Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
5381/6330 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vuoden nuorempi  veli. Perhe hajosi ja elimme kaikki eri paikkakunnilla. Isäni tiesi olinpaikkani, veljestäni ei tiennyt mitään. 

Isämme (alkoholisti) kuoli -96. Kaksi isän veljeä, ovat tiuskineet minulle, että isä puhui eläessään  paljon minusta, mutta veljestäni ei koskaan...   "Miksi se aina puhui sinusta, muttei pojastaan."

Olen totta vieköön väärä kohde kiukuttelulle. 

Vierailija
5382/6330 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen naapuri suuttui hirveästi kun kuuli, että olen muuttamassa pois ja hänen naapurikseen muuttaa sitten joku toinen ihminen, josta ei voi tietää, minkälainen ihminen hän tulee olemaan. On sitten kuuleman mukaan minun vikani, jos se uusi naapuri esimerkiksi pitää meteliä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5383/6330 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli jossain yläasteen ilmaisutaiteen kurssilla joku teatterivierailu, ja kun opettaja oli ilmoittanut, että se on tiettynä päivänä illasta, kerroin, että mulla on päällekkäisyys tuolloin (maksullinen harrastus) ja opettaja suuttui, että aina minulle pitää olla erityiskohtelua, ilmeisesti viitaten siihen, että lukihäiriön vuoksi sain kokeissa lisäaikaa.

Vierailija
5384/6330 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin vanhalta kaverilta neuvoa jossain yksinkertaisessa tietokonejutussa. Neuvot olivat tyyliin "lataa se ja kokeile sitten". Auttoi ja tästä ilmoitin, mutta olisi heti pitänyt sanoa, että "kiitos". Suuttui. Ei malttanut odottaa.

Toinen kerta oli se, että sanoin jossakin vastaavassa tilanteessa samalle tyypille, että "haista v***u" - huumorilla tietysti - ja minut tuntien hän kyllä ymmärsi, mutta oli känkkäränkkänä ja vaati anteeksipyyntöä. Ei tullut. Minun kanssa pitää olla normaalin ihmisen huumorintajua. Muuten voi painua hiiteen.

Vierailija
5385/6330 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä suuttui kun jätin hänen viestinsä luetuksi, itsellään hänellä on tapana tehdä samaa, joskus ei vastaa edes tuntien päästä vaan alkaa vaan puhumaan jostakin omasta asiastaan joten päätin kokeilla että mitäs jos minä jätän viestin luetuksi ja vastaan muutaman tunnin päästä.

(Molemmilla meillä ihan törkeän paljon vapaa-aikaa joten jos joku miettii että ei ehkä ehdi vastaamaan niin nope, ehtii kyllä).

Vierailija
5386/6330 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies suuttui kun kysyin haluaako syntymäpäivänään mennä ulos syömään tai ostetaanko kakku kotiin. Ei kuulemma halunnut juhlia mitenkään ja alkoi huutamaan ja tiuskimaan. Joo enää en ehdota mitään syntymäpäivänään.

Ei semmoista kysytä eikä ehdoteta. Se järjestetään itse, iloisena yllätyksenä, ja tarjotaan se ruoka ravintolassa itse maksaen, tai ostetaan se kakku ja katetaan pöytä nätisti ja juhlavasti.

Olisit edes kysynyt "vai" eikä "tai".

Ja sitten toisella onkin samanaikaisesti pakollinen meno, siinä meni yllätykset. Eikö sen syntymäpäiväsankari itse pitäisi järjestää juhlat ja tarjota?

Jatkan tuohon "ei semmoista..." Pitäisihän sen, jos itse haluaa. Mutta silti en menisi kinuamaan päästä ulos syömään tai kakkua syömään. Eli ostaisin tai järjestäisin itse, yllätys tai ei.

Vierailija
5387/6330 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin tyttöystävän kanssa baariin. Taksin tultua, hän syöksyi etupenkille.

Minä 192cm/110kiloa ahtauduin taksin pienelle takapenkille.

Siinähän se matka meni ja sain vielä maksaa matkan.

Missä päin noin pieniä takseja on? Ja yleensä myös kysytään kuskilta saako eteen istua, monet haluavat nähdä kunnolla oikealle.

Vierailija
5388/6330 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasin mieheni kampaa ystävälleni ja pesin kamman sen jälkeen kun ystävä oli sitä käyttänyt ennen kuin palautin sen miehelleni. Ystävä suuttui siitä että pesin kamman. Kuulemma ajattelin, että hänellä on täitä tai jotain.

Vierailija
5389/6330 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä onko tässä suuttumisesta kyse, rhkäpä pettymys.

Erosimme viime kesällä 30 vuoden jälkeen. Oltiin yhdessä nuoresta.  Syynä mieheni pettäminen ja myös ihastuminen toiseen naiseen. Petti siis fyysisesti eri naisten kanssa ja lähetti rakkausviestejä yhdelle.

Sukulaisille ja lapsillemme sanoin että olemme kasvaneet erilleen.

Siskoni tietää totuuden ja ystävättäreni.

Äitini miehensä kanssa ovat kyllä vieläkin pettyneenä ja närkästyneenä kyselemässä eron syytä.

Äitini itse on kolmannessa suhteessaan.

Vierailija
5390/6330 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan valokuvausta. Kerran sanoin kuvattaville (pariskunta ja lapsi) sovitussa kuvaustilanteessa omasta mielestä small talkina, että näytättepä rumilta. En antanut ohjeita, enkä "vuodattanut" kehuja enempää, totesin vain. Suuttuivat että oksat pois. Sitä paitsi rumuus, on luonnollista, vaikka yhä oli hyvä valo jne. Hermot meni siinä ärhentelyssä. En tänäkään päivänä tajua, mistä se reagointi. 

Vierailija
5391/6330 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalstalla joku suuttui, kun kommenttini olivat kuulemma liian lyhyitä.

Mulle on suututtu, kun kommenttini on liian pitkiä.

Vierailija
5392/6330 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin vanhalta kaverilta neuvoa jossain yksinkertaisessa tietokonejutussa. Neuvot olivat tyyliin "lataa se ja kokeile sitten". Auttoi ja tästä ilmoitin, mutta olisi heti pitänyt sanoa, että "kiitos". Suuttui. Ei malttanut odottaa.

Toinen kerta oli se, että sanoin jossakin vastaavassa tilanteessa samalle tyypille, että "haista v***u" - huumorilla tietysti - ja minut tuntien hän kyllä ymmärsi, mutta oli känkkäränkkänä ja vaati anteeksipyyntöä. Ei tullut. Minun kanssa pitää olla normaalin ihmisen huumorintajua. Muuten voi painua hiiteen.

Kuka käyttää huumorina sitä että haistattelee toiselle? Ihme meininkiä. Ymmärrän miksi ystäväsi suuttui.

Vierailija
5393/6330 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija veti kauheet kilarit kun oli nähnyt unta että petin sitä yhden tutun kanssa. Mökötti iltaan asti ennenku rauhottui, vaikka tajusikin asian.

Vierailija
5394/6330 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli lauantaina nimpparit ja ostin kaksi mutakakkua vieraille. Toinen kakku meni,toisesta jäi hieman. Maanantaina tulikin  yllättäen yksi kaveri vielä ja tarjosin sen avatun mutakakun puolikkaan jääkaapista (ne säilytetään ennen sulattamista pakastimessa mutta ei saa pakastaa uudestaan) hänelle kahvin kanssa. 

Laittoi sitten myöhemmin viestiä että hänellä on ripuli ja maha kipeä,syytti tarjottavia. Sai kohtauksen kun kuuli ettå oli saanut "vanhaa" mutakakkua.

Nyt on pakko kysyä että oliko niitä vieraita ihan muutenvain vai oliko heidät kutsuttu asioikseen nimipäiviä juhlimaan? En nimittäin ole koskaan kuullut että kukaan oikeasti juhlisi nimipäiviä 😅

No mikä ettei? Mainio tapa olla sosiaalinen. Minunkin äitini vietti vuosia Sirpan-päiviä ja kutsui ystävät kylään. 

Vierailija
5395/6330 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini suuttui silmittömästi, kun edellisenä iltana olin jättänyt työpaikalla pöydälle tuotteen ja lapun, jossa ilmoitin löytäneeni myyntiin kelpaamattoman tuotteen. Syy käsittämättömään raivariin oli se, että tuotteen vieressä lapussa luki hänen nimensä! Toisen kerran sama henkilö suuttui koska käytin väärää sanaa lauseessa. Se kuulemma toi hänelle mieleen hänen koulukiusaamisensa. Ja sehän olis mun pitänyt tietää etukäteen ilmeisesti. Kolmas kerta oli kun lähetin hänelle viestin paikasta, joka on hänelle varsin tuttu ja ilmeisen rakas. Mitään kohteliasta vastausta ei tullut eikä edes pienestä vihjauksesta töissä sanonut sanakaan. Tullaan kyllä toimeen hyvinkin töissä mutta on henkilönä jotenkin itsekäskin ja mustavalkoinen ja... niin... myös arvaamaton. Koen tuollaisen käytöksen tosi omituisena ja täytyy sanoa, että silloin jopa mietin hänen mielenterveytensä tilaa. 

Vierailija
5396/6330 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverini suuttui silmittömästi, kun edellisenä iltana olin jättänyt työpaikalla pöydälle tuotteen ja lapun, jossa ilmoitin löytäneeni myyntiin kelpaamattoman tuotteen. Syy käsittämättömään raivariin oli se, että tuotteen vieressä lapussa luki hänen nimensä! Toisen kerran sama henkilö suuttui koska käytin väärää sanaa lauseessa. Se kuulemma toi hänelle mieleen hänen koulukiusaamisensa. Ja sehän olis mun pitänyt tietää etukäteen ilmeisesti. Kolmas kerta oli kun lähetin hänelle viestin paikasta, joka on hänelle varsin tuttu ja ilmeisen rakas. Mitään kohteliasta vastausta ei tullut eikä edes pienestä vihjauksesta töissä sanonut sanakaan. Tullaan kyllä toimeen hyvinkin töissä mutta on henkilönä jotenkin itsekäskin ja mustavalkoinen ja... niin... myös arvaamaton. Koen tuollaisen käytöksen tosi omituisena ja täytyy sanoa, että silloin jopa mietin hänen mielenterveytensä tilaa. 

Tässä, oikeasti. näkyy narsismin merkit.

Vierailija
5397/6330 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni suuttui kun en päästänyt häntä asumaan kotiimme kun menimme kuukaudeksi sukuloimaan miehen perheen luo jenkkeihin. Asumme omakotitalossa ja meillä on luotettu naapuri, joka ajoi nurmikon ja hoiti postimme. Meillä on myös valvontakamerat ja sopimus vartiointifirman kanssa. 

Siskoni on varastanut monelta sukulaiselta kaikkea helposti myytävää kuten koruja ja elektroniikka ja tietysti rahaa, hänellä on huumeongelma. Valitettavasti äitini meni kertomaan hänelle reissustamme ja siskoni murtautui meille, vartiointi firma sai hänet kiinni paikan päältä ja siskoni pidätettiin. Nyt suku on suuttunut meille koska siskoni joutuu oikeuteen, kun selvisi hänen sekaantumisensa useampaan murtoon ja ryöstöön sekä huumekauppaan.

Vierailija
5398/6330 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
5399/6330 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seinä naapuri rva lähti sukuloimaan ja avopuolison laps pisti pileet Ekaks ne oli pilettänyt toisessa paikassa ajettu pihalle tuli meidän rappuun .PYÖRÄT LEVÄLLÄÄN OVEN EESSÄ ,se meteli ja portaikossa ,oksenneltiin klo 3 yöllä ,mulla aamu vuoro.Joku kerkes häätää ulos ne.Luulin tytön jäänneen kotia ,laitoin kirjeen lähdin töihin sairaalaan n 3t nukuttuna tää ei jää tähä,Pariskunta tuli kotiin oli kysellyt häiriöstä oksennukesta ,jne .yläkerran huonokuuloiselta ,.jne Tulin kotiin töistä sain kuulla kunnian nainen hän soitti kotia oli niin hiljaista ja kaikki hyvin.Nauratti ,järjestin pyörät seinän sivulle aamulla , .Naapuri sai tukanleikkuun  ilmaiseksi kun oli kampaaja rva Sitten isännöitsijä ilmoitti mun koira haisee siinä on syöpä ,ilmoitettu Jouduin hommmata lääkärin todistuksen tultiin sateessa kotiin pitkä märkä turkki yläkerran muori vastaan tuli-ja syöpä .Nainen läht

Tästä tuli mieleen tämä:

Vierailija
5400/6330 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi