Palstan naisille kysymys: kuka on girlcrushisi?
Katsottuani Siskonpedin kaikki kaudet putkeen (taas kerran), vastaan, että Sanna Stellan. Se on jotenkin vaan niin ihana ♡
Kommentit (134)
Kate Winslet melkein jokaisessa tekemässään roolissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskonpedin naisista tosiaan Sanna Stellan.
Se on aika tarkkaan sen näköinen kuin haluaisin itse olla.Stellanko se siellä kirjoittelee?
Mielestäni hän on ärsyttävimmän näköinen ja oloinen Siskonpedin näyttelijöistä.
No ihan varmaan Stellan joo :D Miten voi olla vaikea ymmärtää, että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä? Ja että muilla on ihan yhtäläinen oikeus ilmaista ne kuin sinullakin?
No?
Eikö JennyPlus saa olla mun crushi?
N22
Vierailija kirjoitti:
Haloo Helsingin Elli ja Natalie Portman. Kauniita, vahvoja ja älykkäitä naisia.
Natalie Portman mullakin, mutta miten voit puhua hänestä edes samassa lauseessa Haloo helsingin Ellin kanssa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on aika tarkkaan sen näköinen kuin haluaisin itse olla.Stellanko se siellä kirjoittelee?
Mielestäni hän on ärsyttävimmän näköinen ja oloinen Siskonpedin näyttelijöistä.No ihan varmaan Stellan joo :D Miten voi olla vaikea ymmärtää, että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä? Ja että muilla on ihan yhtäläinen oikeus ilmaista ne kuin sinullakin?
Ihmettelen vaan, kun ollaan kaveriporukalla päivitelty Stellanin ärsyttävyyttä, ja tämä mainitaan useasti girlcrushiksi tässä ketjussa :D Käsittämätöntä.
Toki jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.
Matleena Kuusniemi oli pitkään. Onneksi kävi niin että tapasin hänet IRL ja koska olen tosiaan hetero, ei menny pasmat sekaisin.
Saara Aaltoa ihailen monella tapaa, mutta en ehkä ihan sillai.
Nyt en muista muita, niitä on tullu ja menny.
Tila Tequila on hot ja sillä on ruma naisystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni hän on ärsyttävimmän näköinen ja oloinen Siskonpedin näyttelijöistä.No ihan varmaan Stellan joo :D Miten voi olla vaikea ymmärtää, että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä? Ja että muilla on ihan yhtäläinen oikeus ilmaista ne kuin sinullakin?
Ihmettelen vaan, kun ollaan kaveriporukalla päivitelty Stellanin ärsyttävyyttä, ja tämä mainitaan useasti girlcrushiksi tässä ketjussa :D Käsittämätöntä.
Toki jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.
No, kaksi kertaa nyt ei nyt niin useasti ole 5-sivuisessa ketjussa... Ja tosiaan, kaikilla omat mielipiteet :)
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ihan mielettömän kaunis ja lahjakas ja tuntuu vain paranevan vanhetessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haloo Helsingin Elli ja Natalie Portman. Kauniita, vahvoja ja älykkäitä naisia.
Natalie Portman mullakin, mutta miten voit puhua hänestä edes samassa lauseessa Haloo helsingin Ellin kanssa 😂
Joo, Elli on paljon karismaattisempi. Elli on kerta kaikkiaan upea femme fatale, Portman ihan jees. T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Mulla Erika Vikman ja Sara Sieppi. Eikä tämä ole mikään vitsi, vaan molemmat on luonnostaan naisellisia ja herkän oloisia. Itseltä puuttuu tuo ominaisuus.
Oih, ihanat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ihan mielettömän kaunis ja lahjakas ja tuntuu vain paranevan vanhetessaan.
Sama Gillian Andersonin kanssa.
Kate Bush. Voisin juoda sen kanssa kuppikaupalla teetä ja jutella kaikkea mielenkiintoista 😍
Dita von teese on uskomattoman kaunis nainen.
Ja heteronainen olen.
Natasha Mcelhone oli aivan ihana Californicationissa. En tiedä yhtään mikä siinä oikein viehättää, mutta harvoin koen tällaisia girlcrush-tunteita.
[img]https://www.theplace2.ru/cache/archive/natascha_mc-elhone/img/40481_sza…]
Toinen, joka taas enemmän ihan fyysisiä tunteita herättävä, on Kanye Westin videossa esiintyvä Teyana Taylor. Siis tuo video on aivan upea.
Harmi kun se ei mennyt suutelemista pidemmälle kollegansa kanssa...