Palstan naisille kysymys: kuka on girlcrushisi?
Katsottuani Siskonpedin kaikki kaudet putkeen (taas kerran), vastaan, että Sanna Stellan. Se on jotenkin vaan niin ihana ♡
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Adelen elämä -elokuvassa näytellyt Léa Seydoux!
Minulle taas se toinen pääosan esittäjä. Tuli mieleen nuori Jodhi May.
Eva Green. Mette Mannonen oli joskus, mutta haastatteluissa vaikuttaa niin tavikselta.
Aikoinaan ollut öö
Madonna, Cindy Crawford, Kat von D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haloo Helsingin Elli ja Natalie Portman. Kauniita, vahvoja ja älykkäitä naisia.
Natalie Portman mullakin, mutta miten voit puhua hänestä edes samassa lauseessa Haloo helsingin Ellin kanssa 😂
Tai Elli ja älykkyys.. Tykkään hänestä laulajana mutta ekan kerran kun kuulin haastattelun järkytyin.
Vierailija kirjoitti:
Floor ei ehkä ole mikään Miss Maailma, mutta hän onkin jumalainen! Katso jokin Nightwishin live-video. Floorin kauneus on paitsi ulkonäössä ja lahjakkuudessa, myös eleissä, ilmeissä ja rautaisessa karismassa. Todella seksikäs nainen.
Ehkä miesasiamies ei ymmärrä, koska hänestä Floor on hieman pelottava? Voimakas ja älykäs.
En hirveästi välitä NW:n musiikista ja imagosta, mutta Flooria kyllä kestää katsoa ja kuunnella.
Tätä voin kompata siltä osin että laulaa kyllä osaa, olen nähnyt keikalla hänet useamman kerran. Miss Maailma ei ole todellakaan, siinä olet oikeassa. Vähän niinku heavymetal versio Susan Boylesta. Ääntä löytyy muttei ulkonäköä.
Monica Bellucci
Charlize Theron
Salma Hayek
Gillian Anderson
Tess Holliday on ihanan rohkea ja kaunis nainen.
Teemalla näkyvän Taidetutkimukset-ohjelman Fiona Bruce. Ihana ääni ja hillitty tyylikkyys. (Tykkään myös saman ohjelman miehestä aivan samoin perustein.)
Eva Green
Cate Blanchett
Claire Foy
Jos fiktiivisiä hahmoja saa sanoa, niin Prinsessa Leia on tehnyt minuun lähtemättömän vaikutuksen. Vanhoja iki-ihastuksia on myös Maija Poppanen :D Emily Blunt oli täydellinen tässä uudessa leffassa.
Sanna Savikko
Kate Winslet
Daenerys Targaryen GoT:sta (vain tuo hahmo, ei näyttelijä itsessään)
Ashley Graham
Elize Ryd
(Viime vuonna Raskasta Joulua -kiertueella hän lauloi niin ihanasti, että olin ihan vähällä huutaa katsomosta: Jag älskar dig Elize)
Vierailija kirjoitti:
Dita von teese on uskomattoman kaunis nainen.
Ja heteronainen olen.
Dita onkin rotunainen. Marilyn Manson päästi typerys menemään.
Tubettajat peace and sarayity, amaldz ja papananaama. Niin kauniita ja ihania tyttöjä. Aina kun heitä katselen unohdan itse olevani rumahko ja keski- ikää lähestyvä nainen. Papana on vielä älykäskin.
Jenny Lehtinen. En koe crusheihini seksuaalista vetovoimaa. Ja vielä Kylie Minoque. Molemmat uskomattoman piristäviä ja positiivisella energialla varustettuja naisia.
Floor ei ehkä ole mikään Miss Maailma, mutta hän onkin jumalainen! Katso jokin Nightwishin live-video. Floorin kauneus on paitsi ulkonäössä ja lahjakkuudessa, myös eleissä, ilmeissä ja rautaisessa karismassa. Todella seksikäs nainen.
Ehkä miesasiamies ei ymmärrä, koska hänestä Floor on hieman pelottava? Voimakas ja älykäs.
En hirveästi välitä NW:n musiikista ja imagosta, mutta Flooria kyllä kestää katsoa ja kuunnella.