Miksi naiset suhtautuvat niin negatiivisesti seksiä ostaviin miehiin?
Miksi naiset suhtautuvat niin negatiivisesti mieheen joka on ostanut seksiä, jos mies ei ole samalla ollut parisuhteessa ja prostituoitu on myynyt seksiä vapaasta tahdostaan? Minusta on vain hienoa, että jotkut naiset myyvät rakkautta miehille, joilla sitä ei ole.
Kommentit (1170)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää se että mies pitää naista jonain esineenä, jonka vain voi ostaa ja tehdä siihen tarpeensa.
Se että toinen osapuoli tekee sitä vain rahasta ja ei välttämättä ole lainkaan kiihottunut ja silloin se yhydyntä voi olla hyvin epämiellyttävä ja jopa kivulias ja nämä miehet tuskin välittävät siitä pätkääkään miltä siitä naisesta tuntuu vaan pistävät menemään juuri niin kovaan kuin haluavat.
Niin kauan kuin on miehiä jotka haluvat vain nopeasti tyydyttää omat tarpeensa rahalla maksulliseen naiseen/mieheen niin myös niin kauan on ihmiskauppaa, seksiorjuutta ja siihen liittyvää rikollisuutta ja väkivaltaa. Kannattaisi sitä vähän miettiä.
Eli en itse voisi koskaan olla miehen kanssa joka on käynyt maksullisilla, tai pitää sitä ihan normaalina ok asiana.
Mä itse ajattelen niin, että niin kauan, kuin prostituutio on laitonta ja se painuu maan alle, niin kauan on ihmiskauppaa, seksiorjuutta ja rikollisuutta ja väkivaltaa. Jos maksullinen seksi tapahtuisi esimerkiksi laillisissa bordelleissa, myös nämä naiset (tai miehet) olisivat paremmin turvassa ja esimerkiksi työterveyden piirissä. Bordellihan voi esimerkiksi kieltäytyä kokonaan päihtyneiden asiakkaiden palvelemisesta.
Mitähän sinä selität? Seksin ostaminen ja myyminen on täysin laillista Suomessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää se että mies pitää naista jonain esineenä, jonka vain voi ostaa ja tehdä siihen tarpeensa.
Se että toinen osapuoli tekee sitä vain rahasta ja ei välttämättä ole lainkaan kiihottunut ja silloin se yhydyntä voi olla hyvin epämiellyttävä ja jopa kivulias ja nämä miehet tuskin välittävät siitä pätkääkään miltä siitä naisesta tuntuu vaan pistävät menemään juuri niin kovaan kuin haluavat.
Niin kauan kuin on miehiä jotka haluvat vain nopeasti tyydyttää omat tarpeensa rahalla maksulliseen naiseen/mieheen niin myös niin kauan on ihmiskauppaa, seksiorjuutta ja siihen liittyvää rikollisuutta ja väkivaltaa. Kannattaisi sitä vähän miettiä.
Eli en itse voisi koskaan olla miehen kanssa joka on käynyt maksullisilla, tai pitää sitä ihan normaalina ok asiana.
Mä itse ajattelen niin, että niin kauan, kuin prostituutio on laitonta ja se painuu maan alle, niin kauan on ihmiskauppaa, seksiorjuutta ja rikollisuutta ja väkivaltaa. Jos maksullinen seksi tapahtuisi esimerkiksi laillisissa bordelleissa, myös nämä naiset (tai miehet) olisivat paremmin turvassa ja esimerkiksi työterveyden piirissä. Bordellihan voi esimerkiksi kieltäytyä kokonaan päihtyneiden asiakkaiden palvelemisesta.
Tuokin on ihan totta.
Koska naiset menettävät siinä yhteydessä sen ainoan vallan lähteen mitä heillä on.
maksullinen kirjoitti:
Olen hyvässä työssä oleva 40 v. suomalainen, Helsingissä asuva, nainen. Olen nyt noin pari vuotta myynyt seuraani muutamia kertoja viikossa. Minulla on kokemus vain noin 12-15 vakkarista, koska en tätä liukuhihnana tee, mutta yhteensä kuitenkin satoja kertoja.
Erilaisia, mutta kaikki todella ihania ja nk. kunnollisia (pääosin) perheellisiä miehiä. Arvostavat perhettään ja puolisoaan, mutta koska seksiä kaipaavat, haluavat käydä minulla ja kaltaisieni naisten luona. Minä olen aina huoliteltu ja iloinen sekä tarjoan vaihtelua ja monipuolisuutta seksiin. Olen tarkka hygieniastani ja tietysti harrastamme suojattua seksiä.
Minä todella nautin tästä ”sivutyöstäni”, vaikka se on myös ihan must-lisä omiin tuloihini. Sillä mahdollistan itselleni ja lapsilleni ripauksen luksusta, koska yh:na pääkaupunkiseudulla on todella kallista asua.
Koen itseni melkeinpä hyväntekijäksi, heh, koska näin perheet pysyvät ehjänä. Paljon parempi siis kuin sivusuhde ja varmaan usein halvempikin. Toki kummeksun sitä, että miksi monet naiset ovat niin haluttomia tai esim. perus suuseksi ällöttää. Minusta seksi on jokaisen ihmisen perustarve.
Toki pidän kaikkea pakottamista ja ihmiskauppaa kammottavina rikoksina, mutta aika monet miehet myös välttävät ehdottomasti tällaista ja hakevat ikäistään (tai edes kunnolla aikuista) suomalaista seuraa, joka ei ole pakotettu tähän työhön tai mitenkään päihderiippuvainen tms.
Olet kyllä oikein ahkera kullannuppu, kun olet parissa vuodessa ehtinyt hyvän päivätyösi ja yh-arkesi ohessa vetäistä satoja akteja. Tietysti aina iloisena ja huoliteltuna. Ja kaiken lisäksi olet miehille edullisempi kuin suhde olisi - muuten tämän ketjun aloittajan kantava ajatus.
Miksiköhän minua hymyilyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenita Airisto sen aikoinaan parhaiten sanoi:
"jos mies on niin huono, ettei saa naista muuten kuin maksamalla, niin on ihan oikein, että mokoma surkimus maksaa".
Tässä argumentissa on toki se ongelma, että käytännössä jokainen mies joutuu maksamaan naiselle tavalla tai toisella.
Sinun argumentissasi on taas se ongelma, että sen logiikalla jokainen nainenkin joutuu maksamaan miehelle tavalla tai toisella.
Meikit, vaatteet, ei ole mikään ilmaista.
Eikö niitä harrastettu ihan naisen itsensä vuoksi? Ainakin täällä on näin väitetty useasti.
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset menettävät siinä yhteydessä sen ainoan vallan lähteen mitä heillä on.
Miehillä ei siis ole vallan lähdettä lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"jos mies on niin huono, ettei saa naista muuten kuin maksamalla, niin on ihan oikein, että mokoma surkimus maksaa".
Tässä argumentissa on toki se ongelma, että käytännössä jokainen mies joutuu maksamaan naiselle tavalla tai toisella.
Sinun argumentissasi on taas se ongelma, että sen logiikalla jokainen nainenkin joutuu maksamaan miehelle tavalla tai toisella.
Eikö niitä harrastettu ihan naisen itsensä vuoksi? Ainakin täällä on näin väitetty useasti.
Tai sitten meikkaavat sen takia, että pystyvät asettamaan itselleen korkeamman hinnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin ajattelee mm Amnesty International. Joka siis ajaa laillistamista siellä, missä se on laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on myös usein väitetty, että ihmiset haluaisivat työpaikan ja asunnon ihan itsensä vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
maksullinen kirjoitti:
Olen hyvässä työssä oleva 40 v. suomalainen, Helsingissä asuva, nainen. Olen nyt noin pari vuotta myynyt seuraani muutamia kertoja viikossa. Minulla on kokemus vain noin 12-15 vakkarista, koska en tätä liukuhihnana tee, mutta yhteensä kuitenkin satoja kertoja.
Erilaisia, mutta kaikki todella ihania ja nk. kunnollisia (pääosin) perheellisiä miehiä. Arvostavat perhettään ja puolisoaan, mutta koska seksiä kaipaavat, haluavat käydä minulla ja kaltaisieni naisten luona. Minä olen aina huoliteltu ja iloinen sekä tarjoan vaihtelua ja monipuolisuutta seksiin. Olen tarkka hygieniastani ja tietysti harrastamme suojattua seksiä.
Minä todella nautin tästä ”sivutyöstäni”, vaikka se on myös ihan must-lisä omiin tuloihini. Sillä mahdollistan itselleni ja lapsilleni ripauksen luksusta, koska yh:na pääkaupunkiseudulla on todella kallista asua.
Koen itseni melkeinpä hyväntekijäksi, heh, koska näin perheet pysyvät ehjänä. Paljon parempi siis kuin sivusuhde ja varmaan usein halvempikin. Toki kummeksun sitä, että miksi monet naiset ovat niin haluttomia tai esim. perus suuseksi ällöttää. Minusta seksi on jokaisen ihmisen perustarve.
Toki pidän kaikkea pakottamista ja ihmiskauppaa kammottavina rikoksina, mutta aika monet miehet myös välttävät ehdottomasti tällaista ja hakevat ikäistään (tai edes kunnolla aikuista) suomalaista seuraa, joka ei ole pakotettu tähän työhön tai mitenkään päihderiippuvainen tms.
Olet kyllä oikein ahkera kullannuppu, kun olet parissa vuodessa ehtinyt hyvän päivätyösi ja yh-arkesi ohessa vetäistä satoja akteja. Tietysti aina iloisena ja huoliteltuna. Ja kaiken lisäksi olet miehille edullisempi kuin suhde olisi - muuten tämän ketjun aloittajan kantava ajatus.
Miksi ei olisi totta? Et vaan suostu uskomaan koska ei sovi maailmankuvaasi.
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdalla ainoa keino kokea seksiä edes kerran elämässä on maksullisella naisella käynti. Jos seksiä haluaa normaalilta, itsestään huolta pitävältä naiselta ihan ilmaiseksi, on oltava vähintään nhl-sopimus tai muu rahakas ammattiurheilusoppari takana. Tämmöinen amk:n käynyt luuseri saa asian unohtaa, ellei käy huorissa.
M33
Ehkä prostituoidut ovat sumentaneet miesten käsityksen siitä, millainen on heidän oman tasoisensa nainen. Voisin kutsua tätä vaikkapa markkina-arvoteoriaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi että seksiä ostanut mies ajattelee aina että naiset ovat pelkästään rahan perässä. Arvostus naista kohtaan on hänen mielestään aina mitattavissa rahalla. "Naiset valitsee aina rikkaan miehen", "parisuhteessa mies on aina maksaja", eikä tietenkään naisten kotitöillä ole mitään rahallista arvoa ennenkuin mies itse joutuu niitä tekemään.
Eiköhän ne rahan tienaamisen liittyvät pakkovaatimukset todista, että nimenomaan ovat rahan perässä.
(en ole seksiä ostava mies).
Minun tienaamiseen liittyvä pakkovaatimukseni suhdetta solmittaessa on se, että mies kykenee elättämään itse itsensä eikä minun tarvitse lainailla hänelle rahaa.
Ja minulla ei ole semmoista vaatimusta. Sinä siis vaadit rahaa, ja minä en. Lompakko-Lasse on taas kerran aivan oikeassa.
No eikös se mene sitten kaikkien kannalta hyvin. Sinulle on ok, jos nainen ei maksa omia menojaan, joten maksat ilomielin hänenkin menonsa. Nainen taas vaatii, että sinä pärjäät omillasi, mutta sinähän kuitenkin täytät tämän vaatimuksen, kun pystyt naisenkin elättämään. Molempien vaatimukset täyttyvät ja kummallekaan ei tule ongelmaa siitä, että maksaa toisen elämistä.
Joo, ainoa ongelma on, että palstan naiset eivät tunnusta olevansa rahan perään. Eli maksullisia. Vaikka oman lausuntojensakin takia heidät voi laskea semmoisiksi.
Miten tämä väite liittyy mihinkään? Ihan varmasti löytyy lompakkoloisia elätettäväksi, kukaan ei sitä varmasti kiellä. Mutta se, että sinä huolit lompakkoloisen puolisoksesi, ei kyllä mitenkään todista, että kaikki naiset olisivat lompakkoloisia.
maksullinen kirjoitti:
Oikeen kiva, kun vielä lopetettais niiden puolisoiden mollaaminen. Sinä näät ne miehet parhaalla käytöksellä tunnin tai puoli tuntia vai mikä se aika nyt on, en menisi tekemään siitä mitään päätelmiä siitä miten rakastavia ja kunnioittavia ovat puolisoina ja pitemmän aikavälin sänkykumppaneina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset suhtautuvat niin negatiivisesti mieheen joka on ostanut seksiä, jos mies ei ole samalla ollut parisuhteessa ja prostituoitu on myynyt seksiä vapaasta tahdostaan? Minusta on vain hienoa, että jotkut naiset myyvät rakkautta miehille, joilla sitä ei ole.
Et voi tietää onko nainen myynyt seksiä vapaaehtoisesti. Suurin osa ei edes välitä, mutta vaikka välittäisikin, et voi tietää. Siksi.
Eipä sitä yleensä tiedä minkään muunkaan jutun ostajat. Teilläkin kaapit väärällään orjien tekemää härpäkettä.
Aivan. Naisia ei pätkän vertaa kiinnosta vaikka vuosittain kantavat pakettiautokuormallisen malesia ja bangladesh-paskaa kaupasta kotiin ja toisen kuorman kaatopaikalle 10v 16 tuntia/vrk tekemänä.
Pääasia kun mies ei saa pillua ja seksiä, edes aikuiselta naiselta!
Ketä oikeasti edes kiinnostaa täysi-ikäinen nainen pillua myymässä vs. miljoonat lapset maailmalla pakkotyössä? Kannattaisi mammat hiukan miettiä niitä priviledgejänne alkuun!
Niin kyllähän sinun pitäisi päästä raiskaamaan ne lapset sieltä henkkamaukan tehtaasta. On se nyt väärin että eivät ole saatavilla.
Hohhoijaa, palstatussukat laittaa parastaan. Toki mies lapsia puolustamassa on itse pedofiili, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
maksullinen kirjoitti:
Miksi ei olisi totta? Et vaan suostu uskomaan koska ei sovi maailmankuvaasi.
Kerro nyt ihan ensin taksasi.
Tää on varmaan kirjoitettu tänne, mutta lisätään nyt vielä...
1) Mies, jolla on varaa ostaa seksinsä, ei ole pompotettavissa seksillä. Ei voi vaatia siivoamaan lupaamalla seksiä, koska seksiä saa siivoamattakin.
2) Rahat, jotka nainen haluaisi, menevätkin jollekin muulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en voi mitenkään ymmärtää ihmistä, joka haluaa harrastaa seksiä ihmisen kanssa, joka ei halua partneriaan vaan tekee sen vain rahan takia. Seksi on nimenomaan molemminpuolista halua, ei mitään muuta.
No aika moni avioliitossa oleva nainen suostuu seksiin ihan vain rahan takia.
Ja sinä "tiedät" asian syystä että? Ihme fantasia sulla nyt päällä =)
Tiedoksi, että suurin osa naimisissa olevista naisista tykkää siitä seksistä oman rakkaan puolisonsa kanssa ;)
Aika moni avioliitossa olevista naisista ei ikinä suostuisi avioliittoon jos mies ei kävisi töissä tienaamassa rahaa. Luultavasti reilusti yli 90%.
Ja avioero prosentti kasvaa jyrkästi, jos miehen tulot laskevat tai eivät kehity odotetusti. Silti naiset vaativat että naapurin miehellä ei saa palkat nousta, vain oman miehen saaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en voi mitenkään ymmärtää ihmistä, joka haluaa harrastaa seksiä ihmisen kanssa, joka ei halua partneriaan vaan tekee sen vain rahan takia. Seksi on nimenomaan molemminpuolista halua, ei mitään muuta.
No aika moni avioliitossa oleva nainen suostuu seksiin ihan vain rahan takia.
Ja sinä "tiedät" asian syystä että? Ihme fantasia sulla nyt päällä =)
Tiedoksi, että suurin osa naimisissa olevista naisista tykkää siitä seksistä oman rakkaan puolisonsa kanssa ;)
Aika moni avioliitossa olevista naisista ei ikinä suostuisi avioliittoon jos mies ei kävisi töissä tienaamassa rahaa. Luultavasti reilusti yli 90%.
Sulla menee nyt puurot ja vellit sekaisin. Joo, varmaan iso osa naisista haluaa että mies käy töissä ja tietaa. Mutta se on ihan eri asia kuin tämä "No aika moni avioliitossa oleva nainen suostuu seksiin ihan vain rahan takia".
Voi haluat että mies käy töissä, ja silti vaimo ei halua seksiä. Tai voi olla ettei haittaa jos mies ei ole töissä, ja silti haluta seksiä tämän kanssa. Ei korreloi yksi yhteen ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdalla ainoa keino kokea seksiä edes kerran elämässä on maksullisella naisella käynti. Jos seksiä haluaa normaalilta, itsestään huolta pitävältä naiselta ihan ilmaiseksi, on oltava vähintään nhl-sopimus tai muu rahakas ammattiurheilusoppari takana. Tämmöinen amk:n käynyt luuseri saa asian unohtaa, ellei käy huorissa.
M33
Jos lopettaisit itsesi mollaamisen ja siirtyisit sieltä pintaliito/wt piireistä pois, niin voisit ihan oikeasti löytää itsellesi kivan naisen ja seksiä.
Pintaliitopiireistä poisjäänti toki kaventaa naistarjonnan hyvin pieneen marginaaliin, koska suurin naisista on niin pinnallisia, että miehen tulotaso ja maksuhalukkuus merkitsee enemmän kuin mikään muu asia.
Jos lopettaisit itsesi mollaamisen ja siirtyisit sieltä pintaliito/wt piireistä pois, niin voisit ihan oikeasti löytää itsellesi kivan naisen ja seksiä.
Mutta jos vaatimuksesi on että naisen pitää olla lähes kymppi, fitness-kroppainen, suuririntainen 20-30v pintaliito pimu niin sitten sulle ei taida jäädä vaihtoehtoja kuin se maksullinen.
Jos siihen päädyt, niin otathan sitä ennen hyvin selvää että ei ole ihmiskaupan uhri.