Lue keskustelun säännöt.
Stella! Mitä sait äitienpäivälahjaksi?
Kommentit (3)
Valkovuokkoja ja leskenlehtiä?
Meillä ei vielä muut LUONNONkukat kasva..
Onko " etelässä" jo niin kesä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuka aikuinen tekee kortteja itse? siis ei varmaan kovin moni, mutta stellukan sukulaiset tietty. Ja lapsiltakin sai stringit lahjaksi, voi lapsiparkoja.
Ja ajatuksena oli viettää perheen kanssa aikaa yhdessä ja stella vaan on täällä :DD.
mitähän Tekla osti anopille?