Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6330)
Exäni suuttui siitä kun pääsin erääseen koulutukseen, johon hän olisi nuorena halunnut. Mökötti viikon. En sitten hänen mielikseen mennyt kyseiseen opiskelupaikkaan. Vuosia myöhemmin ajauduin alalle, jonka huomasin olevan kutsumukseni, ja tuli valituksia siitä kun tienaan liian vähän ja "hyysään pummeja". Onneksi on exä...
Oudointa on puolison suuttumiset silloin kun esim sanon hänelle että mulla on kurja olo. Ihan vaik että mulla on flunssa tai joku muu kurjuus. Hän hiiltyi ja on aivan vittuuntunut ja alkaa tiuskia ja luetella mikä kaikki nyt on pielessä ja säkin vaan valitat ja minä teen kaiken yksin ja maksan ja raadan ja on se nyt saatana
ok. Olisin vain kaivannut yhtä halausta.
Kerroin eräälle henkilölle, että olin nähnyt unta jossa hän oli mukana osana unta. Hän suuttui siitä, että olin kehdannut nähdä hänestä unta. Unessa ei ollut edes tapahtunut mitään sopimatonta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä viimepäivinä eräät valittelivat pakkasta ja kysyivät mikä keli meillä on täällä ulkomailla. Siitä suututtiin, kun täällä oli paljon lämpimämpää. Ei voi kuin päätä puistella.
Tämä on tuttua! Olen asunut ulkomailla jo kauan ja joitakin vuosia sitten yhdelle kaverilleni selvisi ettei täällä meillä ole juuri koskaan lunta tai pakkasta.
Miehelläni oli syntymäpäivät marraskuussa ja kutsuimme muutaman henkilön kakkukahveille. Leivoin käpykakun miehen toiveesta, on hänen lempikakkunsa, ja eräs ystävämme suuttui meille koska se kakku oli pyöreä muodoltaan eikä sellainen kuin useat kaupoista valmiiksi saatavat käpykakut.
Toimistopäällikkö suuttui minulle, kun firmaan tuli uusi talousjohtaja, jonka olen tuntenut jo vuosia. Kun joskus keskustelin talousjohtajan kanssa, ja toimistopäällikkö näki sen, niin jouduin hänen puhutteluunsa. Minä en olisi saanut hänen mielestään edes keskustella talousjohtajan kanssa.
Olin tekemässä ruokaa ja liha oli paistumassa uunissa. Kuulin kun pyykikone piippasi ja lähdin laittamaan pyykkejä kuivumaan kodinhoitohuoneeseen. Kylässä ollut sukulainen piti kunnon saarnan siitä ettei kodinkoneita saa jättää yksinään päälle, voi syttyä tulipalo kun uuni on päällä ja menen muualle..
Vierailija kirjoitti:
Oudointa on puolison suuttumiset silloin kun esim sanon hänelle että mulla on kurja olo. Ihan vaik että mulla on flunssa tai joku muu kurjuus. Hän hiiltyi ja on aivan vittuuntunut ja alkaa tiuskia ja luetella mikä kaikki nyt on pielessä ja säkin vaan valitat ja minä teen kaiken yksin ja maksan ja raadan ja on se nyt saatana
ok. Olisin vain kaivannut yhtä halausta.
Meillä exä suuttui samasta syystä ja rähisi, miten kamala asia poissaolot ovat työnjohdon kannalta ja ihmetteli, miten pikku köhä muka voi vaikeuttaa työntekoa ja miksi popsin turhaan lääkkeitä (raju influenssa, kesto 3vk, keuhkoputken, poskionteloiden ja kurkunpään tulehdus, antibioottikuurit, 38 kuumetta ja ääni lähti viikoksi). Tein luonnollisesti työtä, jossa oli paljon liikkumista ja asiakastyötä. Tietysti 100 ihmisen saama tartunta ja mahdollinen sydänlihaksen tulehdus jne. Olisivat varmaan olleet pienempi paha 😁😁
sanoin löytäneeni asunnon, ja että pääsen vihdoinkin muuttamaan. (ent.) ystävä tiesi suunnitelmastani, mutta kun se toteutui, alkoi tosi shitstormi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupan kassalla työskennellessäni meitä työntekijöitä opastettiin / pakotettiin että aina pitää sanoa "hyvää päivänjatkoa" tai jos asiakas osti veikkauksen tuotteita piti sanoa "arpaonnea" tai "onnea" no yksi asiakas joka ennen tykkäsi siitä että toivotti hyvää päivänjatkoa, seuraavalla kerralla suuttui helvetisti ja siinä kassalla alkoi räyhätä nin että sylki lensi suusta "VIIME KERRALLA KUN TOIVOTIT HYVÄÄ PÄIVÄNJATKOA NIIN PÄIVÄNI OLI SITTEN NIIN HUONO. ÄLÄ AKKA ENÄÄN IKINÄ SANO NOIN" koko kauppa raikui.
No turha niistä toivotuksista on kilareita vetää, mutta oikeasti pidän tyhmänä nuo tuollaiset "hyvää päivänjatkoa" yms tyhjänpäiväiset heitot kaupan kassalla.
Kyllä nuo hyvänpäiväntoivotukset tulee siltä kauppaketjulta. En minäkään sellasista erityisesti pidä, mutta ymmärrän, että palkanmaksajan säännöillä mennään. Itse kiitän ja toivotan samaa.
Lähdin tyttöystävän kanssa baariin. Taksin tultua, hän syöksyi etupenkille.
Minä 192cm/110kiloa ahtauduin taksin pienelle takapenkille.
Siinähän se matka meni ja sain vielä maksaa matkan.
Vierailija kirjoitti:
Olin tekemässä ruokaa ja liha oli paistumassa uunissa. Kuulin kun pyykikone piippasi ja lähdin laittamaan pyykkejä kuivumaan kodinhoitohuoneeseen. Kylässä ollut sukulainen piti kunnon saarnan siitä ettei kodinkoneita saa jättää yksinään päälle, voi syttyä tulipalo kun uuni on päällä ja menen muualle..
Työskentelen 98% työajasta kotona ja sukulainen jaksaa valittaa minulle siitä että tietokoneeni on aina päällä kun hän käy kylässä. Sanoo että se pitäisi sammuttaa esim. siksi aikaa kun haen kahvia. Yrittää päästä talonvahdiksi kun olemme lomalla, mutta en enää suostu koska hän vetää kaikki virtajohdot pistokkeista.
Sain huudot kun tilasin uuden verokortin kun pääsin 0-tunti sopparilta vakituiseen paikkaan 30h/viikko, Jostakin syystä se että jouduin nostamaan veroprosenttia oli ylipääsemättömän kauheaa.
Toisella paikkakunnalla asuva kaverini piti juhlat kun oli saanut kesämökkinsä laajennuksen valmiiksi, ei kutsunut minua, ei kertonut juhlista ennakkoon missään facessa tms. Ja suuttui kun en tullut juhliin, joista minulla ei ollut hajuakaan.
Vierailija kirjoitti:
sanoin löytäneeni asunnon, ja että pääsen vihdoinkin muuttamaan. (ent.) ystävä tiesi suunnitelmastani, mutta kun se toteutui, alkoi tosi shitstormi.
Miksi ihmeessä suuttui? Joutui muuttoavuksi?
Vierailija kirjoitti:
Mun miehen sisko suuttui mulle, kun mun synnytys meni liian hyvin. Saatiin terve pieni vauva, synnytin ilman kipulääkkeitä ja ilman miestä, koska ei ehtinyt paikalle. Ei tullut mitään jälkiseuraamuksia ja voin hyvin heti synnytyksen jälkeen. Se oli kuulemma ensisynnyttäjän hyvää tuuria että kaikki meni hyvin. "Odotapas vaan kun teette toisen, sit ei varmaan olekaan niin helppoa." Joo, ei tullut kummia hänestä meidän lapselle. Ja valitettavasti toinenkin lapsi syntyi ihan yhtä hyvin. Voi sitä närkästyksen määrää.
Kauheita 'ystäviä' tuollaiset. Halutaan,että toinen kärsisi pää kainalossa,eikä osata olla iloisia toisten hyvin menneistä asioista. Ei ne oo ystäviäkään.
Mies suuttui kun kysyin haluaako syntymäpäivänään mennä ulos syömään tai ostetaanko kakku kotiin. Ei kuulemma halunnut juhlia mitenkään ja alkoi huutamaan ja tiuskimaan. Joo enää en ehdota mitään syntymäpäivänään.
Kaverilla oli tuparit ja olin sanonut tulevani. Tuparipäivänä sain kuitenkin niin kovan migreenin, että oksensin vaan vessassa. Tästähän suututtiin kovin ja välit viileni siihen eikä mitään kutsuja enää tullut.
Ja jälkimmäiseen tarkennuksena, että en ollut mitenkään töykeä, vaan ihan kerroin asioita tyyliin "sitten tapahtui tätä ja tuota ja sitten ne meni sinne".