Olin kovassa kuumeessa ja diagnoosina keuhkokuume, mutta en päässyt asiaa koskaan hänelle selventämään, kun hän oli jo pyytänyt työnantajaani lähettämään jatkossa jonkun muun tilalleni. 

Vierailija
5412/6330 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona pari vuotta sitten ja kaamea olotila, kuulin että jotain sukulaisia oli käymässä kaupungissa ja lähetin heille terveisiä äitini kautta ja käskin sanoa että olisi ollut hauska nähdä, mutta olen aika pahasti kipeänä, koronan mainitsin useamman kerran. Iltapäivällä ovikello soi ja nämä sukulaiset ovat oveni takana ja kerron että olen kipeä, ei kannata tulla hakemaan koronaa. Sukulaiset kysyvät voivatko kuitenkin käydä vessassa ja suostuin siihen, vetäydyin samalla niin kauas kuin vain pystyin pikku kaksiossani. No, nämä idiootit tulevat keittiöön ja alkavat vaatia että laitan kahvit ja varmaan sulla on pullat valmiina kun tiesin että ovat tulossa? Tässä vaiheessa meni hermot ja raakuin että mulla on KORONA ettekö jo tajua että en pyytänyt heitä kylään! Lähtivät sitten ja sain illalla puhelun äidiltäni ja vaati että pyydän anteeksi sukulaisilta kun en ollut kunnon emäntä. Ps. kaikki nämä vieraat sairastuivat viikon sisällä jostain kumman syystä ja sekin oli sitten minun syytäni.

Vierailija
5413/6330 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pienen omakotitalon rauhalliselta haja-asutus alueelta. Ystäväni kävi kerran, haukkui minut koska viihdyin talossani ja katkaisi välit kun tajusi että pärjään täällä, enkä halunnut muuttaa takaisin kaupungin keskustaan. 

Vierailija
5414/6330 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä suuttui eilen kun ihmettelin hänen ensi viikoksi varaamaansa ulkomaan matkaa.

Maanantaina valitti kuinka köyhä on ja rahat eivät riitä mihinkään ja nyt on ykskaks varannut itselleen neljän päivän ulkomaan matkan.

Vierailija
5415/6330 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tiskipöydällä tiivis purkki jossa pidän tiskikoneen pesuainetabletteja. Kaveri hermostui kun ne ovat siinä näkösällä ja valitti minulle että ne pitää laittaa kaapin sisään piiloon ettei lapset luule niitä karkeiksi ja yritä syödä. Kysyin 17v tytöltäni ja juuri silloin kotona kääntymässä olevalta 23v pojaltani että voisiko niin käydä ja kaveri lähti ovi paukkuen pois kun he alkoivat nauraa.

Ne ovat pöydällä, koska selkävamman vuoksi en voi kumartua ollenkaan, myös tiskari on normaalia ylempänä kuten myös uuni.

Vierailija
5416/6330 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minäpä kerron...

Olin lapsuuskaverini kanssa tekemisissä aina silloin tällöin aikuisiällä, näimme parin vuoden välein yms. Se oli ihan ok. Kaveri meni naimisiin ns aikuisiällä eron jälkeen. Olimme häissä mieheni kanssa ja pidimme sitten yhteyttä muutaman kuukauden niiden jälkeen. Jostain syystä kaveri vaihtoi puhelinnumeroaan eikä sitä uutta numeroa ilmoittanut minulle. Kun näin hänen äitinsä tiedustelin kuulumisia ja kautta rantain annoin oman numeroni vielä annettavaksi. Kuulemma kaverini piti yhteyttä vain harvoihin ihmisiin enää. En kysellyt sen kummemmin miksi, mutta ihmettelin.

Näin sitten kaverin veljen ehkä n puolen vuoden kuluttua. Hän kertoi kaverin miehen kuolleen useampi kuukausi sitten yhtäkkisesti. Soitin sitten kaverin työpaikalle ja otin osaa suruun , kerroin kuulleeni surullisen uutisen. Kaveri oli tosi vihainen kun soitin vasta nyt. Enhän voinut mitenkään tietää että miehensä oli menehtynyt, sillä kukaan ei ollut sitä minulle aiemmin kertonut...

Vierailija
5417/6330 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona pari vuotta sitten ja kaamea olotila, kuulin että jotain sukulaisia oli käymässä kaupungissa ja lähetin heille terveisiä äitini kautta ja käskin sanoa että olisi ollut hauska nähdä, mutta olen aika pahasti kipeänä, koronan mainitsin useamman kerran. Iltapäivällä ovikello soi ja nämä sukulaiset ovat oveni takana ja kerron että olen kipeä, ei kannata tulla hakemaan koronaa. Sukulaiset kysyvät voivatko kuitenkin käydä vessassa ja suostuin siihen, vetäydyin samalla niin kauas kuin vain pystyin pikku kaksiossani. No, nämä idiootit tulevat keittiöön ja alkavat vaatia että laitan kahvit ja varmaan sulla on pullat valmiina kun tiesin että ovat tulossa? Tässä vaiheessa meni hermot ja raakuin että mulla on KORONA ettekö jo tajua että en pyytänyt heitä kylään! Lähtivät sitten ja sain illalla puhelun äidiltäni ja vaati että pyydän anteeksi sukulaisilta kun en ollut kunnon emäntä. Ps. kaikki nämä vieraat sairastuivat viikon sisällä jostai

Nuo vieraat ovat joko aivottomia tai sitten tahallan tekivät noin, noin tyhmiä ihmisiä on oikeasti olemassa.

Vierailija
5418/6330 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulainen suuttui hääpäivämäärästäni. Lähetin kutsun hänen perheelleen ja sain tulikiven katkuisen puhelun vastaukseksi. Hän oli suunnitellut jotain kokoontumista samalla viikonlopulle ja raivostui kun varastin hänen päivänsä. Kas kummaa kun kukaan muukaan ei tiennyt mitään hänen suunnitelmistaan ja hääpäiväni oli ollut tiedossa jo 5 kk ennenkuin lähetin varsinaiset kutsut yli 1 kk ennen häitä.

"jotain kokoontumista"?? Kuten lapsen rippijuhlat joiden pvm on aika kiinteä? Tai yo-juhlat, syntymäpäivät ym. Näissä se päivämäärä on mikä on, häät voi melkein mille pvm tahansa laittaa. Aika kelju teko sulta, Etenkin jos suvun on pakko valita kumman juhliin osallistuu, ja jos häät, tai eri puolilla suomea,ei voi mennä molempiin samana päivänä.

Tää temppu on kyllä yksi törkeimmistä, olen nähnyt vastaavaa. Hänen juhlat meni nyt päin----. Miettikääs omalle kohdallene, te alapeukuttajat. Järkkäät vaikka 5-kympisiäsi, oot jo varannu paikan, esiintyjän, tilanne ruuat, lähettäny kutsut, ja sit tulee tieto että isommat sukujuhlat toisaalla...

Ootpa aika hävytön, ja vielä kehtaat valittaa että itse olet uhri.

Vierailija
5419/6330 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole suuttumusta, vaan ärsyyntymistä.

Jokin aika sitten tapasin taas iäkkäämmän tuttavani joka on ollut aina kova puhumaan ja puhuu aina estoitta toisten päälle. 

Tällä tapaamisella oltiin jo oltu yhdessä n 1,5 h, käyty syömässäkin ja hän puhui pääsääntöisesti kokoajan ja pääsääntöisesti omista tai itselle tärkeistä ajatuksista /tapahtumista. Eräässäkin tilanteessa jossa minun piti keskittyä siihen mitä siinä paikassa oltiin tultu tekemään, hän puhuu ja puhuu seikkaperäisesti omista vatsavaivoistaan (tilanteeseen nähden täysin väärä paikka ja aika, eikä ylipäätään tarvitse niin seikkaperäisesti kuvata mitä on mistäkin päästä ulos tullut, ketään ei kiinnosta ja eteenkin kun tilassa oli muita ihmisiä, hemmetin noloa). 

Jossain kohtaa myöhemmin hän kysäisi minulta xx asiaa ja vastaamisen kesti koska halusin perustella asiaa, hän keskeyttää kokoajan ja ryntää ikäänkuin arvaamaan lopputuloksen jotta pääsee taas itse ääneen. Kiukustuin vähän ja korotin jo hiukan ääntäni ja jatkoin juttuani, toistin muutaman lauseen koska hän vaan puhui päälle. Sitten sanoin, että anteeks, mut saanko vastata loppuun asti, kun itse kysyit? Hän suutahti, käänsi päänsä pois eikä hetkeen sanonut mitään. 

Hän siis suuttui siitä että yritin sanoa asian loppuun ja hänen kokoajan keskeyttäessään pyysin suunvuoroa. Näinhän se aina menee, itse ensin omituisesti tai hassustikin käyttäytyvät eivät ymmärrä omaa osuuttaan sasiian ollenkaan ja suuttuvat asiasta mitä itse tekevät kokoajan.

Vierailija
5420/6330 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"jotain kokoontumista"?? Kuten lapsen rippijuhlat joiden pvm on aika kiinteä? Tai yo-juhlat, syntymäpäivät ym. Näissä se päivämäärä on mikä on, häät voi melkein mille pvm tahansa laittaa. Aika kelju teko sulta, Etenkin jos suvun on pakko valita kumman juhliin osallistuu, ja jos häät, tai eri puolilla suomea,ei voi mennä molempiin samana päivänä.

Tää temppu on kyllä yksi törkeimmistä, olen nähnyt vastaavaa. Hänen juhlat meni nyt päin----. Miettikääs oma

Kysseessä oli kavereiden kokoontuminen ryyppäämään mökille. Hääpäivä oli ollut yleisessä tiedossa kuukausia juuri sen vuoksi ettei tulisi päällekkäisyyksiä. Et näköjään osaa ajatella että joku osaa ottaa nämäkin asiat huomioon. Ja kuka kutsuu esim. yo- tai rippujuhlia vain kokoontumiseksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi