Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
5161/6330 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuimme exän kanssa vuokralla hänen sukulaistensa  talossa. Pian muuton jälkeen mies suuttui kun ostin liikaa ruokaa,vähemmälläkin kyllä pärjäisi. Kun muistutin ettei kauppa ole nurkan takana nauroi pilkallisesti. Ei sitten ottanut minua kauppaan mukaan ja toi tyyliin pussin makaronia,pussin hermemaissipaprikaa,paketin jauhelihaa paketin kahvia ja  purkin maitoa. No meni pari päivää ja  meille molemmille nousi kuume. Vessanpaperi loppui,suodatinpussit loppui,jääkaapissa oli pelkkä margariinirasia. Kumpikaan ei jaksanut lähteä kauppaan,ex koetti tilata pitsaa mutta eivät tietenkään lähteneet tuomaan.

Ex suuttui sitten MINULLE koska naisten pitää huolehtia. Kun muistutin, miten oli kiukutellut ostosten loppusummasta niin vastaus oli ulos tupakalle painelu niin että ovet paukkui. Ja sitten hirveä huuto, kun tupakat olivat lopussa! Lapsellinen kitupiikki,en ymmärrä mitä hänessä näin. Etsin nopeasti oman asunnon kaupungista ja ex jäi keskelle korpea ihmettelemään tyhjää jääkaappia.

Vierailija
5162/6330 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän olen kirjoittanut joskus samantapaiseen ketjuun

Kovaäänisimmän julkisen haukkumisen olen kokenut varhain lauantai-aamulla varsin aikaisin, hyvin hiljaisen liikenteen aikana Hakaniemen torin jalankulkijoiden liikennevaloissa.

Ehkä parivuotias tyttäreni oli sylissä ja vaimo oli mennyt edeltä muistaakseni kauppahallilla käymään. Liikennettä ei ollut juuri lankaan, mutta pysähdyin jalankulkijan punaisiin liikennevaloihin siinä kauppahallin päässä yhdessä vanhemman ukon kanssa. Kun hiljaista oli, eikä tulevia autoja koko torin matkalla, joku nuori juippi käveli päin punaisia.  Ukko siitä alkoi morkkaamaan juippia kovasanaisesti.Erehdyin siinä sanomaan, että aika hiljaista on ja että monessa maassa saa kävellä päin punaisia jos liikenne sen sallii, ei se nyt niin vakavaa ole.

PAHA VIRHE!!

Äijä alkoi raivoamaan minulle niin että Hakaniemen tori raikui!!!

Siinä sain elämäni kovaäänisimmät julkiset ripitykset ja haukkumiset D!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5163/6330 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovaäänisimmän julkisen haukkumisen olen kokenut varhain lauantai-aamulla varsin aikaisin, hyvin hiljaisen liikenteen aikana Hakaniemen torin jalankulkijoiden liikennevaloissa.

Ehkä parivuotias tyttäreni oli sylissä ja vaimo oli mennyt edeltä muistaakseni kauppahallilla käymään. Liikennettä ei ollut juuri lankaan, mutta pysähdyin jalankulkijan punaisiin liikennevaloihin siinä kauppahallin päässä yhdessä vanhemman ukon kanssa. Kun hiljaista oli, eikä tulevia autoja koko torin matkalla, joku nuori juippi käveli päin punaisia.  Ukko siitä alkoi morkkaamaan juippia kovasanaisesti.Erehdyin siinä sanomaan, että aika hiljaista on ja että monessa maassa saa kävellä päin punaisia jos liikenne sen sallii, ei se nyt niin vakavaa ole.

PAHA VIRHE!!

Äijä alkoi raivoamaan minulle niin että Hakaniemen t

Olisikohan sama tyyppi, jonka näin joskus Manskulla Forumin edessä olevissa liikennevaloissa. Valo oli punainen, mutta koska autoja ei ollut lähimaillakaan, minä ja moni muu ylitti nopeasti tien. Äijä karjui ihan raivona sekä vierestään lähteville että vastaan käveleville "Mitä te s**tana kävelette punaisia päin, lopettakaa heti!" Olisi kiva tietää, mikä häntä siinä vaivasi, sillä eihän se hänen ongelmansa olisi, jos joku muu jää auton alle.

Vierailija
5164/6330 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pakkasin kaupassa ostokseni ostoskasseihin. Olis kuulemma pitänyt nostaa tavarat takasin ostoskärryyn ja mennä ulos tai sinusivummalle latomaan niitä kasseihin. Ja en ole mitenkään hidas eikä ostoksia ollut kovin paljon. Tuiki tuntematon muija siis alkoi räyhätä minulle kassajonossa näin. 

Vierailija
5165/6330 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni mies aikoinaan halusi että minun mieheni katsoo mikä hänen autossaan on vikana. Mieheni kyseli miten vika ilmenee ja oli varsin toden näköistä, että kyseessä oli siihen automalliin todella hankalasti vaihdettava erg- tms osa joka sijaitsi suunnilleen kaiken muun tekniikan alla konehuoneessa. Mieheni sanoi heti suoraan, että sitä ei voi oikein kotitallissamme vaihtaa ja auto tarvitsee joka tapauksessa viedä huoltoon, mutta voihan nhän varmistaa että vika tosiaan on kyseisessä osassa. Hän teki myös varsin selväksi että hän ei vaihda osaa tai huolla autoa, vaan ainoastaan selvittää vian.

Sovimme viikon ainoan vapaapäivän, jolloin tämän ystävän miehen piti tulla autonsa kanssa ja kerroimme myös että meillä on sille päivälle muutakin ohjelmaa joten olisi tärkeää että homma hoidetaan aamupäivällä ennen muita menoja. Pitkin hampain tämä mies suostui.

Mieheni koitti soittaa hänelle sitten aamupäivän aikana useammankin kerran ja laittoi viestiä mutta vastausta ei kuulunut. No, lopulta laitoimme viestin että meidän on nyt pakko lähteä muihin menoihin ja mikäli olemme hyvissä ajoin illalla kotona, voimme ilmoittaa siitä niin ehkä onnistuu myöhemmin.

No olipa yllätys kun tämä ystäväni mies sitten soitti iltapäivällä kolmen aikoihin tuohtuneena, että olemme luvanneet että.tänään katsotaan ja sitten emme olekaan kotona....

No, tällä oli muutenkin tapana myöhästellä kaikesta sovitusta ja kuvittelee että koko maailma pyörii napansa ympärillä.

Se vika oli muuten juuri siinä osassa ja huolto oli maksanut mansikoita- olisi kuulemma selvinnyt halvemmalla kun mieheni olisi vaihtanut osan (tästähän oli kieltäydytty jo alkujaan...)

Voitte arvata että otti aivoon seuraava yhtälö tässä kuviossa:

Huolla auto ilmaiseksi kotonasi ilman tarvittavia työkaluja ja tee se ainoana vapoapäivänäsi juuri sellaiseen aikaan kun hänen ylhäisyytensä sattuu ilmestymään pakalle, peru kaikki muut menot jne... Aaargh! Vieläkin nousee verenpaineet vaikka tästä on jo vuosia.

Vierailija
5166/6330 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kylässä tätini luona ja hän alkoi haukkua minua ja hyvin sairasta isääni jumalattomiksi ja helvettiin joutumassa oleviksi. Hän kertoi myös edesmenneen äitini olleen kummallinen ja kasvattaneen minut väärin. Kyse siis oli ihan vain siitä, että emme kuulu hänen uskonlahkoonsa emmekä ole ikinä halunneetkaan kuulua, koska kyseisessä lahkossa on julkisestikin tunnettuja ongelmia. Tähän asti tätini sekä hänen aikuiset lapsensakin olivat minulle väittäneet kirkkain silmin, että tätini käy kyseisen lahkon tilaisuuksissa vain seuraa saadakseen. No, nyt oltiin sitten näin jumalisia, että tiedettiin jo toisten helvettiin menemisetkin.

Ahdistuin tästä äkillisestä hyökkäyksestä ja lähdin hyvin rauhallisesti pois tästä kyläpaikasta. Kerroin täysin rauhallisesti meneväni nyt takaisin naapuriin omalle mökilleni. 

Tämä poistuminen ei kelvannut tädilleni. Hän huusi kurkku suorana perääni, miten en saa kohdella häntä näin rumasti, että poistun hänen luotaan. En tietenkään palannut tällaisen huutamisen seurauksena. Joten hän seurasi minun perässäni mökilleni, hakkasi ovea niin kauan että jouduin avaamaan ja seurasi sen jälkeen sisälle haukkumaan minua lisää kaikista mahdollisista asioista. Kuulemma muun muassa tulen olemaan koko loppuelämäni yksinäinen jne. Lopuksi hän ilmoitti suurieleisesti, että on nyt minun vastuullani antaa hänelle tämä anteeksi, koska hän saattaa kuollakin pian.

Emme ole enää tekemisissä.

Vierailija
5167/6330 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun pakkasin kaupassa ostokseni ostoskasseihin. Olis kuulemma pitänyt nostaa tavarat takasin ostoskärryyn ja mennä ulos tai sinusivummalle latomaan niitä kasseihin. Ja en ole mitenkään hidas eikä ostoksia ollut kovin paljon. Tuiki tuntematon muija siis alkoi räyhätä minulle kassajonossa näin. 

Oletteko koskaan kokeilleet alkaa huutaa tällaisille takaisin vielä lujempaa? Minulla on sinänsä aika arveluttava kyky kiihtyä nollasta sataan sekunnissa, jos joku vaikkapa huutaa viattomille turhista. Niistä huutajista tulee järjestään todella kesyjä ja väistävät aika kauas kun heille karjuu kunnolla. 

Miinuspuolella on toki se että sinut muistetaan siinä kaupassa aika pitkään.

Vierailija
5168/6330 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi outoa asiaa.

1. Jo edesmennyt naapurimme kysyi aikanaan lupaa kulkea YHDEN KERRAN pihamme läpi meidän OMAAN rantaan laskemaan katiskan hauen kevätkudun aikaan. Lupasin , että voi kulkea YHDEN KERRAN. Kevään kuluessa noin kymmenennen kerran jälkeen odotin pihassa, kun naapuri tuli taas rannasta. Pysähtyi juttusille ja siinä yhteydessä kerroin, että aiomme ryhtyä kylpemään rantasaunassa ja rauhoittaisimme rannan omaan käyttöön. (Kyseessä ei ole yleinen kyläkunnan uimaranta ). Naapuri totesi vievänsä katiskansa muualle ja kertoi samalla vaimonsa ihmetelleen, kehtaavatko kulkea pihamme läpi rantaan ja pois. Tarjosin mahdollisuuta kulkea peltoamme myöten toiseen rantaan, jos haluaisi siinä kalastaa. Olisi ollut hänelle lähempänäkin. Hyvästelimme ystävällisesti. Tämän jälkeen naapuri lakkasi tervehtimästä. Toiselta naapurilta kuulin, että olin kuulemma huutanut katiskankatsojalle.Myöhemmin kesällä nämä naapurukset ajoivat ohitse, toinen morjesti iloisesti mutta katiskamies tuijotti kok8naan toiseen suuntaan. Totesin ettemme näköjään tunne toisiamme ja lakkasin minäkin sitten yrittämästä kontaktia. Katiskamies oli tunnettu vittumaisuudestaan, jos joku rohkeni olla eri mieltä.

2. Olimme lasten kanssa syysloman vietossa. Samaan aikaan tuttavapariskunnan rva täytti pyöreitä vuosia. Olisimme voineet olla lomalla pidempäänkin mutta tulimme kuitenkin juhlimaan oikeana päivänä päivänsankaria. Hän järjesti vielä muutaman päivän päästä virallisen juhlan, johon kutsui työtoveriensa lisäksi meidätkin. Tottakai menimme, olimmehan olleet vuosia yhteyksissä ja mukavaa olikin ollut. Juhla alkoi klo 18.00 ja olimme juhlimassa neljä ja puoli tuntia. Olimme toisen pariskunnan kanssa samalla kyydillä ja he halusivat lähteä kotiin. Niinpä kiitimme päivänsakaria juhlista ja lupasimme tulla mukaan aamulla siivoamaan juhlapaikkaa. Odotellessamme aamulla ilmoitusta milloin lähdetään siivoamaan, juhlakalu toi karaokelaitteet kuistillemme ja häipyi vähin äänin. Parin viikon kuluttua lähdimme vaimoni kanssa kävelylle. Tuumasimme, että voisimme pitää pikkujoulut porukalla joten kysymään tältä rouvalta ja mieheltään. Rouva kysyi meiltä, mikä meni synttärijuhlassa pieleen, kun lähdimme kesken pois. Huuli pyöreänä kerroimme meidän olleen tyytyväisiä juhlaan. Pikkujouluajatus lopahti rouvan ynseyteen. Yhteydenpito loppui. Ihmettelimme vaimon kanssa tätä ja viimein soitin rouvan miehelle. Tiedusteluun tapahtuneesta mies kertoi jotain tapahtuneen mutta ei kertonut mitä oli tapahtunut. Tämä samainen rouva sanoi aikanaan, että koska olimme yhdessä niin hyvä porukka, jos jotain ikävää tulee väleihin niin selvitetään heti, ettei porukka hajoa. Ei sitten selvitettykään. Ei ainakaan meille selvinnyt. 

Tarinoiden opetus: Kannattaa pitää tietty etäisyys ja mitä imelämpää, sitä vaarallisempaa. Katiska mies teki remppahommia ja maksoimme pimeässä hyvät rahat. Rouva miehineen taas olivat usein kylässä tai me siellä, välillä liiankin tiuhaan vaikkakin hauskaa oli.

Vierailija
5169/6330 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä kun olin laihtunut. Odotin tutun kanssa samaan aikaan lasta ja vajaa vuosi niiden syntymän jälkeen kohdattiin parkkipaikalla. Hän veti hirveän huutohepulin siitä kun olin laihtunut 30 kiloa. En tiedä edelleenkään miksi. Olin kuulemma huono äiti ainakin, sen sain selvää siitä huudosta. Olin edelleen hieman ylipainoinen niin en ihan tajunnut mistä syytti, en ollut kuihduttanut itseäni kuitenkaan.

Tuossa on terveydelliset syyt.

Sain samat huudot ja haukut synnytyksen jälkeen, kun painoni oli tippunut ensimmäisten kuukausien aikana +10 kg, lastennouvolan TERVEYDENHOITAJALTA.

Ylipainon tippumisen syynä oli kiire. Vauva oli niin vaativa, etten yksinkertaisesti ehtinyt paljoa syödä enkä mieheltäni saanut yhtään apua vauvan hoidossa.

Yritin piipittää todella väsyneen, etten ole tahallani laihduttanut vaan en ole kyennyt syömään niin terveellisesti vavan vaativuuden sekä univelan takia. Nukuin 1-2 h/vrk ja senkin 15min pätkissä vauvan heräilyn takia.  

Huudon syy:  Neuvolatädin mukaan imetysaikana laihduttaessa kaikki elimistön myrkyt/ilmansaasteet/yms. imeytyy rintamaitoon ja imetyksen kautta lapseen.

Melko pätevä syy, mutta tarvitsiko siitä huutaa varsinkaan, kun tästä ei infota/varoiteta imettäviä äitejä sekä laihdutus ei ollut tarkoituksellista.

Vierailija
5170/6330 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä kun olin laihtunut. Odotin tutun kanssa samaan aikaan lasta ja vajaa vuosi niiden syntymän jälkeen kohdattiin parkkipaikalla. Hän veti hirveän huutohepulin siitä kun olin laihtunut 30 kiloa. En tiedä edelleenkään miksi. Olin kuulemma huono äiti ainakin, sen sain selvää siitä huudosta. Olin edelleen hieman ylipainoinen niin en ihan tajunnut mistä syytti, en ollut kuihduttanut itseäni kuitenkaan.

Sain samat huudot ja haukut synnytyksen jälkeen, kun painoni oli tippunut ensimmäisten kuukausien aikana +10 kg, lastennouvolan TERVEYDENHOITAJALTA.

Ylipainon tippumisen syynä oli kiire. Vauva oli niin vaativa, etten yksinkertaisesti ehtinyt paljoa syödä enkä mieheltäni saanut yhtään apua vauvan hoidossa.

Yritin piipittää todella väsyneen, etten ole tahallani laihduttanut vaan en ole kyennyt syömään niin terveellisesti va

PS. En tiedä vaikuttiko tuohon myrkkyjen imeytymiseen rintamaitoon A) laihdutus vai B) liian nopea laihdutus vai C) molemmat.

En jäänyt kyselemään, kun oli jo tarpeeksi muutenkin ikävä tilanne, kun erittäin vaikeassa elämäntilanteessa ammattilainen sortuu vain haukkumaan ja huutamaan ylimääräisten kilojen tippumisesta.

Vierailija
5171/6330 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin piipittää todella väsyneen, etten ole tahallani laihduttanut v

Minulla täysin sama kokemus! Tsempit meille! 

Vierailija
5172/6330 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtui tänään: Sukulaiseni näki kun koristelin lasten kanssa joulukuusen, meillä on tekokuusi ja menemme viettämään aaton vanhemmillani, joten kuusi laitettiin aika aikaisin tänä vuonna. Huudot tuli siitä että kuusi koristeltiin ihan liian aikaisin eikä se ole aito kuusi. Äitini soitti juuri ja kertoi että sukulainen oli soittanut ja paasannut hänellekin asiasta.

Vierailija
5173/6330 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PAHA VIRHE!!

itse asiassa haittaa, jos joku jää auton alle. Ihan tilanteena se on epämiellyttävä, ja lisäksi pitäisi auttaa, ja välttämättä ei osaa. Ja pitäisi olla paikalla kunnes ambulanssi tulee. Inhottavaa vaivannäköä siksi, että joku ei jaksa odottaa 20 sekuntia.

Vierailija
5174/6330 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies suuttuu vähän väliä kun en muistuta häntä asioista a, b tai c. Nämä on siis kertaalleen hänelle sanottu, ei laita mihinkään ylös ja unohtaa. Ihan joka asiasta en pysty olemaan koko ajan muistuttelemassa ja huolehtimassa. Ja eipä hänkään koskaan muistuta ja huolehdi takaisinpäin.

Jätä tommoinen. Ei se parane.

Vierailija
5175/6330 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs läheiseni veti herneet nenäänsä, kun mainitsin huuhtelevani marjat, jotka häneltä sain. En vaan halua syödä pilalle sokeroituja marjoja.

Vierailija
5176/6330 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olen vaa parempi kuin muut.

Vierailija
5177/6330 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä suuttui kun kerroin hänelle että en juurikaan välitä joulusta.

Itse rakastaa joulua ja koristelee tosi paljon jo marraskuun lopussa, ostaa tosi kalliita lahjoja sukulaisille ja ystävilleen ja jopa kuntosalilla olevalle omalle ohjaajalleen, tekee itse kasapäin joulukortteja ja lähettää niitä jne.

Sain kamalat haukkumiset ja ihmettelyt kun kävi kylässä ja minulla ei ole vielä mitään joulujuttuja esillä ja kysyi samalla hmettelyn ohessa että kai sentään olen hankkinut kaikille läheisille jo lahjat, kun kerroin että joo ei ole joulujuttuja esillä, en juurikaan välitä joulusta.

Vierailija
5178/6330 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mummu suuttui kun annoin pojan pelata pleikkarilla, oli niiiin syntistä, peleistä saa hirveitä vaikutteita, kohta se hakkaa jonkun! Ja ajan tuhlausta ja kaameaa kun 15v käyttää viikonloppuna aikaa turhaan ja, ja, ja..Peli oli Gran turismo sport, eli ihan ajopeli.

Vierailija
5179/6330 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävän aikuinen poika suuttui, kun aloimme seurustella miesystäväni kanssa reilut kaksi vuotta sitten. Tulee kuulemma paha mieli, jos kuitenkin eroamme ja hän on turhaan joutunut tutustumaan minuun. Joten käyttäytynyt minua kohtaan kuin loukattu pikkulapsi. Ei ole liiemmin siis tutustuttu

Vierailija
5180/6330 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin piipittää todella väsyneen, etten ole tahallani laihduttanut v

Missähän olisi lähde tuolle "myrkkyjen liikkeelle lähtemiselle"? En siis pidä tuota mahdottomana, mutta en vain löydä tuota tietoa. Huutaminen ja haukkuminen ei kyllä ole hyvä tapa tiedottaa mistään.

Terveyskirjastosta: Tavoitteena on, että äiti laihtuu imetysaikana raskautta edeltävään painoonsa. Varsinaista laihdutusta suositellaan vasta imetyksen päätyttyä, mikäli paino ei ole laskenut raskautta edeltävään painoon. Jos äidillä on ollut raskauden aikana raskausdiabetes, on tärkeää saavuttaa raskautta edeltävä paino ja pyrkiä imetyksen jälkeen saavuttamaan normaalipaino. Tämä vähentää diabeteksen puhkeamisen riskiä myöhemmin.

10 kg painonpudotus kuulostaa melko normaalilta, kun suositeltu painonnousu raskauden aikana on 10-12 kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi