Lue keskustelun säännöt.
kumpi olisi pahempi tapa pettää?
08.05.2006 |
Jos mies pettää vaimoaan, niin onko se pahempaa vai anteeksiannettavampaa kun nainen on raskaana?
Kommentit (2)
pahempi kun raskaana, koska kantaa miehen lasta, mutta ymmärrettävää vaimon hormonimyrskyjen ja miehen omien tunnemyrskyjen vuoksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tosin joskushan niitä tulee suunnittelemattakin...