Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset suhtautuvat niin negatiivisesti seksiä ostaviin miehiin?

Vierailija
07.01.2019 |

Miksi naiset suhtautuvat niin negatiivisesti mieheen joka on ostanut seksiä, jos mies ei ole samalla ollut parisuhteessa ja prostituoitu on myynyt seksiä vapaasta tahdostaan? Minusta on vain hienoa, että jotkut naiset myyvät rakkautta miehille, joilla sitä ei ole.

Kommentit (1170)

Vierailija
501/1170 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en voi mitenkään ymmärtää ihmistä, joka haluaa harrastaa seksiä ihmisen kanssa, joka ei halua partneriaan vaan tekee sen vain rahan takia. Seksi on nimenomaan molemminpuolista halua, ei mitään muuta.

No aika moni avioliitossa oleva nainen suostuu seksiin ihan vain rahan takia. 

Ja sinä "tiedät" asian syystä että? Ihme fantasia sulla nyt päällä =)

Tiedoksi, että suurin osa naimisissa olevista naisista tykkää siitä seksistä oman rakkaan puolisonsa kanssa ;)

Aika moni avioliitossa olevista naisista ei ikinä suostuisi avioliittoon jos mies ei kävisi töissä tienaamassa rahaa. Luultavasti reilusti yli 90%.

Miksi suostuisikaan? Kuka haluaa elättää toista ihmistä omilla rahoillaan?

Se ei kuitenkaan tarkoita, että vaimot panevat miehiään rahan takia. Ensinnäkään avioliitossa ei ole kyse pelkästä seksistä, ja usein avioparit tykkäävät toisistaan sen verran että seksi on molemmille mukavaa. Se, että molemmat elättävät itse itsensä eivätkä loisi verorahoilla, ei tee kummastakaan osapuolesta maksullista.

/10

Vierailija
502/1170 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mies ei oikeastaan koskaan voi olla täysin varma, myykö nainen seksiä omasta tahdostaan vai jonkun muun. Suomessa on paljon ihmiskaupan uhreja, ulkomaista puhumattakaan. Thaimaassa huo.rissa käyvät omat aivan omanlaistaan saastaa.

Jos on aivan pomminvarmaa, että nainen on täysissä sielun ja ruumiin voimissa ja voisi saada elantonsa muutenkin kuin myymällä seksiä, prostituoidun luona käyminen on mielestäni ok. Tällainen tilanne on kuitenkin harvinainen.

Kaikentietävä av-mamma taas äänessä. Thaimaassa/Pattajalla on tuhansia ja tuhansia naisia jotka tienaavat enemmän kuin suomalainen maisterisnainen keskimäärin. Jopa kauniit ekonomit ja juristit käyvät hankkimassa lisätuloja viikonloppuisin kun halukkaita maksajia on ja paljon. Ja tienaavat hyvin, ilman ihmiskauppaa, omasta halusta. Todella hyvin. Olisi kiva jos pitäisitte päänne kiinni asioista joista ette tiedä mitään. Kokemusta on jo 80-luvulta lähtien. Parhaimmat/kauneimmat tienaavat helposti 5 000 - 10 000€  /kk, jotkut vielä enemmän.

ps. yksikään suomalaisnainen ei ole kysynyt oletko käynyt maksullisissa. Koskaan. Johtunee siitä etten tapaile luusereita (lue av-mammoja). Tämän palstan tyttöjen ajatusmaailma on niin lapsellinen ja sairas ... .

Olen huomannut että naiset nuorempana hyväksyvät seksin myymisen, mutta lapset saatuaan mieli muuttuu. Samoin yhden illan jutut ovat heistä tuomittavia.

Samoin pitäisi miehillä mieli muuttua kun lapsen saavat. 

Vähän voisi miettiä sitä että olisko ihan hyväksyttävää että omasta lapsesta tulisi prostitoitu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1170 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en voi mitenkään ymmärtää ihmistä, joka haluaa harrastaa seksiä ihmisen kanssa, joka ei halua partneriaan vaan tekee sen vain rahan takia. Seksi on nimenomaan molemminpuolista halua, ei mitään muuta.

No aika moni avioliitossa oleva nainen suostuu seksiin ihan vain rahan takia. 

Ja sinä "tiedät" asian syystä että? Ihme fantasia sulla nyt päällä =)

Tiedoksi, että suurin osa naimisissa olevista naisista tykkää siitä seksistä oman rakkaan puolisonsa kanssa ;)

Aika moni avioliitossa olevista naisista ei ikinä suostuisi avioliittoon jos mies ei kävisi töissä tienaamassa rahaa. Luultavasti reilusti yli 90%.

Kyse ei ole rahasta vaan asenteesta. Kyllähän se kertoo jotain ihmisestä, jos terve aikuinen ei edes yritä olla hyödyksi yhteiskunnalle.

Nainen kuitenkin etsii aina sitä parasta isää lapsilleen, ja syrjäytyminen yleensä periytyy.

Vierailija
504/1170 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa toi jankkaaminen.

Käykääs kattomassa sugardaterssilla tarjontaa. Ovatko nämä naiset uhreja? Pakotettuja?

Vierailija
505/1170 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ällöttää se että mies pitää naista jonain esineenä, jonka vain voi ostaa ja tehdä siihen tarpeensa. 

Se että toinen osapuoli tekee sitä vain rahasta ja ei välttämättä ole lainkaan kiihottunut ja silloin se yhydyntä voi olla hyvin epämiellyttävä ja jopa kivulias ja nämä miehet tuskin välittävät siitä pätkääkään miltä siitä naisesta tuntuu vaan pistävät menemään juuri niin kovaan kuin haluavat. 

Niin kauan kuin on miehiä jotka haluvat vain nopeasti tyydyttää omat tarpeensa rahalla maksulliseen naiseen/mieheen niin myös niin kauan on ihmiskauppaa, seksiorjuutta ja siihen liittyvää rikollisuutta ja väkivaltaa. Kannattaisi sitä vähän miettiä. 

Eli en itse voisi koskaan olla miehen kanssa joka on käynyt maksullisilla, tai pitää sitä ihan normaalina ok asiana. 

Sä vaadit mieheltä ihan yhtä lailla rahallista kompensaatiota siitä, että suostut olemaan parisuhteessa. Sä vain perit maksun eri tavalla kuin suoraan puhtaana käteen ottava perii.

Se että vaikka olisikin joku nainen joka "vaatisi" mieheltä jtn kompensaatiota, niin sekään "vaatiminen" ei satuttaisi ketään. 

Se että mies käy purkamassa paineet prostitoituun, niin tämä mies voi luulla että rahat menevät tälle naiselle, mutta tosiasiassa ne voivat mennä rikollisille jotka pitävät tätä naista puolivankina ja sen kautta tuet rikollisjärjestöjä jotka pyörittävät ihmiskauppaa jonka sisällä tapahtuu kaappauksia, r*iskauksia ja hyvin paljon väkivaltaa. 

Musta tuo jälkimmäinen on vähän pahempi juttu kuin se että nainen haluaa varakkaan miehen joka joskus hemmottelisi vaikka lahjoilla ja fine-dining illallisilla.

Nyt onkin siitä, että kritisoit noita miehiä naisten esineellistämisestä, vaikka itsekin esineellistät miehiä rahaan liittyvillä pakkovaatimuksilla.

Tuo oli vain esimerkki. 

Minä en vaadi miehiltä yhtään mitään, kun en kerta ole parisuhteista tai ylipäätään seksistäkään kiinnostunut. 

Kyllä tuon kaltaiset naiset esineellistävät miestä, en mä sitä kiellä. Jonkinlaista "prostituutiota" sekin.

Mutta paljon harmittomampaa kuten edellisessä viestissä perustelin.

Vierailija
506/1170 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mies ei oikeastaan koskaan voi olla täysin varma, myykö nainen seksiä omasta tahdostaan vai jonkun muun. Suomessa on paljon ihmiskaupan uhreja, ulkomaista puhumattakaan. Thaimaassa huo.rissa käyvät omat aivan omanlaistaan saastaa.

Jos on aivan pomminvarmaa, että nainen on täysissä sielun ja ruumiin voimissa ja voisi saada elantonsa muutenkin kuin myymällä seksiä, prostituoidun luona käyminen on mielestäni ok. Tällainen tilanne on kuitenkin harvinainen.

Kaikentietävä av-mamma taas äänessä. Thaimaassa/Pattajalla on tuhansia ja tuhansia naisia jotka tienaavat enemmän kuin suomalainen maisterisnainen keskimäärin. Jopa kauniit ekonomit ja juristit käyvät hankkimassa lisätuloja viikonloppuisin kun halukkaita maksajia on ja paljon. Ja tienaavat hyvin, ilman ihmiskauppaa, omasta halusta. Todella hyvin. Olisi kiva jos pitäisitte päänne kiinni asioista joista ette tiedä mitään. Kokemusta on jo 80-luvulta lähtien. Parhaimmat/kauneimmat tienaavat helposti 5 000 - 10 000€  /kk, jotkut vielä enemmän.

ps. yksikään suomalaisnainen ei ole kysynyt oletko käynyt maksullisissa. Koskaan. Johtunee siitä etten tapaile luusereita (lue av-mammoja). Tämän palstan tyttöjen ajatusmaailma on niin lapsellinen ja sairas ... .

Olen huomannut että naiset nuorempana hyväksyvät seksin myymisen, mutta lapset saatuaan mieli muuttuu. Samoin yhden illan jutut ovat heistä tuomittavia.

Niinhän se aina menee. Nuorena kokeillaan rajoja ja nukutaan ympäriinsä, mutta vanhempana tuomitaan kun muut tekevät aivan samaa. Tekopyhyyttä parhaimmillaan.

"Maataan ympäriinsä", ei "nukutaan ympäriinsä", tollo.

Vierailija
507/1170 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenita Airisto sen aikoinaan parhaiten sanoi:

"jos mies on niin huono, ettei saa naista muuten kuin maksamalla, niin on ihan oikein, että mokoma surkimus maksaa".

Vierailija
508/1170 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"jos mies on niin huono, ettei saa naista muuten kuin maksamalla, niin on ihan oikein, että mokoma surkimus maksaa".

Tässä argumentissa on toki se ongelma, että käytännössä jokainen mies joutuu maksamaan naiselle tavalla tai toisella.

Vierailija
509/1170 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa toi jankkaaminen.

Käykääs kattomassa sugardaterssilla tarjontaa. Ovatko nämä naiset uhreja? Pakotettuja?

Tuskin on.

Ei kukaan täällä ole väittänyt että kaikki on. 

Mutta jos mies käy painamassa ulkomaista prostitoitua niin aina on se mahdollisuus että on uhri. 

Joten menkää todellakin mielummin tuonne sugardating alueelle.

Vierailija
510/1170 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset suhtautuvat niin negatiivisesti mieheen joka on ostanut seksiä, jos mies ei ole samalla ollut parisuhteessa ja prostituoitu on myynyt seksiä vapaasta tahdostaan? Minusta on vain hienoa, että jotkut naiset myyvät rakkautta miehille, joilla sitä ei ole.

Suhtautuuko?

Vierailija
511/1170 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suurin osa maksullisten asiakkaista ole ihan tavallisia miehiä. Ehkäpä naimisissa. Miksi maksullisissa käyvät olisivat syrjäytyneitä peräkammarin poikia?

Vierailija
512/1170 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa miehet, miksi prost. naisen kanssa voi harrastaa seksiä, mutta ei-prost. nainen joka on harrastanut paljon seksiä ei kelpaa teille?

Molempien kanssa voisi harrastaa seksiä, mutta eivät kelpaa suhteeseen. Jos noista jompikumpi on otettava suhteeseenkin, niin mielummin se ex-prost, joka nykyään siitä ammatista eläkkeellä. On ainakin tienannut toiminnallaan, ja luulisi ymmärtävän aika hyvin, mitä mies haluaa ja tarvitsee. Tuskin lahna menestyisi tuossa ammatissa.

Eli et itse huolisi suhteeseen kummankaan kaltaista naista, vaikka itse olet käynyt maksullisella ja varmasti harrastanut jonkin verran yhdenillan juttuja?

Eli huolisit kumppaniksesi vain naisen joka olisi mahdollisimman kokematon, mutta siitä huolimatta olisi todella osaava ja alistuva sängyssä? 

Katsos kuin kokemattomat harvoin ovat ihan niin "osaavia" kuin ammattilaiset tai paljon seksiä harrastaneet. 

Miksi naisen pitäisi sitten olla sulle kokematon? Jos et kerran itse ole ja haluat mahdollisimman monipuolista ja juuri sinua tyydyttävää seksiä? Merkitseekö se naisen nautinto teidän kaltaisille miehille mitään?

Ei tarvitse osata mitään, minä opetan jos on tarpeen. Asenne on ainoa ratkaiseva. Enkä ole käynyt maksullisissa, ja itse asiassa olisi lottovoitto jos löytyisi dominoinnista nauttiva nainen. Semmoista, jolta ei tarvitsisi "ostaa" toppaamista, vaikka alistamalla häntä koska hän tykkää vain siitä.

Jokainen olettamuksesi oli väärässä, joka ikinen.

Vierailija
513/1170 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle henk.koht on sama ja se ostaako joku mies seksiä vai ei. Edellyttäen että se jolta palveluja ostetaan on täysi-ikäinen, täysin omasta tahdostaan asialla ja että homma hoidetaan turvallisesti ja kenenkään terveyttä tai henkeä uhkaamatta.

En kuitenkaan mitenkään pysyt näkemään sitä "rakkauden ostamisena" sillä en miellä mekaanista suoritusta rakkaudeksi. Rakkaus on aivan jotain muuta ja sitä paitsi harvinaista.  

Vierailija
514/1170 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se siitä ole kiinni. Vaan minkälaisen naisen saa. Ja millä tavalla.

Jos jokupäivä menen, niin siksi.

Vierailija
515/1170 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä argumentissa on toki se ongelma, että käytännössä jokainen mies joutuu maksamaan naiselle tavalla tai toisella.

Sinun argumentissasi on taas se ongelma, että sen logiikalla jokainen nainenkin joutuu maksamaan miehelle tavalla tai toisella.

Meikit, vaatteet, ei ole mikään ilmaista.

Vierailija
516/1170 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla ainoa keino kokea seksiä edes kerran elämässä on maksullisella naisella käynti. Jos seksiä haluaa normaalilta, itsestään huolta pitävältä naiselta ihan ilmaiseksi, on oltava vähintään nhl-sopimus tai muu rahakas ammattiurheilusoppari takana. Tämmöinen amk:n käynyt luuseri saa asian unohtaa, ellei käy huorissa. 

M33

Vierailija
517/1170 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvässä työssä oleva 40 v. suomalainen, Helsingissä asuva, nainen. Olen nyt noin pari vuotta myynyt seuraani muutamia kertoja viikossa. Minulla on kokemus vain noin 12-15 vakkarista, koska en tätä liukuhihnana tee, mutta yhteensä kuitenkin satoja kertoja.

Erilaisia, mutta kaikki todella ihania ja nk. kunnollisia (pääosin) perheellisiä miehiä. Arvostavat perhettään ja puolisoaan, mutta koska seksiä kaipaavat, haluavat käydä minulla ja kaltaisieni naisten luona. Minä olen aina huoliteltu ja iloinen sekä tarjoan vaihtelua ja monipuolisuutta seksiin. Olen tarkka hygieniastani ja tietysti harrastamme suojattua seksiä.

Minä todella nautin tästä ”sivutyöstäni”, vaikka se on myös ihan must-lisä omiin tuloihini. Sillä mahdollistan itselleni ja lapsilleni ripauksen luksusta, koska yh:na pääkaupunkiseudulla on todella kallista asua.

Koen itseni melkeinpä hyväntekijäksi, heh, koska näin perheet pysyvät ehjänä. Paljon parempi siis kuin sivusuhde ja varmaan usein halvempikin. Toki kummeksun sitä, että miksi monet naiset ovat niin haluttomia tai esim. perus suuseksi ällöttää. Minusta seksi on jokaisen ihmisen perustarve.

Toki pidän kaikkea pakottamista ja ihmiskauppaa kammottavina rikoksina, mutta aika monet miehet myös välttävät ehdottomasti tällaista ja hakevat ikäistään (tai edes kunnolla aikuista) suomalaista seuraa, joka ei ole pakotettu tähän työhön tai mitenkään päihderiippuvainen tms.

Vierailija
518/1170 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa miehet, miksi prost. naisen kanssa voi harrastaa seksiä, mutta ei-prost. nainen joka on harrastanut paljon seksiä ei kelpaa teille?

Molempien kanssa voisi harrastaa seksiä, mutta eivät kelpaa suhteeseen. Jos noista jompikumpi on otettava suhteeseenkin, niin mielummin se ex-prost, joka nykyään siitä ammatista eläkkeellä. On ainakin tienannut toiminnallaan, ja luulisi ymmärtävän aika hyvin, mitä mies haluaa ja tarvitsee. Tuskin lahna menestyisi tuossa ammatissa.

Eli et itse huolisi suhteeseen kummankaan kaltaista naista, vaikka itse olet käynyt maksullisella ja varmasti harrastanut jonkin verran yhdenillan juttuja?

Eli huolisit kumppaniksesi vain naisen joka olisi mahdollisimman kokematon, mutta siitä huolimatta olisi todella osaava ja alistuva sängyssä? 

Katsos kuin kokemattomat harvoin ovat ihan niin "osaavia" kuin ammattilaiset tai paljon seksiä harrastaneet. 

Miksi naisen pitäisi sitten olla sulle kokematon? Jos et kerran itse ole ja haluat mahdollisimman monipuolista ja juuri sinua tyydyttävää seksiä? Merkitseekö se naisen nautinto teidän kaltaisille miehille mitään?

Ei tarvitse osata mitään, minä opetan jos on tarpeen. Asenne on ainoa ratkaiseva. Enkä ole käynyt maksullisissa, ja itse asiassa olisi lottovoitto jos löytyisi dominoinnista nauttiva nainen. Semmoista, jolta ei tarvitsisi "ostaa" toppaamista, vaikka alistamalla häntä koska hän tykkää vain siitä.

Jokainen olettamuksesi oli väärässä, joka ikinen.

No hei hyvät sulle! 

Sua tuskin kukaan tuomitsee. En minä ainakaan. 

Tuossa oli kyse varmaankin siitä että monet miehet jotka ovat käyneet maksullisilla ja joilla on paljon ollut yhdenillan juttuja, niin jostain kumman syystä vaativat naiselta päinvastaista. 

Se on sitä uskomatonta kaksinaismoralismia. 

Vierailija
519/1170 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ällöttää se että mies pitää naista jonain esineenä, jonka vain voi ostaa ja tehdä siihen tarpeensa. 

Se että toinen osapuoli tekee sitä vain rahasta ja ei välttämättä ole lainkaan kiihottunut ja silloin se yhydyntä voi olla hyvin epämiellyttävä ja jopa kivulias ja nämä miehet tuskin välittävät siitä pätkääkään miltä siitä naisesta tuntuu vaan pistävät menemään juuri niin kovaan kuin haluavat. 

Niin kauan kuin on miehiä jotka haluvat vain nopeasti tyydyttää omat tarpeensa rahalla maksulliseen naiseen/mieheen niin myös niin kauan on ihmiskauppaa, seksiorjuutta ja siihen liittyvää rikollisuutta ja väkivaltaa. Kannattaisi sitä vähän miettiä. 

Eli en itse voisi koskaan olla miehen kanssa joka on käynyt maksullisilla, tai pitää sitä ihan normaalina ok asiana. 

Mä itse ajattelen niin, että niin kauan, kuin prostituutio on laitonta ja se painuu maan alle, niin kauan on ihmiskauppaa, seksiorjuutta ja rikollisuutta ja väkivaltaa. Jos maksullinen seksi tapahtuisi esimerkiksi laillisissa bordelleissa, myös nämä naiset (tai miehet) olisivat paremmin turvassa ja esimerkiksi työterveyden piirissä. Bordellihan voi esimerkiksi kieltäytyä kokonaan päihtyneiden asiakkaiden palvelemisesta.

Vierailija
520/1170 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksullinen kirjoitti:

Olen hyvässä työssä oleva 40 v. suomalainen, Helsingissä asuva, nainen. Olen nyt noin pari vuotta myynyt seuraani muutamia kertoja viikossa. Minulla on kokemus vain noin 12-15 vakkarista, koska en tätä liukuhihnana tee, mutta yhteensä kuitenkin satoja kertoja.

Erilaisia, mutta kaikki todella ihania ja nk. kunnollisia (pääosin) perheellisiä miehiä. Arvostavat perhettään ja puolisoaan, mutta koska seksiä kaipaavat, haluavat käydä minulla ja kaltaisieni naisten luona. Minä olen aina huoliteltu ja iloinen sekä tarjoan vaihtelua ja monipuolisuutta seksiin. Olen tarkka hygieniastani ja tietysti harrastamme suojattua seksiä.

Minä todella nautin tästä ”sivutyöstäni”, vaikka se on myös ihan must-lisä omiin tuloihini. Sillä mahdollistan itselleni ja lapsilleni ripauksen luksusta, koska yh:na pääkaupunkiseudulla on todella kallista asua.

Koen itseni melkeinpä hyväntekijäksi, heh, koska näin perheet pysyvät ehjänä. Paljon parempi siis kuin sivusuhde ja varmaan usein halvempikin. Toki kummeksun sitä, että miksi monet naiset ovat niin haluttomia tai esim. perus suuseksi ällöttää. Minusta seksi on jokaisen ihmisen perustarve.

Toki pidän kaikkea pakottamista ja ihmiskauppaa kammottavina rikoksina, mutta aika monet miehet myös välttävät ehdottomasti tällaista ja hakevat ikäistään (tai edes kunnolla aikuista) suomalaista seuraa, joka ei ole pakotettu tähän työhön tai mitenkään päihderiippuvainen tms.

Kuulostaa todella hyvältä! Tunnetko muita maksullisia?