Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
5141/6330 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion alussa paras kaveri veti herneet nenään kun "sä löydät aina paremman näköisen poikaystävän". Oli kyllä kateellinen aina kaikesta, vaikka ei olisi aihetta ollut, onkin entinen kaveri.

Vierailija
5142/6330 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun teitittelin keski-ikäistä naista kassalla. Juntti suomalaiset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5143/6330 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oudointa on edelleen se, että minulle suututaan kun en lue muiden ajatuksia. Suututaan kun en ole toiminut kuten ajatusten lukemista odottava olettaa. 

Mun mies tekee tätä jatkuvasti. Ei osaa puhua ja kertoa mistään ja sitten raivoaa kun en tiedä ja tajua. Kun pitäisi osata kysyä ja kuulustella joka asiasta, että pysyn kärryillä hänen asioista.

Vierailija
5144/6330 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suuttuu vähän väliä kun en muistuta häntä asioista a, b tai c. Nämä on siis kertaalleen hänelle sanottu, ei laita mihinkään ylös ja unohtaa. Ihan joka asiasta en pysty olemaan koko ajan muistuttelemassa ja huolehtimassa. Ja eipä hänkään koskaan muistuta ja huolehdi takaisinpäin.

Vierailija
5145/6330 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostunut tekemään kaverille ilmaiseksi sähkötöitä, olen sähköasentaja. Minun olisi pitänyt maksaa tarvikkeetkin eikä ollut ihan pikkujuttu ja nopeasti tehtävä homma.

Vierailija
5146/6330 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri suuttui kun en enää jaksanut lähteä hänen kaverikseen jatkuvasti baariin kun etsi itselleen miestä. Itse en viihdy baareissa ja olen parisuhteessa. Lisäksi jäin aina kuin nalli kalliolle kun löysi seuraa. Ystävyys loppui siihen.

Vierailija
5147/6330 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä ja äitinsä suuttuivat ja nalkuttivat yhdessä minulle kun poikaystävä oli tuonut äidiltään vadelmia minulle sellaisessa kertakäyttö pakasterasiassa ja olin laittanut sen vatut syötyäni astianpesukoneeseen. Ei ollut puhetta sen palauttamisesta eikä se edes mennyt konepesussa miksikään. Heidän mielestään oli nyt pilalla.

Vierailija
5148/6330 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä aika ajoin kiirettä ja joudun tekemään välillä ylitöitä. Puoliso suuttuu näistä ja valittaa.

Vierailija
5149/6330 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asumma vanhan maatilan päärakennuksessa ja meillä on pari aittaa joissa voi yöpyä kesällä, mutta emme pidä niitä lämpimänä talvisin koska se veisi hirveästi sähköä. Muutama sukulainen on suuttunut kun eivät pääse niihin yöpymään esim. joulureissuilla, kun kesällä niissä oli niin mukava nukkua.

Mitä jos kerran päästäisitte heidät joulureissulla yöpymään aittaan? Siis jos se on teille muuten ok.

Vierailija
5150/6330 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asumma vanhan maatilan päärakennuksessa ja meillä on pari aittaa joissa voi yöpyä kesällä, mutta emme pidä niitä lämpimänä talvisin koska se veisi hirveästi sähköä. Muutama sukulainen on suuttunut kun eivät pääse niihin yöpymään esim. joulureissuilla, kun kesällä niissä oli niin mukava nukkua.

Mitä jos kerran päästäisitte heidät joulureissulla yöpymään aittaan? Siis jos se on teille muuten ok.

Siis kylmään aittaan : )

Vierailija
5151/6330 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen vaimo suuttui kun olin ostanut Oltermannia. Päivällä laittoi viestiä, että tuo kaupasta Oltermannia. Olisi kuulemma pitänytkin tuoda Edamia. Suuttui vielä enemmän kun sanoin, että en ole ajatustenlukija tai selvännäkijä.

Vierailija
5152/6330 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme eksän kanssa aamulla työmatkat yhdessä. Hän oli aina hiljaa eikä kääntynyt edes katsomaan minua, kun erotessa sanoin heipat ja toivotin hyvää työpäivää. Tästä kun erehdyin kysymään, sain vastaukseksi raivokohtauksen, että ei kai meidän kesken tarvitse niin muodollisia olla.

Vaikka kyllä hän varmaan jotain paljon oudompaakin teki.

Vierailija
5153/6330 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini suuttui minulle ja piti mykkäkoulua useamman viikon kun satuin häpäisemään hänet käytökselläni. Tämä tapahtui kun parikymppisenä olin baarissa ja siellä minut pahoinpideltiin tajuttomaksi ja laukkuni ryöstettiin samalla. Kun soitin äidilleni ja kerroin asiasta hän löi luurin korvaan ja huusi että häpeää minua. Isä sitten soitteli minulle useamman kerran ja vaati pyytämään äidiltä anteeksi. En itse ymmärtänyt mitä olin tehnyt väärin enkä vieläkään ymmärrä. 

Vierailija
5154/6330 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini, tätini ja isovanhempani suuttuivat minulle kun erosin pitkäaikaisesta aviopuolisostani. Oli niin ihana mies kuulemma ettei olisi saanut. Harmi vaan, että meillä oli jo pitkään mennyt huonosti eikä muuta vaihtoehtoa ollut. Olin itsekin erosta vielä huonona ja sain vain haukkuja ja valitusta heiltä, en tukea.

Vierailija
5155/6330 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri suuttui kun en tullut kovassa migreenissä hänen tupareihinsa. Oksensin pimeän vessan lattialla maaten.

Vierailija
5156/6330 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin menossa kaupungin läpi töihin. Risteyksessä huomasin sivukatua kävelevän miehen selkäpuolelta, täysin samanlaiset vaatteet kuin miehelläni, saman mittainenkin vielä.

Laitoin miehelleni tekstarin, että näin juuri kaksoisolentosi, tämä tietää sinulle pitkää ikää.

Vastauksena vihainen "Vai niin, meidän pitää vähän kuule jutella illalla kun tulen töistä".

Oletti että syytän häntä jostain, olen vainoharhainen. Yhtäkkiä olinkin tilanteessa jossa jouduin puolustelemaan itseäni. En saanut häntä ymmärtämään mitä tarkoittaa kaksoisolento, että sellaisia saattaa joissain ihmisissä nähdä. Mieheni on putkiaivo, hänelle saa yleensä aina vääntää asiat rautalangasta. Syytä hänen raivostumiselle en koskaan saanut selvitettyä, asia mietityttää edelleenkin.

Laitoit viestin hänelle, kun

'Kaksoisolentoja kyllä löytyy. Kerran olin pääkaupunkiseudun lähijunassa aivan varmasti näkevinäni aikuisen tyttäreni.

Melkein nolasin itseni, mutta en moikannut, koska tiesin, ettei tyttäreni oiisi kuulunut olla silloin junassa. Olimme junan eteisessä niin lähekkäin, että tuo "lapsenikin" näki minut, joten onneksi en sanonut mitään.

Vierailija
5157/6330 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukion alussa paras kaveri veti herneet nenään kun "sä löydät aina paremman näköisen poikaystävän". Oli kyllä kateellinen aina kaikesta, vaikka ei olisi aihetta ollut, onkin entinen kaveri.

"Enhän löydä. He löytävät minut." :D

Vierailija
5158/6330 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä menetti hermonsa kun tein monet ruuat eri tavalla kuin äitinsä, vuoden kestin nalkutusta ja muuta haukkumista ennen jätin avaimet pöydälle ja häivyin tavaroineni. Exä tuli sitten about puoli vuotta myöhemmin sattumalta vastaan, moikattiin suht neutraalisti, mutta hetken päästä exä raivosi minulle että hänen seuraavakin tyttöystävänsä kokkaa ihan väärin.

Eksien ja tulevien eksien katala salaliitto mammanpojan (ravinto)elämän tuhoamiseksi.

Vierailija
5159/6330 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tykkään twiitistä, jossa oltiin eri mieltä sukulaismiehen twiitin kanssa. Sukulaismies blokkasi. Huvituin ja tein oman, asialle naureskelevan twiitin tästä blokkauksesta. Tämä tapahtui kaksi vuotta sitten eikä olla sen jälkeen sukulaismiehen ja hänen vaimonsa kanssa puhuttu. Mistään. Kyllä keski-ikäiset osaa.

Vierailija
5160/6330 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tykkäämään twiitistä, jossa oltiin eri mieltä sukulaismiehen twiitin kanssa. Sukulaismies blokkasi. Huvituin ja tein oman, asialle naureskelevan twiitin tästä blokkauksesta. Tämä tapahtui kaksi vuotta sitten eikä olla sen jälkeen sukulaismiehen ja hänen vaimonsa kanssa puhuttu. Mistään. Kyllä keski-ikäiset osaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä