Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kumpi olisi pahempi tapa pettää?

Vierailija
08.05.2006 |

Jos mies pettää vaimoaan, niin onko se pahempaa vai anteeksiannettavampaa kun nainen on raskaana?







Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin joskushan niitä tulee suunnittelemattakin...

Vierailija
2/2 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahempi kun raskaana, koska kantaa miehen lasta, mutta ymmärrettävää vaimon hormonimyrskyjen ja miehen omien tunnemyrskyjen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme