Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6330)
Vierailija kirjoitti:
Sain huudot kun tilasin uuden verokortin kun pääsin 0-tunti sopparilta vakituiseen paikkaan 30h/viikko, Jostakin syystä se että jouduin nostamaan veroprosenttia oli ylipääsemättömän kauheaa.
Olipas kiukkuinen verovirkailija 😲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukulaiseni oli minun luonani yökylässä, koska hänellä oli joku harrastustapahtuma paikkakunnallani. Hän suuttui siitä, että annan kissani istua tuolilla keittiössä ja katsoa kun teen ruokaa. En anna kissalle mitään, eikä kissa koske mihinkään ruokiin. Se vain istuu ja möllöttää kiinnostuneena.
Ilmeisesti kissani on pilalle passattu, eikä sukulaiseni sallisi ikinä moista hänen talossaan. :D
Miun Miu Miu kisuli saa pötköttää pöydälläkin 😻😄
Kissa on kotonaan ja sukulainen on vierailulla.
Mulle on suututtu kun olen kertonut etten ole löytänyt miestä jolle kelpaisin. Kuulemma olen vain liian nirso. Nuorena toivoin että mies olisi korkeintaan 20 vuotta vanhempi. Nyt keski-ikäisenä toivon ettei mies haisisi vanhalle viinalle tai virtsalle, mutta se on toive, ei kriteeri.
Tuttu suuttui kun luin lehdestä että äitinsä on kuollut ja kerroin yhteiselle ent naapurille huomasiko lehdessä on kuolinilmoitus. Olisi kuulemma häneltä(tutulta) pitänyt kysyä asia saako kertoa. Kyllä minusta lehdessä olevista asioista voi kertoa kysymättä keneltäkään.
Sisko suuttui milloin mistäkin, ja vittuili. Lopulta pistin välit poikki. En enää kuuntele vittuilua. Helpotus on suuri.
Kaverini lähti lomalle ulkomaille ja vuokrasi asuntonsa kuukaudeksi jollekin asuntoa tarvitsevalle.
Vuosi (!) myöhemmin tuli soitto tädiltä joka oli (vuoden viivellä) kuullut asiasta.
Täti oli hyvin suivaantunut ja vihainen.
Ei kuulemma ole "tapana" vuokrailla asuntoja. Jollain tapaa paheksuttavaa...btw täti oli asunut vuokralla koko elämänsä.
Vauvapalstalla joku suuttui, kun kommenttini olivat kuulemma liian lyhyitä.
Vaihdoin työpaikkaa ja tuttava tuntui menevän ihan tolaltaan. Hänen mielestään vaan hänellä vissiin on joku ihme oikeus parempaan palkkaan tms 🙄😣😅. Jotkut ihmiset on vaan OUTOJA ja hyvin kateellisia. Surullista.
Ystävä suuttui kerran kun olin lupautunut lapsenvahdiksi että hän ja miehensä pääsevät kylpylään päiväksi ja yöksi, satuin kuitenkin sairastumaan pahasti ja oli pakko perua se lapsenvahtikeikka. Olen kuulemma itsekäs ihminen ja lastenvihaaja.
Kaveri oli päättänyt että ottaa meidän harraste auton hää-autokseen, unohti yhden asian eli kertoa meille siitä, meitä ei oltu kutsuttu häihin, ollaan samassa kaveripiirissä, mutta ei kovin läheisiä. Häät lauantaina, sulhanen soittaa meille perjantai aamuna ja kysyy milloin tuomme auton, että se saadaan koristeltua. Mies katsoo minua ja kysyy olenko oikeasti luvannut auton lainaan ja minä olen yhtä ihmeissäni asiasta. Kuulemme kun morsian alkaa huutaa taustalla että se pitää tuoda nyt, muuten tulee kiire!!! Olemme molemmat aika sanattomina ja sitten mies kertoo että auto on korjaamolla, ripustus palasina ja odottanut vara-osaa jo kaksi viikkoa. Sulhanen kysyy, että miksi se on sitten luvattu hääautoksi? No kun ei ole edes kysytty, niin ei ole luvattu ehtii mies sanoa ennenkuin tulee luuri korvaan. Pilasimme kuulemma kaiken, meidät haukuttiin häävieraille ja suvuille: Yhteiset kaverimme jotka olivat häissä ja tiesivät tilanteen ja sen ettemme lainaa autoamme kenellekään olivat yrittäneet kertoa totuuden, mutta morsian oli jopa heittänyt kaksi kaveriamme ulos häistä sen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli liian pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni oli syntymäpäivät marraskuussa ja kutsuimme muutaman henkilön kakkukahveille. Leivoin käpykakun miehen toiveesta, on hänen lempikakkunsa, ja eräs ystävämme suuttui meille koska se kakku oli pyöreä muodoltaan eikä sellainen kuin useat kaupoista valmiiksi saatavat käpykakut.
Sun ois pitänyt nimetä kakku uudelleen. Maailmassa on käpyjä tekeviä havupuita joiden kävyt on pyöreitä.
Menin yläasteelle. Ekana päivä hain koulupaikkakunnan kirjastosta itselleni kirjastokortin. meilläpäin ei ollu kirjastoa.
Vanhemmat suuttui koska "Ei ole tarvittu sosiaalihuoltoa ennenkään".
Naapuri suuttui kun kysyin jouluaattona taloyhtiön tupakkipaikalla että onkos sillä kinkku jo uunissa. Ei puhunut moneen kuukauteen.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri suuttui kun kysyin jouluaattona taloyhtiön tupakkipaikalla että onkos sillä kinkku jo uunissa. Ei puhunut moneen kuukauteen.
Meillä kans naapurin rouva veti kilarit, kun kysyin, että jokos se isäntä sai laittaa pullat uuniin....
Vierailija kirjoitti:
Mies suuttui kun kysyin haluaako syntymäpäivänään mennä ulos syömään tai ostetaanko kakku kotiin. Ei kuulemma halunnut juhlia mitenkään ja alkoi huutamaan ja tiuskimaan. Joo enää en ehdota mitään syntymäpäivänään.
Ei semmoista kysytä eikä ehdoteta. Se järjestetään itse, iloisena yllätyksenä, ja tarjotaan se ruoka ravintolassa itse maksaen, tai ostetaan se kakku ja katetaan pöytä nätisti ja juhlavasti.
Olisit edes kysynyt "vai" eikä "tai".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies suuttui kun kysyin haluaako syntymäpäivänään mennä ulos syömään tai ostetaanko kakku kotiin. Ei kuulemma halunnut juhlia mitenkään ja alkoi huutamaan ja tiuskimaan. Joo enää en ehdota mitään syntymäpäivänään.
Ei semmoista kysytä eikä ehdoteta. Se järjestetään itse, iloisena yllätyksenä, ja tarjotaan se ruoka ravintolassa itse maksaen, tai ostetaan se kakku ja katetaan pöytä nätisti ja juhlavasti.
Olisit edes kysynyt "vai" eikä "tai".
Ja sitten toisella onkin samanaikaisesti pakollinen meno, siinä meni yllätykset. Eikö sen syntymäpäiväsankari itse pitäisi järjestää juhlat ja tarjota?
Työkohteessa kun kysyin tarvitseeko tilata paperia,sitä huutoa ja räpätyksen määrää!! "Siis etkö sä tajua että meill on!!" Olin siinä et mitään wettua, anteeks kun kysyin....
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstalla on liikkuu paljon mt ongelmaisia.
Miun Miu Miu kisuli saa pötköttää pöydälläkin 😻😄